Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ξέρετε ότι είστε τελείως off-topic;

Αυτό το thread υπάρχει για την ενημέρωση όσων παρήγγειλαν, και την πορεία των παραγγελιών τους. Τα σεντόνια με το τι κάνει ο καθένας στο μαγαζί του ή τι θα έκανε αν είχε ή το τι έφαγε χτες απλά γεμίζουν τις σελίδες χωρίς κανένα νόημα και όποιος ψάχνει να βρει τι έγινε με το τάδε πχ μαγαζί (επειδή είναι και καμιά δεκαριά μαγαζία και άλλοι τόσοι διαφορετικοί επεξεργαστές) απλά μπερδεύεται χωρίς λόγο.

Θα πρότεινα όποιος θέλει να αναλύσει κανόνες και τακτικές ονλάιν επιχειρηματικότητας να ανοίξει ένα νέο thread στο μπλα-μπλα και εκεί να κάνει ωραία κουβέντα. Εδώ πέρα απλά δυσχεραίνει την κατάσταση, και είναι και off-topic.

  • Like 5
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cosmo21 είπε

Μεγεια σου φιλε μου,

Εαν το ειχες αντικαταβολη κομπλε. Εαν το ειχες με καρτα και στα επεστρεψαν για εμενα για να εισαι κομπλε απεναντι τους πληρωσε τον στην τιμη της προσφορας γιατι αυτον καποιος θα τον βαλει απο την τσεπη του. 

Εννοείται  Αντικαταβολή, πλήρωσα τον courier και του λέω περίμενε να ανοίξω το κουτί.🙂

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι παραλάβατε τυχεροί.

Εγώ έβαλα αντικαταβολή έναν 12100f μέσω σκρουτζ, Δευτέρα μπήκε σε αναζήτηση εναλλακτικού καταστήματος και σήμερα δείχνει ακυρωμένη...

Κουπόνι φαντάζομαι πήραν όσοι προπλήρωσαν;

Εμένα ούτε μήνυμα, ούτε καν ειδοποίηση, μπήκα να ελέγξω κίνηση και το είδα

Επεξ/σία από nickol-us
  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Όσοι παραλάβατε τυχεροί.

Εγώ έβαλα αντικαταβολή έναν 12100f μέσω σκρουτζ, Δευτέρα μπήκε σε αναζήτηση εναλλακτικού καταστήματος και σήμερα δείχνει ακυρωμένη...

Κουπόνι φαντάζομαι πήραν όσοι προπλήρωσαν;

Εμένα ούτε μήνυμα, ούτε καν ειδοποίηση, μπήκα να ελέγξω κίνηση και το είδα

Όποιος.εκανε παραγγελία μέσω καλαθιού Σκρουτζ πήρε κουπόνι . Επίσης στέλνουν πάντα πολλά μέιλ για ενημέρωση . Τσεκαρε μήπως τα έχεις μπλοκαρει η έχεις βάλει κάνα άλλο μέιλ .

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, VagTz είπε

Όποιος.εκανε παραγγελία μέσω καλαθιού Σκρουτζ πήρε κουπόνι . Επίσης στέλνουν πάντα πολλά μέιλ για ενημέρωση . Τσεκαρε μήπως τα έχεις μπλοκαρει η έχεις βάλει κάνα άλλο μέιλ .

 

'Εχεις απόλυτο δίκιο.

Μόλις άνοιξα τα email και τα είδα...

Είχα μήνυμα για κάθε μεταβολή καθώς και κωδικό για 5 ευρω κουπόνι.

Ευχαριστώ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ξέρει κανείς αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο κουπόνια ταυτόχρονα στην ίδια παραγγελία μέσω σκρουτζ; Ή πάει ένα για κάθε παραγγελία; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, riegour είπε

Ξέρει κανείς αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο κουπόνια ταυτόχρονα στην ίδια παραγγελία μέσω σκρουτζ; Ή πάει ένα για κάθε παραγγελία; 

Ενα ανα παραγγελια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα μετα το mail μου και τις αξιολογήσεις επικοινώνησε μαζι μου το e....... για να προχωρήσει στην αποστολή του επεξεργαστή στο αρχικο κόστος αγοράς μιας και το πρόβλημα δημιουργήθηκε απο δικο τους συστημικο λάθος και επίσης το s..... στο οποιο ειχα παραγγείλει ενα κιτ απο μνήμες g skill ripjaws red 3600mhz 16gb στα 39€ οτι ζητούν συγνώμη για το λάθος και οτι μπορούν να μου στείλουν τις trident z neo 3600 16gb στα ιδια λεφτά αρκεί να απέσυρα τις αρνητικές αξιολογήσεις που όπως μου απάντησαν δεν αντιπροσωπεύουν  την ηθική και την πολιτική του καταστήματος μιας και το ολο σκηνικο ηταν ξεκάθαρα ενα συστημικο λάθος. Ενημέρωσα και τους 2 να προχωρήσουν στις παραγγελίες και οτι οχι απλως θα αποσύρω τις αρνητικές αξιολογήσεις αλλα θα τις μεταβάλλω σε 5αστερες μόνο και μόνο για το γεγονός οτι τελικά εκαναν το αυτονόητο ακόμα και εις βάρος της επιχείρησης τους.

Επεξ/σία από cosmo21
  • Like 4
  • Thanks 4
Δημοσ.

Καλη εξελιξη και φαινεται οτι οι αξιολογησεις τους ενοχλουν.

Αλλα το θεμα ειναι,πως ειναι καπως αδικο για τους αλλους που παραγγειλαν και απλα τους ακυρωσαν.

Δηλαδη να αρχισω να πλακωνω κριτικες παντου και εγω μπας και παρω επεξεργαστη?

Την ιδια γραμμη θα επρεπε να εχουν παντου και οχι επιλεκτικα η οταν τους στριμωχνουν.

  • Like 5
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλη εξελιξη και φαινεται οτι οι αξιολογησεις τους ενοχλουν.

Αλλα το θεμα ειναι,πως ειναι καπως αδικο για τους αλλους που παραγγειλαν και απλα τους ακυρωσαν.

Δηλαδη να αρχισω να πλακωνω κριτικες παντου και εγω μπας και παρω επεξεργαστη?

Την ιδια γραμμη θα επρεπε να εχουν παντου και οχι επιλεκτικα η οταν τους στριμωχνουν.

Μαζι σου αλλα αυτο προϋποθέτει οτι οι παραπάνω διαδικασίες γίνονται απο ολους και θεωρούνται αυτονόητες οποτε θα ειναι αδύνατο να το πράξουν επιλεκτικά αρα θα προσεχουν γενικα. Τωρα λενε ε ενα δυο θα τα φαμε αναγκαστικά αλλα μπορεί να γλυτώσουμε 150 παραγγελίες. Αμα έπεφταν 150 αρνητικές αξιολογήσεις και καταγγελίες σε ενώσεις να δεις για ποτε θα λύνονταν αυτο το πρόβλημα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν ειναι αληθεια οτι υπαναχωρησαν λογω του εκβιασμου των αξιολογησεων σου, πολυ κακως επραξαν.

Το λαθος ηταν πασιφανες και δεν ειναι καποιο μικρο κοστος να το χαραμισεις.

(Προφανως δουλευουν και δεν εχουν χρονο να ασχοληθουν με τα διαδικαστικα/γραφειοκρατικα των καταγγελιων και των αξιολογησεων και εκριναν οτι θα ηταν καλυτερα να υπαναχωρησουν στην περιπτωση σου, μιας και τους φανηκες ψαγμενος καταγγελοδοχος. Οι μεγαλες εταιρειες μια χαρα θα σε ειχαν γραμμενο, θα αναλαμβαναν τα νομικα τους τμηματα...).

Εκτος του οτι τωρα θα τους βομβαρδισουν και οι υπολοιποι, ο κυριος λογος ειναι απλος.

Εχουν ζημια. Μονο αν μπεις στην θεση τους θα το καταλαβεις βεβαια αυτο.


Και φυσικα μπορει να μην ενδιαφερεσαι εσυ αν εχει ζημια ο διπλανος σου (ασχετως τι προβληματα δημιουργεις σε τυχον υπαλληλους τους επισης), αλλα ο τροχος γυριζει,  μην περιμενεις βοηθεια η κατανοηση οταν καποια αλλη ζημια χτυπησει την δικη σου πορτα.

Θα μου πεις, δεν ειναι διπλανος σου, ειναι αντιπαλος που σε κλεβει (ισως σου προκαλεσει εκπληξη οτι πολλες εταιρειες δυσκολευονται να επιβιωσουν, για σενα ειναι απλα αισχροκερδεις επιχειρησεις), ειναι εχθρος σου, δεν ειναι Ελληνας επισης.

Ολα καλα σε καθε περιπτωση, το ποταμι βρισκει τον δρομο του.

  • Like 10
  • Confused 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, fagoura είπε

Αν ειναι αληθεια οτι υπαναχωρησαν λογω του εκβιασμου των αξιολογησεων σου, πολυ κακως επραξαν.

Το λαθος ηταν πασιφανες και δεν ειναι καποιο μικρο κοστος να το χαραμισεις.

(Προφανως δουλευουν και δεν εχουν χρονο να ασχοληθουν με τα διαδικαστικα/γραφειοκρατικα των καταγγελιων και των αξιολογησεων και εκριναν οτι θα ηταν καλυτερα να υπαναχωρησουν στην περιπτωση σου, μιας και τους φανηκες ψαγμενος καταγγελοδοχος. Οι μεγαλες εταιρειες μια χαρα θα σε ειχαν γραμμενο, θα αναλαμβαναν τα νομικα τους τμηματα...).

Εκτος του οτι τωρα θα τους βομβαρδισουν και οι υπολοιποι, ο κυριος λογος ειναι απλος.

Εχουν ζημια. Μονο αν μπεις στην θεση τους θα το καταλαβεις βεβαια αυτο.


Και φυσικα μπορει να μην ενδιαφερεσαι εσυ αν εχει ζημια ο διπλανος σου (ασχετως τι προβληματα δημιουργεις σε τυχον υπαλληλους τους επισης), αλλα ο τροχος γυριζει,  μην περιμενεις βοηθεια η κατανοηση οταν καποια αλλη ζημια χτυπησει την δικη σου πορτα.

Θα μου πεις, δεν ειναι διπλανος σου, ειναι αντιπαλος που σε κλεβει (ισως σου προκαλεσει εκπληξη οτι πολλες εταιρειες δυσκολευονται να επιβιωσουν, για σενα ειναι απλα αισχροκερδεις επιχειρησεις), ειναι εχθρος σου, δεν ειναι Ελληνας επισης.

Ολα καλα σε καθε περιπτωση, το ποταμι βρισκει τον δρομο του.

χαρηκα μεσα απο την καρδια μου που οι φιλοι που εκαναν καταγγελιες πηραν τελικα τα πραγματα ...

οσο αφορα το σχολιο σου¨> εχω να πω οτι το λαθος ειναι οντως πασιφανες αλλα παραμενει λαθος 

το οποιο κανενας καταναλωτης απο αυτους που παρελαβε δεν εκανε και ηταν 100% στο καταστημα/εταιρια 

ειναι αναγνωρισμενα δικαιωματα των καταναλωτων και υπαρχουν για αυτον τον λογο για να μπορουμε να βρουμε το δικιο μας 

οσων αφορα τα περι ζημιας και τα περι υπαλληλους και τα περι επιβιωσεις,εαν με ενδιαφερει ο διπλανος μου 

εχω να πω το εξης >>> οταν κανεις την δουλεια σου καλα ,,το καταστημα/εταιρια θα βγαινει κερδοφορα ,,οι υπαλληλοι σου θα ειναι χαρουμενοι και καλοπληρωμενοι ,,και ο κοσμος θα ενδιαφερεται για το καταστημα σου γιατι προσφερει σωστες γενικα υπηρεσιες 

οταν δεν κανεις την δουλεια σου σωστα ,,,τοτε δεν με ενδιαφερεις ,, δεν θα φορτωθω τα προβληματα σου απο την προβληματικη λειτουργεια σου ..ουτε εγω ουτε κανεις αλλος καταναλωτης 

να αναφερω επισης (ασχετο με τα σχολια μου πανω στην απαντηση του φιλου απο πανω ) οτι πολλοι υπαλληλοι και καταστηματαρχες εχουν λογαρισαμους στο ινσομνια ..οποτε θα δειτε πολλα περιεργα σχολια προς υπερασπισεις των καταστηματων 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε ξέρω μια σκέψη, μήπως να σταματήσουν να ανεβαίνουν "προσφορές Σκρουτζ" ; 

Σε όλα τα θέματα ΣΚΡΟΥΤΖ η ίδια κατάληξη: [ ΤΕΛΟΣ και ΑΚΥΡΑ].

και πέρα από 5-10 κερδισμένους (αν συμβεί και αυτό γιατί συχνά δεν παραλαμβάνει κάνεις) ταλαιπωρειται κόσμος...

Η αν υπήρχε η δυνατότητα ας έμπαιναν κάπου ξεχωριστά, οπότε όποιος έχει όρεξη και διάθεση να μπαίνει εκεί. 

Επεξ/σία από ipal
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...