Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχίσαμε.

spacer.png

Τρομερή ειρωνεία το σλόγκαν του μαγαζιού το οποιό εμπεριέχεται και πάνω πάνω στο email της μονομερούς ακύρωσης.

Επεξ/σία από helicoid
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sndev είπε

Πηρα εναν θεωρω θα δω διαφορα απο τον i3 6100  τωρα πρεπει να βρω μητρικη :D προτείνετε καποια? απλη χρήση κυρίως γραφείου 

https://www.skroutz.gr/s/28568962/Gigabyte-B560M-Aorus-Elite-rev-1-0-Motherboard-Micro-ATX-με-Intel-1200-Socket.html

Χωρίς να της λείπει τίποτα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Billator είπε

Μα δεν είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν όσο και να πιέσει κάποιος. Μόνο αν κάποιο κατάστημα "φοβηθεί" ίσως εξυπηρετήσει τις παραγγελίες με 100% χασούρα δικιά του. Αν εσύ πιστεύεις ότι είναι σωστό κάποιος να χάσει λεφτά για λάθος που δεν είναι δικό του, τότε πρέπει ίσως να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα εσύ ως άνθρωπος.

Γιατί δεν μιλάμε για μειώσεις τιμών λόγω τακτικής / στρατηγικής αλλά απλά για ένα συστημικό λάθος. 

Προσωπικά καταλαβαίνω κάποια λάθη - ίσως θέμα αποθεμάτων - αλλά υπάρχουν και όρια γιατί αφού μιλάμε για ηλεκτρονικές τιμές γιατί αυτά τα καταστήματα δεν φιλτράρουν τις τιμές τους πριν τις βάλουν στα κατάστηματά τους; Πολύ απλά αν η νέα τιμή έχει μεγάλη απόκληση απο την προηγούμενη να στέλνει alert να τσεκάρει το μαγαζί με τον προμηθευτή του αντί απλά να την ανεβάζει στον πελάτη. Ένας απλός αλγόρυθμος είναι δεν είναι κάτι φοβερό... Μου θυμίζει την πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων που δεν δέχονται καμία ευθύνη... Σίγουρα δεν είμαι υπέρ αυτών που απειλούν θεούς και δαίμονες όταν ο υπάλληλος που καλεί για να ενημερώσει την ακύρωση τα ακούει. Αυτός σίγουρα δεν φταίει αλλά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος καλό θα ήταν να έχει κάποια επίπτωση.

 

  • Like 1
  • Sad 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LakisKatabos είπε

Πολύ απλά αν η νέα τιμή έχει μεγάλη απόκληση απο την προηγούμενη να στέλνει alert να τσεκάρει το μαγαζί με τον προμηθευτή του αντί απλά να την ανεβάζει στον πελάτη.

Αυτό πρακτικά για χιλιάδες προιόντα σημαίνει ότι το σκρουτζαδικο πρέπει να έχει υπαλλήλους να ασχολούνται με αυτά όλη μέρα και βάλε ότι και ο Γερμανός μεγαλοπρομηθευτής κάνει τουλαχιστον 1 εργάσιμη να απαντήσει. Αν υπήρχε τόσο μεγάλη γραφειοκρατία οι τιμές θα έπρεπε να ήταν πολύ υψολότερες για πληρωθούν τα σχετικά έξοδα.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, LakisKatabos είπε

Προσωπικά καταλαβαίνω κάποια λάθη - ίσως θέμα αποθεμάτων - αλλά υπάρχουν και όρια γιατί αφού μιλάμε για ηλεκτρονικές τιμές γιατί αυτά τα καταστήματα δεν φιλτράρουν τις τιμές τους πριν τις βάλουν στα κατάστηματά τους; Πολύ απλά αν η νέα τιμή έχει μεγάλη απόκληση απο την προηγούμενη να στέλνει alert να τσεκάρει το μαγαζί με τον προμηθευτή του αντί απλά να την ανεβάζει στον πελάτη. Ένας απλός αλγόρυθμος είναι δεν είναι κάτι φοβερό... Μου θυμίζει την πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων που δεν δέχονται καμία ευθύνη... Σίγουρα δεν είμαι υπέρ αυτών που απειλούν θεούς και δαίμονες όταν ο υπάλληλος που καλεί για να ενημερώσει την ακύρωση τα ακούει. Αυτός σίγουρα δεν φταίει αλλά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος καλό θα ήταν να έχει κάποια επίπτωση.

Απλά δεν είναι εφικτά αυτά που γράφεις για το 80+% των καταστημάτων του Skroutz.

Εσένα ίσως φαίνεται απλή λύση, αλλά στα καταστήματα αυτά όπου το κέρδος είναι οριακό ,αν όχι μηδενικό, (γιατί μπαίνουν στο παιχνίδι του πιο φθηνού), δεν έχουν ούτε το προσωπικό, ούτε την τεχνολογική κατάρτιση να το αναπτύξουν αυτό που λες in-situ αλλά πολλές φορές ούτε και τα λεφτά για να βάλουν την εκάστοτε εταιρεία που τους ανέπτυξε το site να το κάνει. 

Από την άλλη μπορείς να πεις, "Αν δεν μπορούν να είναι σωστοί ας κλείσουν", συμφωνώ ως ένα βαθμό μαζί σου και αυτό θα γίνει στα επόμενα 1-3 χρόνια από μόνο του, γιατί λόγω των επιδοτήσεων είμαστε σε μία κατάσταση δημιουργίας χιλιάδων eshop όπου δεν μπορούν στην πράξη να λειτουργήσουν.

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Αυτό πρακτικά για χιλιάδες προιόντα σημαίνει ότι το σκρουτζαδικο πρέπει να έχει υπαλλήλους να ασχολούνται με αυτά όλη μέρα και βάλε ότι και ο Γερμανός μεγαλοπρομηθευτής κάνει τουλαχιστον 1 εργάσιμη να απαντήσει. Αν υπήρχε τόσο μεγάλη γραφειοκρατία οι τιμές θα έπρεπε να ήταν πολύ υψολότερες για πληρωθούν τα σχετικά έξοδα.

 

1 λεπτό πριν, Billator είπε

Απλά δεν είναι εφικτά αυτά που γράφεις για το 80+% των καταστημάτων του Skroutz.

Εσένα ίσως φαίνεται απλή λύση, αλλά στα καταστήματα αυτά όπου το κέρδος είναι οριακό ,αν όχι μηδενικό, (γιατί μπαίνουν στο παιχνίδι του πιο φθηνού), δεν έχουν ούτε το προσωπικό, ούτε την τεχνολογική κατάρτιση να το αναπτύξουν αυτό που λες in-situ αλλά πολλές φορές ούτε και τα λεφτά για να βάλουν την εκάστοτε εταιρεία που τους ανέπτυξε το site να το κάνει. 

Από την άλλη μπορείς να πεις, "Αν δεν μπορούν να είναι σωστοί ας κλείσουν", συμφωνώ ως ένα βαθμό μαζί σου και αυτό θα γίνει στα επόμενα 1-3 χρόνια από μόνο του. 

Επειδή δεν είμαι του επαγγέλματος μου δημιουργεί μεγάλη εντύπωση, δηλαδή καθημερινά έχει πολλά προιόντα που πέφτουν 40%+ οι τιμές και απλά περνάνε απαρατήρητες και απλά σε επόμενη ενημέρωση διορθώνονται; Δεν μπορώ να πιστέψω. Επίσης εσύ σαν μαγαζί ποια είναι η προστιθέμενη αξία που δίνεις στον καταναλωτή αν απλά κάνεις τον παθητικό μεσάζοντα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, LakisKatabos είπε

 

Επειδή δεν είμαι του επαγγέλματος μου δημιουργεί μεγάλη εντύπωση, δηλαδή καθημερινά έχει πολλά προιόντα που πέφτουν 40%+ οι τιμές και απλά περνάνε απαρατήρητες και απλά σε επόμενη ενημέρωση διορθώνονται; Δεν μπορώ να πιστέψω. Επίσης εσύ σαν μαγαζί ποια είναι η προστιθέμενη αξία που δίνεις στον καταναλωτή αν απλά κάνεις τον παθητικό μεσάζοντα;

με το περιθώριο κέρδους που έχουν κάνουν τον μεσάζοντα απλά

μηδενική προστιθέμενη αξία , just box moving και ενημερώνουν αυτόματα (χωρίς να επεμβαίνει άνθρωπος) 2-3 φορές ημερησίως τις τιμές.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, john111 είπε

Θα κανω μια αγορα μεσω σκρουτζ για τον 12600κ. Για να δουμε τι θα γινει.

Έκανα κι εγώ για τον ίδιον. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, john111 είπε

Θα κανω μια αγορα μεσω σκρουτζ για τον 12600κ. Για να δουμε τι θα γινει.

Έκανα και εγώ!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Ο 12600K απ'ότι βλέπω ανανεώνεται συνεχώς, πριν λίγα λεπτά τον είχαν 3 μαγαζιά σε "προσφορά", τώρα 4 (και 1 τον έβγαλε).

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, LakisKatabos είπε

Επειδή δεν είμαι του επαγγέλματος μου δημιουργεί μεγάλη εντύπωση, δηλαδή καθημερινά έχει πολλά προιόντα που πέφτουν 40%+ οι τιμές και απλά περνάνε απαρατήρητες και απλά σε επόμενη ενημέρωση διορθώνονται; Δεν μπορώ να πιστέψω. Επίσης εσύ σαν μαγαζί ποια είναι η προστιθέμενη αξία που δίνεις στον καταναλωτή αν απλά κάνεις τον παθητικό μεσάζοντα;

Υπάρχουν προμηθευτές όπου ελέγχουν την τιμή πώλησης (το καταλαβαίνεις όταν το 90% των καταστημάτων πουλάν στην ίδια τιμή ή σε μεγαλύτερη), όπου το κέρδος καθορίζεται από τον προμηθευτή, εκτός κ αν θες να πουλάς ακριβότερα.

Και προμηθευτές όπου δεν τους νοιάζει η ελάχιστη τιμή πώλησης (συνήθως OEM προϊόντα)  και σε αυτά απλά γίνεται σφαγή. Στο 90% των καταλόγων αυτών κάποιος στο skroutz τα πουλάει σε τιμή όπου αν υπολογίσεις όλα τα έξοδα μπαίνουν 10-15% μέσα ανά πώληση. 

Εγώ έχοντας ηλεκτρονικό κατάστημα και έχοντας όλη το back and front end έλεγχο του site, οπότε τα έξοδα μου είναι σχεδόν μηδενικά συγκριτικά με άλλα eshop, το λιγότερο που αξίζει να πουλήσω είναι x1.8 στην τιμή χονδρικής με ΦΠΑ. Με το παραπάνω κέρδος και υπολογίζοντας όλα τα υπόλοιπα έξοδα (skroutz, bestprice, διαφήμιση, ΦΠΑ, ΕΚΦΑ, μεταφορικά, λειτουργικά έξοδα site) το καθαρό κέρδος μετά φόρων είναι 10-15%. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...