Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιος Γερμανός προμηθευτής τους έστειλε λαθος τιμές και τα ρομπότ τους ενημέρωσαν Σκρουτζ. Όλοι από τον ίδιο προμηθευτή αγοράζουν. Όλα αυτά που βλέπετε είναι αυτοματισμοί , ένας λάθος τιμοκατάλογος απ' έξω και όλα τα σκρουτζαδικα μέσα σε λίγη ώρα προσαρμόζουν τιμοκατάλογο αυτόματα. Ο  Γερμανός που τους έστειλε λαθος xml είναι ο ίδιος για όλα τα σκρουτζαδικα. Μην ξερογλυφεστε τσάμπα , σε τέτοια τιμή δεν παίρνεις ακόμη και αν αγοράσεις χιλιάδες cpu κατευθείαν από το εργοστάσιο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 9
  • Thanks 2
  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, helicoid είπε

Δεν θέλει απλά καταγγελία. Θέλει χοντρό πρόστιμο ώστε μετά να σφίξουν οι κώλοι και να μην βγάζει ο καθένας κάθε σαββατοκύριακο προϊόντα στο -50% για πλάκα. Μόνο εάν αρχίσουν να πληρώσουν πρόστιμα γι'αυτήν την τακτική θα το κόψουν. Σε φάση "το δείχνεις διαθέσιμο αλλά κρεμάς παραγγελίες;" οκ φίλος, για κάθε κρεμασμένη παραγγελία πρόστιμο ξέρω γω 10% της αξίας της παραγγελίας.

Να πηγαίνει αναλογικά δηλαδή με τον αριθμό των παραγγελιών. Να δείς για πότε θα σταματήσει το σπορ. Αλλά ποιός θα το εφαρμόσει και με τι μέσα και τι πολιτικό κόστος κτλ. Αφου δεν το κάνουν μόνο μαγαζάκια της γειτονιάς αλλά τυχαίνει και σε μεγαλύτερες αλυσίδες (οκ, οχι με τέτοια συχνότητα).

Δεν φταίνε μόνο αυτοί φταίει και το σκρουτζ που επιτρέπει η επισκεψιμότητα να επηρεάζει θετικά τις αξιολογήσεις ενός καταστήματος "παγκόσμια πρώτη" πρωτοτυπία.. γι'αυτο τώρα όλοι αρνητική για να την ακούσουν.. 

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

τους έστειλε λαθος xml

Γιατί xml συγκεκριμένα;

Κατά τ'άλλα μάλλον δίκιο έχεις, ή πάει ο προμηθευτής να κάνει απάτη.
Πάντως τα άκυρα θα πέσουν σύννεφο όπου να'ναι.

Δημοσ.

Πάντως η λογική τους που πιστεύουν ότι η επισκεψιμότητα θα τους κάνει και καλό , όταν ακυρωθούν όλες οι παραγγελίες πραγματικά ξεπερναέι κάθε φαντασία. 

Πείτε μου έναν που θα μπει να ψωνίσει από τέτοια μαγαζιά όταν συστηματικά χρησιμοποιούν τέτοιου είδους τακτικές. Η χειρότερη δυσφήμιση που υπάρχει. 

Οπότε και να μη φάνε πρόστιμο, πάλι δεν παίζει να αγοράσει κανείς που ασχολείται με τα τεχνολογικά .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, panosem είπε

Πάντως η λογική τους που πιστεύουν ότι η επισκεψιμότητα θα τους κάνει και καλό , όταν ακυρωθούν όλες οι παραγγελίες πραγματικά ξεπερναέι κάθε φαντασία. 

Πείτε μου έναν που θα μπει να ψωνίσει από τέτοια μαγαζιά όταν συστηματικά χρησιμοποιούν τέτοιου είδους τακτικές. Η χειρότερη δυσφήμιση που υπάρχει. 

Οπότε και να μη φάνε πρόστιμο, πάλι δεν παίζει να αγοράσει κανείς που ασχολείται με τα τεχνολογικά .

Σε ξεπερνάει γιατί δεν καταλαβαίνεις τον μηχανισμό , ένας λάθος τιμοκατάλογος από κοινό προμηθευτή και όλες οι τιμές στα "σκρουτζάδικα" τρελαίνονται αυτόματα χωρίς να φταίνε οι μαγαζάτορες.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, hannibalking83 είπε

https://www.plus26.gr/product/359539/epexergastis-amd-ryzen-7-5800x-box-am4-3-8ghz-100.html 187 ευρώ τον 5800x αλλά δεν με αφήνει αντικαταβολή επειδή είμαι επαρχία. Έχουν συγκεκριμένες αποστολές με αντικαταβολή. 

*Η επιλογή της αντικαταβολής ισχύει μόνο για άμεσα διαθέσιμα προϊόντα και για συγκεκριμένους ΤΚ.

Δεν αφήνει αντικαταβολή ούτε με παραλαβή από το κατάστημα ... Εδώ βρωμάει η δουλειά 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, VagTz είπε

Δεν αφήνει αντικαταβολή ούτε με παραλαβή από το κατάστημα ... Εδώ βρωμάει η δουλειά 

Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα αλλά μάλλον με ότι λέει ο jgeorgiou.

Υπάρχουν cpu που μπορείς να βάλεις, σε αυτές τις τρελές τιμές, παραγγελία από skroutz όπου υποστηρίζει και αντικαταβολή...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Σε ξεπερνάει γιατί δεν καταλαβαίνεις τον μηχανισμό , ένας λάθος τιμοκατάλογος από κοινό προμηθευτή και όλες οι τιμές στα "σκρουτζάδικα" τρελαίνονται αυτόματα χωρίς να φταίνε οι μαγαζάτορες.

Αν μπεις στο σάιτ της intel, θα δεις τις προτεινόμενες τιμές πώλησης. Οταν πχ έχει 100$ τον i3 και τον βάζουν 58€, ε είναι σίγουρο ότι κάποιος κάτι δεν κάνει καλά. Και που ξέρω εγώ αν φταίει ο προμηθευτής, ο προγραμματιστής ή ο ίδιος ο μαγαζάτορας ? Αυτό, επειδή αντίκτυπο έχει στο μαγαζί, οφείλει να το διπλοτσεκάρει πριν το βγάλει στη "βιτρίνα" του για να το πουλήσει. Γιατί οι επιπτώσεις στη δική του τσέπη θα πάνε, όχι στη δική μας. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα αλλά μάλλον με ότι λέει ο jgeorgiou.

Υπάρχουν cpu που μπορείς να βάλεις, σε αυτές τις τρελές τιμές, παραγγελία από skroutz όπου υποστηρίζει και αντικαταβολή...

Ο συγκεκριμένος δεν υπάρχει στο Σκρουτζ σε αυτή τη τιμή ... Το θέμα της αντικαταβολής δεν έχει να κάνει με το αν είναι λάθος τιμη όμως έχει να κάνει με τη πολιτική του κάθε καταστήματος . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, dkstopo είπε

οσοι έχετε πληρώσει και δειχνει διαθέσιμο  είναι υποχρεωμένοι να σας παραδώσουν.

Kλασσικη συζητηση αυτη, εχει παιξει σε loop στο παρον section σε ολα τα topic που οι προσφορες τελικα δεν ισχυαν , αλλά, οπως αποδεικνυεται κι απο την πραξη εδω και χρονια, ολοι ακυρωνουν παραγγελιες απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες μεχρι το τελευταιο σκρουτζομαγαζο. Αν ισχυαν οσα λες, τοτε οι αγωγες και οι αποζημιωσεις θα ειχαν τον ατελειωτο. Δια της πραξεως αποδεικνυεται οτι μαλλον κανεις λαθος.

Aλλωστε ολα τα μαγαζια εχουν disclaimer στους ορους χρησης τους, περι περιορισμου ευθυνης για τυχον λαθη κλπ κλπ. Ναι ξερω το ποιημα περι καταχρηστικων ορων, still, η πραξη δειχνει οτι μια χαρα ακυρωνουν και ουδεις βρεθηκε να τους κανει το παραμικρο τοσα χρονια, επειδη αναγραψανε λαθος (ή "λαθος") τιμη/διαθεσιμοτητα.

Το αν ειναι σωστο/λαθος/δικαιο/αδικο κλπ ειναι αλλη συζητηση κι ο καθενας εχει την αποψη του. Απαντω στα περι "υποχρεωσης για να παραδωσουν". Και η απαντηση ειναι οχι.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, panosem είπε

Αν μπεις στο σάιτ της intel, θα δεις τις προτεινόμενες τιμές πώλησης. Οταν πχ έχει 100$ τον i3 και τον βάζουν 58€, ε είναι σίγουρο ότι κάποιος κάτι δεν κάνει καλά. Και που ξέρω εγώ αν φταίει ο προμηθευτής, ο προγραμματιστής ή ο ίδιος ο μαγαζάτορας ? Αυτό, επειδή αντίκτυπο έχει στο μαγαζί, οφείλει να το διπλοτσεκάρει πριν το βγάλει στη "βιτρίνα" του για να το πουλήσει. Γιατί οι επιπτώσεις στη δική του τσέπη θα πάνε, όχι στη δική μας. 

Καμία επίπτωση , θα κάνεις το θυμωσιαρικο ενώ ξέρεις ότι έχεις άδικο και μετά θα σου περάσει. Οι μαγαζατορες δεν ελέγχουν τις τιμές , αυτοματισμοί είναι.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Δημοσ.

 

2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Kλασσικη συζητηση αυτη, εχει παιξει στο παρον section σε ολα τα topic που οι προσφορες τελικα δεν ισχυαν και δεν ισχυει , οπως αποδεικνυεται κι απο την πραξη, αφου μεσα στα χρονια ακυρωνουν παραγγελιες απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες μεχρι το τελευταιο σκρουτζομαγαζο. Αν ισχυαν οσα λες, τοτε οι αγωγες και οι αποζημιωσεις θα ειχαν τον ατελειωτο. Δια της πραξεως αποδεικνυεται οτι μαλλον κανεις λαθο.ς

Aλλωστε ολα τα μαγαζια εχουν disclaimer στους ορους χρησης τους, περι περιορισμου ευθυνης για τυχον λαθη κλπ κλπ. Ναι ξερω το ποιημα περι καταχρηστικων ορων, still, η πραξη δειχνει οτι μια χαρα ακυρωνουν και ουδεις βρεθηκε να τους κανει το παραμικρο τοσα χρονια, επειδη αναγραψανε λαθος (ή "λαθος") τιμη/διαθεσιμοτητα.

 

Ακριβώς , δεν είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν, και δεν τους αναγκάζει και κανένας άσχετα τι πιστεύουν πολλοί.

Και καταγγελία να γίνει από όλους όσους αγόρασαν και έφαγαν άκυρο από την στιγμή που αποδειχτεί τεχνικό πρόβλημα, και αναγράφεται στους όρους χρήσης του εκάστοτε καταστήματος, καλύπτεται το κατάστημα νομικά και αποποιείται της ευθύνης.

Και το λογικό είναι αυτό, γιατί δεν είναι υπαιτιότητα του καταστήματος, και τηλέφωνο να πάρετε στα μαγαζιά αυτή την στιγμή βλέπουν ότι αυτή είναι η τιμή που ισχύει, δεν μπορούν να το επιβεβαιώσουν με τον προμηθευτή οπότε σου λένε υπάρχει. Αυτοί που την έχουν πατήσει στο παρελθόν λένε ότι δεν υπάρχει ή ότι είναι λάθος τιμή. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Οταν κανουν λαθος δεν το πληρώνουν?  

Οχι σε τέτοια λάθη γιατί σου λένε ότι ο συγκεκριμένος προμηθευτής δεν έχει να παραδώσει και έχουν και 100% δίκιο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Όσοι πληρώσατε μην κανετε πίσω. Οταν φιλοξενούν μαγαζια φαντασματα δεν τους πιανει τιποτα, Οταν κανουν λαθος δεν το πληρώνουν?  

Μα δεν είναι υποχρεωμένοι να το στείλουν όσο και να πιέσει κάποιος. Μόνο αν κάποιο κατάστημα "φοβηθεί" ίσως εξυπηρετήσει τις παραγγελίες με 100% χασούρα δικιά του. Αν εσύ πιστεύεις ότι είναι σωστό κάποιος να χάσει λεφτά για λάθος που δεν είναι δικό του, τότε πρέπει ίσως να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα εσύ ως άνθρωπος.

Γιατί δεν μιλάμε για μειώσεις τιμών λόγω τακτικής / στρατηγικής αλλά απλά για ένα συστημικό λάθος. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...