Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Seopap79 είπε

Εννοείται όταν βγάζεις παραγγελία τσεκαρεις αν έχεις όλα τα προϊόντα συγκεντρωμένα αλλά δεν μιλάμε για 40 και 50 παραγγελίες τη μέρα (ανά άτομο) μιλάμε για 80 με 100 και ξαναλέω παράλληλα κάνεις και άλλα πράγματα τηλέφωνα παραλαβές ζητάνε πράγματα από το φαρμακείο και πρέπει να τα πας γιατί ο πελάτης περιμένει. Εννοείται όταν δεν σου κάνει ο υπάλληλος τον διώχνεις αλλά ο συγκεκριμένος δεν σε διώχνει σε αναγκάζει να φύγεις από μόνος σου! Αύξηση δεν κάνει και αν κάνει σου λέει να δουλεύεις 9-10 ώρες για 800 ευρώ! Μηχανογράφηση δεν υπάρχει ούτε κρατάει αποθήκη να βλέπει πόσα τεμάχια έχει και γενικά να έχει έλεγχο της αποθηκης! 

Μαγαζι με 100 παραγγελιες τη μερα χωρις μηχανογραφηση και αποθηκη απορω πως ειναι ακομα ορθιο. Ο τυπος ειναι αερα πατερα, θα σε συμβουλευα να αρχισεις να κοιτας αλλου για δουλεια, γιατι ακομα κι αν δε σε διωξει ή και να σταματησει να σου κραταει τα κερατιατικα, καποια στιγμη θα βαλει λουκετο μοιραια με τον τροπο που δουλευει, ή μπορει και να του βαλουν αλλοι το λουκετο αν μπουκαρει κανας ελεγχος.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

 

Οσο για την άποψή μου, αυτός που από κάποιο λάθος του προκαλεί ζημιά στην επιχείρηση, αναλογως φυσικά και το τι είδος ζημιάς μιλάμε, πρέπει να το πληρώνει. 

 

Ενδιαφέρον άποψη. Απορώ που τραβάς τη γραμμή, ως προς το κόστος και το ειδος της ζημιάς. 

Εγω πχ δουλεύω εργαστηριακά σε αντικαρκινινη ερευνα. Οτιδήποτε αγγίζω καθημερινά κοστίζει από cents, εως χιλιάδες ευρώ. Αν ψοφήσει το ποντίκι στο πείραμα (κοστος = 10χιλιαδες +) απο δικο μου λαθος, θα πρέπει να δώσω 3-4 μηνιατικα; Αν ψοφήσει απο απροσδιοριστα αιτία (δλδ παιζει να έφταιγα) να πληρώσω τα μισα; 

 

Χθες που λες έτρεχα 150 δείγματα και το 1 ναυάγησε. Μόνη πιθανή εξήγηση είναι οτι το εχασα κάπου. Κόστος = 5 εργατοώρες + ~50ε σε αντιδραστήρια. Πως προτείνεις να καλύψω την χασουρα την επιχειρησης; 

Δημοσ.

Παρατήρηση -> απόλυση

Όχι να πληρώνει ο υπάλληλος με κρατήσεις μισθού κ.λπ..

Εκτός κι αν παίζουν bonus παραγωγικότητας όταν δε γίνονται λάθη, ή/και επιδόματα λαθών-καταστροφών.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν διαχειριζεστε ταμειο ή αν υπάρχει κάποιος τρόπος που μπορείτε εσείς να αποκομίσετε όφελος από τυχόν ελλείμματα στη δουλειά (με απλά λόγια αν μπορεί κάποιος να "βουτήξει" πράγματα ή να κάνει κομπίνες και να βγάλει κέρδος εις βάρος της επιχείρησης) τότε το σωστό είναι να είναι ο υπάλληλος χρεωμένος με το ταμείο ή την αποθήκη, κλπ και αν λείπει κάτι να πληρώσει από την τσέπη του. Στην περίπτωση όμως αυτή, το σωστό είναι να υπάρχει σχετικό επίδομα, πχ ταμειακό επίδομα, κλπ

Αν δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω, τότε τη ζημία την αναλαμβάνει το μαγαζί. Πχ μια σερβιτόρα που σπάει κατά λάθος ένα μπουκάλι ουίσκυ των 20 ευρώ μπροστά σε όλους, δεν είναι λογικό να της ζητηθεί να το πληρώσει, γιατί δεν το έκανε εσκεμμένα, ούτε έβγαλε κάποιο κέρδος από αυτό. Εργασιακά ατυχήματα, παραλείψεις, ζημίες, κλπ συμβαίνουν καθημερινά, αλλίμονο αν καλούνταν οι υπάλληλοι να αναλάβουν τέτοιες ζημίες. Αν όμως ένας μπαρμαν είναι χρεωμένος με μία κάβα με 30 μπουκάλια, αν διαπιστωθεί πως λείπουν 5 μπουκάλια από την κάβα χωρίς να έχει γίνει τζίρος σε τέτοια ποτά, τότε είναι λογικό να του ζητηθούν εξηγήσεις και πιθανώς να πληρώσει απ την τσέπη του, γιατί μπορεί απλά να τα βούτηξε..

Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και καλό είναι να τα συζητήσετε αυτά με το "αφεντικό" (τρομάρα του) σας

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

να αρχίσει και αυτός να γράφει τον εργοδοτη στα τέτοια του, άμα τρώει βρίσιμο να ανταποδίδει και αυτός μέχρι να απολυθεί κάποια στιγμη μελλοντικά. Το έκανε ένας φίλος μου αυτό σε όσες εργασίες είχε τέτοια θέματα, δεν του βγήκε σε κακο

Μια χαρα σε κακο μπορει να του/της βγει.

Αν ο εργοδοτης γνωριζει,μια χαρα θα τον/την απολυσει και δε θα δωσει και αποζημιωση.
Οταν αποδεδειγμενα προσπαθει καποιος να προκαλεσει την απολυση του για να παρει αποζημιωση,δεν αποζημιωνεται.

 

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, SilentVoice είπε

Δεν έχει δικαίωμα να σου κάνει παρακράτηση μισθού, με αυτήν την αφορμή. Μπορείς να επικοινωνήσεις και με την επιθεώρηση εργασίας να στο επιβεβαιώσει.

Ο μόνος λόγος που μπορεί να το κάνει είναι αν έχεις θέση ταμία, οπότε αντίστοιχα σου δίνει και το επίδομα ταμία (νομίζω +100€ τον μήνα) όπου εκεί δικαιολογούνται τα λάθη ταμείου.

Σε όποια άλλη περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί όροι στην σύμβαση σου , η οποία θα πρέπει να έχει δημοσιευτεί επίσημα στην εργανη από τον εργοδότη και να μπορεί να τους αποδείξει.

 

Αν σου έχει κάνει ήδη παρακράτηση μισθού, έφυγες εχθές για να κάνεις καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας. Μετά θα πρέπει να αποδείξει στην επιθεώρηση πως όντως ΕΣΥ φταις για αυτό το λάθος και ότι έχετε συμφωνήσει νόμιμα να στα αφαιρεί.

 

Κοινώς, δεν μπορεί να σε δηλώνει στην εργανη ότι παίρνεις 1000€ και να σου καταθέτει το ποσό των 800€ με το έτσι θέλω. Ακόμα και αν οι κρατήσεις αυτές είναι 'νόμιμες'  πρέπει να αναγραφόταν στην απόδειξη μισθοδοσίας σου, την οποία βάση νόμου πρέπει να στην δίνει κάθε μήνα οπωσδήποτε και όχι να την ζητάς.

Οπότε αύριο ζητάς τις αποδείξεις μισθοδοσίας σου για κάθε μήνα και μιλάς με επιθεώρηση εργασίας. Αν πάτε και όλοι οι καλοί συνάδελφοι δεν φοβάστε τίποτα. Αλλά και να μην πάτε όλοι, φυσικά και πας μόνος σου για την καταγγελία, καθώς δεν είναι συνθήκες εργασίας αυτές (να σε κλέβει ο εργοδότης παράνομα και να έχει άσχημη συμπεριφορά)

Ακριβώς αυτά ήθελα να γράψω. Αν είσαι στο ταμείο και παίρνεις επίδομα ευθύνης θέσης τότε αυτό έχει τα υπέρ του και τα κατά, (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Στις παραγγελίες καθυστέρησε λίγο παραπάνω και διπλοτσέκαρε αν λείπει κάτι δεν έγινε και τίποτε. Αν τέλος του μήνα δεν πληρωθείς όπως έχετε συμφωνήσει το γνωστοποιείς στην επιθεώρηση εργασίας, και θα σου πουν εκείνοι τι πρέπει να κάνεις.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Seopap79 είπε

Πραγματικά όμως εργασιακός μεσαίωνας πραγματικά. Και το θέμα είναι ότι το να είσαι ειλικρινής και αληθινός είναι μειονεκτημα πλεον.... Πρέπει να λες παραμύθια να λες αυτά που θέλουν να ακούσουν, να γλύφεις, για είσαι ο καλύτερος... 

Καλώς ήρθες στον αληθινό κόσμο!

Αυτή είναι η πραγματικότητα εδώ και αιώνες!

Δεν είναι κάτι που συμβαίνει σήμερα, ενώ στο παρελθόν κυριαρχούσε η τιμιότητα, η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη!

Δημοσ.
6 ώρες πριν, fmarulezkd είπε

Ενδιαφέρον άποψη. Απορώ που τραβάς τη γραμμή, ως προς το κόστος και το ειδος της ζημιάς. 

Εγω πχ δουλεύω εργαστηριακά σε αντικαρκινινη ερευνα. Οτιδήποτε αγγίζω καθημερινά κοστίζει από cents, εως χιλιάδες ευρώ. Αν ψοφήσει το ποντίκι στο πείραμα (κοστος = 10χιλιαδες +) απο δικο μου λαθος, θα πρέπει να δώσω 3-4 μηνιατικα; Αν ψοφήσει απο απροσδιοριστα αιτία (δλδ παιζει να έφταιγα) να πληρώσω τα μισα; 

 

Χθες που λες έτρεχα 150 δείγματα και το 1 ναυάγησε. Μόνη πιθανή εξήγηση είναι οτι το εχασα κάπου. Κόστος = 5 εργατοώρες + ~50ε σε αντιδραστήρια. Πως προτείνεις να καλύψω την χασουρα την επιχειρησης; 

Για αυτό ακριβώς μίλησα για πληρωμή ανάλογα με το είδος της ζημιάς, διότι υπάρχουν διάφορες ζημιές όπως από ασταθμητους και μη ασταθμητους παράγοντες, από αμέλεια απροσεξία και τεμπελιά έως κάτι μη δυναμενο να το ελέγξεις. 

Εγώ άμα είχα μαγαζί και ο ταμείας πχ μπερδευοταν και χρεωνε το τάδε προϊόν χαμηλότερη αξια από αυτή του καταλόγου θα αφαιρουσα την ζημιά από αυτόν, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία επειδή βαριέσαι να δεις τον κατάλογο η να προσέξεις τους κωδικούς προϊόντων στο σύστημα. Αν μπερδευοταν πάλι αυτός που περνούσε τις τιμές στο σύστημα άρα δεν ήταν λάθος του ταμεία τότε θα τα αφαιρουσα από εκείνον που έκανε το αρχικό λάθος. Σε μαγαζί πχ που μπήκα να αγοράσω κάτι τότε με την χρέωση τέλους ανακύκλωσης στις σακούλες, πελάτες ζητούσαν να μην γίνει χρέωση, η ταμείας είπε αν φάμε πρόστιμο που είναι 500 ευρώ θα το αφαιρεθούν από τον μισθό τους, σωστή πρακτική κατ' εμέ καθώς είχανε ήδη εντολή να χρεώνουν τέλος για την σακούλα αλλά ρίσκαραν να κάνουν του κεφαλιού τους, αν δεν αρέσει αυτό στον πελάτη είναι άλλο θέμα και όχι του ταμεία η του μαγαζιού. 

Από την άλλη αν είχα πχ εστιατόριο σερβιτόρο και του έπεφτε το πιάτο η το ποτήρι και έσπαγε, δεν θα έκανα κάτι διότι αυτό είναι κάτι ξαφνικό και μη προβλέψιμο, μπορεί να γίνει και στους πιο επιδέξιους, σε θέματα όμως που μπορείς να ανατρέξεις η να τα ελέγξεις εις διπλούν για την αποφυγή σφάλματος δεν το δέχομαι.

Τώρα αυτό είναι το δικό μου σκεπτικό, πολλοί με δικό τους εστιατόριο μπορεί να έλεγαν ότι θα αφαιρέσουν από τον μισθό του σερβιτόρου ότι σπάσει διότι έτσι θέλουν. Στην δική σου δουλειά μάλλον είναι κάτι μη προβλέψιμο οπότε δεν το θεωρώ σωστό να αφαιρεθεί κάτι από εσένα.

Βέβαια στην τελική, αυτό που θα μετρήσει δεν είναι η προσωπική μου οπτική πάνω στο θέμα αλλά το τι ορίζει ο νόμος. 

6 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μια χαρα σε κακο μπορει να του/της βγει.

Αν ο εργοδοτης γνωριζει,μια χαρα θα τον/την απολυσει και δε θα δωσει και αποζημιωση.
Οταν αποδεδειγμενα προσπαθει καποιος να προκαλεσει την απολυση του για να παρει αποζημιωση,δεν αποζημιωνεται.

 

Σωστά. Σε τέτοιους εργοδότες εγώ λαμβάνω ως δεδομένο ότι δεν θα πάρουν τίποτα. Όπως δεν κατάφεραν να πάρουν αποζημίωση πολλοί άλλοι ακόμα και με δικαστήρια που πήγαν. 

Δημοσ.

Γειά ταν φτιάχνεις την παραγγελία υπάρχει κάποιο σύστημα ελέγχου; bar code πχ; γιατί εάν υπάρχει κάτι τέτοιο, το τιμολόγιο βγαίνει με το σκαναρισμα του προϊόντος κτλ, τότε πως μπορεί να γίνει λάθος; το λάθος προφανώς δεν θα το πληρώσει ο υπάλληλος όμως εάν ο υπάλληλος κανει συχνά λάθη τότε απλά δεν κάνει για την δουλειά και θα τον διώξουν. Αν τον κρατάνε σημαίνει πως ναι μεν κάνει λάθη αλλά όμως κάνει και άλλα καλά που η εταιρεία βγάζει. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία δεν μπορεί να βάλει τον εργαζόμενο να πληρώσει εκτός και εάν καταφέρει να αποδείξει πως ο εργαζόμενος κάνει λάθη με δόλο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντυπωση μου κανει η νοοτροπια δουλου που εχουν υιοθετησει πολλοι εργαζομενοι κ αποδεχονται ως λογικες τετοιες συμπεριφορες.Ειδατε τι κανουν 12 χρονια μνημονια?Μαστιγωμα στο μαστιγωμα εχει γινει ο αλλος σκλαβος σωστος.Οσο για τους ταμιες των τραπεζων το ξερετε οτι παιρνουν επιδομα ταμειου γιαυτες ακριβως τις περιπτωσεις ετσι?Κ καθε δουλεια που εχει ταμειο.

Ακου να δεις φιλε.Το λαθος θα γινει.Η βαρυτητα του θα κριθει απτην παρουσια του εκαστοτε υπαλληλου.Που σημαινει οτι αμα θιγονται τα συμφεροντα της επιχειρησης τοσο αντε γεια τον απολυει κ καλη καρδια.Το να εχει ενα διαρκες περιβαλλον τρομοκρατιας κ βουρδουλα δεν ειναι υγιες για σενα καταρχην,οσο για αυτον δειχνει οτι ειναι ενας μπαστουνοβλαχος κακομοιρης που την ειδε επιχειρηματιας επειδη πουλησε ενα χωραφι/σπιτι κ βρεθηκε ξαφνικα με ενα μπατζετ στην ακρη κ εχει βαλει τους δουλους μεσα να του κοβουν χρημα..Δε τον κανει επιτυχημενο ανθρωπο,καρμιρης ειναι που φορτωνει τις ανασφαλειες του σε σας.

Τα κερδη απτη δουλεια σας δε τα μοιραζεστε,τοτε γιατι να πληρωσετε τη φυρα?

Μη σκας ιδιαιτερα κ ψαξε σιγα σιγα για αλλα.Αλλη μια γραμμη προυπηρεσιας στο βιογραφικο σου.Πολλοι κοιτανε να βγαλουν δουλεια 3 υπαλληλων με 1,κ οσο αντεξει οπου βγει μεχρι να τσακωθουν για τα προφανη οπου το παραλογο αφεντικο δε θα κανει πισω..Μη σκας,δουλευε πρωτα για σενα διχως να στερεις απτον εαυτο σου ενεργεια κ πορους κ δες κατι αλλο σιγα σιγα.

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...