Fulgore Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, papp0us είπε Κανένα "κατάστημα" δεν προσέφερε 3 χρόνια εγγύηση στα Realme. Η ίδια η Realme την προσφέρει την εγγύηση. Το κατάστημα έχει υποχρεώσει να να καλύψει την εμπορική εγγύηση που είναι κατ'ελαχιστο τα 2 έτη. Μετά η αντιπροσωπεία μπορεί να υπόσχεται και 50 χρόνια εγγύησης, δεν έχει να κάνει το κατάστημα.. Η Realme καλύπτει τον 3ο χρόνο εγγύησης μεν όπως λές, αλλά αν πχ το κινητο σαν παλιότερο μοντέλο δεν επισκευάζεται πχ στον 3ο χρόνο, έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων,η οποία γίνεται από το κατάστημα αγοράς/πωλητή. Αν δεν αγοράσεις από την ίδια την εταιρεία(από το ηλεκτρονικό της κατάστημα δηλαδή), επιστροφή χρημάτων δεν σου κάνουν(αν χρειαστεί), μόνο επισκευή. Εκεί κολλάει το κατάστημα/πωλητής. Ακόμα και να τα προσπεράσουμε όλα αυτά, το κατάστημα πούλησε την συσκευή με 3χρόνια εγγύηση, και αφού την πούλησε τώρα σηκώνει τα χέρια ψηλά για τον 3ο χρόνο και δεν ενημερώνει σωστά για το τι ισχύει. Υπο άλλες συνθήκες θα έλεγα να μιλήσει με ΓΓΚ και συνήγορο, να τον βάλουν στην θέση τους τον Γερμανό, αλλά παίρνει αρκετό χρόνο η όλη διαδικασία. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2022 από Fulgore 3 1
Green Dragon Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Η 3ετής εγγύησης είναι της Realme αλλά από την στιγμή που ο συμφορουμίτης δεν αγόρασε από το κατάστημα της Realme αλλά από τον Γερμανό, αυτοί κανονικά πρέπει να τον καλύψουν σαν πωλητές. Είναι για άλλη μια φορά η κλασσική περίπτωση καταστημάτων(στην περίπτωση μας μεγάλης αλυσίδας),που το κατάστημα σφυρίζει αδιάφορα και λέει τα δικά του στο κομμάτι των εγγυήσεων. Ακριβώς έτσι φίλε @Fulgore! Ειλικρινά θα αποδεχόμουν την εγγύηση του Γερμανού για 2 χρόνια, αν δεν έγραφαν στο site όταν αγόρασα τη συσκευή ότι την καλύπτουν με 3 χρόνια εγγύηση. Αν δεν αποδεχθούν το λάθος τους, όπως το παραδέχτηκαν προφορικά, θα στείλω όλα τα στοιχεία στη ΓΓΚ και στο συνήγορο του καταναλωτή. Για το γμτ της υπόθεσης. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2022 από Green Dragon 2
papp0us Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Ακόμα και να τα προσπεράσουμε όλα αυτά, το κατάστημα πούλησε την συσκευή με 3χρόνια εγγύηση, και αφού την πούλησε τώρα σηκώνει τα χέρια ψηλά για τον 3ο χρόνο και δεν ενημερώνει σωστά για το τι ισχύει. Αυτό ναι, συμφωνούμε, αφού το αναφέρε κατα την αγορά είναι παραπλάνηση. Ας το καταγγείλουν όσοι την πάτησαν έτσι, και χρόνο να θέλει, δεν τρέχουν αυτοί, μια καταγγελία χρειάζεται μόνο. Επιστροφή χρημάτων στον τρίτο χρόνο είναι δύσκολο, γιατί οι έξτρα αυτές εγγυήσεις έχουν συνήθως ψιλά γράμματα. Αυτά είναι αναγκαστικά για την Νομιμη διετή εγγύηση, μετά μπαίνουν όροι στη μέση και μπερδεύει το πράγμα. Όπως και να έχει, αν δεν τηρηθεί η τριετία αφού αναφερόταν κατά την πώληση, επιστροφή του κινητού και καταγγελία. Την άλλη φορά δε θα κάνουν λάθος. 2
Fulgore Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Αυτό ναι, συμφωνούμε, αφού το αναφέρε κατα την αγορά είναι παραπλάνηση. Ακόμα το αναφέρουν στο 7 pro που πουλάνε μέχρι και αυτή την στιγμή 3
Green Dragon Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ακόμα το αναφέρουν στο 7 pro που πουλάνε μέχρι και αυτή την στιγμή Όποιος το αγοράσει από το site, κατά την παραλαβή - είτε με courier ή παραλαβή από κατάστημα - θα πάρει εκτός από την απόδειξη, ένα ακόμη χαρτί εγγύησης του Γερμανού που λέει ότι η εγγύηση ισχύει για 2 χρόνια. Αν ρωτήσει γιατί, θα του πουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι τον τρίτο χρόνο μπορεί να το πάει - αν χρειαστεί στον Γερμανό ή στη Realme. Αυτά στο μίλητο. Όταν τους ζήτησα να μου το δώσουν γραπτά, κοίταζαν τον ουρανό οι υπεύθυνοι του καταστήματος. Εγώ παρέλαβα γιατί ξέρω ότι θα το διεκδικήσω, είτε ευγενικά από την εταιρεία Γερμανός ή μέσω Συνήγορου του καταναλωτή και ΓΓΚ. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2022 από Green Dragon 2
Fotia Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 O Γερμανος παντως εχει δικο του κεντρικο σερβις για οτι φερνει ή πουλα αποκλειστικά . Αγνωστο αν το σερβις ειναι σε συνεργασια με τον καθε επισημο εισαγωγεα κλπ
Silenzio Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 τα ίδια και σε εμένα έκαναν, δυστυχώς νόμιζα όταν παρέλαβα ότι θα έκανα register κάπου για τη 3ετη εγγύηση. Μετά έστειλα μαιλ και ζήτησα και εγω αλλαγή του όρου της εγγύησης απο 2 έτη σε 3 και η απάντηση τους, ότι δεν είναι η εγγύηση αυτό το δεύτερο χαρτί αλλά η απόδειξη αγοράς και οτι θα με καλύψουν για 3 χρόνια.. 1
Green Dragon Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Silenzio είπε τα ίδια και σε εμένα έκαναν, δυστυχώς νόμιζα όταν παρέλαβα ότι θα έκανα register κάπου για τη 3ετη εγγύηση. Μετά έστειλα μαιλ και ζήτησα και εγω αλλαγή του όρου της εγγύησης απο 2 έτη σε 3 και η απάντηση τους, ότι δεν είναι η εγγύηση αυτό το δεύτερο χαρτί αλλά η απόδειξη αγοράς και οτι θα με καλύψουν για 3 χρόνια.. Την Παρασκευή το μεσημέρι έστειλα mail στην εταιρεία Γερμανός που ανέφερα τα περιστατικά, όπως έχουν. Μετά από 10 λεπτά με πήρε μια κυρία από την εξυπηρέτηση πελατών - ευγενέστατη, δεν μπορώ να πω - και μου ζήτησε να στείλω και το screenshot, για να εξετάσουν το αίτημα. Αν το θέμα τακτοποιηθεί με επέκταση εγγύησης για ένα χρόνο ακόμη, έχει καλώς. Αν όχι θα κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορου του καταναλωτή. Είμαστε 2 ήδη που θα υπογράψουμε την καταγγελία. Είναι επίσης ο @velissarios1 ο τρίτος που γνωρίζουμε, που έχει το ίδιο θέμα. Εάν θέλεις να συμμετέχεις και εσύ φίλε @Silenzio είσαι ο τέταρτος και είναι ακόμη καλύτερα. Και όποιος άλλος είναι στην ίδια θέση, να είμαστε σε επαφή. Πάντως, ανεξάρτητα από όλα τα άλλα.... Πρώτη φορά μου συμβαίνει να παίρνω την απόδειξη αγοράς που δεν αναφέρει τίποτα για εγγύηση και ΜΑΖΙ ένα δεύτερο χαρτί που γράφει ότι η εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια. Και προφορικά να σου λένε ότι δεν έχει σημασία τι γράφει το δεύτερο χαρτί. Η απόδειξη σε καλύπτει για 3 χρόνια. Τότε γιατί το δίνετε το δεύτερο χαρτί; Για πλάκα; Επεξ/σία 2 Απριλίου 2022 από Green Dragon 1
Silenzio Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Green Dragon είπε Την Παρασκευή το μεσημέρι έστειλα mail στην εταιρεία Γερμανός που ανέφερα τα περιστατικά, όπως έχουν. Μετά από 10 λεπτά με πήρε μια κυρία από την εξυπηρέτηση πελατών - ευγενέστατη, δεν μπορώ να πω - και μου ζήτησε να στείλω και το screenshot, για να εξετάσουν το αίτημα. Αν το θέμα τακτοποιηθεί με επέκταση εγγύησης για ένα χρόνο ακόμη, έχει καλώς. Αν όχι θα κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο Συνήγορου του καταναλωτή. Είμαστε 2 ήδη που θα υπογράψουμε την καταγγελία. Είναι επίσης ο @velissarios1 ο τρίτος που γνωρίζουμε, που έχει το ίδιο θέμα. Εάν θέλεις να συμμετέχεις και εσύ φίλε @Silenzio είσαι ο τέταρτος και είναι ακόμη καλύτερα. Και όποιος άλλος είναι στην ίδια θέση, να είμαστε σε επαφή. Πάντως, ανεξάρτητα από όλα τα άλλα.... Πρώτη φορά μου συμβαίνει να παίρνω την απόδειξη αγοράς που δεν αναφέρει τίποτα για εγγύηση και ΜΑΖΙ ένα δεύτερο χαρτί που γράφει ότι η εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια. Και προφορικά να σου λένε ότι δεν έχει σημασία τι γράφει το δεύτερο χαρτί. Η απόδειξη σε καλύπτει για 3 χρόνια. Τότε γιατί το δίνετε το δεύτερο χαρτί; Για πλάκα; φίλε Green Dragon, εννοείται ότι επιθυμώ να συμμετέχω και εγώ στη καταγγελία, κυρίως γιατί νοιώθω ότι με κοροϊδεύουν και όσο τα ανεχόμαστε τόσο θα συνεχίζουν.. εδώ τα 2 απο τα 3 απαντητικά προς εμένα e-mail τους.. Spoiler Καλημέρα σας, Η εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο, στο πλαίσιο ειδικής προωθητικής ενέργειας, είναι 3ετούς διάρκειας. Η εγγύηση που αναγράφεται στο παραστατικό ,αφορά συνολικά στο brand Realme συνολικά είναι 2ετής για αυτό προκύπτει αυτή η απόκλιση. Με εκτίμηση, Germanos e-shop Καλημέρα σας, Η απόδειξη αγοράς είναι η εγγυήση σας και όχι το ενημερωτικό έντυπο. Σε περίπτωση που χαθεί , παρακαλούμε όπως μας ζητήσετε επανέκδοση να σας την προωθήσουμε στο email σας. Με εκτίμηση, Germanos e-shop Επεξ/σία 2 Απριλίου 2022 από Silenzio 2
Green Dragon Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, Silenzio είπε φίλε Green Dragon, εννοείται ότι επιθυμώ να συμμετέχω και εγώ στη καταγγελία, κυρίως γιατί νοιώθω ότι με κοροϊδεύουν και όσο τα ανεχόμαστε τόσο θα συνεχίζουν.. εδώ τα 2 απο τα 3 απαντητικά προς εμένα e-mail τους.. Απόκρυψη περιεχομένων Καλημέρα σας, Η εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο μοντέλο, στο πλαίσιο ειδικής προωθητικής ενέργειας, είναι 3ετούς διάρκειας. Η εγγύηση που αναγράφεται στο παραστατικό ,αφορά συνολικά στο brand Realme συνολικά είναι 2ετής για αυτό προκύπτει αυτή η απόκλιση. Με εκτίμηση, Germanos e-shop Καλημέρα σας, Η απόδειξη αγοράς είναι η εγγυήση σας και όχι το ενημερωτικό έντυπο. Σε περίπτωση που χαθεί , παρακαλούμε όπως μας ζητήσετε επανέκδοση να σας την προωθήσουμε στο email σας. Με εκτίμηση, Germanos e-shop Πραγματικά αστείο! Και τι μας αφορά εμάς το παραστατικό του brand Realme γενικά, που έχει 2 χρόνια εγγύηση και μας το δίνουν;;; Εμάς μας αφορά η εγγύηση του μοντέλου Realme 7 που είναι 3 χρόνια και αυτό δεν φαίνεται πουθενά. Συνεχίζουν την κοροϊδία. Επεξ/σία 2 Απριλίου 2022 από Green Dragon 3
history Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Καλημέρα, σε εμένα που το έχω παραγγείλει, αλλά δεν έχω ακόμη πάει από το κατάστημα να το παραλάβω μου έστειλαν αυτά τα e-mail
Green Dragon Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, history είπε Καλημέρα, σε εμένα που το έχω παραγγείλει, αλλά δεν έχω ακόμη πάει από το κατάστημα να το παραλάβω μου έστειλαν αυτά τα e-mail Δηλαδή τι μας λέει το παραπάνω mail; Ότι μας παρέχει 3 χρόνια εγγύηση, ότι "καταχωρήθηκε" στο σύστημα κ.λ.π. Εμείς θα πάρουμε κάποιο χαρτί 3ετους εγγύησης ή θα κρατήσουμε το mail, αν χρειαστεί; Πήγα σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες για να μας πουν τα μελλούμενα. 1
greekbusters Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Επειδή είχα το realme 7 Pro προ μηνών κ το είχα ψάξει, η ίδια η realme δίνει 3 χρόνια εγγύηση στο 7 κ 7 προ. Το τι γράφει η απόδειξη δεν σας ενδιαφέρει καν νομίζω. Κάντε ένα τηλέφωνο στην ίδια την realme και θα σας το εξακριβωσουν. Το λέει ξεκάθαρα άλλωστε κ ο Γερμανός στο mail π βλέπω πιο πάνω. (Και έτσι εγκυκλοπαιδιακα να ξέρετε πως η realme έχει πολύ καλό σέρβις. Είχα χρειαστεί αλλαγή οθόνης για απειροελαχιστο bleed οθόνης και ενώ το παρέδωσα στο eshop που το είχα αγοράσει το παρέλαβα σε 4 μέρες. Μετά την σαμσουνγκ ήταν το καλύτερο επίσημο σέρβις που έχω χρειαστεί και έχω πάει σε αρκετά) 3
Fotia Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Eνα τηλεφωνο με ερωτηση για την προσφορα του Γερμανου σιγουρα θα διαφωτίσει . Και στην realme ομως θα πρεπει ότι πουνε τον τροπο επισημα για τα 3 ετη ,πως αποδεινυεται κλπ. 1
Green Dragon Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekbusters είπε Επειδή είχα το realme 7 Pro προ μηνών κ το είχα ψάξει, η ίδια η realme δίνει 3 χρόνια εγγύηση στο 7 κ 7 προ. Το τι γράφει η απόδειξη δεν σας ενδιαφέρει καν νομίζω. Κάντε ένα τηλέφωνο στην ίδια την realme και θα σας το εξακριβωσουν. Το λέει ξεκάθαρα άλλωστε κ ο Γερμανός στο mail π βλέπω πιο πάνω. Το περίεργα στην υπόθεση είναι ότι: 1) η συσκευή είναι παραεισαγωγή του Γερμανού, άρα μπορεί να μην εμπλέκεται πουθενά το service ή η αντιπροσωπεία της Realme (βλέπε Xiaomi - infoquest) και 2) ανεξήγητο αυτό, πέρα από την απόδειξη, δίνουν ένα ξεχωριστό παραστατικό εγγύησης που γράφει ρητά 2 χρόνια. Μόνο ένα τηλεφώνημα στη Realme, θα μας λύσει τις απορίες. Επεξ/σία 4 Απριλίου 2022 από Green Dragon
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα