Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω ένα προβλήμα που δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει. Έχω ένα Hyundai accent 2000 και έχω πρόβλημα με την εκκίνηση. Έχω καταλάβει ότι μάλλον χάνει την πίεση καυσίμου όποτε θέλει δυο με τρεις μίζιες για να πάρει μπρος και καμιά φορά μου κάνει και μπερδεματα μόλις πάρει μπροστά για λίγο. Αυτό το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό έχω αλλάξει και ολόκληρο φλοτερ και τρόμπα έχω αλλάξει τρεις φορές, για ένα διάστημα φτιάχνει και μετά ξανά τα ίδια. Και από ότι έχω καταλάβει παίζει ρόλο και η ποσότητα καυσίμου που έχω όχι πάντα όμως. Από την στιγμή που αντλία έχω αλλάξει φλοτερ έχω αλλάξει τι παίζει να έχει? Καθαρισμό μπεκ?

Δημοσ.

μπορει να ειναι maf, κακη βενζινη, βουλωμενα μπεκ,τρομπα βενζινης, μπουζι, μπουζοκαλωδια, πεσμενη μπαταρια...

  • Like 1
Δημοσ.

Το πιο πιθανό φίλε μου κατά τη γνώμη μου, από τη στιγμή που έχεις αλλάξει αντλία είναι να κοιτάξεις τα μπεκ μήπως χρειάζονται καθαρισμό ή έχουν κάποιο πρόβλημα.

Δημοσ.

Κακή βενζίνη αποκλείεται το πρόβλημα είναι δύο χρόνια τώρα έχω βάλει και 100αρα  πολλές φορές μπαταρία έχω αλλάξει και τρόμπα και μπουζί και μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστή αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι μόνο τα μπεκ δεν ξέρω κάτι άλλο. Αλλά τα μπεκ θα εκαναν τόσο μεγάλο πρόβλημα που να μου καταπονούν τόσο την αντλία που την έχω αλλάξει τρεις φορές?

Δημοσ.

Αντλία άλλαξες κομπλέ ; Ή μόνο το εσωτερικό τμήμα;

Διαφορετικά θα πρότεινα να μετρήσεις τα ρεύματα στην αντλία. Αν κ το γεγονός ότι το πρόβλημα το παρατηρείς σε  χαμηλή στάθμη καυσίμου είναι κλασσικό σύμπτωμα βρωμικης αντλίας καυσίμου.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, ANT2021 είπε

Καλησπέρα έχω ένα προβλήμα που δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει. Έχω ένα Hyundai accent 2000 και έχω πρόβλημα με την εκκίνηση. Έχω καταλάβει ότι μάλλον χάνει την πίεση καυσίμου όποτε θέλει δυο με τρεις μίζιες για να πάρει μπρος και καμιά φορά μου κάνει και μπερδεματα μόλις πάρει μπροστά για λίγο. Αυτό το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό έχω αλλάξει και ολόκληρο φλοτερ και τρόμπα έχω αλλάξει τρεις φορές, για ένα διάστημα φτιάχνει και μετά ξανά τα ίδια. Και από ότι έχω καταλάβει παίζει ρόλο και η ποσότητα καυσίμου που έχω όχι πάντα όμως. Από την στιγμή που αντλία έχω αλλάξει φλοτερ έχω αλλάξει τι παίζει να έχει? Καθαρισμό μπεκ?

Το αμάξι είναι μόνο βενζίνη ή και υγραέριο ; 

To ρυθμιστή πίεσης το έχει επάνω στα μπέκ ή μέσα στή αντλία καυσίμου . Ο καθαρισμός μπέκ βενζίνης δεν είναι σίγουρο οτι θα έχει 100% επιτυχία . Μπορεί να αχρηστευτεί κάποιο/α μπέκ . Ξεκίνα με το να ρίξεις κάποιο καθαριστικό μπέκ για αρχή . Πίεση στην αντλία καυσίμου έχει μετρηθεί ; 

Δημοσ.

Αντλία ναι έχω αλλάξει τρεις φορές δύο μεταχειρισμένες και μια καινούρια.

έχω αλλάξει και όλο το φλοτερ κομπλε μεταχειρισμένο βέβαια.

Ρεύμα όχι δεν έχω μέτρηση αλλά δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εκεί γιατί λειτουργεί κανονικά απλά χάνει την πίεση όταν είναι ώρα σβηστός ο κινητήρας.

Και φίλτρο έχω αλλάξει.

Πιεση αντλίας όχι δεν έχω μετρήσει. Αέριο έχω άλλα είναι παροπλισμένο δεν το χρησιμοποιώ ένα χρόνο τώρα το έχω βγάλει και από την μπαταρία.

Να θέλει καθάρισμα το τεποζιτο μετά από 320.000 χιλιόμετρα? Μαζί με καθάρισμα μπεκ τα οποία άλλη μια φορά τα έχω καθαρίσει πριν αρκετά χρόνια.

  • Confused 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, ANT2021 είπε

Αντλία ναι έχω αλλάξει τρεις φορές δύο μεταχειρισμένες και μια καινούρια.

έχω αλλάξει και όλο το φλοτερ κομπλε μεταχειρισμένο βέβαια.

Ρεύμα όχι δεν έχω μέτρηση αλλά δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εκεί γιατί λειτουργεί κανονικά απλά χάνει την πίεση όταν είναι ώρα σβηστός ο κινητήρας.

Και φίλτρο έχω αλλάξει.

Πιεση αντλίας όχι δεν έχω μετρήσει. Αέριο έχω άλλα είναι παροπλισμένο δεν το χρησιμοποιώ ένα χρόνο τώρα το έχω βγάλει και από την μπαταρία.

Να θέλει καθάρισμα το τεποζιτο μετά από 320.000 χιλιόμετρα? Μαζί με καθάρισμα μπεκ τα οποία άλλη μια φορά τα έχω καθαρίσει πριν αρκετά χρόνια.

Μήπως έχει σε κάποιο σημείο βαλβίδα η οποία δεν αφήνει το καύσιμο να γυρίσει πίσω; μήπως έχει πρόβλημα αυτή η βαλβίδα; 

Δημοσ.

δες και τα βακουμ/υποπιεσεις, και αυτες που εχει το μοτερ, και τα σωληνακια του αεριου, αυτα που πανε απο τα μπεκ στην εισαγωγη.

μπορει να τραβαει αερα απο εκει και να ειναι πολυ απλο

Δημοσ.
23 ώρες πριν, ANT2021 είπε

Καλησπέρα έχω ένα προβλήμα που δεν μπορώ να καταλάβω τι στο καλό συμβαίνει. Έχω ένα Hyundai accent 2000 και έχω πρόβλημα με την εκκίνηση. Έχω καταλάβει ότι μάλλον χάνει την πίεση καυσίμου όποτε θέλει δυο με τρεις μίζιες για να πάρει μπρος και καμιά φορά μου κάνει και μπερδεματα μόλις πάρει μπροστά για λίγο. Αυτό το πρόβλημα το έχω αρκετό καιρό έχω αλλάξει και ολόκληρο φλοτερ και τρόμπα έχω αλλάξει τρεις φορές, για ένα διάστημα φτιάχνει και μετά ξανά τα ίδια. Και από ότι έχω καταλάβει παίζει ρόλο και η ποσότητα καυσίμου που έχω όχι πάντα όμως. Από την στιγμή που αντλία έχω αλλάξει φλοτερ έχω αλλάξει τι παίζει να έχει? Καθαρισμό μπεκ?

Δεν μπορω να καταλαβω εκει που πληρωνεις και κανεις την επισκευη δεν πρεπει να ρωτησεις,να απαιτησεις αφου πληρωνεις!!!!

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...