Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο φόρουμ

Φίλος κάτοχος Ipad (που δεν ανάβει λόγω χαλασμένης μπαταρίας) προσπαθεί να αλλάξει τον icloud κωδικό του, τον οποίο έχει ξεχάσει, για να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του.To username το έχουμε.

Στην διαδικασία τον βοηθώ εγώ μέσω του iPhone (Use someone else's device to reset your password )μου,όμως στη διαδικασία καταλήγουμε να κάνουμε κύκλους χωρίς αποτέλεσμα.

Το πρώτο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να κατεβάσουμε την εφαρμογή Apple Support - η εφαρμογή όμως δεν είναι διαθέσιμη για κατέβασμα στην περιοχή μας, αν και υπάρχει στο ελληνικό app store

Aφού λοιπόν παρακάμπτουμε την εφαρμογή και κάνουμε την εναλλακτική χρονοβόρα διαδικασία μέσω iforgot, η apple αποστέλλει ενα μηνυμα στο κινητο του χρήστη,γίνεται η πρώτη ταυτοποίηση, επιλέγουμε δεν έχω πρόσβαση στο ipad μου , γίνεται ξανά ταυτοποίηση με μήνυμα στο κινητό καταχωρώντας και τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας που έχει καταχωρηθεί στο app store και μετά μας έρχεται το παρακάτω μήνυμα

Το μήνυμα λέει, λοιπόν , ότι θα σταλεί η απάντηση στον λογαριασμό icloud .. στον οποίο δεν έχουμε πρόσβαση όμως.Λίγο τρελό, δεν νομίζετε ;

Κατέληξα, λοιπόν, στο συμπέρασμα ότι μόνο αν σβήσω το προφίλ μου από το κινητό μου και γίνει από εκεί αρχικοποίηση password μπορεί να βοηθηθεί ο φίλος

Η άλλη λύση είναι να περιμένει μέχρι να αγοράσει άλλη συσκευή apple και να μπει τότε στο itunes του με αλλαγή password μέσω νέας συσκευή apple

Το πρώτο ενδεχόμενο αποκλείεται και το δεύτερο θα αργήσει Any helpful thoughts on that matter ?

622679622_.png.01379d0cc7198029add1ff86208e4e85.png

 

 

Δημοσ.

Και εγω νομίζω ότι δεν θα βγει άκρη με το αυτοματοποιημένο σύστημα.

Ευχαριστώ πολύ, παιδιά, για τις απαντησεις.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kariolikos είπε

Και εγω νομίζω ότι δεν θα βγει άκρη με το αυτοματοποιημένο σύστημα.

Ευχαριστώ πολύ, παιδιά, για τις απαντησεις.

 

Δες την εκδοχή σε κάποιο συνοικιακό σερβις για ενημέρωση κόστους επιδιόρθωσης.

Αν από τις ενέργειες που έχουν γίνει δεν έχει κλειδώσει το iCloud.

Μφχ

Δημοσ.
3 ώρες πριν, kormos είπε

Δες την εκδοχή σε κάποιο συνοικιακό σερβις για ενημέρωση κόστους επιδιόρθωσης.

Αν από τις ενέργειες που έχουν γίνει δεν έχει κλειδώσει το iCloud.

Μφχ

Αυτό φοβάται και ο φίλος.

Ευχαριστώ πολύ 🙏

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...