Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με ένα θέμα που έχει προκύψει.

Στις 29/4/2020 είχα προμηθευτεί ένα Surface Studio 2 απο το ΠΛΑΙΣΙΟ. Εδω και 2 μήνες περίπου σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά η οθόνη. Τα υπόλοιπα υποσυστήματα λειτουργούν άψογα (δηλαδή ο υπολογιστής αλλά και το touch της οθόνης). Με λίγα λόγια αυτή τη στιγμή το Surface είναι ένα AIO μηχάνημα που απαιτεί εξωτερική οθόνη! Το Surface δεν είναι χτυπημένο σε κανένα σημείο και γενικά βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.

Long story short, το ΠΛΑΙΣΙΟ ισχυρίζεται πως επειδή το προϊόν έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση και επειδή είναι απλώς Reseller της Microsoft δε μπορεί να κάνει τίποτα. 

Σύμφωνα με το youreurope.eu (επισυναπτόμενο αρχείο), ως καταναλωτής έχω το δικαίωμα για επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικών αγαθών εντός δυο ετών από την ημέρα αγοράς τους, σε όλη την ΕΕ.

Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Ποιος έχει την ευθύνη, η Microsoft ή το ΠΛΑΙΣΙΟ;

Έχει νόημα να κάνω καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη ή κάπου αλλού;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας

 

Μιχάλης

 

infographic_faulty_goods_el.pdf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...