Προς το περιεχόμενο

Μπάχαλο ΟΤΕ και Vodafone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στα μέλη της σελίδας! Χρειάζομαι τα φώτα σας για μια περίεργη υπόθεση και διαδραματίζεται εδώ και σχεδόν 2 βδομάδες..

Αρχικά Παρασκευή μεσημέρι (18/3) δεν ειχαμε ίντερνετ/σταθερό στο σπίτι,μετά από επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα είπαν για έργα ΟΤΕ (που οντως γινοντουσαν για οπτικές ίνες ενα δρομο πιο πανω) και ότι θα επανέλθει τη Δευτέρα. Μας καλούν Δευτέρα οτι βλεπουν τη γραμμη και το ρούτερ να δουλέυουν κανονικά,εμείς εξακολουθουσαμε να μην εχουμε τιποτε. Ήρθε η δικαιολογια οτι θα το μεταφέρουν στον ΟΤΕ και περασαν εξωτερικά την Τετάρτη για να ελεγξουν την γραμμή.

Εμείς εν τω μεταξύ,λόγω συγγενή που καλέσε στο σταθερο, από τον καλούντα ακουγόταν σαν να χτυπούσε κανονικά,όμως στο σπίτι δεν καλούσε!Τετάρτη 23/3 αυτο,ενώ οταν παίρναμε μας ελεγαν οτι "βλεπουν" ότι το ρουτερ δουλεύει (ζητουσαν serial number κλπ)

Έγινε αναφορά,ηρθε τεχνικός σπίτι και είπε οτι εσωτερικά η γραμμη δεν έχει πρόβλημα και φαίνεται πρόβλημα εκτος...(Σαββατο πρωί)

Κυριακή απόγευμα,αλλος συγγενής καλεί σταθερο και απαντά....Ποιος?Μια ακυρη κυρια που ελεγε οτι ο αριθμος μας ειναι δικός της!!!Καλώ εγω πίσω το νουμερο του σπιτιού μας, όντως απαντάει η εν λόγω κυρία, που μου λέει οτι ειναι δικός της αριθμός αλλα δεν μου είπε τιποτε αλλο(μπορει να νομιζε οτι της κανουν φάρσα).Κατευθείαν κληση στο τεχνικό τμήμα και τους λέω το και το, κάνουν εκτροπή στο κινητό μου για να μην χτυπάει στο ξενο σπίτι.

Δευτέρα βράδυ πάλι,με καλουν στο κινητο που εγινε η εκτροπή ψαχνοντας την εν λογω κυρία.Μετά απο συζητηση,ανακάλυψα οτι στο σπίτι τους εγινε με Vodafone αναβάθμιση συμβολαίου σε 100 Mbps και τους εδωσαν καινουργιο αριθμο. Ποιον αριθμό?Τον δικό μου!!!

Εγω να σημειωσω ειμαι εν μέσω συμβολαίου με Vodafone με 100Mbps VDSL,σταθερο και τηλεοραση, με τον ιδιο αριθμο εδώ και πάνω από 8 χρόνια!!!Κάνω το παράπονο σε Vodafone,που λενε οτι ο αριθμος ειναι ακόμη στο ονομα μου,ομως στο αλλο σπίτι εκτος απο τις εισερχομενες κλησεις που λογω εκτροπής ερχονται σε μενα, εχουν ολα τα υπολοιπα,δλδ ιντερνετ-σταθερο!

Να προσθέσω ότι το σταθερο στο συστημα της Vodafone ειναι ακόμη στο δικό μου όνομα,καθως στο αλλο σπίτι πηραν για αναφερουν το θεμα και επαληθευτηκε οτι η γραμμη δεν είναι σε αυτους!Γίνονται τωρα αυτα τα πράγματα,να δωθει γραμμη που χρησιμοποιειται ήδη?Από Vodafone ειπαν ταχα μου οτι εμπλεξε τις γραμμες ο ΟΤΕ,αλλα από καπου εμαθαν τον αριθμο στο αλλο σπίτι και μόνο από Vodafone θα μπορουσαν να το μαθουν,άρα καποιος/καποιοι δεν εκαναν καλά τη δουλειά τους! 

Αναμενω σημερα ελεγχο από τεχνικούς αλλα πιστευω ολο αυτο προκειται για μια απαραδεκτη κατασταση!Υπάρχει περιπτωση να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ?Ποιος φταιει για ολο αυτο το θέμα?

 

Επεξ/σία από SleepyHead_Girllll
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η λογική λέει ότι αφού και εσύ και η κυρία που λες έχετε Vodafone, και αφού όπως λες φαίνεται να έχετε τον ίδιο αριθμό (δεν είναι πχ ότι ο ΟΤΕ μπέρδεψε τα απερχόμενα και έβαλε την δικιά σου γραμμή στης κυρίας) η βλακεία μάλλον είναι της Vodafone.

Για εμένα, προχώρα την καταγγελία ΕΕΤΤ και, για να είσαι καλυμμένος (σε περίπτωση που φταίει κάποιος άλλος) πες αυτά που σου λέγαν περί έργων του ΟΤΕ κτλ, αν και μάλλον δεν έχουν να κάνουν.

Επεξ/σία από Sudowoodo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα λύθηκε επιτελους. Οι τεχνικοί που ήρθαν ανεφεραν οτι δεν γινόταν συγχρονισμός και εν τελη κάποιος,δεν ξερουν ποιος όμως, δλδ από ποια εταιρεια υπάρχει ευθύνη ,σύνδεσε τη γραμμη μας στο άλλο σπίτι στη καμπίνα του ΟΤΕ. Καθαρά ανθρώπινο λάθος,είπαν οτι εχουν περιεργη αριθμηση οι θέσεις.Ειλικρινά δεν ξέρω. Προφανως μου τα είπαν πολύ απλά γιατί δεν εχω ιδέα από τηλεπικοινωνίες,αλλα το λάθος ήταν εκεί και διορθώθηκε στο μισάωρο.Μπορούν από καθε εταιρεία να επεμβαίνουν στη καμπίνα του ΟΤΕ?

Edit. NikosKallithea με βάση τον χαρτη VDSL Cabinets Map (fttxgr.eu) οι καμπίνες vdsl της περιοχης μου είναι του ΟΤΕ,και σε κάθε επικοινωνια με το τεχνικό τμήμα γινόταν από εκείνους αναφορά στον ΟΤΕ για το θέμα, σημερα τεχνικοί του ΟΤΕ ηρθαν και τα εφτιαξαν όχι της Vodafone,άρα ο ΟΤΕ δεν εβρισκε αυτο το λάθος εδω και 12 μερες

Επεξ/σία από SleepyHead_Girllll
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, SleepyHead_Girllll είπε

ο ΟΤΕ δεν εβρισκε αυτο το λάθος εδω και 12 μερες

Στην θέση σου δεν θα ήμουν τόσο σίγουρος, ειδικά αν την αναφορά των τεχνικών την πείρες από στόμα υπαλλήλου της Vodafone. Γενικά μπορεί να γίνει κάποιο λάθος στην σύνδεση ή και μηχανογραφικό, και να πάει η γραμμή σου σε άλλο διαμέρισμα, το να δώσουν όμως τον αριθμό σου σε άλλο συνδρομητή όπως είπες δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τον ΟΤΕ. Εκτός και αν δεν έγινε αυτό, αλλά μπέρδεψαν τις γραμμές.

Τελος πάντων, αφου ξεμπέρδεψες όλα καλά.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παπαρίτσα του ΟΤΕ ήταν. Ενεργοποιήθηκε ο νέος πελάτης Voda στην ίδια καμπίνα που παίζεις και εσύ και κούμπωσαν την πόρτα σου στο άλλο απερχόμενο. Αποτέλεσμα ο εκεί εξοπλισμός να πάρει τα στοιχεία τηλεφωνίας σου γι΄αυτό και από Voda τα έβλεπαν σωστά. Όταν τους έδωσες το σειριακό του δικού σου εξοπλισμού, ξετυλίχτηκε σιγά σιγά το κουβάρι. Απλά τα 1st Level των Παρόχων δεν είναι της προκοπής και δεν έτυχες εξαρχής σε Agent που του έκοβε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι αυτό που λέει και ο SaFiS, όσο για την κυρία με το νούμερο το πιο πιθανό είναι πως επειδή πρόκειται για νέα γραμμή (για την κυρία) λόγω του μπλεξίματος νόμιζε ότι είναι αυτός ο αριθμός της. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

αυτό που έπαθες είναι αυτό που έπαθα και εγώ και για το οποίο ήδη τιμωρήθηκαν οι ΟΤΕ και Βονταφον με πρόστιμο από την ΑΔΑΕ, ασκήθηκε ποινική δίωξη στους υπευθύνους ΟΤΕ και Βόνταφον και συνεχίζουμε. Βρες τις αποφάσεις ΑΔΑΕ 233/2021 και 234/2021, καθώς και την απόφαση ΑΔΑΕ 343/2020 όπου η Βονταφον έχει κάνει τα ίδια και σε άλλο συνδρομητή. Οφείλει η Βονταφον, επιπλέον, να σε ενημερώσει εγγράφως για την παραβίαση του τηλεφωνικού σου απορρήτου. Κάνε καταγγελία άμεσα στην ΑΔΑΕ, όχι στην ΕΕΤΤ. Εχεις καθαρή περίπτωση παραβίασης του τηλεφωνικού σου απορρήτου καθώς άλλος είχε το δικό σου νούμερο και, προφανώς, και το ίντερνετ. Ο Νόμος, όπως αναφέρει ρητά η ΑΔΑΕ, σου δίνει και το δικαίωμα για αγωγή (όπως προβλέπει ο Νομος η ελάχιστη αποζημίωση για την ηθική βλάβη από την παραβίαση του τηλεφωνικού σου απορρήτου είναι 10.000€). Στις παραπάνω αποφάσεις της ΑΔΑΕ ισχυρίζεται η Βονταφον ότι είπε στους συνδρομητές να κάνουν φραγή εξερχομένων κλήσεων και αυτοί δεν τις έκαναν (στην δική μου περίπτωση ψεύδονται), για αυτό ζήτησε να σου δώσουν και αντίγραφα των ηχητικών όλων των κλήσεων σου προς το τηλεφωνικό τους κέντρο. Η ευθύνη είναι και των δυο, ο ΟΤΕ θα έβαλε λάθος τα καλώδια και λέει "ανθρώπινο λάθος", όμως η ΑΔΑΕ έχει άλλη άποψη καθώς και η Εισαγγελία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα με εχει αφησει η Cosmote μια βδομαδα τωρα χωρις οπτικη ινα και δεν ερχεται κανεις να την φτιαξει. Στο μεταξυ δεν μπορω να εργαστω για την δουλεια. Τους παιρνω τηλεφωνο και ολο οτι το βλεπουμε απαντανε και ανθρωπος δεν εχει πατησει εδω για να δει την βλαβη. Τους ζηταω επιμονα στο Chat και στην φορμα για το email και μου απαντανε με email που δεν μπορω να κανω reply (προφανεστατα για να μην υπάρχει καταγραφή). Τεχνικη υποστηριξη και εξυπηρετηση για κλαματα. Στο μεταξυ 2 τετραγωνα ποιο κατω κανουν εγκατασταση νεας οπτικης ινας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 30/03/2022 at 18:51, SleepyHead_Girllll said:

Το θέμα λύθηκε επιτελους. Οι τεχνικοί που ήρθαν ανεφεραν οτι δεν γινόταν συγχρονισμός και εν τελη κάποιος,δεν ξερουν ποιος όμως, δλδ από ποια εταιρεια υπάρχει ευθύνη ,σύνδεσε τη γραμμη μας στο άλλο σπίτι στη καμπίνα του ΟΤΕ. Καθαρά ανθρώπινο λάθος,είπαν οτι εχουν περιεργη αριθμηση οι θέσεις.Ειλικρινά δεν ξέρω. Προφανως μου τα είπαν πολύ απλά γιατί δεν εχω ιδέα από τηλεπικοινωνίες,αλλα το λάθος ήταν εκεί και διορθώθηκε στο μισάωρο.Μπορούν από καθε εταιρεία να επεμβαίνουν στη καμπίνα του ΟΤΕ?

Edit. NikosKallithea με βάση τον χαρτη VDSL Cabinets Map (fttxgr.eu) οι καμπίνες vdsl της περιοχης μου είναι του ΟΤΕ,και σε κάθε επικοινωνια με το τεχνικό τμήμα γινόταν από εκείνους αναφορά στον ΟΤΕ για το θέμα, σημερα τεχνικοί του ΟΤΕ ηρθαν και τα εφτιαξαν όχι της Vodafone,άρα ο ΟΤΕ δεν εβρισκε αυτο το λάθος εδω και 12 μερες

στην καμπινα επεμβαινει μονο αυτος που την εχει πχ ο οτε στα kv ote  κτλ.  οταν η καμπινα δεν ειναι οτε τοτε ο παροχος επεμβαινει στην καμπινα (kv) και ο οτε επεμβαινει στο καφαο που κανει την ζευξη αναμεσα στο kv πχ της wind και του απερχομενου καλωδιου που ερχεται σε σενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...