Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πρώτα καταγγελία με οτι στοιχεία εχεις στην Γ.Γ.καταναλωτή εκει θα σου που ναι αν μπορείς να κυνηγήσεις κατι και πως, καλο να καταγραφεί γιατι μπορεί και αλλος να εχει πεσει θυμα αρα να βρεις το δικιο σου,

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sattack είπε

Θα πας και θα πεις τα γεγονότα. Εσύ λες αλήθεια, δεν έχεις να φοβηθείς κάτι. Φυσικά και είναι ο λόγος σου έναντι του λόγου του άλλου, αλλά τι σημαίνει? Ότι πρέπει να φοβηθείς και να κρυφτείς? Ζητά το αφεντικό του μαγαζιού και με καλό τρόπο πες τα όλα. Πες και κάτι του στυλ, δεν ξέρω αν κάποιου υπαλλήλου του έσπασαν οι οθόνες όταν πήγε να τα ανοίξει και για αυτο τις αλλαξε. Αλλά έτσι έγινε, εγώ σε σας ήρθα, αλλού δεν πήγα και τώρα η Apple μου λέει ότι οι οθόνες δεν είναι αυθεντικές. 

Μετά θα δεις ανάλογα τι θα κάνει το αφεντικό. Θα το δεχτει και θα προσπαθήσει να σε αποζημιώσει με κάποιο τρόπο? Έχει καλώς. Θα κάνει τον Κινέζο ή θα σε κατηγορήσει? Δημοσιποιησε το όνομα του μαγαζιού και γραψτα όλα αναλυτικά και σε κριτική σε scroutz, bestprice  ή όπου αλλού έχουν κριτικές, να τα βλέπει όλος ο κόσμος. 

Ήρεμα και με αποφσσιστικοτητα, βασισμένος μόνο σε γεγονότα.

Επικοινώνησα μαζί τους και μίλησα με κάποιον υπεύθυνο. Του μίλησα όμορφα και του παρέθεσα τα γεγονότα. Αρνήθηκαν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει. Παρόλα αυτά μου είπε να μεταβώ από το κατάστημα μαζί με τις συσκευές για να τις ελέγξει ο ίδιος. Θα μεταβώ μέσα στην νέα εβδομάδα και για το αποτέλεσμα θα ενημερώσω

  • Like 3
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 30/3/2022 στις 7:58 ΜΜ, Themiss2000 είπε

Επικοινώνησα μαζί τους και μίλησα με κάποιον υπεύθυνο. Του μίλησα όμορφα και του παρέθεσα τα γεγονότα. Αρνήθηκαν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει. Παρόλα αυτά μου είπε να μεταβώ από το κατάστημα μαζί με τις συσκευές για να τις ελέγξει ο ίδιος. Θα μεταβώ μέσα στην νέα εβδομάδα και για το αποτέλεσμα θα ενημερώσω

Πολύ ενδιαφέρον θέμα!

Περιμένουμε την ενημέρωση, την χρωστάς!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά περίμενα να γράψω μία και καλή τι έγινε με το θέμα που είχα. Τα κινητά πήγαν στο κατάστημα που είχαν αλλαχτεί αρχικά οι μπαταρίες για έλεγχο όπως είχα συνεννοηθεί μαζί τους τηλεφωνικά. Αφού μίλησα με τον υπεύθυνο και του εξήγησα ακριβώς τι συμβαίνει και τι μου είχαν μεταφέρει, είπαν ότι θα μου κρατήσουν τις συσκευές για να δούνε το πρόβλημα. Ενημερώθηκα την επόμενη ότι οι μπαταρίες δημιουργούσαν θέμα με τη θερμοκρασία-υπερθέρμανση και αυτό είχε αντίκτυπο στις οθόνες τους. Επειδή ήταν εντός εγγύησης αλλάχτηκαν δωρεάν. Από το κατάστημα με διαβεβαίωσαν ότι οι οθόνες είναι γνήσιες και μου είπαν ότι εάν δεν ήταν γνήσιες δε θα δούλευε και το face id και προφανώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται στο service που τα είχα πάει. Αυτά ήταν τα λόγια τους. Στο διά ταύτα τα τηλέφωνα εδώ και κάποιο καιρό λειτουργούν κανονικά και απροβλημάτιστα. Άρα μάλλον μπορώ να συμπεράνω ότι το πρόβλημα έφτιαξε και τελικά ήταν οι μπαταρίες. Επίσης μου ανανέωσαν την εγγύηση για άλλους έξι μήνες. Ευχαριστώ όλους 

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Themiss2000 είπε

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά περίμενα να γράψω μία και καλή τι έγινε με το θέμα που είχα. Τα κινητά πήγαν στο κατάστημα που είχαν αλλαχτεί αρχικά οι μπαταρίες για έλεγχο όπως είχα συνεννοηθεί μαζί τους τηλεφωνικά. Αφού μίλησα με τον υπεύθυνο και του εξήγησα ακριβώς τι συμβαίνει και τι μου είχαν μεταφέρει, είπαν ότι θα μου κρατήσουν τις συσκευές για να δούνε το πρόβλημα. Ενημερώθηκα την επόμενη ότι οι μπαταρίες δημιουργούσαν θέμα με τη θερμοκρασία-υπερθέρμανση και αυτό είχε αντίκτυπο στις οθόνες τους. Επειδή ήταν εντός εγγύησης αλλάχτηκαν δωρεάν. Από το κατάστημα με διαβεβαίωσαν ότι οι οθόνες είναι γνήσιες και μου είπαν ότι εάν δεν ήταν γνήσιες δε θα δούλευε και το face id και προφανώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται στο service που τα είχα πάει. Αυτά ήταν τα λόγια τους. Στο διά ταύτα τα τηλέφωνα εδώ και κάποιο καιρό λειτουργούν κανονικά και απροβλημάτιστα. Άρα μάλλον μπορώ να συμπεράνω ότι το πρόβλημα έφτιαξε και τελικά ήταν οι μπαταρίες. Επίσης μου ανανέωσαν την εγγύηση για άλλους έξι μήνες. Ευχαριστώ όλους 

είδες καμμία φορά δε χρειάζεται βιασύνη στη εξαγωγή συμπερασμάτων ......το κατάστημα  ενήργησε όπως έπρεπε και εσύ έχεις 2 κινητά που δουλεύουν απρόσκοπτα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Themiss2000 είπε

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά περίμενα να γράψω μία και καλή τι έγινε με το θέμα που είχα. Τα κινητά πήγαν στο κατάστημα που είχαν αλλαχτεί αρχικά οι μπαταρίες για έλεγχο όπως είχα συνεννοηθεί μαζί τους τηλεφωνικά. Αφού μίλησα με τον υπεύθυνο και του εξήγησα ακριβώς τι συμβαίνει και τι μου είχαν μεταφέρει, είπαν ότι θα μου κρατήσουν τις συσκευές για να δούνε το πρόβλημα. Ενημερώθηκα την επόμενη ότι οι μπαταρίες δημιουργούσαν θέμα με τη θερμοκρασία-υπερθέρμανση και αυτό είχε αντίκτυπο στις οθόνες τους. Επειδή ήταν εντός εγγύησης αλλάχτηκαν δωρεάν. Από το κατάστημα με διαβεβαίωσαν ότι οι οθόνες είναι γνήσιες και μου είπαν ότι εάν δεν ήταν γνήσιες δε θα δούλευε και το face id και προφανώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται στο service που τα είχα πάει. Αυτά ήταν τα λόγια τους. Στο διά ταύτα τα τηλέφωνα εδώ και κάποιο καιρό λειτουργούν κανονικά και απροβλημάτιστα. Άρα μάλλον μπορώ να συμπεράνω ότι το πρόβλημα έφτιαξε και τελικά ήταν οι μπαταρίες. Επίσης μου ανανέωσαν την εγγύηση για άλλους έξι μήνες. Ευχαριστώ όλους 

Αυτό με το faceid δεν ισχύει που σου είπαν. Το faceid σταματά να δουλεύει εάν:

α. Χαλάσει το καλώδιο flex του faceid ή η 3d dot camera του

β. Αλλαχθεί το ακουστικό του τηλεφώνου με μη original

Αν τα δυο παραπάνω parts είναι λειτουργικά τότε και με 3rd party οθόνη το faceid λειτουργει κανονικά.

Δημοσ.

 

25 λεπτά πριν, Finn είπε

Αυτό με το faceid δεν ισχύει που σου είπαν. Το faceid σταματά να δουλεύει εάν:

α. Χαλάσει το καλώδιο flex του faceid ή η 3d dot camera του

β. Αλλαχθεί το ακουστικό του τηλεφώνου με μη original

Αν τα δυο παραπάνω parts είναι λειτουργικά τότε και με 3rd party οθόνη το faceid λειτουργει κανονικά.

θα μπορουσαμε να συνεχισουμε τα "ποιος ειπε και τι" και "ποιος λεει μπαρουφες και γιατι" αλλα το δια ταυτα ειναι οτι τα κινητα δουλευουν κανονικα, εστω και με καποια ταλαιπωρια. μπορει το 2ο σερβις να εκλεψε τις οθονες και με την εγκυροτητα του σερβις να πει "μου ρθαν ετσι απο το αλλο" η μπορει να ξαναβαλανε τις οθονες στο πρωτο. η μπορει εν τελει να μην βγηκε ποτε η οθονη και ο τυπος στο 2ο να μην ηξερε τι του γινεται. Δεν εχει νοημα ολο αυτο

Δημοσ.
6 ώρες πριν, vaggos231 είπε

 

θα μπορουσαμε να συνεχισουμε τα "ποιος ειπε και τι" και "ποιος λεει μπαρουφες και γιατι" αλλα το δια ταυτα ειναι οτι τα κινητα δουλευουν κανονικα, εστω και με καποια ταλαιπωρια. μπορει το 2ο σερβις να εκλεψε τις οθονες και με την εγκυροτητα του σερβις να πει "μου ρθαν ετσι απο το αλλο" η μπορει να ξαναβαλανε τις οθονες στο πρωτο. η μπορει εν τελει να μην βγηκε ποτε η οθονη και ο τυπος στο 2ο να μην ηξερε τι του γινεται. Δεν εχει νοημα ολο αυτο

Εγώ σου λέω τι ισχύει ώστε να μη φάει παπά κανεις στο μέλλον. Αν εσύ είσαι ευχαριστημένος απ την όλη ιστορία τοτε κανένα θέμα, who am I to judge.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...