Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Dantε είπε

Προτείνω η να πας Κορωπι η να πας σε κουριερ και να του το στειλεις.Οτι σου ερθει πιο οικονομικα.

Αν το κοστος που βγαινει υπερβαινει το κοστος της μπαταριας τοτε προφανως και δεν αξιζει το κοπο. Αλλα για αυτο δε φταιει ο πωλητης. Δεν ειναι δικια του ευθυνη δηλαδη. 

Αν ηταν αντικειμενο του 1Ε θα το πεταγες αν χαλαγε προφανως.

Κατανοητο το οτι δε θα τον προτεινεις,περιμενες μια αλλη αντιμετωπιση.Το θεμα ειναι πως η υποχρεωση του ως πωλητης/καταστημα φτανει ως εκει και αυτο κανει.

Αν σου ελεγε εξαρχης δικαιολογιες οτι "ε μπαταριες ειναι και χαλανε" κτλ ,τοτε μαζι σου.

Δεν εχω κατι αλλο να προσθεσω.Θεωρω πως εχεις υπερβολικες προσδοκιες η οτι απλα ψωνιζεις συχνα απο μεγαλα καταστηματα του εξωτερικου που εχουν αυτονοητες αυτες τις εξυπηρετησεις. Αλλα καπου χανεις και καπου κερδιζεις. Εν προκειμενω οταν θες αμεση διαθεσιμοτητα ,χανεις αυτες τις ευκολιες.

Αυτό που λες δεν γίνεται αφού το κόστος μεταφοράς αλλά και μετακίνησης είναι πολύ μεγαλύτερο από την αγορά καινούργιας μπαταρίας. 

Έπαιξα και έχασα με τον παραπάνω έμπορα επιχειρηματία. Μου τα είπε και αυτά ότι οι μπαταρίες χαλάνε στο τηλέφωνο αλλά όταν κατάλαβε ότι έχω κάποιες γνώσεις με τα βολτ τα φορτία κτλ μου τα γύρισε. Όταν φυσικά τις αγόρασα μου είχε πει τις αλλάζουμε χωρίς συζήτηση αν συμβεί κάτι. 

Αυτός στο site του για να σου στείλει καινούργια σε αγορά σε επιβαρύνει 3 ευρώ. Εγώ πρέπει να πληρώσω τουλάχιστον 20. Προσπαθεί να με αποτρέψει αφού είναι ασύμφορο. Ας ήταν στο Amazon και στο. eBay πωλητής. Δεν θα τα έκανε αυτά εύκολα. 

Επεξ/σία από mr.Vox
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και στο Ebay και στο Amazon (εαν ηταν seller και οχι το amazon το ιδιο) παντως,μια χαρα θα πληρωνες τα μεταφορικα της επιστροφης.

Δημοσ.

Μάλλον έχεις μαγαζί και υποστηρ8ζεις αυτές τις θέσεις. Ισχύει αυτό που λες αλλά το γράφει στους όρους. Εμένα πάντως κάποια πράγματα που δεν ήρθαν ποτέ μου τα ξανά εστειλαν χωρίς πολλά πολλά. 

Εδώ αυτός δεν γράφει τίποτα στο site του ότι το καταστημά του έκλεισε ή μεταφέρει τις δραστηριότητες του. Παίζει με διάφορα ονόματα στο διαδίκτυο το οποίο τώρα αντιλήφθηκα μετά από ψαξιμο.. Τον προτίμησα επειδή ήταν κοντά ώστε να με εξυπηρετεί αν χρειαστεί. 

Του έριξα λοιπόν άκυρο στις αξιολογήσεις του google. Αν δεν του αρέσει κάνει report. Στις άλλες αξιολογήσεις από άλλους χρήστες βλέπω ότι δεν αντικαθιστά ποτέ προβληματικά προιόντσ. 

Τέλος λοιπόν. Αγορά καινούργιας και ανακύκλωση της προβληματικής. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mr.Vox είπε

Προτείνεις λοιπόν να πάω στο Κορωπί; Ναι ή όχι; 

Ενώ την αγόρασα από τον Άλιμο και ήμουν διατεθειμένος να την πάω στο σημείο αγοράς.  Επίσης ο έλεγχος των μπαταριών δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση. Οι κανόνες της αγοράς και των συναλλαγών  διέπονται από καλή την πίστη. Πάντως δεν μπορώ να προτείνω σε κανένα γνωστό μου να τον προτιμήσει. Ποιός είναι ο αντιπρόσωπος της Yuasa στην Ελλάδα να επικοινωνήσω με αυτούς;

 

στειλε το με κουριερ στο κορωπι,δε χρειαζεται να πας

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Μπορεις να το στειλεις και με ΕΛΤΑ, θα φτασει σε 2-3 μερες με κοστος 3.5-5 ευρω....

Δεν νομίζω να έχει την διάθεση να την αλλάξει. Θα μου πει έλα εδώ να την πάρεις μετά. 

Δημοσ.

rma οταν κανουμε ειτε παμε στο μαγαζι και παραδισουμε το προιον ειτε το στελνουμε με κουριερ ή ταχυδρομειο

δεν καταλαβαινω τον παραλογισμο σου

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mr.Vox είπε

Δεν νομίζω να έχει την διάθεση να την αλλάξει. Θα μου πει έλα εδώ να την πάρεις μετά. 

Αν εχει οντως προβλημα, η αντικατασταση θα πρεπει να γινει με εξοδα του πωλητη. Καπου το ειχα διαβασει

 

Δημοσ.

Παλι υποθεσεις κανεις.

Πολυ το κουρασαμε το θεμα.Ο λαος λεει πως οποιος δε θελει να ζυμωσει,10 μερες κοσκινιζει.

Και οχι δεν εχω καταστημα.Και δεν υποστηριζω θεσεις,επισημαινω τις υποχρεωσεις του πωλητη συμφωνα με τη νομοθεσια.Δεν ειναι συζητησιμα και υποκειμενικα πραγματα. Αν δε σου αρεσουν,οπως ειπα ειναι δικο σου προβλημα.Ψωνιζε μονο απο μαγαζια που συμπεριφερονται ετσι.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Dantε είπε

Παλι υποθεσεις κανεις.

Πολυ το κουρασαμε το θεμα.Ο λαος λεει πως οποιος δε θελει να ζυμωσει,10 μερες κοσκινιζει.

Και οχι δεν εχω καταστημα.Και δεν υποστηριζω θεσεις,επισημαινω τις υποχρεωσεις του πωλητη συμφωνα με τη νομοθεσια.Δεν ειναι συζητησιμα και υποκειμενικα πραγματα. Αν δε σου αρεσουν,οπως ειπα ειναι δικο σου προβλημα.Ψωνιζε μονο απο μαγαζια που συμπεριφερονται ετσι.

Πλάκα έχει που όταν δεν μας αρέσει αυτό που μας λένε αμέσως έχεις μαγαζί !!.

Ο φίλος κάνει σαν τον τυπο στο ανέκδοτο με το γρύλο. 

Δημοσ.

Οκ. Να την στείλω που; Ποιος είναι ο υπευθυνο παραλαβής; Δεν βλέπω να έχει σχετικό τμήμα; Ούτε support.  Εμπιστεύτηκα την φυσική παρουσία ότι ήταν κοντά και τώρα τρεχα6 γύρευε. 

Εσείς περιμένετε να μου στείλει άλλη ή έστω να την τσεκάρει;

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πλάκα έχει που όταν δεν μας αρέσει αυτό που μας λένε αμέσως έχεις μαγαζί !!.

Ο φίλος κάνει σαν τον τυπο στο ανέκδοτο με το γρύλο. 

Καλά σου φαίνεται λογικό να αγοράζεις κάτι. Σε ένα μήνα να βγαίνει off και μετά να πηγαίνεις στο φυσικό κατάστημα το οποίο να έχει βάλει λουκέτο για να δεις τι γίνεται. Να μην γράφει τίποτα απέξω και να σνακαλύπτεις μετά από τηλεφώνημα ότι μεταφέρθηκε στην Αλεξανδρούπολη. (Αριθμός τηλεφώνου Αθηνών) ότι θα καταφέρεις να συνεργαστείς μαζί του. Ούτε στο site γράφει ότι έκλεισε. 

Ειδικά με τις μπαταρίες που δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα. 

Δημοσ.

Παραδείγματα πρόσφατα.

1. Αγόρασα έναν καρυοθραύστη με κόστος 23 ευρώ. Εν τέλει όπως το είδα αμέσως είδα ότι δεν μου έκανε. Του παίρνω τηλ. για να το επιστρέψω και μου λένε ναι μπορείτε. Αν θέλετε το στέλνετε με χρέωση δική μας και θα αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων 5 ευρώ. Φυσικά και δέχτηκα διότι αν το έστελνα μόνος μου θα πλήρωνα 13 ευρώ. 

2. Επέστρεψα πίσω ένα κουτί Η/Υ λόγω προβληματικών usb στο κατάστημα gadgets-shop με χρέωση δική τους. Μου το επέστρεψαν μαζί με το ανταλλακτικό πάλι με χρέωση δική τους. Και φυσικά μιλάμε για αντικείμενο με βάρος κιλά.

Αυτές είναι συμπεριφορές καταστημάτων και στο after sales support και στο κόστος των μεταφορικών. Αλλά μάλλον αυτοί είναι τα κορόϊδα και άλλοι που μας χρεώνουν τα άντερά τους είναι οι έξυπνοι. Τουλάχιστον έτσι νομίζουν.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Οκ. Να την στείλω που; Ποιος είναι ο υπευθυνο παραλαβής; Δεν βλέπω να έχει σχετικό τμήμα; Ούτε support.  Εμπιστεύτηκα την φυσική παρουσία ότι ήταν κοντά και τώρα τρεχα6 γύρευε. 

Εσείς περιμένετε να μου στείλει άλλη ή έστω να την τσεκάρει;

Καλά σου φαίνεται λογικό να αγοράζεις κάτι. Σε ένα μήνα να βγαίνει off και μετά να πηγαίνεις στο φυσικό κατάστημα το οποίο να έχει βάλει λουκέτο για να δεις τι γίνεται. Να μην γράφει τίποτα απέξω και να σνακαλύπτεις μετά από τηλεφώνημα ότι μεταφέρθηκε στην Αλεξανδρούπολη. (Αριθμός τηλεφώνου Αθηνών) ότι θα καταφέρεις να συνεργαστείς μαζί του. Ούτε στο site γράφει ότι έκλεισε. 

Ειδικά με τις μπαταρίες που δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα. 

Αυτή τη στιγμή έχεις μονο δικές σου εικασίες .Ουτε έχεις κανονίσει αποστολή ούτε τίποτα. Ουτε σου αρνήθηκαν κάτι.

Εικασίες και φανταστικές ιστορίες.

Κορωπί δεν είπες ότι πήγε;Τι Αλεξανδρούπολη κλπ λες;

 

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν εικασίες. Στο τηλέφωνο ο τύπος μου είπε έρχεσαι εδώ ορθά κοφτά και μετά από δικαιολογίες αφού κατάλαβε ότι είμαι ψαγμένος. Θα την φέρεις εδώ θα την αφήσεις και θα σε ειδοποιήσουμε. Μετά το άλλαξε  θα την τσεκάρουμε επί τόπου.ΟΚ του λέω έρχομαι στον Άλιμο. Οχι μου λέει στο Κορωπί. Ποιο Κορωπί; του λέω. Τέλος ο Αλιμος μου λέει δεν υπάρχει.. 

Συνεννόηση τσιμέντο. Απίθανο after sales. 

Ένας άλλος παλαιότερα που τον είχα ρωτήσει εξ αρχής για την εγγύηση των μπαταριών. 

-Έχουν εγγύηση; Μόνο για μέρα μου λέει. Την δοκιμάζεις αν δεν δουλεύει την φέρνεις επί τόπου πισω και στην αλλάζω. Αν μου την φέρεις αύριο δεν ισχύει τίποτα. 

Στο μεταξύ δεν είμαι και άσχετος γιατί χρησιμοποιώ αρκετές. 

Ίσως μερικοί να συμφωνείτε και με αυτό. 

Αγοράστηκε άλλη και τελείωσε από μένα. Απλά οι μπαταρίες δύσκολα αποδεικνύεται αν είναι εκ κατασκευής προβληματικές. Αν φουσκώσουν σου λένε για υπερφόρτωση και ότι άλλο θες. Αν έχουν διάθεση σου την αλλάζουν. Δεν παθαίνουν τίποτα αν στις 100 αλλάξουν και 2 μπαταρίες.

Αν παλι έμπαινα σε αυτή την διαδικασία αποστολής, ελέγχου, και αλλαγής και ξαφανιζόταν η μπαταρία για κάνα μήνα οι ίδιοι εδώ θα μου λέγατε. Που πήγες και έμπλεξες. Δεν είδες τον επαγγελματισμό του. Νάχα να λέγαμε λοιπόν. 

Εύχομαι οι αγορές σας να είναι καλές και επιτυχημένες. 

Δημοσ.

Εγώ πραγματικα δεν κατάλαβα. Έκανες μια αγορά ένα κατάστημα το οποίο πλέον δεν καλύπτει τις ανάγκες σου. Δεκτή η απόφαση σου, να μην ξαναπάρεις ούτε καρφίτσα απο αυτόν, και απόλυτα κατανοητή κιόλας, αλλα αυτό με το μαγαζί που έκλεισε, δεν καταλαβαίνω γιατί το λες και το ξαναλες. Έπρεπε να κρατήσει υποκατάστημα εκει που σε βολεύει επειδή πήρες μια μπαταρία από εκεί;

Επίσης, γιατι είσαι τόσο φόρα προκατειλημμένος με τον επαγγελματισμό του; Επειδή σου ζήτησε να του γυρίσεις τη μπαταρία, και δεν έδωσε εντολή παραλαβής απο την καλή του την καρδιά, για να σε βγάλει απο κόπο και έξοδα;

Αν την πάρει πίσω, και ΔΕΝ την φτιάξει,  ρίξε αρνητικές, κατάρες, ότι θες. Τώρα πέρα απο το δικό σου "μα εγώ αλλιώς το είχα φανταστεί" δε βλέπω που είναι το πρόβλημα στην ολη φάση.

Φουλ φιλικά έτσι, επειδή σε βλέπω και τα έχεις πάρει 😂

31 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Έχουν εγγύηση; Μόνο για μέρα μου λέει. Την δοκιμάζεις αν δεν δουλεύει την φέρνεις επί τόπου πισω και στην αλλάζω. Αν μου την φέρεις αύριο δεν ισχύει τίποτα.

Αν έχει νομικό πάτημα να το κάνει λόγο της φύσης της μπαταρίας, και είναι ξεκάθαρος μαζί σου, τότε ναι, γιατι μην ειμαι οκ με αυτό; αν θέλω ντε και καλά εγγύηση πάω απο αλλού, όχι απο αυτόν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...