akiz90 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα σε όλους, πρόσφατα βάλαμε σε 3 σημεία (σπίτι και 2 μαγαζιά) τηλεφωνία από τη Wind και μας έστειλαν το ευρυζωνικό router της Zyxel (φωτό παρακάτω). Τηλεφωνία και internet είναι ΟΚ αλλά σταμάτησαν να στέλνουν σήματα στο κέντρο λήψεως σημάτων και οι 3 συναγερμοί που υπάρχουν στους χώρους. Με τον προηγούμενο πάροχο (ΟΤΕ, επίσης ευρυζωνικό με Router Speedport) όλα δούλευαν μία χαρά. Οι συναγερμοί είναι απευθείας συνδεδεμένοι πάνω το phone 1 του router και μάλιστα φαίνεται ότι προσπαθούν να κάνουν κλήση απλά δεν περνάνε τα σήματα (το καταλαβαίνω γιατί ανάβει το λαμπάκι της τηλεφωνίας στο router όταν μία συσκευή προσπαθεί να καλέσει). Εάν βάλω τηλέφωνο πάνω στη θύρα phone 1 κάνει κλήση κανονικά, μόνο οι συναγερμοί δεν μπορούν να καλέσουν και στις 3 περιπτώσεις. Ήρθε ο τεχνικός του συναγερμού, κάναμε δοκιμές, έκανε όλες τις πιθανές αλλαγές που μπορούσε να κάνει στον προγραμματισμό αλλά τίποτα. Ο άνθρωπος το είχε ξαναδεί το έργο με τη wind και το συγκεκριμένο router όπως μου είπε στους συναγερμούς, και μάλιστα σε αντίστοιχη περίπτωση σε άλλο πελάτη του, ήρθε τεχνικός από τη Wind, δεν μπόρεσε να ρυθμίσει τη γραμμή έτσι ώστε να δουλέψει, λέγοντας μάλιστα ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορούν να κάνουν από μεριάς τους, και τελικά λίγες μέρες μετά έστειλαν άλλο τεχνικό και το έφτιαξε. Τους πήραμε με τα πολλά τηλέφωνο, τους είπε ο τεχνικός του συναγερμού το πρόβλημα και του είπαν πως θα ενεργοποιήσουν το DTMF στη γραμμή εντός 30 λεπτών. Αν δεν δουλέψει να τους πάρουμε πάλι τηλέφωνο. Έτσι και έγινε, κάναμε restart το router μετά από μισή ώρα αλλά τίποτα. Καλούμε ξανά τη Wind και μας είπαν θα απενεργοποιήσουν το Sigint από τη γραμμή...ούτε αυτό δούλεψε και τελικά καταλήξαμε στο ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Μ' αυτά και μ' αυτά είχε περάσει πόση ώρα και ο τεχνικός του συναγερμού έπρεπε να φύγει, θα περάσει αύριο - μεθαύριο να τους πάρουμε πάλι τηλέφωνα. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο και αν ναι τί πρέπει να ζητήσουμε από τη Wind για να δουλέψει? Στο συναγερμό που δοκιμάζαμε με τον τεχνικό μου δεν υπάρχουν άλλες πιθανές ρυθμίσεις, δοκιμάσαμε όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας, βάλαμε delay πριν την κλήση αλλά τίποτα δεν δουλεύει ενώ με τον OTE δεν είχαμε κανένα θέμα.
gapito Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 καλησπέρα, θεωριτικά θα έπρεπε με το dtmf ναι παιζεις. μπορείς με wireshark να κανεις τρακ την sip κινηση να δεις τι παιζει
NikosKallithea Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Εφόσον η συσκευη κανει κλήση αποκλείεις τον ρουτερ και τον πάροχο. Πολλοι συναγερμοι εχουν μεσα ενα φιλτρο δες μηπως ειναι αυτο.
jkoukos Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Το πρόβλημα όπως λέει και ο φίλος παραπάνω, είναι θέμα ρυθμίσεων και συμβατότητας των DTMF τόνων. Δες ποιες σχετικές ρυθμίσεις υπάρχουν στον Router και ποιες είναι συμβατές με τον συναγερμό και το κέντρο λήψης σημάτων.
pavloa Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με το ρούτερ του οτε speedport endry, δεν έστελνε τα σήμερα στο κέντρο ή όταν τα έστελνε τα έστελνε μετά από πολλές ώρες. Ήρθε ο τεχνικός του συναγερμού αλλά δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα στον ΟΤΕ ,μετά από επίσκεψη τεχνικού του ΟΤΕ αλλαγή γραμμής αλλαγή ρούτερ κτλ. Τελικά ήταν θέμα του συναγερμού, έπρεπε να αλλαχτεί η κωδικοποίηση που στέλνει τα σήματα στο κέντρο. Ήρθε ο τεχνικός άλλαξε την κωδικοποίηση και το πρόβλημα λύθηκε. ( Στο τέλος του τα έχοσα λίγο επειδή από την αρχή μου έλεγε ότι είναι θέμα του ΟΤΕ επειδή και σε άλλους υπάρχει το ίδιο πρόβλημα που στην τελική το πρόβλημα ήταν του συναγερμού.) Πες στον τεχνικό να αλλάξει την κωδικοποίηση του συναγερμού να δείτε αν στρώσει έτσι. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2022 από pavloa
akiz90 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Πολλοι συναγερμοι εχουν μεσα ενα φιλτρο δες μηπως ειναι αυτο. Φίλτρο δεν έχουμε σε κανένα συναγερμό. Είναι απευθείας πάνω στη phone 1. 1 ώρα πριν, jkoukos είπε Το πρόβλημα όπως λέει και ο φίλος παραπάνω, είναι θέμα ρυθμίσεων και συμβατότητας των DTMF τόνων. Δες ποιες σχετικές ρυθμίσεις υπάρχουν στον Router και ποιες είναι συμβατές με τον συναγερμό και το κέντρο λήψης σημάτων. Στο router δεν υπάρχει καμία ρύθμιση σχετικά με την τηλεφωνία. Μόνο ένα overview που μπορείς απλά να δεις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις. Δεν υπάρχει κάτι που να μπορείς να αλλάξεις. 35 λεπτά πριν, pavloa είπε Τελικά ήταν θέμα του συναγερμού, έπρεπε να αλλαχτεί η κωδικοποίηση που στέλνει τα σήματα στο κέντρο. Δοκιμάσαμε όλες της κωδικοποιήσεις. Contact ID, SIA και μερικές άλλες που έλεγε στο manual. Βάλαμε και μερικά δευτερόλεπτα παύση πριν την κλήση σε περίπτωση που την έκανε πολύ γρήγορα. Δοκιμάσαμε τονική κλήση, παλμική κλήση...τίποτα δεν δούλεψε. Δεν έχει κάτι άλλο στο manual το είδα και εγώ οπότε θεωρώ πως έχει δίκαιο να μου λέει ο τεχνικός του συναγερμού ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο από μεριάς του. Με το Speedport Entry που είχα στον ΟΤΕ δούλευαν όλα. Μόλις πήγα Wind και μου έστειλαν το Zyxel σταμάτησαν. Μας είπαν κάποια στιγμή από τη Wind να μιλήσουμε με το κέντρο λήψεως σημάτων μήπως άλλαζαν αυτοί κάτι στους δέκτες τους αλλά όταν τους καλέσαμε μας είπαν πως από τη στιγμή που το σήμα δεν φτάνει καν σε αυτούς δεν μπορεί να γίνει κάτι και δεν είναι δικό τους θέμα. Αφού πάει το σήμα και με την προϋπόθεση ότι δεν εμφανίζεται όπως πρέπει, τότε κάνουν αυτοί αλλαγές. Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2022 από akiz90
gapito Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 https://www.wind.gr/wind/routers/ZYXEL_VMG8623-T50B/ds_vmg8623-t50b_family_series_190322_v2.pdf βλέπω πως to cpe που δινουν αναφέρει οτι υποστηριζει τα πάντα απο DTMF (και τα 3 pakcet klp). θεωρώ πως στην εξυπηρετηση δεν έχουν την παραμική ιδέα τι τους λές καθώς έχω δουλεψει σε call center παροχου. Το DTMF ενεργοποιειται σε επιπεδο router, στα ρουτερ ομως του παρόχου το firmware είναι custom και πολλές απο της επιλογές δεν ειναι εμφανεις σε εμας τους χρήστες. οσες ειναι εμφανεις σε εμας ειναι δυνατόν και να παραμετροποιηθουν απομακρυσμενα μεσω του tr069 απο το call center. αντε και κανα 2 ακομα. μου φαινεται απίθανο το call center να μπορει να πειραξει κάτι τέτοιο στον εξοπλισμό, εκτός αν το αιτημα του μεταφέρθηκε σε επόμενο επίπεδο επίλυσησ ειδικών θεματων. Επειδη δεν παρακολουθώ πλεον πολύ τα πράγματα, αν ειναι νέο ρουτερ και δεν παιζει πολύ γυρω γυρω μπορεί να μην έχει γινει σωστή ρύθμιση εξ αρχης στο firmware (πιθανό αλλά οχι πολυ εύκολο το να το εχουν παραβλεψει) απο εκει και περα μιλας με call center αναφέρεις πως επιθυμεις να ανοιχθει βλαβη καθώς ειναι θέμα ασφλείας και επιθυμεις το αιτημα σου να προωθηθει στο επόμενο επιπεδο ΑΜΕΣΑ! απάντηση του τύπου δωστε μου μερικα λεπτα να κάνω έλεγχο στην γραμή σας και ολα φαινονται ενταξει ειναι @@ για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αναφορικα με to wireshark ειναι ένα προγραμμα που κάνει packet analysis, αν δεν εχει εμπειρία δεν θα σου είναι εύκολο να κάνεις χρήση.
NikosKallithea Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 11 ώρες πριν, akiz90 είπε Φίλτρο δεν έχουμε σε κανένα συναγερμό. Είναι απευθείας πάνω στη phone 1. Δεν με κατάλαβες εγραψα "μεσα" στον συναγερμο ενσωματωμένο, οχι κατι που να εχεις βαλει εσυ
akiz90 Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2022 Στις 29/3/2022 στις 9:23 ΜΜ, NikosKallithea είπε Δεν με κατάλαβες εγραψα "μεσα" στον συναγερμο ενσωματωμένο, οχι κατι που να εχεις βαλει εσυ Αν είναι κάτι πάνω στην πλακέτα του συναγερμού και δεν βγαίνει τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Στο manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα. Στις 29/3/2022 στις 6:04 ΜΜ, gapito είπε https://www.wind.gr/wind/routers/ZYXEL_VMG8623-T50B/ds_vmg8623-t50b_family_series_190322_v2.pdf βλέπω πως to cpe που δινουν αναφέρει οτι υποστηριζει τα πάντα απο DTMF (και τα 3 pakcet klp). θεωρώ πως στην εξυπηρετηση δεν έχουν την παραμική ιδέα τι τους λές καθώς έχω δουλεψει σε call center παροχου. Το DTMF ενεργοποιειται σε επιπεδο router, στα ρουτερ ομως του παρόχου το firmware είναι custom και πολλές απο της επιλογές δεν ειναι εμφανεις σε εμας τους χρήστες. οσες ειναι εμφανεις σε εμας ειναι δυνατόν και να παραμετροποιηθουν απομακρυσμενα μεσω του tr069 απο το call center. αντε και κανα 2 ακομα. μου φαινεται απίθανο το call center να μπορει να πειραξει κάτι τέτοιο στον εξοπλισμό, εκτός αν το αιτημα του μεταφέρθηκε σε επόμενο επίπεδο επίλυσησ ειδικών θεματων. Επειδη δεν παρακολουθώ πλεον πολύ τα πράγματα, αν ειναι νέο ρουτερ και δεν παιζει πολύ γυρω γυρω μπορεί να μην έχει γινει σωστή ρύθμιση εξ αρχης στο firmware (πιθανό αλλά οχι πολυ εύκολο το να το εχουν παραβλεψει) απο εκει και περα μιλας με call center αναφέρεις πως επιθυμεις να ανοιχθει βλαβη καθώς ειναι θέμα ασφλείας και επιθυμεις το αιτημα σου να προωθηθει στο επόμενο επιπεδο ΑΜΕΣΑ! απάντηση του τύπου δωστε μου μερικα λεπτα να κάνω έλεγχο στην γραμή σας και ολα φαινονται ενταξει ειναι @@ για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αναφορικα με to wireshark ειναι ένα προγραμμα που κάνει packet analysis, αν δεν εχει εμπειρία δεν θα σου είναι εύκολο να κάνεις χρήση. Ξαφνικά δούλεψε χθες το απόγευμα. Δεν ξέρω τι έγινε πάντως στη συνδεσμολογία ή στο συναγερμό δεν πειράχτηκε τίποτα. Υπάρχει περίπτωση η μίση ώρα που μας είπαν από τη Wind ότι θα πάρει να ενεργοποιήσουν το DTMF, να τους πήρε 3 μέρες μέχρι να ολοκληρώσουν το αίτημα? Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να ζητήσω και για τα άλλα 2 σημεία που έχω συναγερμό. Ναι μεν ο ένας έπαιξε αλλά δεν ξέρω πως και γιατί οπότε τί να πάρω να τους πω για τις άλλες 2 γραμμές? 😒 Ενημέρωσα και τον εγκαταστάτη του συναγερμού, δεν ξέρει και ο ίδιος τί μπορεί να έγινε...υποθέτει και αυτός ότι ίσως τους πήρε μέρες να προωθήσουν το αίτημα για το DTMF και μην ήθελαν απλά ένα μισάωρο όπως μας είπαν. Πάνω στην κουβέντα μου είπε πως και ο ΟΤΕ είχε το ίδιο θέμα με τα router της Oxygen για περίπου 1-2 χρόνια από όταν τα έφερε αλλά πλέον υπάρχει μία επιλογή μέσα στο firmware που λέγεται "transparent DTMF" και όταν την ενεργοποιείς μπορεί και στέλνει σήματα ο συναγερμός. Ούτε χρειάζεται να τους πάρεις τηλέφωνα πλέον ούτε τίποτα. Δυστυχώς στο Zyxel δεν μπορείς να ρυθμίσεις τίποτα σε ό,τι αφορά την τηλεφωνία. Δεν ξέρω αν έχει άλλους κωδικούς admin που ξεκλειδώνουν όλες τις ρυθμίσεις.
gapito Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 Δημοσ. 2 Απριλίου 2022 δεν ειχε ενεργοποιξθεί φίλε μου το dtmf, απλά έκαναν το αίτημα προς το επόμενο επίπεδο και είπαν οκ σε μίση ώρα θα το έχουν έτοιμο.μην την ψαχνεις θα τρελαθείς.
NikonZ Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Έχω παρόμοιο θέμα με τον ίδιο πάροχο-modem/router και ένα modem της Siemens ελέγχου επαφών/συσκευών. Άλλαξα πριν από 5 ημέρες από Cosmote ADSL (ίσως ήταν ακόμη PSTN) σε Wind VDSL (και VoIP). Έλεγχα μέχρι πριν αλλάξω (από Cosmote ADSL) το άνοιγμα και κλείσιμο του λέβητα θέρμανσης και του boiler, στο χωριό, απομακρυσμένα, μέσω πατήματος κωδικών, από κινητό ή άλλο σταθερό. Έκανα όλους τους συνδυασμούς σύνδεσης αλλά τίποτε μέχρι στιγμής ούτε στη phone 1 ούτε στη 2. Για τη DTMF ενεργοποίηση έχουν περάσει 5 ημέρες. Το έχουν κάνει ή όχι; Άγνωστο….Σήμερα ήρθε επιπλέον τεχνικός και δεν κατάφερε κάτι. Οπότε υπάρχει κάποια άλλη ιδέα; Πριν από λίγο, έμαθα από δύο γνωστούς που ασχολούνται με συναγερμούς, ότι τα modem τέτοιου τύπου και όσο πιο παλιά είναι, δουλεύουν χαμηλά σε 15Κbit/s ενώ στο VDSL και VOIP είναι πιο ψηλά. Όποτε να μην καταλαβαίνει. Ίσως υπάρχει ρύθμιση, αλλά είναι κλειδωμένη. Μόνο από τη Wind αν κάνουν κάτι μπαίνοντας στο μενού. Ίσως να είναι και το DTMF που μπορεί να μην έχει ενεργοποιηθεί ακόμη. Για αυτό θα τους καλέσω πάλι.
akiz90 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2022 Μπαίνεις σε ένα τρυπάκι να ψάχνεσαι με τη Wind και άντε τώρα να εύχεσαι να μην πέσεις στον τύπο που θα σου πει ¨τηλεφωνία και internet έχετε άρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο". Μπορούν και παραπαμπορούν. Ζήτα να στείλουν τεχνικό κατευθείαν...κάτι κάνουν από το tablet τους και βρίσκουν άκρη. Εμένα έτυχε και έπαιξε αλλά σε άλλες περιπτώσεις έπρεπε να στείλουν τεχνικό.
NikonZ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2022 Αυτό είπαν...¨τηλεφωνία και internet έχετε άρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο" Τεχνικός όπως είπα ήρθε και δεν κατάφερε τίποτε. Δεν ήμουν βέβαια παρών από το τηλέφωνο μιλούσαμε και ήταν συγγενικό πρόσωπο μπροστα. Οι άλλες 2 γραμμές σου έπεξαν; Πως;
akiz90 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Ζητάς η ρύθμιση για το DTMF στη γραμμή σου να γυρίσει σε "Inband". Μου το είπε τεχνικός της Wind που συνάντησα τυχαία σε μαγαζί φίλου και του είπα το πρόβλημα. Θα το κάνω και θα ενημερώσω πως πήγε. Παραθέτω και αυτό εδώ που βρήκα στο Internet μήπως βοηθήσει. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2022 από akiz90
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα