Προς το περιεχόμενο

Η Nintendo φρόντισε να «κατέβει» από το Internet ενας οδηγός στρατηγικής Super Mario 64 από το 1996


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα παλια τα χρονια οι δεινοσαυροι αγοραζαμε κουτια με κασετες και επεφτε απο μεσα και ενα ασπρομαυρο φωτοαντιγραφο με οδηγιες στα ελληνικα ; . Η νιντεντο λεει στην αγωγη σας απαγορευω καθε χρηση του manual δε θα μου κλεβεται το art :devil: Αντι να λεει θελω να απαγορευσω καθε μεταπωληση / ενοικιαση του παιχνιδιου . Και φωτοτυπια το εξωφυλλο να θελετε να βγαλετε - το παλιο ειναι χαλια μετα τοσα χρονια  απαγορευεται  :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, dieksodo είπε

Γελαει οντως το παρδαλο κατσικι

καρηγορηθηκε λεει για μονοπωλειο ….. στα παιχνιδια της. Δηλαδη οτι εστεινε τις τιμες να ει αι πανακριβες ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ

επαναλαμβανω

μονοπωλειο ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΟΥ

Γνωστα αποτυχημενα συστηματα. Εντωμεταξυ τα καλυτερα παιχνιδια ολων των εποχων τα μισα ειναι σε αυτες τις κονσολες και οι οιπολοιποι 10-20 κατασκευαστες μοιραζονται τα αλλα μισα

….σοκαρισμενο το πανελληνειο πως καποιος που κουραστηκε να βγαλει το ψωμι του το προστατευει απο το να του το παρουν. …. απαραδεκτα πραγματα

 

Ανάθεμα τις γνώσεις σας!

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/IP_02_1584

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/CJE_09_40

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε συνολικό πρόστιμο ύψους 167.8 εκατ. ευρώ στην ιαπωνική εταιρεία κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Nintendo και σε επτά από τους επίσημους διανομείς της στην Ευρώπη επειδή συνέπραξαν με σκοπό να παρεμποδίσουν τις εξαγωγές από χώρες όπου ισχύουν χαμηλές τιμές σε χώρες όπου ισχύουν υψηλότερες τιμές. Το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην ίδια τη Nintendo καθορίστηκε σε 149 εκατ. ευρώ ώστε να αντικατοπτρίζει το μέγεθός της στη σχετική αγορά και το γεγονός ότι ήταν η υποκινήτρια της αθέμιτης αυτής πρακτικής και επίσης επειδή συνέχισε την παράβαση και αφού είχε ενημερωθεί σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας έρευνας. Κατά την περίοδο που διενήργησε έρευνα η Επιτροπή, οι τιμές κονσολών και παιχνιδιών διέφεραν σημαντικά από τη μία χώρα της ΕΕ στην άλλη· η τιμή των προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν μέχρι και 65% φθηνότερη από τη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες. Ο αρμόδιος για τον ανταγωνισμό επίτροπος Mario Monti τόνισε ότι: "Κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρωπαϊκές οικογένειες δαπανούν τεράστια ποσά για βιντεοπαιχνίδια. Έχουν το δικαίωμα να αγοράζουν τα παιχνίδια και τις κονσόλες στη χαμηλότερη τιμή που μπορεί να τους προσφέρει η αγορά και δεν πρόκειται να ανεχθούμε αθέμιτες συμπράξεις που επιδιώκουν να διατηρήσουν τις τιμές τεχνητά υψηλές"

Η Επιτροπή έχει συγκεντρώσει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η Nintendo και οι διανομείς της συνέπραξαν παράνομα για να διατηρήσουν τεχνητά υψηλές διαφορές τιμών στην ΕΕ μεταξύ Ιανουαρίου 1991 και 1998. Σύμφωνα με τις συναφθείσες συμφωνίες, κάθε διανομέας ήταν υποχρεωμένος να εμποδίζει το παράνομο εμπόριο από τη δική του επικράτεια, δηλαδή τις εξαγωγές από μια χώρα σε άλλη μέσω ανεπίσημων διαύλων διανομής. Υπό την ηγεσία της Nintendo, οι εταιρείες συνεργάστηκαν στενά για να εντοπίσουν την προέλευση κάθε παράλληλου εμπορίου. Οι έμποροι που επέτρεπαν την πραγματοποίηση παράλληλων εξαγωγών τιμωρούνταν είτε με μείωση των προμηθειών είτε με πλήρη εμπορικό αποκλεισμό. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κάτι που το κάνουν κυριολεκτικά όλοι. Η χαμηλότερη τιμή δεν έφτανε στους πελάτες. Το ίδιο πλήρωνες για κουτί με ταινία γνησιότητας και χωρίς. Διαμάχη μεταξύ των εταιρειών ποιος θα τα πάρει

7 ώρες πριν, SinAkuma είπε

Nintendo η εταιρεία που διευθύνεται από Yakuza...change my mind.

Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο ότι γινόταν αυτό ποτέ. Η Ν δεν συνεργάζεται καν με όσους έχουν δεσμούς με Γιακουζα. Η Γιακουζα πρακτικά δεν υπάρχει πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, petran79 είπε

 

Ανάθεμα τις γνώσεις σας!

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/IP_02_1584

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/CJE_09_40

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε συνολικό πρόστιμο ύψους 167.8 εκατ. ευρώ στην ιαπωνική εταιρεία κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Nintendo και σε επτά από τους επίσημους διανομείς της στην Ευρώπη επειδή συνέπραξαν με σκοπό να παρεμποδίσουν τις εξαγωγές από χώρες όπου ισχύουν χαμηλές τιμές σε χώρες όπου ισχύουν υψηλότερες τιμές. Το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην ίδια τη Nintendo καθορίστηκε σε 149 εκατ. ευρώ ώστε να αντικατοπτρίζει το μέγεθός της στη σχετική αγορά και το γεγονός ότι ήταν η υποκινήτρια της αθέμιτης αυτής πρακτικής και επίσης επειδή συνέχισε την παράβαση και αφού είχε ενημερωθεί σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας έρευνας. Κατά την περίοδο που διενήργησε έρευνα η Επιτροπή, οι τιμές κονσολών και παιχνιδιών διέφεραν σημαντικά από τη μία χώρα της ΕΕ στην άλλη· η τιμή των προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν μέχρι και 65% φθηνότερη από τη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες. Ο αρμόδιος για τον ανταγωνισμό επίτροπος Mario Monti τόνισε ότι: "Κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρωπαϊκές οικογένειες δαπανούν τεράστια ποσά για βιντεοπαιχνίδια. Έχουν το δικαίωμα να αγοράζουν τα παιχνίδια και τις κονσόλες στη χαμηλότερη τιμή που μπορεί να τους προσφέρει η αγορά και δεν πρόκειται να ανεχθούμε αθέμιτες συμπράξεις που επιδιώκουν να διατηρήσουν τις τιμές τεχνητά υψηλές"

Η Επιτροπή έχει συγκεντρώσει στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η Nintendo και οι διανομείς της συνέπραξαν παράνομα για να διατηρήσουν τεχνητά υψηλές διαφορές τιμών στην ΕΕ μεταξύ Ιανουαρίου 1991 και 1998. Σύμφωνα με τις συναφθείσες συμφωνίες, κάθε διανομέας ήταν υποχρεωμένος να εμποδίζει το παράνομο εμπόριο από τη δική του επικράτεια, δηλαδή τις εξαγωγές από μια χώρα σε άλλη μέσω ανεπίσημων διαύλων διανομής. Υπό την ηγεσία της Nintendo, οι εταιρείες συνεργάστηκαν στενά για να εντοπίσουν την προέλευση κάθε παράλληλου εμπορίου. Οι έμποροι που επέτρεπαν την πραγματοποίηση παράλληλων εξαγωγών τιμωρούνταν είτε με μείωση των προμηθειών είτε με πλήρη εμπορικό αποκλεισμό. 

 

Πες ότι μιλάς για την δεκαετία των 90s… τότε που οι αντιγραφές και τα σπασμένα παιχνίδια σε αντίπαλη εταιρία εκμηδένισε τον ανταγωνισμό και κατέστρεψε 3 από τις 4 εταιρίες και αρκετά studio…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, AtiX είπε

Πες ότι μιλάς για την δεκαετία των 90s… τότε που οι αντιγραφές και τα σπασμένα παιχνίδια σε αντίπαλη εταιρία εκμηδένισε τον ανταγωνισμό και κατέστρεψε 3 από τις 4 εταιρίες και αρκετά studio…

Αν εννοείς το Dreamcast, βασικά έσκαψαν μόνοι τους το λάκκο για 10 χρόνια σχεδόν, μετά την επιτυχία του Megadrive

Γιατί η πειρατεία στο PS1+2 ήταν χωρίς προηγούμενο και παρόλαυτα επέζησαν.

Απλά η Sega ήταν εταιρεία κλασσική για βίντεο παιχνιδια, όπως και η  Atari & Commodore για υπολογιστές. Δεν είχε την πολυτέλεια όπως πχ ο κολοσσός Microsoft να μεταφέρουν τα δισεκατομμύρια από τα κέρδη του Office για να καλύπτουν τις τρύπες του Xbox.

Και η Nintendo τα παράτησε μετά το GameCube και το γύρισε στα φθηνά συστήματα ενώ ουσιαστικά με το Switch κατήργησε το Gameboy, όπως νωρίτερα η Sony με το Vita.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, petran79 είπε

Αν εννοείς το Dreamcast, βασικά έσκαψαν μόνοι τους το λάκκο για 10 χρόνια σχεδόν, μετά την επιτυχία του Megadrive

Γιατί η πειρατεία στο PS1+2 ήταν χωρίς προηγούμενο και παρόλαυτα επέζησαν.

Απλά η Sega ήταν εταιρεία κλασσική για βίντεο παιχνιδια, όπως και η  Atari & Commodore για υπολογιστές. Δεν είχε την πολυτέλεια όπως πχ ο κολοσσός Microsoft να μεταφέρουν τα δισεκατομμύρια από τα κέρδη του Office για να καλύπτουν τις τρύπες του Xbox.

Και η Nintendo τα παράτησε μετά το GameCube και το γύρισε στα φθηνά συστήματα ενώ ουσιαστικά με το Switch κατήργησε το Gameboy, όπως νωρίτερα η Sony με το Vita.

Το βλέπω λίγο διαφορετικά…

η πειρατεία, ήταν εσκεμμένη κίνηση από την μεριά της Sony αφού αντέγραψε, ουσιαστικά, τακτικές της MS, απόδειξη το ότι οσο ανέβαινε σε πωλήσεις του PlayStation τόσο έμπαιναν μέσα αναγκάζοντας τα υπόλοιπα τμήματα της να το “αιμοδοτούν” με αποκορύφωμα την δεκαετία των 00s που αναγκάστηκε να κλείσει αρκετά τμήματα της… 

Ακόμα θυμάμαι απειλές μηνύσεων της εδώ αντιπροσωπείας σε ηλεκτρονικά ή μη καταστήματα  γιατί χρησιμοποιούσαν τον όρο walkmam σε μη Sony προϊόντα…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι. Η πειρατεία βοηθάει τους δυνατούς και καταστρέφει τους μικρούς. Γιαυτό υπάρχει. Γιατί απειλούσε ή Sony; το όνειρο κάθε εταιρείας είναι το όνομα του προϊόντος της να είναι συνώνυμο με το προϊόν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πελάτες ζητάνε ρετρό επειδή τα καινούργια είναι shit. Νο1 game για το 2021 στο ΤΙΜΕ, Metroid Dread στο Swich. Για να μην ψάξω πόσα παλιά remastered Nintendo παιχνίδια και μη, είναι στο top σε πωλήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Το βλέπω λίγο διαφορετικά…

η πειρατεία, ήταν εσκεμμένη κίνηση από την μεριά της Sony αφού αντέγραψε, ουσιαστικά, τακτικές της MS, απόδειξη το ότι οσο ανέβαινε σε πωλήσεις του PlayStation τόσο έμπαιναν μέσα αναγκάζοντας τα υπόλοιπα τμήματα της να το “αιμοδοτούν” με αποκορύφωμα την δεκαετία των 00s που αναγκάστηκε να κλείσει αρκετά τμήματα της… 

Ακόμα θυμάμαι απειλές μηνύσεων της εδώ αντιπροσωπείας σε ηλεκτρονικά ή μη καταστήματα  γιατί χρησιμοποιούσαν τον όρο walkmam σε μη Sony προϊόντα…

Εδώ οι ίδιοι οι server τους είχαν πειρατικά πρόγραμμα..

 

https://www.wired.com/2008/03/sonybmg-under-i/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
On 28/03/2022 at 23:23, NickTG said:

Ως πελάτης της Nintendo αν και βλέπω την κίνηση ως ηλίθια δεν ένιωσα καμία εχθρικότητα επειδή κατέβασε έναν οδηγό που πιθανώς κανείς δεν είχε ακούσει μέχρι να βγει το άρθρο αυτό. 

Είναι η bigger picture που πονάει. Το σκεπτικό από πίσω «ότι είναι δικό μου είναι δικό μου και δεν θα το απολαμβάνει κανείς, ακόμα κι αν δεν έχω σκοπό να το εκμεταλλευτώ εγώ».

Το οποίο είναι εξόχως προβληματικό, αφενός σαν νοοτροπία είναι ανήθικη και αφετέρου βλάπτει ευθέως τον τελικό καταναλωτή, μιας και μπλοκάρει το game history preservation. Είναι το ίδιο πράγμα που κάνει όταν κλείνει τα rom sites και ταυτόχρονα κάνει shutdown το 3DS/Wii U store. Αντί να σου δώσει τρόπους να αγοράσεις τα games της, όσο παλιά και να είναι, αντ' αυτού σε αποκόπτει από οποιαδήποτε εναλλακτική, ακόμα κι αν δεν έχει σκοπό να εκμεταλλευτεί η ίδια το προϊόν της.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Malthador είπε

Είναι η bigger picture που πονάει.

Συμφωνώ και γιαυτό λέω πως έχει κακό μάρκετινγκ. Αλλά να μην κάνουμε πως είναι και κανένα έγκλημα. Το game preservation το αφήνω στους μελλοντικούς αρχαιολόγους, θα καλοπερασουνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...