tutuyo Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 22 ώρες πριν, Cosmonaut21 είπε Δηλαδή καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να πηγαίνω στη δουλειά χωρίς να ξοδέψω λεφτά που δεν έχω ή να τρώω τουλάχιστον 4 ώρες με τα μέσα κάθε μέρα. Δηλαδή καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να πηγαίνω στη δουλειά χωρίς να ξοδέψω λεφτά που δεν έχω ή να τρώω τουλάχιστον 4 ώρες με τα μέσα κάθε μέρα. Οκ πρωτα πρωτα δεν ειναι καθε μερα. Καποιες μερες θα κυκλοφορεις, καποιες οχι. Αλλα ναι επι της ουσιας δεν εχεις αλλη επιλογη ειται θα παιρνεις το ρισκο να σε γραψουν, ειτε θα κανεις περισσοτερη ωρα να πας στην δουλεια σου. Ετσι λυνονται ολα τα προβληματα, ειτε τους ριχνεις χρημα, ειτε χρονο. Απο εκει και περα ο δακτυλιος ως μετρο υπαρχει χρονια, ειναι μερος της καθημερινοτητας σε πολλες μεγαλουπολεις με την μια η την αλλη μορφη. Κοινως δεν θα αλλαξει τα επομενα χρονια - πιθανων να μετασχηματιστει
haris_216 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε Πολύ άτυχος ήσουν που σε σταμάτησαν με Euro 6. και που είναι ελάχιστα παραπάνω από το όριο των 120!!! Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2022 από haris_216 1
dpolal Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 22 ώρες πριν, Cosmonaut21 είπε Δηλαδή καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να πηγαίνω στη δουλειά χωρίς να ξοδέψω λεφτά που δεν έχω ή να τρώω τουλάχιστον 4 ώρες με τα μέσα κάθε μέρα. Δηλαδή καταλήγουμε ότι δεν υπάρχει νόμιμος τρόπος να πηγαίνω στη δουλειά χωρίς να ξοδέψω λεφτά που δεν έχω ή να τρώω τουλάχιστον 4 ώρες με τα μέσα κάθε μέρα. Μπορείς να πηγαίνεις με το αμάξι σου μέχρι εκεί που ξεκινάει ο δακτύλιος ή είναι η αφετηρία κάποιου ΜΜΜ και να συνεχίζεις με αυτό το μέσο, όπως ακριβώς κάνουν δεκάδες χιλιάδες άλλοι σαν και σένα καθημερινά τα τελευταία πολλά πολλά χρόνια. Τα λεφτά που θα ξοδεύεις για τα εισιτήρια ή ακόμα καλύτερα για μία κάρτα απεριορίστων διαδρομών, θα τα γλυτώσεις από τις επιπλέον βενζίνες που δεν θα καταναλώνεις πλέον. 2 1
imr Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Βεβαίωση για εργασία πολύ δύσκολα, μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι. Αν υπάρχει δεύτερο αυτοκίνητο μπορείς να αλλάξεις πινακίδες στο ένα. Αν δεν υπάρχει βρίσκεις ένα χρεπι. Εγώ ενώ έχω αυτοκίνητο με 90gr πουοθτε τέλη ηρωνει τις μονες μέρες χρησιμοποιώ αυτοκίνητο του 88
GodzillaCover Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Στις 30/3/2022 στις 9:18 ΠΜ, imr είπε Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Βεβαίωση για εργασία πολύ δύσκολα, μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι. Αν υπάρχει δεύτερο αυτοκίνητο μπορείς να αλλάξεις πινακίδες στο ένα. Αν δεν υπάρχει βρίσκεις ένα χρεπι. Εγώ ενώ έχω αυτοκίνητο με 90gr πουοθτε τέλη ηρωνει τις μονες μέρες χρησιμοποιώ αυτοκίνητο του 88 Και εδώ τίθεται το ερώτημα: πώς βοηθάει αυτό το μέτρο; Αντι δηλαδή να κυκλοφορείς με το αυτοκίνητο που ρυπαίνει ελάχιστα, κυκλοφορείς με το ρυπογόνο χρεπι και σου λένε ότι αυτό το μέτρο εξυπηρετεί τη μείωση των ρύπων! 1 1
dpolal Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 25 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Και εδώ τίθεται το ερώτημα: πώς βοηθάει αυτό το μέτρο; Αντι δηλαδή να κυκλοφορείς με το αυτοκίνητο που ρυπαίνει ελάχιστα, κυκλοφορείς με το ρυπογόνο χρεπι και σου λένε ότι αυτό το μέτρο εξυπηρετεί τη μείωση των ρύπων! To μέτρο αυτό θεσπίστηκε μία εποχή που η κατοχή 2ου ή και 3ου ακόμα αυτοκινήτου από κάθε οικογένεια ήταν κάτι που ανήκε στο χώρο της φαντασίας ακόμη. Τότε είχε ένα νόημα το εν λόγο μέτρο καθώς περιόριζε την πρόσβαση στο κέντρο άρα μείωνε την κίνηση, το μποτιλιάρισμα, τα κασαυέριο κλπ. Με τον καιρό όμως που το βιοτικό επίπεδο ανέβηκε και αυξήθηκε το διαθέσιμο εισόδημα αλλά παράλληλα έπεσαν και οι τιμές των αυτοκινήτων η αγορά 2ου οχήματος έγινε ποιό εύκολη υπόθεση με αποτέλεσμα να είναι για πολλούς η λύση στην αντιμετώπιση του δακτυλίου. Δυστυχώς, οι κυβερνώντες απέτυχαν να αντιληφθούν ότι το μέτρο του δακτυλίου από ένα σημείο και μετά ήταν πλέον ξεπερασμένο με την λογική των μονών/ζυγών.
Joshua21 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Δημοσ. 4 Απριλίου 2022 Όταν θέσπισαν το συγκεκριμένο μέτρο στην Αττική κυκλοφορούσαν συνολικά 430.000 οχήματα, τώρα όμως έχουν ξεπεράσει τα 2.000.000!
agnostos13 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 28/3/2022 στις 11:52 ΠΜ, Cosmonaut21 είπε Εδώ να σημειώσω πως πρόκειται για Euro 6 με 123γρ ρύπων και όχι για κάποιο χρέπι. Μην ψάχνεις λογική, και σε εμάς μας «κόπηκε» το Euro5b των 100γρ ρύπων (ως αντί-οικολογικό;) όταν την επόμενη χρονιά έβγαινε ακριβώς το ίδιο μοντέλο με ακριβώς το ίδιο μοτέρ ως Euro6a το οποίο μπαίνει κανονικά (ως οικολογικό)! ΥΓ. Λύση στο πρόβλημα...δίνεις το Euro 6 με τα 123γρ και παίρνεις: -Νέο Euro 6+ με κάτω από 120γρ. -Νέο (mild)hybrid ανεξαρήτως ρύπων (άλλη φοβερή λογική). -Δύο ματρακάδες με διαφορετικές πινακίδες (μονά-ζυγά) για να έχεις να αλλάζεις. Διαφορετικά παίρνεις και ένα μηχανάκι (αν σε βολεύει) για τις μέρες που τρως πόρτα. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από agnostos13
Nabuko Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε ΥΓ. Λύση στο πρόβλημα... Εφόσον ο αρμόδιος υπουργός όπως φαίνεται είναι άσχετος με το θέμα και εκτός αυτού και οι συνεργάτες και σύμβουλοί του, η λύση στο πρόβλημα είναι να προσλάβει έναν ειδικό συνεργάτη με γνώση επί του θέματος. Και ότι αφορά παρόμοια θέματα βεβαίως.
agnostos13 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Nabuko είπε Εφόσον ο αρμόδιος υπουργός όπως φαίνεται είναι άσχετος με το θέμα και εκτός αυτού και οι συνεργάτες και σύμβουλοί του, η λύση στο πρόβλημα είναι να προσλάβει έναν ειδικό συνεργάτη με γνώση επί του θέματος. Και ότι αφορά παρόμοια θέματα βεβαίως. Μήπως ο ειδικός συνεργάτης ήταν από το σεαα; Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα