Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, SB_1957 είπε

Επειδή έχω μετακομίσει πολλές φορές σε πληροφορώ ότι αυτό που λες είναι λάθος.

Ήμουν σε εταιρία που δεν μπορούσε να με συνδέσει γιατί δεν υπήρχαν γραμμές εκεί που μετακόμισα. Δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα όταν τους είπα ότι διακόπτω το συμβόλαιο αφού δεν μπορούν να μου παρέχουν τις υπηρεσίες τους. Αφού λοιπόν πλήρωσα τον τελευταίο λογαριασμό της παλιάς διεύθυνσης ζήτησα χαρτί ότι διακόπτεται η σύμβαση λόγω αδυναμίας δικής τους να μου παρέχουν τηλέφωνο και ίντερνετ και ότι δεν υπήρχε καμία οικονομική απαίτηση από μέρους τους!

Μετά απευθύνθηκα στον ΟΤΕ, όπου μου επιβεβαίωσαν ότι όντως υπήρχε πρόβλημα με τις γραμμές αλλά μπορούσαν να μου δώσουν τουλάχιστον τηλέφωνο. Και μετά από λίγους μήνες βρέθηκε λύση και μου έδωσαν και ίντερνετ.

Με το δικό σου σκεπτικό θα πρέπει να ζητάμε την άδεια του παρόχου αν θα μετακομίσουμε και πού?
Ε, τότε ας μας βρουν και σπίτι όπως το θέλουμε να μην ψάχνουμε εμείς!

Η εταιρία για την οποία μετά από χρόνια έκανα καταγγελία ήταν άλλη περίπτωση και δεν είχε να κάνει με μετακομίσεις!

 

Το συμβολαιο αφορα μια συγκεικριμενη διευθυνση , υπαρχουν κανονες πρεπει να εχουν την αιτηση ανοικτη για καποιο καιρο ως που να σε αφησουν να σπασεις το συμβολαιο αυτοι πληρωνουν στον οτε την μεταφορα δεν ειναι τζαμπα , αν σε εσενα το εκαναν κατ εξαιρεση δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας

 

δηλαδη αν εσυ εχεις ftth 200 και εκει που πας υπαρχει μονο adsl τη θα πεις σπαω το συμβολαιο γιατι δεν σκαβεις να φερεις οπτικη ?

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Το συμβολαιο αφορα μια συγκεικριμενη διευθυνση , υπαρχουν κανονες πρεπει να εχουν την αιτηση ανοικτη για καποιο καιρο ως που να σε αφησουν να σπασεις το συμβολαιο αυτοι πληρωνουν στον οτε την μεταφορα δεν ειναι τζαμπα , αν σε εσενα το εκαναν κατ εξαιρεση δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας

 

δηλαδη αν εσυ εχεις ftth 200 και εκει που πας υπαρχει μονο adsl τη θα πεις σπαω το συμβολαιο γιατι δεν σκαβεις να φερεις οπτικη ?

Αλλάζει το συμβόλαιο χωρίς πέναλτυ και σου δίνουν ό,τι υπάρχει στην περιοχή. Αν δεν υπάρχει τίποτε διακόπτεται η σύμβαση!

Δεν κατάλαβα πώς το σκέφτεσαι? Δηλαδή δεν θα μετακομίσω επειδή έχω συμβόλαιο με κάποια εταιρία?

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Το συμβολαιο αφορα μια συγκεικριμενη διευθυνση , υπαρχουν κανονες πρεπει να εχουν την αιτηση ανοικτη για καποιο καιρο ως που να σε αφησουν να σπασεις το συμβολαιο αυτοι πληρωνουν στον οτε την μεταφορα δεν ειναι τζαμπα , αν σε εσενα το εκαναν κατ εξαιρεση δεν σημαινει οτι ειναι ο κανονας

 

δηλαδη αν εσυ εχεις ftth 200 και εκει που πας υπαρχει μονο adsl τη θα πεις σπαω το συμβολαιο γιατι δεν σκαβεις να φερεις οπτικη ?

Αυτό είναι διαφορετικό , αν υπήρχε εναλλακτική θα την δεχομουν έστω προσωρινά , εξάλλου στην αρχή μου είχαν πει 14 μέρες , και μετά έγιναν 3 μήνες.

 

Δημοσ.
Στις 25/3/2022 στις 9:51 ΠΜ, dvlsakos είπε

 Καλημέρα , είμασταν στην εν λόγω εταιρεία ( πρώην χορηγός του Ολυμπιακού επί Γκαλέτι )

είχαμε υπογράψει συμβόλαιο σταθερής / ίντερνετ και σε κάποια φάση αναγκάστηκαμε να φύγουμε από το σπίτι που είμασταν και να ψάξουμε άλλου.

βρήκαμε στην ίδια περιοχή και ενω είχαμε μιλήσει με την εταιρεία και μας είχε πει ότι υπάρχει διαθεσιμότητα και δεν υπάρχει πρόβλημα κάναμε αίτηση μετακομίσης. 

αφού μετακομίσαμε και εγκατασταθήκαμε μας είπαν ότι υπάρχει ενα πρόβλημα έλλειψης καλώδιων και πρέπει να το φτιάξει ο ΟΤΕ όπου μπορεί να κάνει μέχρι και 3 μήνες.

εγώ πήγα και ρώτησα για νέα σύνδεση στον ΟΤΕ και μου είπαν ότι όντως υπάρχει ένα θέμα αλλά μέχρι 1/4 θα έχετε συνδεθει. Και υπέγραψα αφού δεν γίνεται με ένα μωρό παιδί στο σπίτι να μην υπάρχει τηλεφώνο για 3μηνες.

Μετά η προηγούμενη εταιρία μας ζητάει penalty πρόωρης διακοπής και ότι δεν ευθύνονται αυτοί που δεν μπορούν να έχουν γραμμή και κατά λέξη ότι ακόμα και στον από πάνω όροφο να πηγαίναμε δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν γραμμή.

μου είπε ότι στο συμβόλαιο μετακομίσης που υπογράψατε γράφει μέσα ότι δεν φταίνε αυτοί αν δεν μπορεί να συνδεθεί στην νέα διεύθυνση αν υπάρχει θέμα.

και σε ερώτηση γιατί δεν με ενημέρωσε η υπάλληλος όταν μου έλεγε ότι όλα ειναι καλά δεν γνώριζε γιατί..

τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις?

Την παράδοση βρόγχου την κάνει ο ΟΤΕ. Όταν σου λέει ο πάροχος σου για τρεις ή έξι μήνες, τότε κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει πως ο ΟΤΕ δεν έχει γραμμές (ρωτάς τον πάροχο σου και στο διευκρινίζει αυτό, αν είναι θέμα ΟΤΕ ή δικό τους). Από την απάντηση του ΟΤΕ πως υπάρχει αναμονή όταν έκανες αίτηση μάλλον αυτό προκύπτει . Όταν ακυρώνεις την αίτηση και πας να κάνεις παρόμοια αίτηση στον ΟΤΕ, τυπικά πας στην σειρά αναμονής πίσω οπότε δυσχεραίνεις την δική σου κατάσταση.

Αυτά για την ενεργοποίηση. Για τα τέλη διακοπής, ο πάροχος σου δεσμεύτηκε να σου παρέχει υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη διεύθυνση. Αν αλλάζεις όροφο, δεν είναι θέμα του παρόχου, φέρνεις έναν ηλεκτρολόγο να κάνεις την αλλαγή, αφού η διεύθυνση παρμένει ως έχει.
Αν αλλάζεις διεύθυνση ο πάροχος δεν είναι υποχρεωμένος να σε εξυπηρετήσει καθώς εσύ μεταβάλλεις μονομερώς τους όρους του συμβολαίου, οπότε εσύ σπας το συμβόλαιο σε αυτή την περίπτωση.

  • Like 1
  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/3/2022 στις 10:41 ΠΜ, 3DJIN είπε

εχουν φαει προστιμα απο ευρωπαικη επιτροπη για αυτα τα πεναλτι,απλα δεν πληρωνεις.

δλδ δεν γινεται να σου βαλουν κανενα προστιμο μεσω τραπεζα η κατι τετοιο?

Επεξ/σία από nikolas97202

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...