Svigos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2022 Είμαι κάτοχος cosmote TV μέσω δορυφόρου με hybrid αποκωδικοποιητή. Μου τηλεφώνησαν από το τμήμα προσφορών της cosmote που μας ενημέρωσε ότι 31 Μαΐου θα γίνει διακοπή των διαδικτυακών υπηρεσιών στους αποκωδικοποιητές σαν τον δικό μου και δεν θα έχουμε πλέον πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως είναι το vod, rewind και τα λοιπά και ότι θα μας προμηθεύσουν δωρεάν για ένα χρόνο με το cosmote android box για να έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες από εκεί. Να ενημερώσω επίσης ότι τον Φεβρουαρίου ανανέωσα το συμβόλαιό μου για ένα έτος χωρίς να υπάρχει αυτή η ενημέρωση. Μετά το τηλεφώνημα αυτό κάλεσα εγώ την cosmote για διευκρινήσεις και αφότου με συνδέσαν με το τεχνικό τμήμα και το τεχνικό τμήμα με κάποιον προϊστάμενο με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν ισχύει στην δική μας περίπτωση και ότι θα γίνει μόνος σε αποκωδικοποιητές οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα κανάλια στην cosmote TV μέσω internet χωρίς δορυφορική κάλυψη. Σήμερα μας ξανά κάλεσε το τμήμα προσφορών της cosmote για να μας ενημερώσει ξανά για τις αλλαγές που θα γίνουν στην σύνδεση μας. Αφού τους ενημέρωσα ότι το τεχνικό τους τμήμα το αρνείται αυτό μου είπαν ότι θα με ξανά καλέσουν για να το επιβεβαιώσουν και από το δικό τους τμήμα. Εν τέλει με πήραν πίσω να μου πούνε ότι όντως ισχύει η δική τους εκδοχή της διακοπής των υπηρεσιών δηλαδή. Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς;
HERTHAN Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2022 Στις 24/3/2022 στις 11:52 ΠΜ, Svigos είπε Είμαι κάτοχος cosmote TV μέσω δορυφόρου με hybrid αποκωδικοποιητή. Μου τηλεφώνησαν από το τμήμα προσφορών της cosmote που μας ενημέρωσε ότι 31 Μαΐου θα γίνει διακοπή των διαδικτυακών υπηρεσιών στους αποκωδικοποιητές σαν τον δικό μου και δεν θα έχουμε πλέον πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως είναι το vod, rewind και τα λοιπά και ότι θα μας προμηθεύσουν δωρεάν για ένα χρόνο με το cosmote android box για να έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες από εκεί. Να ενημερώσω επίσης ότι τον Φεβρουαρίου ανανέωσα το συμβόλαιό μου για ένα έτος χωρίς να υπάρχει αυτή η ενημέρωση. Μετά το τηλεφώνημα αυτό κάλεσα εγώ την cosmote για διευκρινήσεις και αφότου με συνδέσαν με το τεχνικό τμήμα και το τεχνικό τμήμα με κάποιον προϊστάμενο με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν ισχύει στην δική μας περίπτωση και ότι θα γίνει μόνος σε αποκωδικοποιητές οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα κανάλια στην cosmote TV μέσω internet χωρίς δορυφορική κάλυψη. Σήμερα μας ξανά κάλεσε το τμήμα προσφορών της cosmote για να μας ενημερώσει ξανά για τις αλλαγές που θα γίνουν στην σύνδεση μας. Αφού τους ενημέρωσα ότι το τεχνικό τους τμήμα το αρνείται αυτό μου είπαν ότι θα με ξανά καλέσουν για να το επιβεβαιώσουν και από το δικό τους τμήμα. Εν τέλει με πήραν πίσω να μου πούνε ότι όντως ισχύει η δική τους εκδοχή της διακοπής των υπηρεσιών δηλαδή. Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς; Σε ολους οσους εχουν δορυφορικο ειναι μεχρι 31/05.
Qwerty_2 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Δημοσ. 3 Απριλίου 2022 Στις 24/3/2022 στις 11:52 ΠΜ, Svigos είπε Είμαι κάτοχος cosmote TV μέσω δορυφόρου με hybrid αποκωδικοποιητή. Μου τηλεφώνησαν από το τμήμα προσφορών της cosmote που μας ενημέρωσε ότι 31 Μαΐου θα γίνει διακοπή των διαδικτυακών υπηρεσιών στους αποκωδικοποιητές σαν τον δικό μου και δεν θα έχουμε πλέον πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως είναι το vod, rewind και τα λοιπά και ότι θα μας προμηθεύσουν δωρεάν για ένα χρόνο με το cosmote android box για να έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες από εκεί. Να ενημερώσω επίσης ότι τον Φεβρουαρίου ανανέωσα το συμβόλαιό μου για ένα έτος χωρίς να υπάρχει αυτή η ενημέρωση. Μετά το τηλεφώνημα αυτό κάλεσα εγώ την cosmote για διευκρινήσεις και αφότου με συνδέσαν με το τεχνικό τμήμα και το τεχνικό τμήμα με κάποιον προϊστάμενο με ενημέρωσαν ότι αυτό δεν ισχύει στην δική μας περίπτωση και ότι θα γίνει μόνος σε αποκωδικοποιητές οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα κανάλια στην cosmote TV μέσω internet χωρίς δορυφορική κάλυψη. Σήμερα μας ξανά κάλεσε το τμήμα προσφορών της cosmote για να μας ενημερώσει ξανά για τις αλλαγές που θα γίνουν στην σύνδεση μας. Αφού τους ενημέρωσα ότι το τεχνικό τους τμήμα το αρνείται αυτό μου είπαν ότι θα με ξανά καλέσουν για να το επιβεβαιώσουν και από το δικό τους τμήμα. Εν τέλει με πήραν πίσω να μου πούνε ότι όντως ισχύει η δική τους εκδοχή της διακοπής των υπηρεσιών δηλαδή. Δεν ξέρω ποιον να πιστέψω έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εσάς; Τι εννοείς δώρο το box; Πως θα λειτουργεί; Και αυτό γιατί δεν το εχουν πει ακομά;
qrstuv Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 Οι υπηρεσίες on demand και replay tv τερματίζονται στην δορυφορική Cosmote tv με hybrid αποκωδικοποιητή μεθαύριο στις 30 Ιουνίου και πήραν τηλέφωνο στη μητέρα μου να την ενημερώσουν οτι θα στείλουν το Android box (το περιμένουμε) και οτι μετά την λήξη του συμβολαίου στις 7 Δεκ θα έχουμε χρέωση παραπάνω 7 ευρώ στο full pack που έχουμε τώρα.. Είπαν κάτι παρόμοιο για αύξηση και σε εσάς;
Svigos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2022 20 ώρες πριν, qrstuv είπε Οι υπηρεσίες on demand και replay tv τερματίζονται στην δορυφορική Cosmote tv με hybrid αποκωδικοποιητή μεθαύριο στις 30 Ιουνίου και πήραν τηλέφωνο στη μητέρα μου να την ενημερώσουν οτι θα στείλουν το Android box (το περιμένουμε) και οτι μετά την λήξη του συμβολαίου στις 7 Δεκ θα έχουμε χρέωση παραπάνω 7 ευρώ στο full pack που έχουμε τώρα.. Είπαν κάτι παρόμοιο για αύξηση και σε εσάς; Η Cosmote μου είπε ότι θα μου δώσει smart box για ένα χρόνο δωρεάν και μετά αν θέλω μπορώ να ανανεώσω τη σύνδεσή μου.Τιμή δεν μου ανέφερε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα