Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παραδίδει τα πρώτα της οχήματα από το γερμανικό Gigafactory


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναρωτιέμαι....θα έχουν σε όλες τις πλευρές τα ίδια ελαστικά ή θα παραδίδονται στους ιδιοκτήτες με διαφορετικά εμπρός και διαφορετικά πίσω? Επίσης θα είναι άρτια κατά την παράδοση τους ή θα ακούμε και πάλι περιπτώσεις όπου θα παραδίδονται με ελλείψεις σε βασικά εξαρτήματα?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η ενέργεια είναι η ζωή. Όλη η πορεία της ζωής στην γη συμβαδίζει με την ενέργεια.

Η ενέργεια είναι αυτό που παράγει έργο. Δηλαδή η μετατόπιση ενός αντικειμένου σε μια απόσταση.

Ο άνθρωπος, τα ζώα και τα φυτά είναι απλώς μηχανές που μετατρέπουν μίας μορφής ενέργεια σε μία άλλη. Ο άνθρωπος και τα ζώα μετατρέπουν σε κινητική ενέργεια την χημική ενέργεια της τροφής. Τα φυτά μετατρέπουν σε χημική ενέργεια την ηλιακή ενέργεια και στοιχεία του εδάφους. Ένα χωράφι είναι ένα εργοστάσιο παραγωγής της ενέργειας.

Μία ΑΠΕ είναι μία διαλείπουσα μηχανή παραγωγής ενέργειας, είναι μια διαλείπουσα ζωή. Και επειδή στην πραγματικότητα η έννοια της διαλείπουσας ζωής δεν υφίσταται, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως μηχανές παραγωγής ενέργειας (μετατροπής πιο σωστά) γιατί όταν δεν δουλεύουν δεν υπάρχει ζωή, αφού δεν υπάρχουν εφεδρείες. Δεν μας ενδιαφέρει τι θα μπορούσε να γίνει, σημασία έχει η πραγματικότητα.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφού δεν μπορεί να δίνει συνεχή κινητική ενέργεια μπαίνει στην κατηγορία της διαλείπουσας ενέργειας. 

Τώρα θα πείτε τι γίνεται και υπάρχει αυτή η παράνοια της προσπάθειας αλλαγής κατηγορίας ώστε να γίνει κάτι χρήσιμο. Καθαρά εμπορική συμπεριφορά όπου προσπαθούν να παρουσιάσουν ένα προϊόν ως απαραίτητο με ένα περιτύλιγμα που του δίνει αξία. Και βέβαια οι αφελείς, που είναι η μεγάλη βάση του καταναλωτικού μοντέλου, καταπίνουν αμάσητες αυτές τις διαφημίσεις και μάλιστα γίνονται και υποστηρικτες τους χωρίς αμοιβή. Όσοι γνωρίζουν τα βασικά στη φυσική επιστήμη, στη χημεία, στα μαθηματικά, ΔΕΝ ασχολούνται καν με αυτές τις σαχλαμάρες και ούτε έχουν ανάγκη να αποδείξουν κάτι σε οποιονδήποτε. Το αντίθετο μάλιστα χρησιμοποιούν αυτές τις καταστάσεις προς όφελός τους ώστε να εκμεταλλεύονται και αυτοί όσο μπορούν αυτούς τους αφελείς. Αγοραστε κορόιδα ότι σας λένε οι διαφημίσεις, τρέξτε σε πολέμους να υπερασπίσετε αφηρημένες ιδέες και μη δίνετε σημασία ότι η ζωή σας έχει σύντομη ημερομηνία λήξεως και μην τρεξτε να προλάβετε να απολαύσετε κάτι όσο ζείτε, αλλά συνεχίστε να χάνετε την ώρα σας σε ατέρμονες συζητήσεις με ιδεοληψίες.

ΥΓ. Απευθύνεται σε ελάχιστους που μπορούν να κατανοήσουν τα βασικά της ζωής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, George268 είπε

το 2 γιατι για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν το καταφεραν ακομα ουτε στην πυρηνικη ενεργεια.

Και γενικά, δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει φυσικό, αρκεί να μην παράτησες το σχολείο για να γνωρίζεις για την αρχή διατήρησης της ενέργειας και να ξέρεις πως αυτό δεν θα συμβεί (μάλλον) ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, panoskatos είπε

Υπάρχει μια εμμονή με την Tesla και τον Elon Musk στους συντάκτες του Insomnia . Ουδεμία σχέση εχει το φορουμ με την αυτοκίνηση !

Εμείς με την επισκεψιμότητα και την ματαιοδοξία μας να πούμε την άποψη μας το καταφέρνουμε αυτό.!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pavlitakis είπε

Μία ΑΠΕ είναι μία διαλείπουσα μηχανή παραγωγής ενέργειας, είναι μια διαλείπουσα ζωή. Και επειδή στην πραγματικότητα η έννοια της διαλείπουσας ζωής δεν υφίσταται, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως μηχανές παραγωγής ενέργειας (μετατροπής πιο σωστά) γιατί όταν δεν δουλεύουν δεν υπάρχει ζωή, αφού δεν υπάρχουν εφεδρείες. Δεν μας ενδιαφέρει τι θα μπορούσε να γίνει, σημασία έχει η πραγματικότητα.

0

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/3/2022 στις 10:57 ΜΜ, Hetfield είπε

Οτι να ναι φιλτατε. Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν αποδοση (στην καλυτερη περιπτωση) μοναχα 35%, στον αντιποδα οι ηλεκτροκινητηρες μεχρι και 85%.

Και συγκρινε τωρα 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα, εναντι 1000 πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.

Μαθετε πρωτα τα βασικες εννοιες πριν γραψετε κατι 😉

Hetfield  

Οτι να ναι φιλτατε. Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν αποδοση (στην καλυτερη περιπτωση) μοναχα 35%, στον αντιποδα οι ηλεκτροκινητηρες μεχρι και 85%.

Και συγκρινε τωρα 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα, εναντι 1000 πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.

Μαθετε πρωτα τα βασικες εννοιες πριν γραψετε κατι 😉

Αν μιλάμε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από θερμικά εργοστάσια όλη η μετατροπή των καυσίμων σε ηλεκτρική έχει μία απόδοση 50%. Οπότε έχουμε μία χασούρα 50% στην αρχική ενέργεια , άλλο ένα μικρό ποσοστό απωλειών από την φόρτιση μπαταριών περίπου 5% και άλλα 15% απώλεια από τον ηλεκτροκινητήρα. Οπότε πέφτουμε κοντά στο 40% πραγματική απόδοση που δεν είναι μακριά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και έχουμε και ένα ντουβάρι από μπαταρίες. Προφανώς όλο το πράγμα αλλάζει αν μιλάμε για πυρηνική ενέργεια και ανανεώσιμες πηγές.

εδω δεν απαντησες στο ποστ....

14 ώρες πριν, MikeKata είπε

Στα βασικά.

1) Δεν απαιτείται να καεί/ξηλωθεί κανένα δάσος για να μπουν ανεμογεννήτριες. Μπορούν να μπουν ΑΚΟΜΑ και σε περιοχή Natura.

Birds και Habitats Directives της ΕΕ

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/65364c77-b5b8-4ab6-919d-8f4e3c6eb5c2

Το αν και τι θα καταστραφεί μέχρι να μπουν δεν έχει να κάνει με το είδος του έργου, αλλά με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς κάθε κράτους. Όπως στο κωλοχανείο που λέγεται Ελλάδα μπάζωνες ρέματα για να φτιάξεις σπίτι, έτσι συχνά καταστρέφεις και δάσος χωρίς να χρειάζεται. Φταίνε οι ανεμογεννήτριες; Όχι. Φταίνε οι εκάστοτε εταιρείες σε συνδυασμό με το κράτος. Το περιβαλλοντικό Kuznets curve είναι .

2) Στην παραγωγή ενέργειας οι ανεμογεννήτριες έχουν ΜΑΚΡΑΝ λιγότερη περιβαλλοντική επίπτωση σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα. Δεν το λέω εγώ. Οι μελέτες το λένε. Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της πυρηνικής, λόγω του συνδυασμού πολύ μικρού αποτυπώματος άνθρακα και τεραστίων ποσοτήτων ενέργειας που μπορεί να παράγει, αλλά δε θα συγκρίνουμε τώρα ανεμογεννήτριες με ορυκτά.

https://link.springer.com/article/10.1140/epjp/s13360-021-01508-7

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S036054420700028X

3)

Καμία διαφωνία, να προσθέσω επίσης εδώ ότι πλέον όλο και περισσότερα πάρκα εγκαθιστούν συστήματα monitoring που μπορούν να αναγνωρίζουν σμήνη πουλιών και να ρυθμίζουν την ταχύτητα των ανεμογεννητριών ανάλογα προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η επίδρασή τους. Παράδειγμα:

https://www.robinradar.com/bird-control-radar-system-wind-farm

4) Είναι ΡΥΠΑΝΣΗ παιδιά. ΡΥΠΑΝΣΗ, όχι ΜΟΛΥΝΣΗ. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο.

:D 

agelos386

Members
 80
Δημοσ. πριν από 13 ώρες (επεξεργασμένο)
  Στις 23/3/2022 στις 10:57 ΜΜ, Hetfield είπε
Οτι να ναι φιλτατε. Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν αποδοση (στην καλυτερη περιπτωση) μοναχα 35%, στον αντιποδα οι ηλεκτροκινητηρες μεχρι και 85%.

Και συγκρινε τωρα 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα, εναντι 1000 πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.

Μαθετε πρωτα τα βασικες εννοιες πριν γραψετε κατι 😉

Αν μιλάμε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από θερμικά εργοστάσια όλη η μετατροπή των καυσίμων σε ηλεκτρική έχει μία απόδοση 50%. Οπότε έχουμε μία χασούρα 50% στην αρχική ενέργεια , άλλο ένα μικρό ποσοστό απωλειών από την φόρτιση μπαταριών περίπου 5% και άλλα 15% απώλεια από τον ηλεκτροκινητήρα. Οπότε πέφτουμε κοντά στο 40% πραγματική απόδοση που δεν είναι μακριά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και έχουμε και ένα ντουβάρι από μπαταρίες. Προφανώς όλο το πράγμα αλλάζει αν μιλάμε για πυρηνική ενέργεια και ανανεώσιμες πηγές.

Επεξ/σία πριν από 13 ώρες από agelos386

χμ επεσε ησυχια εκει.....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...