Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, George268 είπε

αλλα προς το παρων ΟΧΙ η μετατροπη εχει τεραστιες απωλιες.

Αυτές τις ασυναρτησίες να μην γράφατε και τι στον κόσμο!

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, grayden είπε

Αυτές τις ασυναρτησίες να μην γράφατε και τι στον κόσμο!

Τοτε παρε μια γεννήτρια πετρελαίου και κοψε την ΔΕΗ.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, George268 είπε

Ανεμος και αερας εχει διαφορα?

Άνεμος είναι η κίνηση του αέρα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Για αυτό οι ανεμογεννήτριες λέγονται έτσι κι όχι "αεριογεννήτριες".

Και συνιστώ να διαβάζουμε κανενα LCA (Life Cycle Assessment) και να μη λέμε ό,τι (νομίζουμε πως) ξέρουμε. Έχει προχωρήσει η τεχνολογία και η επιστήμη από το '90...

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S030626192030533X

https://www.iea.org/data-and-statistics/charts/comparative-life-cycle-greenhouse-gas-emissions-of-a-mid-size-bev-and-ice-vehicle

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
Δημοσ.

Πριν τισςειπες ανεμογενητριες.....Παλι δεν απαντησες.... ωραιο το copy paste σου αλλα αργησες..... και ΑΝ θες απαντησε.

Δημοσ.

Έτσι όπως πάνε τα πράγματα το 2030 ούτε το 20% των πολιτών της Ε.Ε δεν θα έχει ΙΧ αυτοκίνητο.

ΑΠΕ και ηλεκτροκίνηση θα λέτε και θα κλαίτε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, George268 είπε

Πριν τισςειπες ανεμογενητριες.....Παλι δεν απαντησες.... ωραιο το copy paste σου αλλα αργησες..... και ΑΝ θες απαντησε.

Ξέρεις να διαβάζεις; Και πριν και τώρα "ανεμογεννήτριες" τις λέω. Εσύ τις είπες "αερογεννήτριες".

58 λεπτά πριν, George268 είπε

αερογενητριες

Όσο για το "copy paste" η διαφορά μας είναι ότι εγώ το κατανοώ και δε λέω ό,τι να 'ναι. Εσύ δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις.

Επεξ/σία από MikeKata
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, George268 είπε

Τοτε παρε μια γεννήτρια πετρελαίου και κοψε την ΔΕΗ.

Ό,τι να ναι.

Τα ορυκτά καύσιμα αν τα κάψεις σε ένα εργοστάσιο, τα μετατρέψεις σε ηλεκτρισμό και τα στείλεις στο δίκτυο όπου θα φορτίσεις το ηλεκτρικό είναι πιο φθηνό, οικολογικό και εύκολο από το να το μοιράσεις σε χιλιάδες αυτοκίνητα για να το κάψουν μέσα στις πόλεις.

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, MikeKata είπε

Ξέρεις να διαβάζεις; Και πριν και τώρα "ανεμογεννήτριες" τις λέω. Εσύ τις είπες "αεριογεννήτριες".

Όσο για το "copy paste" η διαφορά μας είναι ότι εγώ το κατανοώ και δε λέω ό,τι να 'ναι. Εσύ δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις.

.......Πες μας λιγο για την θερμοκρασια την θελεις σε κελσιους την θελεις σε φαρεναιτ... τι Παιζει με τις μπαταριες στις - θερμοκρασιες..ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΛΑΖΩ ΘΕΜΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, George268 είπε

.......Πες μας λιγο για την θερμοκρασια την θελεις σε κελσιους την θελεις σε φαρεναιτ... τι Παιζει με τις μπαταριες στις - θερμοκρασιες..ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΛΑΖΩ ΘΕΜΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.

Κυριολεκτικά ούτε εσύ ο ίδιος δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Και δε μιλάω για την ορθογραφία, ούτε για το συντακτικό. Δε βγάζουν καν νόημα αυτά που λες.

  • Like 5
Δημοσ.
Μόλις τώρα, grayden είπε

Ό,τι να ναι.

Τα ορυκτά καύσιμα αν τα κάψεις σε ένα εργοστάσιο, τα μετατρέψεις σε ηλεκτρισμό και τα στείλεις στο δίκτυο όπου θα φορτίσεις το ηλεκτρικό είναι πιο φθηνό, οικολογικό και εύκολο από το να το μοιράσεις σε χιλιάδες αυτοκίνητα για να το κάψουν μέσα στις πόλεις.

μετατροπη ενεργειας...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, grayden είπε

Ό,τι να ναι.

Τα ορυκτά καύσιμα αν τα κάψεις σε ένα εργοστάσιο, τα μετατρέψεις σε ηλεκτρισμό και τα στείλεις στο δίκτυο όπου θα φορτίσεις το ηλεκτρικό είναι πιο φθηνό, οικολογικό και εύκολο από το να το μοιράσεις σε χιλιάδες αυτοκίνητα για να το κάψουν μέσα στις πόλεις.

Πού να του αναλύσεις κιόλας την ευκολία ελέγχου των ατμοσφαιρικών ρύπων με φίλτρα κεντρικά σε ένα εργοστάσιο συγκριτικά με τον κάθε μεμονωμένο καταλύτη για χιλιάδες αυτοκίνητα...

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Κυριολεκτικά ούτε εσύ ο ίδιος δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Και δε μιλάω για την ορθογραφία, ούτε για το συντακτικό. Δε βγάζουν καν νόημα αυτά που λες.

μια μπαταρια σε θερμοκρασια 10 και κατω εχει απωλειες αν δεν καταλαβενεις τι γραφω οκ... Στα ορθογραφικα το α οποια γελατε δεν δινω σημασια δεν το παιζω προφοσορας

1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Πού να του αναλύσεις κιόλας την ευκολία ελέγχου των ατμοσφαιρικών ρύπων με φίλτρα κεντρικά σε ένα εργοστάσιο συγκριτικά με τον κάθε μεμονωμένο καταλύτη για χιλιάδες αυτοκίνητα...

ενεργος ανθρακας....

Δημοσ.
Μόλις τώρα, George268 είπε

μετατροπη ενεργειας...

Ελπίζω να εννοείς ότι το ν' αδείασεις το δεξαμενόπλοιο στην δεξαμενή του εργοστασίου και να κάψεις το καύσιμο σε τεράστιους κινητήρες για να παράξουν ρεύμα και να το μετατρέψουν τα ηλεκτρικά σε κίνηση είναι πολύ πιο φθηνό και αποδοτικό από το ν' αδειάσεις το δεξαμενόπλοιο σε μια δεξαμενή την οποία θ' αδειάσεις σε εκατοντάδες βυτιοφόρα, τα οποία θ' αδειάσεις σε χιλιάδες βενζινάδικα, τα οποία θ' αδειάσεις σ' εκατομύρια αυτοκίνητα τα οποία θα κάψουν το καύσιμο με τραγική απόδοση για να το μετατρέψουν σε κίνηση.

  • Like 7
Δημοσ.
Μόλις τώρα, George268 είπε

μια μπαταρια σε θερμοκρασια 10 και κατω εχει απωλειες αν δεν καταλαβενεις τι γραφω οκ... Στα ορθογραφικα το α οποια γελατε δεν δινω σημασια δεν το παιζω προφοσορας

Πού να δεις τι απώλειες έχει η μεταφορά πετρελαίου και βενζίνης στο εκάστοτε βενζινάδικο. Έτσι στα γρήγορα θα σου πω μερικές. Καύση ενός μέρους για την απλή μεταφορά (σε βυτία, πλοία κλπ). Πολύ ακριβότερη από τη μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας από το σημείο παραγωγής της στο τερματικό. Λάδια, λιπαντικά (τα οποία παρήχθησαν από τα ορυκτά καύσιμα) και χίλια δυο άλλα. Βλέπεις ότι έχουμε πολλαπλάσιες απώλειες στις ΜΕΚ που ούτε καν τις έχεις σκεφτεί;

Δε μίλησα καν για τα ορθογραφικά. Αυτά που γράφεις λέω δεν έχουν συνοχή, πετάγεσαι στα καλά καθούμενα σε άκυρα θέματα και δεν απαντάς σε αυτά που σου γράφουμε. Σου έστειλα 2 papers με ανάλυση του κύκλου ζωής αυτοκινήτων με ΜΕΚ και ηλεκτρικών και δεν μπήκες καν στον κόπο να τα διαβάσεις. Οπότε τσάμπα μιλάω.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, grayden είπε

Ελπίζω να εννοείς ότι το ν' αδείασεις το δεξαμενόπλοιο στην δεξαμενή του εργοστασίου και να κάψεις το καύσιμο σε τεράστιους κινητήρες για να παράξουν ρεύμα και να το μετατρέψουν τα ηλεκτρικά σε κίνηση είναι πολύ πιο φθηνό και αποδοτικό από το ν' αδειάσεις το δεξαμενόπλοιο σε μια δεξαμενή την οποία θ' αδειάσεις σε εκατοντάδες βυτιοφόρα, τα οποία θ' αδειάσεις σε χιλιάδες βενζινάδικα, τα οποία θ' αδειάσεις σ' εκατομύρια αυτοκίνητα τα οποία θα κάψουν το καύσιμο με τραγική απόδοση για να το μετατρέψουν σε κίνηση.

Τωρα το (πολιτικοποιησες) το θεμα....

1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Πού να δεις τι απώλειες έχει η μεταφορά πετρελαίου και βενζίνης στο εκάστοτε βενζινάδικο. Έτσι στα γρήγορα θα σου πω μερικές. Καύση ενός μέρους για την απλή μεταφορά (σε βυτία, πλοία κλπ). Πολύ ακριβότερη από τη μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας από το σημείο παραγωγής της στο τερματικό. Λάδια, λιπαντικά (τα οποία παρήχθησαν από τα ορυκτά καύσιμα) και χίλια δυο άλλα. Βλέπεις ότι έχουμε πολλαπλάσιες απώλειες στις ΜΕΚ που ούτε καν τις έχεις σκεφτεί;

Δε μίλησα καν για τα ορθογραφικά. Αυτά που γράφεις λέω δεν έχουν συνοχή, πετάγεσαι στα καλά καθούμενα σε άκυρα θέματα και δεν απαντάς σε αυτά που σου γράφουμε. Σου έστειλα 2 papers με ανάλυση του κύκλου ζωής αυτοκινήτων με ΜΕΚ και ηλεκτρικών και δεν μπήκες καν στον κόπο να τα διαβάσεις. Οπότε τσάμπα μιλάω.

σου εστειλα ενα μνμ. Και πολυ απλα παλι λεω δεν συμφερει. Σου αρεσει καλος.. Δεν σου αρεσει παλι καλος. Δεν πουλαω ουτε  πετρελαιο ουτε ηλεκτρικο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...