Προς το περιεχόμενο

Η Tesla παραδίδει τα πρώτα της οχήματα από το γερμανικό Gigafactory


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία σχεδιάζει να παράγει από το γερμανικό εργοστάσιο 500.000 ηλεκτρικά οχήματα το χρόνο.

Η Tesla παρέδωσε τα πρώτα 30 αυτοκίνητα Model Y που κατασκευάστηκαν στο γερμανικό Gigafactory της πόλης Gruenheide, το οποίο μόλις άνοιξε τις πόρτες του και κόστισε στην αμερικανική εταιρεία $5.5 δισεκατομμύρια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk με ανάρτησή του στο Twitter ανέφερε πως είναι ενθουσιασμένος με την παράδοση των πρώτων EV.

Στην εκδήλωση των εγκαινίων, η οποία καθυστερούσε από πέρυσι λόγω περιβαλλοντικών κι άλλων καταγγελιών, παρευρισκόταν και ο Γερμανός καγκελάριος Olaf Scholtz. Ο περιφερειακός υπουργός Οικονομικών Joerg Steinbach ανέφερε πως αν και κάποιοι δεν εμπιστεύονταν τη Γερμανία ότι θα μπορούσε να το κάνει αυτό, έδειξε στον κόσμο τελικά ότι μπορεί.

Η Tesla κινδύνεψε να χάσει τα συμβόλαια παροχής νερού μετά από καταγγελία τοπικών περιβαλλοντικών οργανώσεων. Η εταιρεία υποσχέθηκε να ελαχιστοποιήσει τη χρήση του νερού αναφέροντας επίσης ότι θα φυτέψει περισσότερα δέντρα από όσα αφαιρέθηκαν κατά την κατασκευή του Gigafactory.

Η Tesla έλαβε την τελική έγκριση να ξεκινήσει την παραγωγή στις 4 Μαρτίου. Ο Steinbach δήλωσε ότι υπάρχει επί του παρόντος αρκετό νερό για το εργοστάσιο, αλλά πρόσθεσε ότι η Tesla θα πρέπει να αξιοποιήσει επιπλέον πηγές που βρίσκονται σε μεγαλύτερη απόσταση για οποιαδήποτε επέκταση.

Η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει να παράγει από 5.000 έως 10.000 οχήματα την εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2022 και στο μέλλον 500.000 οχημάτων ετησίως. Αυτό δεν είναι το μόνο αφού το ίδιο εργοαστάσιο θα παράγει και τις αναγκαίες μπαταρίες η χωρητικότητα των οποίων θα αγγίζει τις 50 γιγαβατώρες (GWh), περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο γερμανικό εργοστάσιο. Η Volkswagen παρήγαγε περίπου 450.000 EV παγκοσμίως πέρυσι και σχεδιάζει ένα νέο EV εργοστάσιο αξίας €2 δισεκατομμυρίων στο Wolfsburg το οποίο θα ανοίξει το 2026.

Τα πρώτα Model Y Performance της Tesla που παράχθηκαν από το γερμανικό Gigafactory κοστίζουν 63.990€ και έχουν αυτονομία 515 χιλιομέτρων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, bazzil said:

... και το περιβάλλον πάει περίπατο ...

... κατα τ΄ άλλα όμως ηλεκτρικό ...

... πολυ αισιόδοξος είναι ...

Τι απο τα παρακατω ειναι πιο αποδοτικο και αφηνει μικροτερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα;

1. Να παραγεις ρευμα μεσω πετρελαιου για 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα

2. Να εχεις 1000 πετρελαιο-κινητα αυτοκινητα

ΥΓ: Υπαρχουν κι αλλα πλεονεκτηματα. Ακομα κι αν παραγεις την ενεργεια για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μεσω πετρελαιου, εχεις τη δυνατοτητα να μεταφερεις την παραγωγη ενεργειας σε αλλες μορφες. Απλα δεν τα αναφερω γιατι ειπα να ξεκινησουμε απο τα βασικα.

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 7
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Τι απο τα παρακατω ειναι πιο αποδοτικο και αφηνει μικροτερο περιβαλλοντικο αποτυπωμα;

1. Να παραγεις ρευμα μεσω πετρελαιου για 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα

2. Να εχεις 1000 πετρελαιο-κινητα αυτοκινητα

ΥΓ: Υπαρχουν κι αλλα πλεονεκτηματα. Ακομα κι αν παραγεις την ενεργεια για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα μεσω πετρελαιου, εχεις τη δυνατοτητα να μεταφερεις την παραγωγη ενεργειας σε αλλες μορφες. Απλα δεν τα αναφερω γιατι ειπα να ξεκινησουμε απο τα βασικα.

το 2 γιατι για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν το καταφεραν ακομα ουτε στην πυρηνικη ενεργεια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φώτο δεν είναι σα την κλασική lagιά στα Windows που μετακινούσες το παράθυρο και η προηγούμενη θέση του δε "σβηνόταν" απ'τον window manager; :P

 

2 λεπτά πριν, George268 είπε

το 2 γιατι για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν το καταφεραν ακομα ουτε στην πυρηνικη ενεργεια.

Το πρόβλημα είναι οι ΜΕΚ των αυτοκινήτων αποδίδουν λιγότερο απ' τις αντίστοιχες των σταθμών παραγωγής ενέργειας. Έτσι, με δεδομένη μάζα καυσίμου, εάν την μετατρέψεις πρώτα σε ηλεκτρική και μετά κινηθείς με ηλεκτροκινητήρα, θα κερδίσεις απ' την παραπάνω απόδοση του σταθμού παραγωγής. Απλά & όμορφα. :)

Βεβαίως, κανείς δε σ' εμποδίζει η ηλεκτρική ενέργεια να προέρχεται από ανανεώσιμες, ή / και πυρηνικά, όπου η απόδοση και η "καθαρότητα" (sic) είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, George268 said:

το 2 γιατι για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν το καταφεραν ακομα ουτε στην πυρηνικη ενεργεια.

Οτι να ναι φιλτατε. Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν αποδοση (στην καλυτερη περιπτωση) μοναχα 35%, στον αντιποδα οι ηλεκτροκινητηρες μεχρι και 85%.

Και συγκρινε τωρα 1000 ηλεκτρικα αυτοκινητα, εναντι 1000 πετρελαιοκινητων αυτοκινητων.

Μαθετε πρωτα τα βασικες εννοιες πριν γραψετε κατι 😉

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η φώτο δεν είναι σα την κλασική lagιά στα Windows που μετακινούσες το παράθυρο και η προηγούμενη θέση του δε "σβηνόταν" απ'τον window manager; :P

 

Το πρόβλημα είναι οι ΜΕΚ των αυτοκινήτων αποδίδουν λιγότερο απ' τις αντίστοιχες των σταθμών παραγωγής ενέργειας. Έτσι, με δεδομένη μάζα καυσίμου, εάν την μετατρέψεις πρώτα σε ηλεκτρική και μετά κινηθείς με ηλεκτροκινητήρα, θα κερδίσεις απ' την παραπάνω απόδοση του σταθμού παραγωγής. Απλά & όμορφα. :)

Βεβαίως, κανείς δε σ' εμποδίζει η ηλεκτρική ενέργεια να προέρχεται από ανανεώσιμες, ή / και πυρηνικά, όπου η απόδοση και η "καθαρότητα" (sic) είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερες.

δε λεω οχι χανουμε ομως το βασικο..για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν... οποτε καλυτερα να την καταναωνουν αμαξια θα χαθει στις απωλεις μετατροπης. ΑΝ οι πηγες ηταν απο φωτοβολταικα η αεροτουρμπινες ναι αλλα προς το παρων ΟΧΙ η μετατροπη εχει τεραστιες απωλιες.

Μόλις τώρα, George268 είπε

δε λεω οχι χανουμε ομως το βασικο..για να παραγαγεις περισσοτερο ενεργεια απο οσο προσφερεις δεν... οποτε καλυτερα να την καταναωνουν αμαξια θα χαθει στις απωλεις μετατροπης. ΑΝ οι πηγες ηταν απο φωτοβολταικα η αεροτουρμπινες ναι αλλα προς το παρων ΟΧΙ η μετατροπη εχει τεραστιες απωλιες.

ps ας μην αρχησουμε με τισ εξυπναδες μαθετε να βασικα ασχετοι κ τα λοιπα. μεκ εχω σπουδασει το 90..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε να αποκτήσει και η τεσλα γερμανική πχιοτητα

(στο ινσομνια.γρ ακόμα συζητανε για τα περιβαλλοντικα οφέλη της ηλεκτροκινησης σε σχεση με τους γκαζοτενεκεδες εντωμεταξυ. Τουλάχιστον έχουμε ξεπεράσει τα άλογα)

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Άντε να αποκτήσει και η τεσλα γερμανική πχιοτητα

(στο ινσομνια.γρ ακόμα συζητανε για τα περιβαλλοντικα οφέλη της ηλεκτροκινησης σε σχεση με τους γκαζοτενεκεδες εντωμεταξυ. Τουλάχιστον έχουμε ξεπεράσει τα άλογα)

ναι απλως δεν εχεις σκεφτει οτι ακομα με γκαζοτενεκεδες παραγεται ηλεκτρικη ενεργεια...ΟΤΑΝ φτασει να παραγεται με φοτοβολταικα και με αερογενητριες τοτε το ξανασυζηταμε.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έχει ήδη φτάσει να παράγεται, όχι όμως από "αερογενήτριες" γιατί δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα

Επεξ/σία από nvel
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, nvel είπε

έχει ήδη φτάσει να παράγεται, όχι όμως από "αερογενήτριες" γιατί δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα

Πες μας τοτε απο τι παραγετε απο φυστικια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, George268 είπε

Πες μας τοτε απο τι παραγετε απο φυστικια?

Ανεμογεννήτριες λέγονται. Παράξενο, και το '90 που σας μάθαιναν τις μεκ, το ίδιο όνομα είχαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, MikeKata είπε

Ανεμογεννήτριες λέγονται. Παράξενο, και το '90 που σας μάθαιναν τις μεκ, το ίδιο όνομα είχαν.

Ανεμος και αερας εχει διαφορα? οκ...Παλια ηταν Αμερικανοι με την ' στο 2 α τωρα εγινε μοδα ι ' να μπαινει στο 2 ι δεν θα διαφωνησω μαζξ σου δεν εχει ουσια... και ναι μεκ ονομαζονταν αλλα δεν εχει σημασια.. εδω εχουμε cm στη αμερικη ιντσες το αποτελεσμα κοιτουσαμε...

1 λεπτό πριν, George268 είπε

Ανεμος και αερας εχει διαφορα? οκ...Παλια ηταν Αμερικανοι με την ' στο 2 α τωρα εγινε μοδα ι ' να μπαινει στο 2 ι δεν θα διαφωνησω μαζξ σου δεν εχει ουσια... και ναι μεκ ονομαζονταν αλλα δεν εχει σημασια.. εδω εχουμε cm στη αμερικη ιντσες το αποτελεσμα κοιτουσαμε...

και ετκος αφτου απαντηση δεν εδωσες...

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...