Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sandslash είπε

4η Βιομηχανικη Επανασταση

 

Της οποίας ηγείται η Ελλάδα να μη ξεχνιόμαστε 😂

Δημοσ.

 Δηλαδη συγκρινετε τον ταξιτζή, με τις οποιες υποχρεώσεις-ταμειακές-ενσημα-40ωρα-ειδικές αδειες-σεμινάρια-ειδικα αυτοκινητα-διαφορετικες συνθηκες ΚΤΕΟ- με τον αεριτζή και το βρισκετε φυσιολογικό κιολας..

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, filip123go είπε

Όπως θα σου πουν πολλοί, υπάρχουν άνθρωποι που μεγαλώνουν οικογένειες με τη δουλειά του delivery, οπότε καλό θα είναι να προσέχεις πως εκφράζεσαι.

εννοει οτι τους αντιμετωπίζουν ετσι οχι οτι ειναι....... 

7 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Μου δείχνεις ένα βιντεάκι ενός τυχαίου (δηλαδή δεν ειναι έρευνα απο κάποιο οργανισμό ή έστω κάποια σοβαρή δημοσιογραφική έρευνα απο πχ τo times κτλ) που έχει 450Κ views (που για αμερική είναι πολύ λίγο είνα σαν να έχει κάνει εδώ 10 χιλιάδες..) σαν απόδειξη ότι τους κράζουν.

Εγώ απο την άλλη βλέπω οι ενεργοί χρήστες του uber να ανεβαίνουν αρκετά κάθε χρόνο (και αυτό μόνο στην Αμερική και η κοιλιά ειναι τότε με το lockdown και πάλι ανέβηκαν όμως με αρκετά γρήγορο ρυθμό)  

Uber Statistics, User Count and Facts (2022) | By the Numbers

 

και πως οι οδηγοί απο το 2015 (πάλι μόνο απο ΗΠΑ) που ήταν γύρο στους 330.000 αυξηθήκανε στο 1.000.000 μέσα σε 5 χρόνια  (2020) 

(2015 https://www.businessinsider.com/uber-doubles-its-drivers-in-2015-2015-10)

(2020 https://www.cnet.com/tech/mobile/uber-has-long-plotted-its-national-push-over-gig-worker-status/

Αυτό μου δείχνει πως δεν υπάρχει θέμα "κραξίματος" ούτε απο οδηγούς ούτε απο χρήστες αλλιώς οι αριθμοί θα ήταν άλλοι... 
 

To ελληνικό κράτος, το uber είχε έρθει και στην ελλάδα για λίγα φεγγάρια μόνο και μετά έγινε παράνομο στην ελλάδα (σίγουρα και με πίεση των καρτέλ των ταξιτζήδων) και τώρα υπάρχει μόνο υπο ειδικό καθεστώς στην ελλάδα τύπου  υπηρεσία που μπορούν μονο τουριστικές επιχειρήσεις να την ασκήσουν ή κάτι τέτοιο καμία σχέση με το "κλασικό" uber στην αμερική 

 

να υποθεσω και το rbnb ειναι καλο και αυτο και χτυπαει το καρτελ των ξενοδοχείων; για αυτο το ενοικια εχουν παει στο θεο και δεν υπαρχουν σπιτια γιατι ολοι τα κανουν rbnb εχοντας καποιον απλα να καθαριζει το σπιτι (τον πληρωνουν μαυρα) και κλεινουν και διαμονες και εκτος πλατφορμας μαυρα και εκει. οποτε ναι χτυπανε το καρτελ των ξενοδοχειων που εχουν υπαλληλους και πληρωνουν φορους μισθους ασφαλειες κτλ. και με την e-food το ιδιο ετσι; ελευθερια παλι να πρεπει να δουλευεις 10ωρο και ουτε καν 5 μερες την βδομαδα για να βγει μισθος και οχι χαρτζιλικι και αν σου τυχει κατι ατυχημα βλαβη κτλ αντε γεια αφεντικο του ευατου σου με μισθο υπαλληλου. το κακο κρατος που θεσπιζει καποιους κανονες οπως διπλωμα επαγγελματικο αφαλεια κτεο ταμειακη και παει λεγοντας οχι οτι με το κρατος δεν υπαρχουν προβληματα αλλα οχι και να λενε οτι αυτες οι πλατφορμες ειναι η σωτηρια.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Οπότε δεν πληρώνει ο ίδιος τα καύσιμα αλλά το αφεντικό του. 

 

Που ακριβώς γίνετε αυτό γιατί ο αδερφός μου όσα χρόνια δουλεύει ντελιβερι έχει δικό του μηχανάκι και πληρώνει αυτός την βενζίνη συν ότι πλέον λόγο efood πάει παραγγελίες στου διαόλου τη μάνα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

O έλληνας ντελιβεράς έχει συμβατική απασχόληση δεν αυτόαπασχολείται (όπως στο uber και τις λοιπές υπηρεσίες που στην χώρα μας ειναι παράνομες λόγω καρτέλ) 

 

Οπότε δεν πληρώνει ο ίδιος τα καύσιμα αλλά το αφεντικό του. 

Στο uber κτλ ο ίδιος ο οδηγός αγοράζει τα καύσιμα και βγάζει τα έσοδα του απο τους πελάτες της uber κτλ 

o ντελιβερας στην Ελλάδα είτε είναι στο e-food είτε όχι βάζει το μηχανάκι του (δλδ κεφάλαιο) βάζει και την βενζίνη και στις 2 περιπτώσεις (ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να συνδράμει και το αφεντικό αλλά ουσιαστικά είναι μέσα στο μεροκάματο και η βενζίνη). Πέρα από την βενζίνη τα service, λάστιχα κτλ σε όλες τις περιπτώσεις τις πληρώνει ο ίδιος ο υπάλληλος. 

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

O έλληνας ντελιβεράς έχει συμβατική απασχόληση δεν αυτόαπασχολείται (όπως στο uber και τις λοιπές υπηρεσίες που στην χώρα μας ειναι παράνομες λόγω καρτέλ) 

Οπότε δεν πληρώνει ο ίδιος τα καύσιμα αλλά το αφεντικό του. 

Στο uber κτλ ο ίδιος ο οδηγός αγοράζει τα καύσιμα και βγάζει τα έσοδα του απο τους πελάτες της uber κτλ 

Εγώ θα προτιμούσα να έχω την επιλογή να γίνω όταν θέλω όποτε θέλω για όσο θέλω uberas ή ντελιβεράς στο instacart παρά να πρέπει να βγάλω άδεια (να πληρώσω δηλαδή και να χάσω τον χρόνο μου σε αιτήσεις κτλ με το δήμόσιο, γιατί ουσιαστικά δεν είναι κάποια ειδική εκπαίδευση) για να πρέπει να αγοράσω ταξί (συγκεκριμένα) και το μηχάνημα και να χρειάζομαι λογιστή κτλ ή ακόμη χειρότερα να πρέπει να παρακαλάω τον καθένα "να με πάρει στην δούλεψη του" που σημαίνει να είμαι σαν σκλάβος σταθερές και προαφασισμένες (απο το αφεντικό) ώρες και να βγάζω απλά ένα μικρό κομμάτι απο μερτικό και να είμαι και καλός μαζί του για να μην με διώξει... 

Στο 80% τον καταστηματων (αν οχι περισσοτερο ) που εχουν δικους τους διανομεις , οχι βενζινες δεν πληρωνουν τα μαγαζια αλλα ουτε πληρη ασφαλιση, στα περισσοτερα μαγαζια παιζει κατι του στυλ 3-12 ωρες την βδομαδα για να ειναι ψευτο καλυμενος σε περιπτωση ελεγχου, χωρις δωρα συνηθως η ακομα και να δωθει κατι ειναι μονο τα "νομιμα"

πλεον που δουλευουν αρκετα πλατφορμες με δικους διανομεις παλι ουτε εμεις που ειμαστε "εξωτερικοι" συνεργατες βγαινουμε με την αυξηση της βενζινης , μιας και δεν μετρανε την αποσταση που θα κανουμε για να παμε σε ενα μαγαζι να παρουμε παραγγελια (η wolt συγκεκριμενα με εχει στειλει σε μαγαζι ~4κμ μακρια τα οποια χλ δεν τα πληρονομαι αλλα μετραει μονο την αποσταση απο το καταστημα στον πελατη , και αυτο σε ευθεια που συνηθως ειναι κατω απο 1κμ στο οποιο δεν περνουμε κατι εξτρα)

 

Επεξ/σία από Inuyasha
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

To ελληνικό κράτος, το uber είχε έρθει και στην ελλάδα για λίγα φεγγάρια μόνο και μετά έγινε παράνομο στην ελλάδα (σίγουρα και με πίεση των καρτέλ των ταξιτζήδων) και τώρα υπάρχει μόνο υπο ειδικό καθεστώς στην ελλάδα τύπου  υπηρεσία που μπορούν μονο τουριστικές επιχειρήσεις να την ασκήσουν ή κάτι τέτοιο καμία σχέση με το "κλασικό" uber στην αμερική 


 

Δες τώρα άλλα "ελληνικα κράτη" που έχουν απαγορεύσει τα uberoειδη.

Μάλλον θα έχουν μέσα Έλληνες μασόνους στην βουλή τους, με DNA μέγα Αλέξανδρου και ανακατεύουν την επιχειρηματικότητα.

Πρέπει να υπάρχουν κανονισμοί σε κάθε επάγγελμα.

Ακόμα και στο φαγητό που συνεργάζομαι με γνωστή μπλέ εταιρεία, μου έχουν βγεί τα μάτια.

Άνθρωποι που όπως μου είπαν αστυνομικοί άμα δεν έκαναν και αυτή τη δουλειά σε αυτή την εταιρεία (αδιπλωτοι, χωρίς ασφάλεια, μη γνώση γλώσσας, χωρίς γάντια, μάσκα και πολλές φορές κουτί για μεταφορά) θα γίνονταν κλέφτες. 

Αλλά τους λείπουν όλα αυτά που έγραψα συν στοιχειώδη ευγένια.

Έχουν ύφος δεν είσαι εσύ το αφεντικό μου, κανείς δεν είναι, Φέρτη πίτσα να φύγω, την αρπάζουν αγαρμπα, την πετάνε σε κουτί και έφυγαν.

Που να του εξηγείς ότι είναι ένα μικρό μικρό γρανάζι που μπαίνει σφήνα ανάμεσα σε δύο μεγάλα γρανάζια εμένα (κεφάλαιο) και μπλε εταιρεία (άλλο κεφάλαιο).

Άσε που δουλεύουν και στην κόκκινη και στην μπλε εταιρεία με 2 κινητά. 

Καταλαβαίνεις ότι χωρίς αυτούς δεν θα λειτουργούσε η εταιρεία, αλλά ρίχνουν το επίπεδο. Για αυτό τα παιδιά που δουλεύουν remote από τα σπίτια τους δεν μπορούν να πούν τίποτα.

Μια βροχή πιάνει κλείνουν τα κινητά τους και χάνει η μπλέ εταιρεία λεφτά.

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε

Δες τώρα άλλα "ελληνικα κράτη" που έχουν απαγορεύσει τα uberoειδη.

Μάλλον θα έχουν μέσα Έλληνες μασόνους στην βουλή τους, με DNA μέγα Αλέξανδρου και ανακατεύουν την επιχειρηματικότητα.

Πρέπει να υπάρχουν κανονισμοί σε κάθε επάγγελμα.

Ακόμα και στο φαγητό που συνεργάζομαι με γνωστή μπλέ εταιρεία, μου έχουν βγεί τα μάτια.

Άνθρωποι που όπως μου είπαν αστυνομικοί άμα δεν έκαναν και αυτή τη δουλειά σε αυτή την εταιρεία (αδιπλωτοι, χωρίς ασφάλεια, μη γνώση γλώσσας, χωρίς γάντια, μάσκα και πολλές φορές κουτί για μεταφορά) θα γίνονταν κλέφτες. 

Αλλά τους λείπουν όλα αυτά που έγραψα συν στοιχειώδη ευγένια.

Έχουν ύφος δεν είσαι εσύ το αφεντικό μου, κανείς δεν είναι, Φέρτη πίτσα να φύγω, την αρπάζουν αγαρμπα, την πετάνε σε κουτί και έφυγαν.

Που να του εξηγείς ότι είναι ένα μικρό μικρό γρανάζι που μπαίνει σφήνα ανάμεσα σε δύο μεγάλα γρανάζια εμένα (κεφάλαιο) και μπλε εταιρεία (άλλο κεφάλαιο).

Άσε που δουλεύουν και στην κόκκινη και στην μπλε εταιρεία με 2 κινητά. 

Καταλαβαίνεις ότι χωρίς αυτούς δεν θα λειτουργούσε η εταιρεία, αλλά ρίχνουν το επίπεδο. Για αυτό τα παιδιά που δουλεύουν remote από τα σπίτια τους δεν μπορούν να πούν τίποτα.

Μια βροχή πιάνει κλείνουν τα κινητά τους και χάνει η μπλέ εταιρεία λεφτά.

Άσχετο αλλά τώρα άρχισα να πεινάω για Pizza! Στείλε μήνυμα για το που είσαι να σε επισκεφτούμε στο μέλλον!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, telis είπε

Τρομερό ενδιαφέρον το άρθρο για τον Έλληνα ντιλιβερά.

Εχει ζήτηση γιατί είναι η κλασσική δουλειά της αρπαχτής που θέλουν ολοι οι τεμπέληδες.  Μηδεν ευθύνες, ευέλικτο ωράριο, έχει και τίπς. Εχω γνωστό με πτυχίο μηχανικού που δουλεύει εδω και 10 χρόνια ντιλιβερι, και όταν τον ρώτησα γιατί δεν ασχολείται με αυτό που σπούδασε, και μου είπε "δεν την παλευα στο γραφείο, πολλές ώρες, να με τρεχει ο μ.... το αφεντικό" . Ενώ τώρα πάει όποτε θέλει, κάνει τον κλαρινογκόμενο με το μηχανάκι, και μένει ακόμα με τους γονείς του. Καταλάβατε τι ατομα ενδιαφερονται...

Επεξ/σία από fragma
  • Like 3
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...