Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Γειά σας, είμαι μαθητής της Γ Λυκείου και δίνω σε 2 μήνες πανελλήνιες έχοντας ως κύριο στόχο την σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. Γειά το μέλλον σκέφτομαι κυρίως να ασχοληθώ με τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις (ξενοδοχεία, σούπερ μάρκετ, γενικά επιχειρήσεις). Είμαι καλός μαθητής και στοχεύω υψηλούς βαθμούς στις πανελλαδικές αλλά επειδή τίποτα δεν είναι σίγουρο θέλω να με βοηθήσετε να οργανώσω τις εναλλακτικές μου. Δεν είμαι από Αθήνα (η κοντά σε κάποια πόλη με πανεπιστήμιο) όμως έχω σπίτι εκεί (Αθήνα), και παρότι δεν προέρχομαι από ευκατάστατη οικογένεια πιστεύω πως θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε οικονομικά αν πετύχω σε άλλη πόλη. Η ερωτήσεις μου είναι: 

1) ποια σχολή ΗΜΜΥ πέρα από αυτή του ΕΜΠ είναι καλύτερη στο αντικείμενο με το οποίο σκοπεύω να ασχοληθώ;

2) ποια τα δικαιώματα των ηλεκτρολόγων του ΠΑΔΑ σε σχέση με αυτά των ΗΜΜΥ;

3) να επιλέξω ΗΜΜΥ σε κάποια άλλη πόλη ή Ηλεκτρολόγων στο ΠΑΔΑ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Καλημέρα και καλή επιτυχία στις εξετάσεις. Το πτυχίο ΠΑΔΑ δεν ξέρω αν δίνει τα πλήρη δικαιώματα ηλεκτρολόγου / μηχανολόγου μηχανικού (ποσωπικά δεν το εύχομαι να πήρε πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα). Καλύτερα να απευθύνεις ερώτηση στο τμήμα απευθείας αλλά και σίγουρα στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Κατά τα άλλα το θεωρώ υποδεέστερο απο τα ΗΜΜΥ των πολυτεχνικών σχολών και του ΕΜΠ φυσικά. Πριν μερικά χρόνια ήταν ΤΕΙ και μεταονομάστηκαν σε πανεπιστήμια ξαφνικά. Δες και τις περσινές βάσεις εισαγωγής για να καταλάβεις.

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (ΕΜΠ)
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών    ΑΕΙ    Αθήνα    18.487

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΑΠΘ)
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών    ΑΕΙ    Θεσσαλονίκη  17.996

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών    ΑΕΙ    Πάτρα    16.914

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών    ΑΕΙ    Αθήνα    11.645