Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα , εκανα μια παραγγελια την οποια αλλαξα γνωμη και τελικα δεν την παρελαβα. Σημερα ελαβα αυτο το email το οποιο μου ζητα να πληρωσω τα μεταφορικα. Υπαρχει καποιο νομοθετικο πλαισιο στο οποιο μπορουν να πατησουν αν δεν τους στειλω τα 6ε ? Πρωτη φορα μου συμβαινει κατι τετοιο. Ευχαριστω εκ των προτερων

ΥΓ: Ανεβασα το email που μου στειλαν.

 

 

 

 

IMG_2416.jpg

IMG_2417.jpg

Επεξ/σία από PrimoStore
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, PrimoStore είπε

εκανα μια παραγγελια την οποια αλλαξα γνωμη και τελικα δεν την παρελαβα.

Θα πληρώσεις τα μεταφορικά κανονικά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Άλλο ακυρώνω μια παραγγελία πριν γίνει η αποστολή της και εντελώς διαφορετικό να μην παραλάβεις το προϊόν εφόσον σου έχει αποσταλεί κανονικά.

Αν ισχύει το δεύτερο, κοιτάς καταρχήν ποια είναι η πολιτική του καταστήματος για την επιστροφή των προϊόντων (συνήθως το αναλαμβάνει ο πελάτης) και πράττεις ανάλογα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη ολοι σας εχετε πληρωσει τα μεταφορικα για κατι το οποιο αλλαξατε γνωμη  και τελικα δεν παραλαβατε ? (Προσωπικα ποτε ενω εχει συμβει αρκετες φορες με τοσες προσφορες που βρισκουμε καθε μερα.) Περα απ αυτο υπαρχει καποιος νομος ή το καθε μαγαζι μπορει να κανει οτι θελει επειδη το αναφερει στο ToS του ? Κυριως γι αυτο ρωτησα εδω καθως δεν βρηκα εγω κατι. Ωστοσο αυριο θα επικοινωνησω και με τον συνηγορο του καταναλωτη και θα ερθω να σημειωσω τι ισχυει τελικα. Για μενα οτι και να γινει στην τελικη το μαγαζι εχει φαει Χ, δεν με νοιαζει καν το 6€ αλλα αυτο το νταβατζιλικη που προσπαθησε να πουλησει με το μηνυμα , δεν ειναι ουτε καποιος dealer ουτε καποιος shooter-killer, ειναι ενα απλο μαγαζι το οποιο κανει bulk order απο alibaba κ καθε alibaba και νομιζει πως εχει πιασει τον παπα απ τα @@

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

 Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος. Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση.  Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Αυτά σχετικά με το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης. Δηλαδή μπορείς να επιστρέψεις χωρίς αιτιολογία ένα προϊόν που αγόρασες από απόσταση μέσα σε 14 ημέρες αλλά πρέπει να συμπληρώσεις έγγραφο αίτημα. Αυτό δεν περιλαμβάνει ευπαθή προϊόντα.

Τώρα για τα έξοδα αποστολής...

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής των αγαθών εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων; Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.

Δηλαδή έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν, αφού το παραλάβεις, αλλά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσένα. Ο πωλητής έχει την υποχρέωση να καλύψει μόνο τα έξοδα της δικής του αποστολής.

Περισσότερα εδώ -> https://e-katanalotis.gov.gr/faq

EDIT:

Βρήκα επίσης και αυτό...

Αναφορά σε κείμενο
Ευθύνη αγοραστή για αμέλεια ή άρνηση παραλαβής αγαθών

    Όταν ο πωλητής είναι έτοιμος και πρόθυμος να παραδώσει τα αγαθά και καλεί τον αγοραστή να τα παραλάβει, και ο αγοραστής δεν τα παραλάβει μέσα σε εύλογο χρόνο μετά από τέτοια κλήση, ο αγοραστής ευθύνεται έναντι του πωλητή για οποιαδήποτε απώλεια που προκλήθηκε εξαιτίας της αμέλειας ή άρνησης του για παραλαβή και επίσης για εύλογη επιβάρυνση για τη συντήρηση και φύλαξη των αγαθών:

Νοείται ότι καμιά διάταξη του άρθρου αυτού δεν επηρεάζει τα δικαιώματα του πωλητή όταν η αμέλεια ή η άρνηση του αγοραστή για παραλαβή ισοδυναμεί με τερματισμό της σύμβασης.

Αγωγή για το τίμημα

    Όταν, δυνάμει σύμβασης πώλησης, η κυριότητα των αγαθών μεταβιβαστεί στον αγοραστή και ο αγοραστής εσφαλμένα αμελεί ή αρνείται να πληρώσει για τα αγαθά σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, ο πωλητής δύναται να τον εναγάγει για το τίμημα  των αγαθών.

Αποζημιώσεις για μη αποδοχή..

   Όταν ο αγοραστής εσφαλμένα αμελεί ή αρνείται να αποδεχτεί και να πληρώσει για τα αγαθά, ο πωλητής δύναται να τον εναγάγει για αποζημιώσεις για μη αποδοχή.

 

Περισσότερα για το EDIT εδώ -> http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind/1994_1_10/full.html

Επεξ/σία από micos000
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, PrimoStore είπε

Δηλαδη ολοι σας εχετε πληρωσει τα μεταφορικα για κατι το οποιο αλλαξατε γνωμη  και τελικα δεν παραλαβατε ? (Προσωπικα ποτε ενω εχει συμβει αρκετες φορες με τοσες προσφορες που βρισκουμε καθε μερα.) Περα απ αυτο υπαρχει καποιος νομος ή το καθε μαγαζι μπορει να κανει οτι θελει επειδη το αναφερει στο ToS του ? Κυριως γι αυτο ρωτησα εδω καθως δεν βρηκα εγω κατι. Ωστοσο αυριο θα επικοινωνησω και με τον συνηγορο του καταναλωτη και θα ερθω να σημειωσω τι ισχυει τελικα. Για μενα οτι και να γινει στην τελικη το μαγαζι εχει φαει Χ, δεν με νοιαζει καν το 6€ αλλα αυτο το νταβατζιλικη που προσπαθησε να πουλησει με το μηνυμα , δεν ειναι ουτε καποιος dealer ουτε καποιος shooter-killer, ειναι ενα απλο μαγαζι το οποιο κανει bulk order απο alibaba κ καθε alibaba και νομιζει πως εχει πιασει τον παπα απ τα @@

Αυτό που είστε οι ίδιοι θρασύτατοι και θίγεστε κι από πάνω, με ξεπερνά. 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Mrs. Hyde είπε

Αυτό που είστε οι ίδιοι θρασύτατοι και θίγεστε κι από πάνω, με ξεπερνά. 

δες απλως το προηγουμενο post που εκανε, δεν χρειαζεται να ασχοληθεις παραπανω φιλε..

Δημοσ.

μεταφορικά πλήρωσες για να φτάσει σε σένα όχι να κάνει βόλτες το δεμα

τι είναι που δεν καταλαβαίνεις.??

άλλαξες γνώμη και καλά έκανες αφού κάτι είδες σε άλλο μαγαζί η μετανοιωσες και δεν το θέλεις καθόλου....ΟΚ να επιστραφεί αλλα

κάποιος πρέπει να πληρώσει τα έξοδα επιστροφής....απλό  ειναι

αν διαφωνείς να στειλεις ένα μυνημα και να πεις δεν πληρώνω για να διαπιστώσεις αν αυτά που λένε είναι αλήθεια

Δημοσ.

Θα πρεπει να πληρωσεις τα μεταφορικα μιας που αλλαξες γνωμη τελευταια στιγμη, δε σου χρωσταει το μαγαζι να τα βαλει απο την τσεπη του. Διαφορετικα εισαι φαουλ. Και δεν καταλαβαινω γιατι σου φαινεται περιεργο αυτο.

Δημοσ.

Προσωπικα εαν ειμαι διστακτικος για κατι που θελω,βαζω παραλαβη απο καταστημα και το πολυ τους το ακυρωνω.

ΠΟΤΕ δεν εχω παραγγειλει και να εχω αρνηθει παραλαβη.

Κατι τετοιοι σαν εσενα ειναι που μετα μας κοβουν αντικαταβολη η σταματανε να στελνουν τα καταστηματα του εξωτερικου.

ΥΓ.Απο οτι φαινεται με τετοιο πελατη,δε χανει το καταστημα που δε θα αγορασεις ξανα απο αυτους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...