Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, έκανα μια παραγγελία πριν ακριβώς ένα μήνα σε ένα ισπανικό site, έγραφε αποστολή με DPD μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Τελικά ένα μήνα μετά και με άπειρες συζητήσεις μαζί τους, το πακέτο μου είναι κολλημένο στην Αυστρία (Hörsching (AT)) και επειδή μου λένε ότι χρειάζεται άλλες 10-15 εργάσιμες η αναζήτηση της μεταφορικής για να δει για ποιό λόγο η καθυστέρηση, θέλω να ανοίξω dispute στο paypal για να επιστραφούν τα χρήματα.

Μπορεί να μου πει κάποιος που το έχει κάνει τί και πως; Πως γίνεται, πόσο γρήγορα επιστρέφονται τα χρήματα κτλ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Μην ανοιξεις dispute γιατι θα το χασεις.

Οταν υπαρχει τρακ σε εξέλιξη το ππ δεν επιστρέφει χρηματα.

Επίσης αν κλεισει το dispute και παραλαβεις και το δεμα εχει καποιο πρόβλημα δεν μπορείς να ανοίξεις αλλο.

Μετα το τρίμηνο το dispute

 

Δημοσ.

Εγώ σε μια πανόμοια περίπτωση που είχα για δέμα απο Κίνα (!), τους έστελνα μειλ κ τους έλεγα οτι επειδή έχει περάσει ένας μήνας κ δεν έχω λάβει το δέμα μου θέλω επιστροφή χρημάτων. Αυτοί με αγνοούσαν απο ένα σημείο κ μετά, και δεν έμπαιναν καν στον κόπο να μου απαντήσουν. Στο τελευταίο μειλ που τους έστειλα, τους είπα οτι αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα, θα κάνω dispute στο paypal και ξαφνικά σκίστηκαν να μου απαντήσουν. Μου επέστρεψαν τα χρήματα κατευθείαν,  και το μόνο που μου ζήτησαν ήταν, όταν έρθει τελικά το δέμα να το επιστρέψω πίσω. Δύο μήνες μετά το δέμα ήρθε, αλλά κατά λάθος το παράλαβα (παράγγελνα πολλά δέματα τότε κ δεν ήξερα οτι το συγκεκριμένο ήταν από αυτούς, έτσι κ αλλιώς το είχα ξεγραμμένο) και τελικά τα πράγματα που είχε το δέμα τα χάρισα γτ ήταν μάπα!! Κ έτσι τελείωσε ευχάριστα κ αυτή η ιστορία!

  • Confused 1
  • Sad 4
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, MarikaPiou είπε

Εγώ σε μια πανόμοια περίπτωση που είχα για δέμα απο Κίνα (!), τους έστελνα μειλ κ τους έλεγα οτι επειδή έχει περάσει ένας μήνας κ δεν έχω λάβει το δέμα μου θέλω επιστροφή χρημάτων. Αυτοί με αγνοούσαν απο ένα σημείο κ μετά, και δεν έμπαιναν καν στον κόπο να μου απαντήσουν. Στο τελευταίο μειλ που τους έστειλα, τους είπα οτι αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα, θα κάνω dispute στο paypal και ξαφνικά σκίστηκαν να μου απαντήσουν. Μου επέστρεψαν τα χρήματα κατευθείαν,  και το μόνο που μου ζήτησαν ήταν, όταν έρθει τελικά το δέμα να το επιστρέψω πίσω. Δύο μήνες μετά το δέμα ήρθε, αλλά κατά λάθος το παράλαβα (παράγγελνα πολλά δέματα τότε κ δεν ήξερα οτι το συγκεκριμένο ήταν από αυτούς, έτσι κ αλλιώς το είχα ξεγραμμένο) και τελικά τα πράγματα που είχε το δέμα τα χάρισα γτ ήταν μάπα!! Κ έτσι τελείωσε ευχάριστα κ αυτή η ιστορία!

Να φανταστώ, ότι παρόλο που παρέλαβες, δεν σκέφτηκες να πληρώσεις ξανά την παραγγελία έτσι; 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Να φανταστώ, ότι παρόλο που παρέλαβες, δεν σκέφτηκες να πληρώσεις ξανά την παραγγελία έτσι; 

Έτσι πάει, στην Ελλάδα έχουμε μόνο δικαιώματα αλλά ποτέ υποχρεώσεις.

4 ώρες πριν, janus5555 είπε

Καλημέρα, έκανα μια παραγγελία πριν ακριβώς ένα μήνα σε ένα ισπανικό site, έγραφε αποστολή με DPD μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Τελικά ένα μήνα μετά και με άπειρες συζητήσεις μαζί τους, το πακέτο μου είναι κολλημένο στην Αυστρία (Hörsching (AT)) και επειδή μου λένε ότι χρειάζεται άλλες 10-15 εργάσιμες η αναζήτηση της μεταφορικής για να δει για ποιό λόγο η καθυστέρηση, θέλω να ανοίξω dispute στο paypal για να επιστραφούν τα χρήματα.

Μπορεί να μου πει κάποιος που το έχει κάνει τί και πως; Πως γίνεται, πόσο γρήγορα επιστρέφονται τα χρήματα κτλ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δεν θα το κερδίσεις γιατί δεν φταίει κάπου ο πωλητής, σου έχει δώσει tracking το οποίο λειτουργεί. Αν τώρα μετά από ένα μήνα είναι ακόμα κολλημένο, θα θεωρηθεί ότι χάθηεκ και θα πρέπει να στο ξαναστείλει ή να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, janus5555 είπε

Καλημέρα, έκανα μια παραγγελία πριν ακριβώς ένα μήνα σε ένα ισπανικό site, έγραφε αποστολή με DPD μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου.

Τελικά ένα μήνα μετά και με άπειρες συζητήσεις μαζί τους, το πακέτο μου είναι κολλημένο στην Αυστρία (Hörsching (AT)) και επειδή μου λένε ότι χρειάζεται άλλες 10-15 εργάσιμες η αναζήτηση της μεταφορικής για να δει για ποιό λόγο η καθυστέρηση, θέλω να ανοίξω dispute στο paypal για να επιστραφούν τα χρήματα.

Μπορεί να μου πει κάποιος που το έχει κάνει τί και πως; Πως γίνεται, πόσο γρήγορα επιστρέφονται τα χρήματα κτλ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

12 ώρες πριν, MarikaPiou είπε

Εγώ σε μια πανόμοια περίπτωση που είχα για δέμα απο Κίνα (!), τους έστελνα μειλ κ τους έλεγα οτι επειδή έχει περάσει ένας μήνας κ δεν έχω λάβει το δέμα μου θέλω επιστροφή χρημάτων. Αυτοί με αγνοούσαν απο ένα σημείο κ μετά, και δεν έμπαιναν καν στον κόπο να μου απαντήσουν. Στο τελευταίο μειλ που τους έστειλα, τους είπα οτι αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα, θα κάνω dispute στο paypal και ξαφνικά σκίστηκαν να μου απαντήσουν. Μου επέστρεψαν τα χρήματα κατευθείαν,  και το μόνο που μου ζήτησαν ήταν, όταν έρθει τελικά το δέμα να το επιστρέψω πίσω. Δύο μήνες μετά το δέμα ήρθε, αλλά κατά λάθος το παράλαβα (παράγγελνα πολλά δέματα τότε κ δεν ήξερα οτι το συγκεκριμένο ήταν από αυτούς, έτσι κ αλλιώς το είχα ξεγραμμένο) και τελικά τα πράγματα που είχε το δέμα τα χάρισα γτ ήταν μάπα!! Κ έτσι τελείωσε ευχάριστα κ αυτή η ιστορία!

Και με αυτά και με άλλα, στο τέλος βάζουν οι διάφορες πλατφόρμες ότι "Δεν στέλνουν Ελλάδα" και μετά απορούμε γιατί...

Συγχαρητήρια

Επεξ/σία από iml
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Να φανταστώ, ότι παρόλο που παρέλαβες, δεν σκέφτηκες να πληρώσεις ξανά την παραγγελία έτσι; 

 

16 ώρες πριν, george1807 είπε

Έτσι πάει, στην Ελλάδα έχουμε μόνο δικαιώματα αλλά ποτέ υποχρεώσεις.

 

5 ώρες πριν, iml είπε

Και με αυτά και με άλλα, στο τέλος βάζουν οι διάφορες πλατφόρμες ότι "Δεν στέλνουν Ελλάδα" και μετά απορούμε γιατί...

Συγχαρητήρια

Παιδιά καταλαβαίνω την σύγχυσή σας και εγώ αν δεν ήξερα τα ίδια θα έλεγα. Τα κινέζικα site με ρούχα ήταν μεγάλη απάτη πριν 10 χρόνια, τώρα δεν ξέρω αν έχουν αυτό το σύστημα ακόμα. Άνοιγαν σαν τα μανιτάρια πανομοιότυπα site με ρούχα από το aliexpress, με διάρκεια ζωής μόλις μερικών μηνών γτ έπαιρναν λεφτά από τις παραγγελίες και μετά εξαφανίζονταν όπως έκαναν και σε εμένα. Τότε, το έψαξα σε ξένα forums και αποδείχτηκε ότι όλα αυτά τα site το είχαν τακτική, και η λύση που είχαν δώσει τότε ήταν να τους "απειλήσεις" ότι θα ανακατέψεις το paypal, καθώς μόνο με αυτόν τον τρόπο σου έκαναν την τιμή να σου απαντήσουν.

Από μεριάς τους, credibility μηδέν άρα μην απορείτε γιατί δεν μπήκα στον κόπο να τους πληρώσω και από πάνω μεταφορικά για Κίνα, για να επιστρέψω ένα δέμα που έκανε πάνω από 2 μήνες να έρθει και δεν μου απάνταγαν για πάνω από ένα μήνα στα mail που τους έστελνα, κάνοντας κυριολεκτικά και μεταφορικά τους Κινέζους. 

Ευχαριστώ! :

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, MarikaPiou είπε

Παιδιά καταλαβαίνω την σύγχυσή σας και εγώ αν δεν ήξερα τα ίδια θα έλεγα. Τα κινέζικα site με ρούχα ήταν μεγάλη απάτη πριν 10 χρόνια, τώρα δεν ξέρω αν έχουν αυτό το σύστημα ακόμα. Άνοιγαν σαν τα μανιτάρια πανομοιότυπα site με ρούχα από το aliexpress, με διάρκεια ζωής μόλις μερικών μηνών γτ έπαιρναν λεφτά από τις παραγγελίες και μετά εξαφανίζονταν όπως έκαναν και σε εμένα. Τότε, το έψαξα σε ξένα forums και αποδείχτηκε ότι όλα αυτά τα site το είχαν τακτική, και η λύση που είχαν δώσει τότε ήταν να τους "απειλήσεις" ότι θα ανακατέψεις το paypal, καθώς μόνο με αυτόν τον τρόπο σου έκαναν την τιμή να σου απαντήσουν.

Από μεριάς τους, credibility μηδέν άρα μην απορείτε γιατί δεν μπήκα στον κόπο να τους πληρώσω και από πάνω μεταφορικά για Κίνα, για να επιστρέψω ένα δέμα που έκανε πάνω από 2 μήνες να έρθει και δεν μου απάνταγαν για πάνω από ένα μήνα στα mail που τους έστελνα, κάνοντας κυριολεκτικά και μεταφορικά τους Κινέζους. 

Ευχαριστώ! :

Το συγκεκριμένο κατάστημα μια χαρά παρέδωσε και εσύ μια χαρά παρέλαβες. Εφόσον πήρες το πακέτο έπρεπε είτε να το επιστρέψεις είτε να το πληρώσεις, δεν έκανες τίποτα από τα 2. Τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, MarikaPiou είπε

Εγώ σε μια πανόμοια περίπτωση που είχα για δέμα απο Κίνα (!), τους έστελνα μειλ κ τους έλεγα οτι επειδή έχει περάσει ένας μήνας κ δεν έχω λάβει το δέμα μου θέλω επιστροφή χρημάτων. Αυτοί με αγνοούσαν απο ένα σημείο κ μετά, και δεν έμπαιναν καν στον κόπο να μου απαντήσουν. Στο τελευταίο μειλ που τους έστειλα, τους είπα οτι αν δεν μου επιστρέψουν τα χρήματα, θα κάνω dispute στο paypal και ξαφνικά σκίστηκαν να μου απαντήσουν. Μου επέστρεψαν τα χρήματα κατευθείαν,  και το μόνο που μου ζήτησαν ήταν, όταν έρθει τελικά το δέμα να το επιστρέψω πίσω. Δύο μήνες μετά το δέμα ήρθε, αλλά κατά λάθος το παράλαβα (παράγγελνα πολλά δέματα τότε κ δεν ήξερα οτι το συγκεκριμένο ήταν από αυτούς, έτσι κ αλλιώς το είχα ξεγραμμένο) και τελικά τα πράγματα που είχε το δέμα τα χάρισα γτ ήταν μάπα!! Κ έτσι τελείωσε ευχάριστα κ αυτή η ιστορία!

Παράγγελνες πολλά δέματα τότε και δεν ήξερες ότι τα δέματα από Κίνα θέλουν τουλάχιστον δύο μήνες. Ο.Κ .

Δημοσ.
18 ώρες πριν, iml είπε

 

Και με αυτά και με άλλα, στο τέλος βάζουν οι διάφορες πλατφόρμες ότι "Δεν στέλνουν Ελλάδα" και μετά απορούμε γιατί...

Συγχαρητήρια

Τί σου φάνηκε μεμπτό ή παράξενο από το μήνυμά μου και έγραψες αυτό το σχόλιο;

Παρεπιπτόντως, αν η πλατφόρμα που είναι στην Ισπανία, EE, δε μπορεί να διαλέξει σωστά μεταφορική και περιμένω εγώ ένα μήνα μετά να βρεθεί (μάλλον θα μου πουν χάθηκε απ'ότι είδα για αυτή τη μεταφορική και αυτό το σταθμό διαμετακομιδής)/ παραλάβω δέμα που έχω ήδη πληρώσει και που, σύμφωνα με την εκ των πραγμάτων εσφαλμένη ενημέρωση κατά την αγορά, θα έφτανε σε 5 εργάσιμες μέρες, τότε μάλλον όντως δεν στέλνει Ελλάδα και πρέπει αν θέλει να στέλνει να διαλέξει καλύτερα συνεργάτες.

Ευχαριστώ όλους όσοι απάντησαν για το dispute στο paypal. Θα περιμένω λοιπόν να ολοκληρωθεί η διαδικασία αναζήτησης για να παραλάβω ή να μου επιστρέψουν τα χρήματα.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, MarikaPiou είπε

 

 

Παιδιά καταλαβαίνω την σύγχυσή σας και εγώ αν δεν ήξερα τα ίδια θα έλεγα. Τα κινέζικα site με ρούχα ήταν μεγάλη απάτη πριν 10 χρόνια, τώρα δεν ξέρω αν έχουν αυτό το σύστημα ακόμα. Άνοιγαν σαν τα μανιτάρια πανομοιότυπα site με ρούχα από το aliexpress, με διάρκεια ζωής μόλις μερικών μηνών γτ έπαιρναν λεφτά από τις παραγγελίες και μετά εξαφανίζονταν όπως έκαναν και σε εμένα. Τότε, το έψαξα σε ξένα forums και αποδείχτηκε ότι όλα αυτά τα site το είχαν τακτική, και η λύση που είχαν δώσει τότε ήταν να τους "απειλήσεις" ότι θα ανακατέψεις το paypal, καθώς μόνο με αυτόν τον τρόπο σου έκαναν την τιμή να σου απαντήσουν.

Από μεριάς τους, credibility μηδέν άρα μην απορείτε γιατί δεν μπήκα στον κόπο να τους πληρώσω και από πάνω μεταφορικά για Κίνα, για να επιστρέψω ένα δέμα που έκανε πάνω από 2 μήνες να έρθει και δεν μου απάνταγαν για πάνω από ένα μήνα στα mail που τους έστελνα, κάνοντας κυριολεκτικά και μεταφορικά τους Κινέζους. 

Ευχαριστώ! :

Έπεσες σε κακό επαγγελματία που δεν απαντούσε στα email σου. Όλα τα υπόλοιπα είναι μπαρούφες για να πείσεις τον εαυτό σου ότι έκανες καλά που δεν πλήρωσες το προϊόν που παρήγγειλες και παρέλαβες. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...