Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/3/2022 στις 1:10 ΠΜ, lucidsteve είπε

Ο αδερφός μου αγόρασε μια οθόνη απο μαγαζί σκρουτζ. 

Δυστυχώς δεν τον ικανοποιεί καθόλου οσον αφορά τις ανάγκες του και θέλει να την επιστρέψει.

Πήρε τηλέφωνο πίσω στο σκρουτζομάγαζο και ανέφεραν πως "απαξ και ανοίχθηκε το προιόν, δεν επιστρέφεται, καθώς πουλάμε μόνο άθικτα προιόντα".

Η οθόνη ούτε μια μέρα δε χρησιμοποιήθηκε εν τω μεταξύ.

Τι μπορεί να γίνει; Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία;

 

 

Διάβασε την δική μου ιστορία σε παρόμοια υπόθεση…

Επίσης κλάψε με μερικούς που σχολιάζουν και θα διαπιστώσεις γιατί είμαστε ακόμα τριτοκοσμική χώρα, αφού μόνοι μας απεμπολούμε θεσμοθετημένα καταναλωτικά δικαιώματα!

https://www.insomnia.gr/forums/topic/787665-υπαναχώρηση-αγοράς-εντός-14-ημερών-και-κωμικοτραγικές-καταστάσεις…/

  • Like 5
  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Διάβασε την δική μου ιστορία σε παρόμοια υπόθεση…

Επίσης κλάψε με μερικούς που σχολιάζουν και θα διαπιστώσεις γιατί είμαστε ακόμα τριτοκοσμική χώρα, αφού μόνοι μας απεμπολούμε θεσμοθετημένα καταναλωτικά δικαιώματα!

https://www.insomnia.gr/forums/topic/787665-υπαναχώρηση-αγοράς-εντός-14-ημερών-και-κωμικοτραγικές-καταστάσεις…/

Στο ποστ αναφέρεις << κοινή διαπίστωση σε όλους τους αγοραστές >>
Εσύ να μάθεις τα "δικαιώματα" σου ήξερες, να διαβάσεις πέντε review αγοραστών πριν παραγγείλεις, δεν μπορούσες;
Και φυσικά αντί να λύσεις το πρόβλημα και με το παραπάνω βάζοντας μία soundbar, προτίμησες να κάνεις ολόκληρη ιστορία.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dkstopo είπε

Όσοι υποστηρίζεται ότι μπορούμε να επιστρέφουμε πράγματα αδιακρίτως πάρτε ένα επεξεργαστή ή ενα άρωμα

Το άρωμα ειναι άτοπο διοτι εχει ηδη διευκρινιστει σε ορους τι σημαινει και που μπορει να γινει η επιστροφη. Για τον επεξεργαστη άνετα ομως!

Διαβαστε λίγο το thread προτου κανετε το ποστ.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, great είπε

Το άρωμα ειναι άτοπο διοτι εχει ηδη διευκρινιστει σε ορους τι σημαινει και που μπορει να γινει η επιστροφη. Για τον επεξεργαστη άνετα ομως!

Διαβαστε λίγο το thread προτου κανετε το ποστ.

τα φυσικά μαγαζια τα 2 αυτα προιοντα δεν στα δινουν να τα κρατησεις στο χερι σου πριν τα πληρωσεις.

οπότε πηγαινε στο πλαισιο παρε ενα επεξεργαστή πλήρωσέ τον ανοιξε την συσκευασία του μπροστα στο ταμειο και ζητα επιστροφή γιατί αποφάσισες να πάρει ένα πιο ακριβό μοντελο. 

Ελα πες μας για την εμπειρία σου μετά.

κάνε το ίδιο και με άρωμα, εαν το μαγαζι το παρει πισω μην ξαναψωνίσεις  από εκει

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hln3 είπε

Στο ποστ αναφέρεις << κοινή διαπίστωση σε όλους τους αγοραστές >>
Εσύ να μάθεις τα "δικαιώματα" σου ήξερες, να διαβάσεις πέντε review αγοραστών πριν παραγγείλεις, δεν μπορούσες;
Και φυσικά αντί να λύσεις το πρόβλημα και με το παραπάνω βάζοντας μία soundbar, προτίμησες να κάνεις ολόκληρη ιστορία.

Δεν είναι υποχρεωμένος να δει κανένα review  ούτε θα έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχουν επίσης δεν μπορεί να ξέρει τι εννοεί ο ποιητής κάθε φορά που κάποιος δεν του αρέσει κάτι...αφού ο νόμος τον καλύπτει καλώς έπραξε εγω δεν θα το έκανα αλλά δεν εχει καμια σημασία.. επίσης να αναφερθώ σε κάτι που έχει ειπωθεί πιο πάνω τα μαγαζιά που έχουν ζημιά από τις επιστροφές από υπαναχώρηση την έχουν κατά κύριο λόγο αυτά τα μικρά που δεν έχουν το προϊόν εκεί άλλα το παραγγέλνεις και εκείνοι με την σειρά τους το παίρνουν από την εταιρία και αν γινει κατι τετοιο εχουν θεμα.. και έτσι παιδιά δουλεύει το 80% των eshop στην Ελλάδα γιατί ο καθένας δουλεύει ετσι και αυτο δεν θα ειχε βαση σε άλλη φυσική συναλλαγή π.χ πάω στο κατάστημα βλέπω κάτι αλλά ΘΑ μου το παραγγείλουν και ΘΑ έρθει..  όχι απο το φυσικό κατάστημα πας για να το παρεις εκείνη τη στιγμή.... ο λόγος που δεν έχω eshop ενώ έχω 2 φυσικά καταστήματα είναι αυτός.... και με εμπόρευμα πολύ πιο εύκολο από τα ηλεκτρονικά gadgets κλπ... γιατί θέλω να αποφύγω αυτή την φάση τα βαριέμαι αυτά θα μπορούσα να ανοίξω την αγορά μου αλλά εγώ δεν είμαι για αυτα....

Επεξ/σία από Ducatista
  • Like 5
Δημοσ.

Το ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να ζητάμε και συγγνώμη που ακολουθούμε τη νόμιμη διαδικασία με ξεπερνάει....

Κατά τα άλλα σε άλλα threads διαμαρτυρόμαστε ότι είμαστε μπανανία κτλπ. 

  • Like 5
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dkstopo είπε

τα φυσικά μαγαζια τα 2 αυτα προιοντα δεν στα δινουν να τα κρατησεις στο χερι σου πριν τα πληρωσεις.

οπότε πηγαινε στο πλαισιο παρε ενα επεξεργαστή πλήρωσέ τον ανοιξε την συσκευασία του μπροστα στο ταμειο και ζητα επιστροφή γιατί αποφάσισες να πάρει ένα πιο ακριβό μοντελο. 

Ελα πες μας για την εμπειρία σου μετά.

κάνε το ίδιο και με άρωμα, εαν το μαγαζι το παρει πισω μην ξαναψωνίσεις  από εκει

 

σου απαντησα και για τα δυο και επιμενεις, ειδικα για το αρωμα !!!!!!!!!!!!

Το εχω κάνει οχι με επεξεργαστη αλλα με καλωδιο τηλεφωνου για CISCΟ Που ηθελε ειδικη καλωδιωση. Σε μεγαλο καταστημα ηλεκτρικων (κ) παω ζηταω εαν εχουν τετοιο ειχα παρει μαζι μου αντιστοιχο μου λεει αυτο, το κοιταζω λεω δεν μου φαινεται διαφορετικο λεω, να το ανοιξουμε να το δουμε, μα μου λεει αν το ανοιξω πως θα στο δωσω μετα, του λεω και εγω αμα το ανοιξω και δεν μου κανει θα το παρεις πισω ετσι δεν εαινι, γιατι λοιπον να μην το ανοιξουμε εδω παρεα. Παγωσε 2" και το ανοιξε κανονικα, μου εκανε τελικα και το πηρα. εαν δεν μου εκανε δεν θα το επαιρνα. Τοσο απλα, τοσο νομιμα, τοσο μη μπανανια.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, golden33 είπε

Το ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να ζητάμε και συγγνώμη που ακολουθούμε τη νόμιμη διαδικασία με ξεπερνάει....

Κατά τα άλλα σε άλλα threads διαμαρτυρόμαστε ότι είμαστε μπανανία κτλπ. 

Αλλο αυτο! Σήμερα η μέρα Τετάρτη μας θέλει απο την αλλη πλευρά.. αν θες βάλε ένα παρόμοιο θέμα  την παρασκευή να συμφωνήσουμε.....!!

Δημοσ.

Εγω στις 3 σελιδες το αφησα εχθες μωρε... τι κανατε παλι? 

Ρε σεις αντι να τρωγεστε και να μην συμφωνειτε, ο OP που ειναι? ΚΑταρχην εχει δωσει ελειπεις πληροφοριες. Τι εννοω, την οθονη ο αδερφος πηγε και την παρελαβε απο το καταστημα μετα την ηλ παραγελια η οχι? Δεν το γραψε ποτε αυτο. Αν ειναι ετσι ο νομος υπαναχωρησης δεν ισχυει. Ειναι μονο για εξ αποστασεως συναλλαγες. 

Απο κει και περα , το σκρουτζ παραδειγμα με το εξυπνο καλαθι , στην υπαναχωρηση στο 90% των περιπτωσεων καλυπτει τον πελατη αλλα και το καταστημα. Επιστρφει ο πελατης το προιον και το σκρουτζ πιστωνει στο καταστημα το ποσο (με προυποθεσεις παντα , αλλα οχι κατι τραγικο). Απο προσωπικη εμπειρια μεσω αυτης της διοδου το καταστημα δε βγαινει ζημειωμενο , αλλα αν γινει απευθειας η αγορα απο το καταστημα τοτε δυσκολευουν τα πραγματα γιατι για τον τελικο πελατη η νομοθεσια "δουλευει" στις περισοτερες περιπτωσεις αλλα το καταστημα για να επιστρεψει το ανοιχτο προιον στον προμηθευτη , καποιες φορες απειλειται ακομα και με περιπτωσεις διακοπης πιστωσης που του παρεχεται.. Προφανως καποιους δεν τους νοιαζει αυτο και ειναι φυσικο , αλλα ο νομος αυτος δνε εγινε για τους καλους μας του Ευρωπαικους πελατες αλλα για να σβησουν οι μικρες επιχειρησεις 100% νομιμα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dkstopo είπε

Όσοι υποστηρίζεται ότι μπορούμε να επιστρέφουμε πράγματα αδιακρίτως πάρτε ένα επεξεργαστή ή ενα άρωμα σπάστε το περιτύλιγμα μην ξεπακεταρετε και στείλτε το πίσω με τον ίδιο κούριερ. 
περιμένετε να δείτε τι θα πάρετε πίσω.

Ο επεξεργαστής, ναι, γυρίζει, το άρωμα όχι

  • Like 2
Δημοσ.

Έχουμε χάσει την κοινή λογική, έτσι;

- Πέρα από τις τιμές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, πέρα από τα reviews που κάνει κάθε καρυδιάς καρύδι, υπάρχει και η προσωπική άποψη η οποία είναι και καθοριστική για κάθε προϊόν. Μπορεί στα χαρτιά να είναι όλα εντάξει, αλλά στον χρήστη να μην αρέσει κάτι. Δικαίωμά του.

- Κάποια καταστήματα επένδυσαν και έχουν εκθεσιακό χώρο και προϊόντα, έχουν υπαλλήλους, συσκευές στην αποθήκη, ένα σωρό επιπλέον έξοδα από τον ΧΥ που ίδρυσε ένα eshop σε ένα δωμάτιο στο σπίτι των γονιών του και νομίζει πως θα τα κονομήσει εύκολα και απλά. Αγοράζει κάτι, υπολογίζει και τα μικρά του έξοδα που είναι πχ 100€, και αποφασίζει να το πουλήσει 105€. Όταν γίνει κάποια υπαναχώρηση, επειδή δεν είδε ο πελάτης το προϊόν (γιατί έτσι αποφάσισε να δουλέψει ο "ιδιοκτήτης") θα πάρει πίσω τη συσκευή, και ας μπει μέσα. Τι θα την κάνει; Ούτε ενδιαφέρει τον πελάτη, ούτε τον αφορά. Ας φάει όλη τη ζημιά, ας το πουλήσει φτηνότερα ως open box. Αυτό που δεν μπορεί είναι να μην εφαρμόσει τον νόμο. 
Ήθελες eshop; Θα δίνεις δικαίωμα υπαναχώρησης, θέλεις δεν θέλεις. Ας μην το πούλαγες 105, αλλά 115 ευρώ για να μην μπαίνεις μέσα στις χασούρες.

- Για να δω αν με βολεύει μια συσκευή, θα πρέπει να τη δοκιμάσω. Δηλαδή, να τη χρησιμοποιήσω, εύλογο χρονικό διάστημα. Θα πρέπει να βγάλω από το κουτί το κινητό, να βγάλω τα καλώδια και τα αυτοκόλλητα. Θα πρέπει να βάλω τα πόδια της τηλεόρασης. Θα πρέπει να σκίσω ταινίες, να σπάσω ασφάλειες, να ανοίξω σακουλάκια. Έτσι γίνεται. Τι να κάνω; Αυτός είναι ο νόμος. Τι θα το κάνει μετά το κατάστημα; Δικό τους πρόβλημα.

Έχω κάνει υπαναχώρηση ακόμα και σε φυσικό κατάστημα γιατί, απλά, δεν μου άρεσε το tablet. Το πήραν πίσω, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Με τα καλώδια τυλιγμένα, το κουτί κλειστό, χωρίς αυτοκόλλητα και με την ταινία, φυσικά, σκισμένη. 
Έχω κάνει και άλλες φορές χρήση του δικαιώματός μου. Και σε αγορές, και σε υπηρεσίες. Άλλοι το δέχονται (και με κάνουν πελάτη τους), άλλοι γκρινιάζουν και δεν το δέχται αρχικά, αλλά μετά από το άκουσμα της λέξης "καταγγελία". 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, raul7 είπε

 

Έγραφε στο κουτί ας πούμε 16.000.000 χρώματα και rgb άρα ξέρεις τι παίρνεις, δεν γίνεται να μη σου αρέσουν τα χρώματα. Ως εκ τούτου, λογικά καμία οθόνη δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα, γιατί στο κουτί αναγράφεται ο αριθμός των χρωμάτων, το πάνελ και η φωτεινότητα.

 

 

Όλες οι οθόνες με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, έχουν ακριβώς την ίδια εικόνα;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, hln3 είπε

Στο ποστ αναφέρεις << κοινή διαπίστωση σε όλους τους αγοραστές >>
Εσύ να μάθεις τα "δικαιώματα" σου ήξερες, να διαβάσεις πέντε review αγοραστών πριν παραγγείλεις, δεν μπορούσες;
Και φυσικά αντί να λύσεις το πρόβλημα και με το παραπάνω βάζοντας μία soundbar, προτίμησες να κάνεις ολόκληρη ιστορία.

Εσύ κάθε βράδυ (πάω και στοίχημα) ονειρεύεσαι ότι είσαι στην ΕΕ και καταργείς τα θεσμοθετημένα δικαιώματα υπερ. των καταναλωτών… ή στην χειρότερη θα επιβάλεις ρήτρα που θα λέει ότι πρέπει υποχρεωτικά να έχεις διαβάσει πρώτα reviews και αφού καταλάβεις τι εννοεί ο κάθε ένας σε καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (όπως πχ είναι ο ήχος), τότε να αγοράσεις…

Νοοτροπία δηλαδή «σφάξε με αγά μου να αγιάσω»…

Γι αυτό δεν πρόκειται να πάμε μπροστά σαν χώρα όταν έχουμε τέτοια μυαλά σαν και το δικό σου…

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Εσύ κάθε βράδυ (πάω και στοίχημα) ονειρεύεσαι ότι είσαι στην ΕΕ και καταργείς τα θεσμοθετημένα δικαιώματα υπερ. των καταναλωτών… ή στην χειρότερη θα επιβάλεις ρήτρα που θα λέει ότι πρέπει υποχρεωτικά να έχεις διαβάσει πρώτα reviews και αφού καταλάβεις τι εννοεί ο κάθε ένας σε καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (όπως πχ είναι ο ήχος), τότε να αγοράσεις…

Νοοτροπία δηλαδή «σφάξε με αγά μου να αγιάσω»…

Γι αυτό δεν πρόκειται να πάμε μπροστά σαν χώρα όταν έχουμε τέτοια μυαλά σαν και το δικό σου…

😴
H χώρα πάει μπροστά όταν οι άνθρωποι παράγουν. Όσοι απασχολούν ένα σωρό άτομα άσκοπα γιατί βαριούνται να ψάξουν 20 λεπτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά σε μια αγορά ~ 400 ευρώ, δεν πάνε μπροστά τίποτα.

Η τηλεόραση που πήρες γράφει 20 watt rms με 2 channels μόνο, τι περίμενες δηλαδή ακριβώς;

Επεξ/σία από hln3
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, hln3 είπε

Η τηλεόραση που πήρες γράφει 20 watt rms με 2 channels μόνο, τι περίμενες δηλαδή ακριβώς;

Δεν πρέπει να είναι ειδικός ο πελάτης για να καταλάβει τι σημαίνει 20W RMS 2 Channel, βγάζει από το κουτί, ακούει, δεν του αρέσει, το γυρίζει πίσω. Αν δεν του αρέσει του μαγαζιού αυτό, ξύδι, να κλείσει εύχομαι.

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...