MrRush Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, hln3 είπε Τότε γιατί παραπάνω λέει << φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς. >> ; Γιατί αν γυρίσεις ένα κινητό με γρατζουνιές που προκάλεσες στην προσπάθεια σου να κάνεις έλεγχο της λειτουργίας του (ή κατέστρεψες το κουτί, έχασες τον φορτιστή κλπ), τότε ο πωλητής δε μπορεί να το πουλήσει ως καινούργιο και πρέπει να το βάλει πώληση σαν b-stock ή μεταχειρισμένο. Πληρώνεις την ζημιά σου ουσιαστικά. 3
mchatz Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Το restocking fee είναι μια πάγια χρέωση (ένα ποσοστό της αξίας) που εφαρμόζεται οριζόντια σε κάθε αναιτιολόγητη επιστροφή, και ισχύει στην Αμερική. Στην Ευρώπη, εφόσον αποδειχθούν φθορές ή χρήση του προϊόντος πέραν του κανονικού, ο πωλητής έχει τη δυνατότητα να παρακρατήσει ένα μέρος του ποσού που αναλογεί στην εκτιμώμενη μείωση αξίας. Αυτή είναι η διαφορά. 1 λεπτό πριν, hln3 είπε Τότε γιατί παραπάνω λέει << φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς. >> ;
hln3 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, MrRush είπε Γιατί αν γυρίσεις ένα κινητό με γρατζουνιές που προκάλεσες στην προσπάθεια σου να κάνεις έλεγχο της λειτουργίας του (ή κατέστρεψες το κουτί, έχασες τον φορτιστή κλπ), τότε ο πωλητής δε μπορεί να το πουλήσει ως καινούργιο και πρέπει να το βάλει πώληση σαν b-stock ή μεταχειρισμένο. Πληρώνεις την ζημιά σου ουσιαστικά. Και μόνο που δεν θα υπάρχει η ταινία ασφαλείας, στην συσκευασία φτάνει, αφού πλέον δεν θα μπορεί να πουληθεί ως καινούργιο.
MrRush Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, hln3 είπε Και μόνο που δεν θα υπάρχει η ταινία ασφαλείας, στην συσκευασία φτάνει, αφού πλέον δεν θα μπορεί να πουληθεί ως καινούργιο. Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου. Πάρε τηλέφωνο αύριο τον συνήγορο του καταναλωτή, ρώτα αν γίνεται να γυρίσεις πίσω κινητό ανοιγμένο ΧΩΡΊΣ να έχεις καταστρέψει κάτι από τα παρελκόμενα ή να έχεις σκίσει το κουτί (μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι θα πει "σκίσεις το κουτί", δεν εννοώ να κόψεις την ταινία ασφαλείας προφανώς) και να πάρεις πίσω όλο το ποσό + τα μεταφορικά που πλήρωσες. Δεν θα πάρεις διαφορετική απάντηση από αυτό που λέμε τόση ώρα. Το να ανοίξεις το κουτί δεν είναι καταστροφή της συσκευασίας, το να το δώσεις στον σκύλο σου να το φάει είναι. 2
hln3 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, MrRush είπε Τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου. Πάρε τηλέφωνο αύριο τον συνήγορο του καταναλωτή, ρώτα αν γίνεται να γυρίσεις πίσω κινητό ανοιγμένο ΧΩΡΊΣ να έχεις καταστρέψει κάτι από τα παρελκόμενα ή να έχεις σκίσει το κουτί (μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις τι θα πει "σκίσεις το κουτί", δεν εννοώ να κόψεις την ταινία ασφαλείας προφανώς) και να πάρεις πίσω όλο το ποσό + τα μεταφορικά που πλήρωσες. Δεν θα πάρεις διαφορετική απάντηση από αυτό που λέμε τόση ώρα. Το να ανοίξεις το κουτί δεν είναι καταστροφή της συσκευασίας, το να το δώσεις στον σκύλο σου να το φάει είναι. Κοροϊδευόμαστε τώρα; Η ταινία ασφαλείας υπάρχει για να ξέρεις πως αγοράζεις καινούργιο προϊον Άπαξ και ανοιχτεί, πως θα το πουλήσει ο άλλος με τιμή καινούργιου; 2
imr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε Οποιος γουστάρει να έχει τέτοια δυνατότητα αγοράζει με τιμή 10% ακριβότερα από ΑΜΑΖΟΝ που στην δίνει. Οποιος θέλει την φθηνότερη δυνατή τιμή τότε ρωτάει το μαγαζί πόσο αυστηρό είναι στους περιορισμούς που βάζει για επιστροφή. Τα φθηνά μαγαζιά είναι φθηνά γιατί έχουν περιορίσει σημαντικά τις "απώλειες" από τζαμπατζήδες που θέλουν να κάνουν κηδεία με ξένα κόλυβα γιατί "βαριούνται" να διαβάσουν review. H αλλη λύση είναι το φθηνό μαγαζί να αυξήσει και αυτό την τιμή +10 έως 20% όπως έχει το ΑΜΑΖΟΝ και να να πληρώνουν οι υπόλοιποι καταναλωτές τα χούγια του κάθε τεμπέλη τζαμπατζή που βαριέται να διαβάσει review. Εγώ ΔΕΝ έχω μαγαζί ή σχέση αλλά αν είχα θα βάραγα στο ψαχνό re-packing fee δυνατό τον ρεμπελοτζαμπατζή για να μάθει ότι τα χόμπυ τα πληρώνουμε. Εχεις σκρουτζομαγαζο.? Η είχες και έκλεισε από τις επιστροφές? Οι νόμοι είναι νόμοι. Και υπάρχει λόγος που υπάρχουν οπως λένε όλοι σε τόσες σελίδες. Οποιος πωλητής δεν θέλει να τους δεχτεί ας φάει τις καταγγελίες του και ας κλεισει Δεν μιλάμε για δυνατότητα πυ δίνει το Amazon. Μιλάμε για νόμους. Με την ίδια λογική ας μην αποδώσουν και ΦΠΑ τα σκρουτζομαγαζα για να μην πέσουν έξω 27 λεπτά πριν, mchatz είπε Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2022 από imr 6
hln3 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, imr είπε Εχεις σκρουτζομαγαζο.? Η είχες και έκλεισε από τις επιστροφές? Οι νόμοι είναι νόμοι. Και υπάρχει λόγος που υπάρχουν οπως λένε όλοι σε τόσες σελίδες. Οποιος πωλητής δεν θέλει να τους δεχτεί ας φάει τις καταγγελίες του και ας κλεισει Δεν μιλάμε για δυνατότητα πυ δίνει το Amazon. Μιλάμε για νόμους. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει ο οποιοσδήποτε νόμος γι'αυτά τα θέματα, η αγορά μπορεί να τα ρυθμίσει μια χαρά μόνη της. 1
mchatz Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, hln3 είπε Κοροϊδευόμαστε τώρα; Η ταινία ασφαλείας υπάρχει για να ξέρεις πως αγοράζεις καινούργιο προϊον Άπαξ και ανοιχτεί, πως θα το πουλήσει ο άλλος με τιμή καινούργιου; Δεν κοροϊδευόμαστε καθόλου...Η αποσφράγιση συσκευασίας είναι προϋπόθεση για τη διαπίστωση της αρτιότητας και της λειτουργικότητας του προϊόντος, και δεν επιφέρει ζημία στο ίδιο το προϊόν.... Το μαγαζί μπορεί είτε να πουλήσει με μειωμένο κέρδος είτε να επιστρέψει το προϊόν -αιτιολογημένα- στην αντιπροσωπεία, είτε να πουληθεί σαν εκθεσιακό, είτε να γίνει resealed... Η Γερμανία, έχει ένα ποσοστό κάπου 40% αναιτιολόγητων επιστροφών -αν θυμάμαι καλά- με πρώτα τα ηλεκτρονικά, λέτε να μην υπάρχει πρόβλεψη για αυτά? Πρόσφατα αγόρασα ένα laptop από γνωστή αλυσίδα, και μου ήρθε όντως unsealed αλλα σε pristine κατάσταση...Υποθέτω ήταν προϊον επιστροφής, δε με πείραξε καθόλου δεδομένου οτι το αγόρασα σε τιμή -15% από το μέσο skroutzoμαγαζο, αρα πάλι κέρδος υπήρξε για τον πωλητή... Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2022 από mchatz 1
imr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, hln3 είπε Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει ο οποιοσδήποτε νόμος γι'αυτά τα θέματα, η αγορά μπορεί να τα ρυθμίσει μια χαρά μόνη της. Και γιατί να μην το προχωρήσουμε και να καταργηθούν όλοι οι νόμοι γενικά? 6
mchatz Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, hln3 είπε Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει ο οποιοσδήποτε νόμος γι'αυτά τα θέματα, η αγορά μπορεί να τα ρυθμίσει μια χαρά μόνη της. Η αυτορρύθμιση της αγοράς είναι ένας ακόμη αστικός μύθος (ιδιαίτερα στη χώρα μας...) ... Εδώ πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους ιθαγενείς σε τιμή δήθεν ευκαιρίας, οι εγγυήσεις είναι κάτι ιδιαιτέρως σχετικό, μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, δε σε είδα δε σε ξέρω....για ποια αυτορρύθμιση μιλάμε? Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2022 από mchatz 4
hln3 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, imr είπε Και γιατί να μην το προχωρήσουμε και να καταργηθούν όλοι οι νόμοι γενικά? Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό νόμων είναι άχρηστο και εχει ως κύριο αποτέλεσμα γραφειοκρατία και προβλήματα. Αλλά θα ξεφύγουμε από το θέμα. 16 λεπτά πριν, mchatz είπε Η αυτορρύθμιση της αγοράς είναι ένας ακόμη αστικός μύθος (ιδιαίτερα στη χώρα μας...) ... Εδώ πουλάμε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους ιθαγενείς σε τιμή δήθεν ευκαιρίας, οι εγγυήσεις είναι κάτι ιδιαιτέρως σχετικό, μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, δε σε είδα δε σε ξέρω....για ποια αυτορρύθμιση μιλάμε? Άν κάποια εταιρεία θέλει να πουλήσει π.χ μία gpu, με 6 μήνες εγγύηση και εγώ να την αγοράσω λόγω καλύτερης τιμής, γιατί να μην υπάρχει το δικαιώμα να συμφωνήσουμε; Γιατί να πρέπει να πουλήσει οπωσδήποτε το προϊον με 2 χρόνια εγγύηση; Και γιατί 2 χρόνια και όχι 1ή 3 ή 4 έτη η υποχρεώτικη εγγύηση; Ψήφισαν νόμο πως πρέπει να έχουν 2 χρόνια εγγύηση όλα τα προϊόντα και πρέπει όλη η αγορά, που περιλαμβάνει εκατομμύρια καναταλωτές, χιλιάδες επιχειρήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα να λειτουργεί με αυτή την απόφαση. Είναι σοβαρά πράματα αυτά; Μπορούν να ξέρουν μερικές δεκάδες νομοθέτες τι χρειάζεται η αγορά; 1 1 2
kone Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Ο νόμος είναι ξεκάθαρος, δυστυχώς για τα καταστήματα. Βέβαια εξαρτάται το προϊόν και η εκάστοτε συμφωνία του καταστήματος με τον προμηθευτή, όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω αν θα μπορεί και το κατάστημα να επιστρέψει στον προμηθευτή του το εκάστοτε προϊόν. Ακόμα ένα πρόβλημα είναι ότι πολλοί προμηθευτές δίνουν στο κατάστημα 1 χρόνο εγγύηση πχ HP, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση λέει ρητά για 2+, τότε αυτόν τον ένα χρόνο αν γίνει κάτι τον τρώει το κατάστημα στο οποίο υπολογίστε ότι το κέρδος του είναι 5 έως 20% μιλάμε για ζημιά από εκεί που δεν το περιμένεις. Αν το κατάστημα δεν έχει και παροχή υπηρεσιών με κάποιο τρόπο, απλά δεν βγαίνει. Σας το λέω σαν συνιδιοκτήτης καταστήματος στην Κύπρο που είναι λίγο μεγαλύτερο γενικά το κέρδος των καταστημάτων από ότι Ελλάδα. Οπότε του τύπου μπορεί να το δώσει πιο φτηνά σαν ανοιχτό, αλλά το κατάστημα μπαίνει μέσα και ανάλογα το προϊόν μπορεί να μπαίνει και υπερβολικά μέσα. Βέβαια ο νόμος είναι νόμος, αν και μονόπλευρα φτιαγμένος να σκοτώσει τα μικρά μαγαζιά ώστε να επιβιώσουν καταστήματα τύπου amazon και πλαίσιο που την χασουρα την βγάζουν από την ποσότητα + στο ότι κάνουν ότι θέλουν τους προμηθευτές, λόγο του ότι παίρνουν τρελές ποσότητες οπότε παίζουν πολλά rebait στην τιμή πχ. Αν πάρεις τόσα του τάδε προϊόντος τόσα σου δίνω free. (Για αυτό και βλέπετε σε πολλά τιμής χονδρικής πχ black Friday). 1
dr_oid Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 6 ώρες πριν, hln3 είπε Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό νόμων είναι άχρηστο και εχει ως κύριο αποτέλεσμα γραφειοκρατία και προβλήματα. Αλλά θα ξεφύγουμε από το θέμα. Άν κάποια εταιρεία θέλει να πουλήσει π.χ μία gpu, με 6 μήνες εγγύηση και εγώ να την αγοράσω λόγω καλύτερης τιμής, γιατί να μην υπάρχει το δικαιώμα να συμφωνήσουμε; Γιατί να πρέπει να πουλήσει οπωσδήποτε το προϊον με 2 χρόνια εγγύηση; Και γιατί 2 χρόνια και όχι 1ή 3 ή 4 έτη η υποχρεώτικη εγγύηση; Ψήφισαν νόμο πως πρέπει να έχουν 2 χρόνια εγγύηση όλα τα προϊόντα και πρέπει όλη η αγορά, που περιλαμβάνει εκατομμύρια καναταλωτές, χιλιάδες επιχειρήσεις και εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα να λειτουργεί με αυτή την απόφαση. Είναι σοβαρά πράματα αυτά; Μπορούν να ξέρουν μερικές δεκάδες νομοθέτες τι χρειάζεται η αγορά; Νόμοι, ποιος τους χρειάζεται. Γιατί να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει σε ένα μαγαζί να αρπάζει ότι θέλει και να φεύγει χωρίς κυρώσεις.(LOL)
dkstopo Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Όσοι υποστηρίζεται ότι μπορούμε να επιστρέφουμε πράγματα αδιακρίτως πάρτε ένα επεξεργαστή ή ενα άρωμα σπάστε το περιτύλιγμα μην ξεπακεταρετε και στείλτε το πίσω με τον ίδιο κούριερ. περιμένετε να δείτε τι θα πάρετε πίσω. 2
hln3 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, kone είπε Ο νόμος είναι ξεκάθαρος, δυστυχώς για τα καταστήματα. Βέβαια εξαρτάται το προϊόν και η εκάστοτε συμφωνία του καταστήματος με τον προμηθευτή, όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω αν θα μπορεί και το κατάστημα να επιστρέψει στον προμηθευτή του το εκάστοτε προϊόν. Ακόμα ένα πρόβλημα είναι ότι πολλοί προμηθευτές δίνουν στο κατάστημα 1 χρόνο εγγύηση πχ HP, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση λέει ρητά για 2+, τότε αυτόν τον ένα χρόνο αν γίνει κάτι τον τρώει το κατάστημα στο οποίο υπολογίστε ότι το κέρδος του είναι 5 έως 20% μιλάμε για ζημιά από εκεί που δεν το περιμένεις. Αν το κατάστημα δεν έχει και παροχή υπηρεσιών με κάποιο τρόπο, απλά δεν βγαίνει. Σας το λέω σαν συνιδιοκτήτης καταστήματος στην Κύπρο που είναι λίγο μεγαλύτερο γενικά το κέρδος των καταστημάτων από ότι Ελλάδα. Οπότε του τύπου μπορεί να το δώσει πιο φτηνά σαν ανοιχτό, αλλά το κατάστημα μπαίνει μέσα και ανάλογα το προϊόν μπορεί να μπαίνει και υπερβολικά μέσα. Βέβαια ο νόμος είναι νόμος, αν και μονόπλευρα φτιαγμένος να σκοτώσει τα μικρά μαγαζιά ώστε να επιβιώσουν καταστήματα τύπου amazon και πλαίσιο που την χασουρα την βγάζουν από την ποσότητα + στο ότι κάνουν ότι θέλουν τους προμηθευτές, λόγο του ότι παίρνουν τρελές ποσότητες οπότε παίζουν πολλά rebait στην τιμή πχ. Αν πάρεις τόσα του τάδε προϊόντος τόσα σου δίνω free. (Για αυτό και βλέπετε σε πολλά τιμής χονδρικής πχ black Friday). Για την νόμιμη εγγύηση, μετά το εξάμηνο, το κατάστημα μπορεί να απαιτήσει από τον καταναλωτή να αποδείξει πως το προϊον είναι ελλατωμάτικο, οπότε έχει και αυτό το παραθυράκι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις