Προς το περιεχόμενο

Αρνούνται επιστροφή προιόντος. Παράνομο;


lucidsteve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο νόμος είναι σαφής, το επιστέφεις αρκεί να μην λείπει τίποτα, ούτε 1 σακουλάκι...

Εξαίρεση το amazon που μια φορά ξέχασα να βάλω το καλώδιο τροφοδοσίας μιας οθόνης και σε επικοινωνία που είχα και ζήτησα να τους το στείλω ξέχωρα με δικιά μου υπαιτιότητα, δεν συμφώνησαν και έτσι δεν έστειλα τίποτα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Ο νόμος είναι σαφής, το επιστέφεις αρκεί να μην λείπει τίποτα, ούτε 1 σακουλάκι...

Εξαίρεση το amazon που μια φορά ξέχασα να βάλω το καλώδιο τροφοδοσίας μιας οθόνης και σε επικοινωνία που είχα και ζήτησα να τους το στείλω ξέχωρα με δικιά μου υπαιτιότητα, δεν συμφώνησαν και έτσι δεν έστειλα τίποτα 

το αστείο με την αμαζονε  ειναι ότι ειναι τόσο τεράστια (από καθε άποψη) που τα περισσότερα προϊόντα επιοστροφων απλά τα πεταει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καμία σχέση με το μαγαζί ότι βαλει οι ειναι ανοιγμένο σαν καινούργιο με τιμή του καινούργιο δεν θα φύγει ποτέ όπως και όποιος βλεπει ανοιγμένο με τιμή του καινούργιου δεν θα το αγγίζει ειναι απλά αν δεν είσαι κάνα πολυεθνικό τέρας με άπειρο χρήμα κάτι τέτοιο οδηγεί σε χρεοκοπία εντός μηνών, πάρα πολλά μικρά μαγαζιά ουτε καν μη ανοιγμένο δεν ειναι σε θέση να δεχθούν πίσω (καθώς τα περισσότερα προϊόντα τα παίρνουν από τους προμηθευτές τους και σαν συνέπεια ότι έρθει πίσω δύσκολα να ξανά φύγει και ας ειναι καινούργιο

Ολα αυτα ειναι δικα σου συμπερασματα, αδιαφορο αν ειναι σε θεση ή όχι, ας μην προσφέρουν online υπηρεσίες. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, thetiesthatbind said:

Ολα αυτα ειναι δικα σου συμπερασματα, αδιαφορο αν ειναι σε θεση ή όχι, ας μην προσφέρουν online υπηρεσίες. 

προφανώς και αδιάφορο εγώ από ηθικής άποψής μιλούσα αλλα στην ελλαδα αυτό το κομμάτι ειναι παντελώς απών

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Ηθική άποψη δεν υπάρχει όταν υπάρχει νομοθεσία

Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι όλοι οι νόμοι έχουν ηθική; Ή είναι αδιάφορο;

Μπορώ να σου αναφέρω ένα-δύο μη ηθικούς...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, Black Demis said:

προφανώς και αδιάφορο εγώ από ηθικής άποψής μιλούσα αλλα στην ελλαδα αυτό το κομμάτι ειναι παντελώς απών

 

Φίλε μου ανήθικο είναι μόνο αν το αγόρασες με σκοπό να το γυρίσεις επίτηδες - για να σπάσεις πλάκα πχ - ή γιατί κάνεις unboxing videos και δε θες να πληρώσεις το προϊόν.

Αν όμως το αγόρασες και για οποιοδήποτε λόγο κρίνεις ότι δε σου κάνει (όπως ο TS) δεν είναι καθόλου ανήθικο. Και ρούχα αγοράζεις online και αν δε σου αρέσει κάτι όταν το δοκιμάσεις, εφ' όσον δε του έκανες κάποια ζημιά το επιστρέφεις όπως είναι. Γιατί να διαφέρουν τα ηλεκτρονικά; Καταλαβαίνω πως το περιθώριο κέρδους στα ηλεκτρονικά είναι πολύ μικρό και έτσι μικρά καταστήματα δε μπορούν να ανταπεξέλθουν, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα του καταναλωτή. Θα μπορούσε να γίνει πρόβλημα του καταναλωτή αν κλείσουν όλοι οι μικροί και οι μεγάλοι κάνουν τραστ και πλέον πουλάνε πολύ πιο ακριβά - αλλά αυτό απέχει πολύ από το να γίνει πραγματικότητα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι όλοι οι νόμοι έχουν ηθική; Ή είναι αδιάφορο;

Μπορώ να σου αναφέρω ένα-δύο μη ηθικούς...

 

Δε το έθεσα σωστά, ο από κάτω τα λέει όλα, λάθος μου. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αδιάφορο πάντως γιατί ούτως ή άλλως ο TS δε το εκανε για να σπάσει πλάκα. Στην τελική όλοι εσείς εδώ που το παίζετε δικηγόροι του διαβόλου τα ίδια θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση του παλικαριού, δε χρειάζεται να κουνάτε ή να κουνάμε το δάχτυλο σε κανεναν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία τα λέτε. Σου λέει το σκρουτζομάγαζο δεν το παίρνω πίσω ανοικτό. Τι θα κάνεις? Θα πάρεις τηλ το 100 που είπε ο άλλος για να έρθει να του κάνεις μήνυση (πρώτη φορά το ακούω αυτό) ? Δεν το παίρνει γιατί το άνοιξες. Για αυτό κύριοι προσέχουμε για να μην τρέχουμε. Τουλάχιστο ας έκανες από κάποιον "μεγάλο" την αγορά ώστε λόγω μεγέθους να μπορούσε "να ανταπεξέλθει". Το μικρό σκρουτζομάγαζο δεν πρόκειται να πάρει προιόν ανοικτό πίσω όσους νόμους και αν επικαλεστείτε γιατί υπάρχουν πάντα παραθυράκια. Στην τελική εσύ έχεις το ζόρι εσύ θα λουστείς το λάθος μόνιτορ που παρήγγειλες. Το Amazon μην το επικαλείστε, εντελώς άλλο επίπεδο. Ούτε οι τοπικοί μεγάλοι δεν μπορούν να το ανταγωνιστούν.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

Ωραία τα λέτε. Σου λέει το σκρουτζομάγαζο δεν το παίρνω πίσω ανοικτό. Τι θα κάνεις?

Τα νόμιμα. Αναφορά σε προστασία καταναλωτή κτλ κτλ. Επίσης αναφορά στο skroutz ότι φιλοξενεί κατάστημα που δεν τηρεί τη νομοθεσία. Πολλά μπορείς να κάνεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ωραία τα λέτε. Σου λέει το σκρουτζομάγαζο δεν το παίρνω πίσω ανοικτό. Τι θα κάνεις? Θα πάρεις τηλ το 100 που είπε ο άλλος για να έρθει να του κάνεις μήνυση (πρώτη φορά το ακούω αυτό) ? Δεν το παίρνει γιατί το άνοιξες. Για αυτό κύριοι προσέχουμε για να μην τρέχουμε. Τουλάχιστο ας έκανες από κάποιον "μεγάλο" την αγορά ώστε λόγω μεγέθους να μπορούσε "να ανταπεξέλθει". Το μικρό σκρουτζομάγαζο δεν πρόκειται να πάρει προιόν ανοικτό πίσω όσους νόμους και αν επικαλεστείτε γιατί υπάρχουν πάντα παραθυράκια. Στην τελική εσύ έχεις το ζόρι εσύ θα λουστείς το λάθος μόνιτορ που παρήγγειλες. Το Amazon μην το επικαλείστε, εντελώς άλλο επίπεδο. Ούτε οι τοπικοί μεγάλοι δεν μπορούν να το ανταγωνιστούν.

Μια χαρά θα το πάρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Τα νόμιμα. Αναφορά σε προστασία καταναλωτή κτλ κτλ. Επίσης αναφορά στο skroutz ότι φιλοξενεί κατάστημα που δεν τηρεί τη νομοθεσία. Πολλά μπορείς να κάνεις.

Αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει γιατί υπάρχει πάτημα στο άνοιγμα της συσκευασίας. Αυτό δεν γράφατε πιο πίσω; Οτι είναι ασαφής ο νόμος;

Μόλις τώρα, thetiesthatbind είπε

Μια χαρά θα το πάρει

Η πρώτη αντίδραση του καταστήματος άλλα δείχνει. Λες να μην γνωρίζει για τις απειλές περι συνηγόρου κτλ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει γιατί υπάρχει πάτημα στο άνοιγμα της συσκευασίας. Αυτό δεν γράφατε πιο πίσω; Οτι είναι ασαφής ο νόμος;

Η πρώτη αντίδραση του καταστήματος άλλα δείχνει. Λες να μην γνωρίζει για τις απειλές περι συνηγόρου κτλ?

Δεν υπάρχει καμία ασάφεια και κανένα πάτημα στο άνοιγμα της συσκευασίας, ο νόμος είναι σαφής. Το συγκεκριμένο κατάστημα ακολουθεί την οδό "φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης".

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο αντιστοιχο παλαιοτερο θεμα...η παρακατω δικη μου περιπτωση

Αναφορά σε κείμενο

Να πω κι εγω τη γνωμη μου, βασιζομενη σε αναλογες -προσωπικες- εμπειριες.

Σιγουρα δεν ειναι ευχαριστο για ενα καταστημα, να δεχεται επιστροφες προϊοντων λογω "Δικαιωματος Υπαναχωρησης" (για εξ αποστασεως αγορες).

Προσθετει επιπλεον εργατοωρες που πρεπει να πληρωθουν και οι οποιες -κακως- δεν ειναι προϋπολογισμενες (στο περιθωριο κερδους).

Ο νομος ομως, ειναι σαφης, σαφεστατος για την ακριβεια. Για οποιονδηποτε λογο θελεις να επιστρεψεις ενα προϊον που αγορασες ηλεκτρονικα-τηλεφωνικα, εντος 14 ημερων ο πωλητης Ειναι Υποχρεωμενος να δεχτει την επιστροφη.

Αυτος ειναι ο νομος. Τωρα. Το να ασχολειστε μερικοι-μερικοι με τις εξαιρεσεις αυτου του νομου...αναδεικνυοντας τες ως επιχειρημα αρνησης παραλαβης, αφου τις εμηνευσετε κατα το δοκουν, ειναι τουλαχιστον αστειο κι ενδεχομενως υποβολιμαίο.

Μερικοι επισης αναφερετε πως θα εχει χασουρα το "μαγαζι". Και το περιγραφετε σαν να εγινε σεισμος!

Θα πρεπει να θυμισω καπου εδω, πως οι Επιχειρησεις δεν ειναι παντοτε επιτυχεις. Αυτο αλλωστε σημαινει και η ιδια λεξη. Επιχειρω, σημαινει δοκιμαζω-προσπαθω κατι, κανω αποπειρα να πετυχω κατι. Η εκβαση ποτέ δεν ειναι εξασφαλισμενη.

Πολλες φορες δε θα εχει το προσδοκωμενο αποτελεσμα. Αυτη ειναι η φυση της "επιχειρησης", καποιες φορες να αποτυγχανει να κεφαλοποιει το εργο της (να βγαζει λεφτα απο τη δουλεια που κανει).

Επισης, ενα καταστημα δεν πουλαει με μηδενικο κερδος, αφ ενος απαγορευεται, αφ ετερου ειναι αυτοκτονικο.

Αρα, οταν πουλα οτιδηποτε, βγαζει λεφτα. Ενα μικρο ή μεγαλο κερδος. Οταν λοιπον ενίοτε αυτο το καταστημα "βρισκεται" με τετοια προϊοντα επιστροφης εντος 14 ημερων και δεδομενου οτι ειναι Χρησιμοποιημενα, μπορει να τα πουλησει με μικροτερο κερδος ή ακομη και χωρις καθολου κερδος, προκειμενου να καταφερει να παρει πισω -εστω- τα χρηματα της χονδρικης αγορας του προϊοντος. Τουλαχιστον αυτο κανουνε τα σοβαρα καταστηματα.

Επισης πρεπει να καταλαβετε επιτελους καποιοι, πως το εμποριο και οι επιχειρησεις δεν σημαινει "ανοιγω ενα eshop και 'κονομάω". Η ευκολια που συνιστα η εποχη μας στο ανοιγμα μιας "επιχειρησης" (eshop)...δεν σημαινει οτι την καθιστα λιγοτερο υπολογη απο εναν πολυεθνικο κολοσσο και πως οι Υποχρεωσεις της απεναντι στον Καταναλωτη ειναι...περιορισμενης ευθνης.

Παραθετω με εικονα παρακατω το mail που απεστειλα στον Κωτσοβολο, για παρομοια περιπτωση. Το προϊον αφου παραδοθηκε σε καταστημα με "φυσικη εδρα" για τους απαραιτητους ελεγχους, επιστραφηκε και ακολουθως εντος μιας εβδομαδας, αντιστοιχως επιστραφησαν τα χρηματα στην cash card που ειχα κανει την συναλλαγη.

Ουτε φωνες, ουτε φασαριες, ουτε συνηγόρους, ουτε τιποτε. Ο πελατης, οταν γνωριζει τα δικαιωματα του, εχει δικαιο.

kotsos.png

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Αποτέλεσμα δεν θα υπάρξει γιατί υπάρχει πάτημα στο άνοιγμα της συσκευασίας. Αυτό δεν γράφατε πιο πίσω; Οτι είναι ασαφής ο νόμος;

Η πρώτη αντίδραση του καταστήματος άλλα δείχνει. Λες να μην γνωρίζει για τις απειλές περι συνηγόρου κτλ?

Εντάξει, αν δε συμμορφωθεί εξ αρχής, θα φάει την καταγγελία και θα δούμε ποιος θα βγει κερδισμένος στο τέλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, thetiesthatbind είπε

Δε το έθεσα σωστά, ο από κάτω τα λέει όλα, λάθος μου. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αδιάφορο πάντως γιατί ούτως ή άλλως ο TS δε το εκανε για να σπάσει πλάκα. Στην τελική όλοι εσείς εδώ που το παίζετε δικηγόροι του διαβόλου τα ίδια θα κάνατε αν ήσασταν στη θέση του παλικαριού, δε χρειάζεται να κουνάτε ή να κουνάμε το δάχτυλο σε κανεναν. 

Σε καμία περίπτωση δε διαφωνώ μαζί σου.

Ο πελάτης στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει δίκιο.

Αλλά όλοι οι νόμοι δεν είναι ηθικοί. Εκεί είναι που έχω ενστάσεις.

Και να αναφέρω και δύο ανάλογες περιπτώσεις που έτυχαν σε μένα:

-Αγοράζω από το κίτρινο μαγαζί μία κάρτα τηλεόρασης-βίντεο, τα αρχαία χρόνια. Μία asus ήταν αν θυμάμαι καλά. Τη βάζω επάνω, βάζω και drivers, η κάρτα έκανε κύματα παντού, δεν έβλεπες τίποτα. Τους ενημερώνω, την πάω πίσω, μου λέει ο τύπος ότι θα την ελέγξει και αυτός. Με παίρνει τηλέφωνο, μου λέει ότι στον υπολογιστή του μαγαζιού παίζει μια χαρά. Του λέω σε εμένα όμως δεν παίζει. Και σε εμένα παίζει όμως, μου λέει. Μου είναι αδιάφορο του λέω, την επιστρέφω γιατί δεν τη θέλω πλέον. Την πήρε πίσω χωρίς άλλη κουβέντα. Επειδή δεν είχα δόλο, αγόρασα μία nvidia που έπαιζε κανονικά.

-Μου φέρνουν ρούχα σε γιορτή και θέλω να τα επιστρέψω πίσω, για αλλαγή. Μου λέει η κυρία "αυτά ήταν σε τέλος εποχής, δεν παίρνουμε επιστροφές". Την ενημερώνω ότι θα μιλήσω με συνήγορο κλπ. Σε 5' λεπτά είχα αλλάξει γνώμη...

Μάθετε τα δικαώματά σας.

Επεξ/σία από Lanike71
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...