Προς το περιεχόμενο

Αρνούνται επιστροφή προιόντος. Παράνομο;


lucidsteve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Chris92 είπε

Ναι συμβαινει, και το πιο απλο παράδειγμα είναι οι αντιπροσωπιες αυτοκινητων και μηχανων, όπου συμβαίνει κατα κορον να δοκιμάζεις το όχημα πριν τυχον αγορα, και εαν δεν το εχουν να σε παραπεμπουν σε άλλο κατάστημα του επισημου δικτύου πωλήσεων. Εκεί που θα σκασεις 10Κ+ δεν εχεις απαίτηση να το δειγματίσεις για πες μου ή μηπως δεν αποτελει προιον??

 

 

 

Δεν δοκιμάζεις το όχημα που θα πάρεις,δοκιμάζεις ένα ΣΑΝ αυτό που θα πάρεις.Που μπορεί στην καλύτερη  να μην έχει και τον ίδιο εξοπλισμό.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν δοκιμάζεις το όχημα που θα πάρεις,δοκιμάζεις ένα ΣΑΝ αυτό που θα πάρεις.Που μπορεί στην καλύτερη  να μην έχει και τον ίδιο εξοπλισμό.

 

Εγώ κάθε φορά που αγοράζω κάποιο ακριβό ηλεκτρονικό gadget, το ανοίγω μέσα στο κατάστημα, μόλις το αγοράσω, να δούμε ότι δεν έχει γρατζουνιες και ότι κάνει power on. Δεν  μπορώ να καταλάβω γιατί σου φαίεται τόσο παράλογο;; Υπάρχουν και μαγαζιά που εφαρμόχουν αυτή την πολητική από μόνα τους, σε κάθε πελάτη, για όλα τα προιόντα τους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Εγώ κάθε φορά που αγοράζω κάποιο ακριβό ηλεκτρονικό gadget, το ανοίγω μέσα στο κατάστημα, μόλις το αγοράσω, να δούμε ότι δεν έχει γρατζουνιες και ότι κάνει power on. Δεν  μπορώ να καταλάβω γιατί σου φαίεται τόσο παράλογο;; Υπάρχουν και μαγαζιά που εφαρμόχουν αυτή την πολητική από μόνα τους, σε κάθε πελάτη, για όλα τα προιόντα τους...

Για οχήματα έγραψε,για οχήματα απάντησα.

Που είναι το παράλογο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Από εδώ (η υπογράμμιση με το κόκκινο δική μου)

 

Αναφορά σε κείμενο
  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;

    ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές:

    • ευπαθών προϊόντων
    • σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν αφού αποσφραγιστούν
    • αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων, εισιτηρίων συναυλιών, κρατήσεων ξενοδοχείων, κρατήσεων για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσιών εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες
    Όταν αγοράζετε ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική ή βίντεο από το διαδίκτυο, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά αφού ξεκινήσει η τηλεφόρτωση ή η μετάδοση του περιεχομένου, εφόσον είχατε συμφωνήσει προηγουμένως ότι με την έναρξη της τηλεφόρτωσης χάνετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για οχήματα έγραψε,για οχήματα απάντησα.

Που είναι το παράλογο;

Ναι ρε φίλε, το ίδιο πράγμα είναι!!! Εσύ όταν αγοράσεις αυτοκίνητο, δεν το βάζεις μπροστά να δεις αν δουλεύει πριν το πάρεις και φύγεις;;; Το ac και τα φώτα δεν τα δοκιμάζεις;; Τι φάση μερικοί εδώ μέσα.!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ναι ρε φίλε, το ίδιο πράγμα είναι!!! Εσύ όταν αγοράσεις αυτοκίνητο, δεν το βάζεις μπροστά να δεις αν δουλεύει πριν το πάρεις και φύγεις;;; Το ac και τα φώτα δεν τα δοκιμάζεις;; Τι φάση μερικοί εδώ μέσα.!!

????

Καθόλου το ίδιο δεν είναι.Ολα αυτά τα κάνεις αφού εχεις υπογράψει/πληρώσει /περάσει pdi/βγάλει ασφάλεια /αδεια κυκλοφορίας. Δεν μπαίνεις μέσα στην έκθεση και τα βάζεις μπροστα να πας βολτα.Ο φίλος απο πάνω λεει για ΠΡΙΝ την αγορά οχήματος.

 

 

 

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν δοκιμάζεις το όχημα που θα πάρεις,δοκιμάζεις ένα ΣΑΝ αυτό που θα πάρεις.Που μπορεί στην καλύτερη  να μην έχει και τον ίδιο εξοπλισμό.

 

Συμφωνω, για αυτο εγραψα και το παρακατω αναφερομενος στα εκθεσιακα προιοντα:

Κρίνοντας απο τα προιόντα με παραπλήσια ή ίδια απόδοση επιλέγεις, το οποίο είναι σαφώς καλύτερο από το να μην έχεις καθόλου προιον για να κρίνεις

Ισως δεν το διατυπωσα σωστα, δεν εννοω ότι θελω να αγορασω το οχημα Α και θα δοκιμασω οπωσδηποτε το οχημα Α. Θα δοκιμασω ενα διαφορετικο οχημα Β στην καλυτερη περιπτωση πανομοιοτυπο, στη χειροτερη με παραπλησια χαρακτηριστικα στα πλαισια ενος test drive. Νομιζω πλεον το νοημα ειναι σαφες.

20 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

Από εδώ (η υπογράμμιση με το κόκκινο δική μου)

 

 

 

Και αυτο παλι ειναι γενικο, μια οδοντοκρεμα ή μια γαζα ή ενα καλλυντικο προφανως εαν ανοιχθει η αρχικη του  χάνει την οποιαδηποτε πιθανοτητα επαναχρησιμοποιησης για ευνοητους λογους.  Μια συσκευασμενη κορνιζα ομως μια χαρα επαναχρησιμοποιείται 

 

Επεξ/σία από Chris92
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Από εδώ (η υπογράμμιση με το κόκκινο δική μου)

  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;

    ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές:

    • ευπαθών προϊόντων
    • σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν αφού αποσφραγιστούν
    • αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων, εισιτηρίων συναυλιών, κρατήσεων ξενοδοχείων, κρατήσεων για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσιών εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες
    Όταν αγοράζετε ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική ή βίντεο από το διαδίκτυο, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά αφού ξεκινήσει η τηλεφόρτωση ή η μετάδοση του περιεχομένου, εφόσον είχατε συμφωνήσει προηγουμένως ότι με την έναρξη της τηλεφόρτωσης χάνετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

 

 

Το κανω UP εγω στα καπακια μπας και το δωσουμε σημασια.

Η υπαναχωρηση εχει "παραθυρακια" , για να καλυπτονται και οι 2 πλευρες. Εαν επερνες προιον στο οποιο δεν σκιζεις ταινια ασφαλειας θα εβγαζες ακρη. Στα σφραγισμενα απο τον κατασκευαστη ποριοντα υπαρχει ζορι και ειναι στην κριση του καταστηματος αν θελει να εξυπηρετησει. Επισης η νομοθεσια δινει το δικαιωμα στο καταστημα να αναφερει , εντος νομοθεσιας παντα  , ορους για την επιστροφη  οπως π.χ τα σφραγισμενα προιοντα , αν ανοιχτουν , ισως να τα παρουν πισω με μειωμενο ποσο. Τραγικο? Ισως για καποιους , αλλα δε μπορει ο καθενας να μην διαβαζει κοιταει να ανοιγει και χρησιμοποιει κατι και μετα να το στελνει πισω.. Ειμαστε που ειμαστε σαν αγορα , τοτε θα μασταν μεγα καφενειο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Από εδώ (η υπογράμμιση με το κόκκινο δική μου)

 

 

 

Αυτό που πόσταρες αναφέρεται σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων όπως τα τρόφιμα π.χ. Δεν αναφέρεται σε ηλεκτρικές συσκευές.

11 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Το κανω UP εγω στα καπακια μπας και το δωσουμε σημασια.

Η υπαναχωρηση εχει "παραθυρακια" , για να καλυπτονται και οι 2 πλευρες. Εαν επερνες προιον στο οποιο δεν σκιζεις ταινια ασφαλειας θα εβγαζες ακρη. Στα σφραγισμενα απο τον κατασκευαστη ποριοντα υπαρχει ζορι και ειναι στην κριση του καταστηματος αν θελει να εξυπηρετησει. Επισης η νομοθεσια δινει το δικαιωμα στο καταστημα να αναφερει , εντος νομοθεσιας παντα  , ορους για την επιστροφη  οπως π.χ τα σφραγισμενα προιοντα , αν ανοιχτουν , ισως να τα παρουν πισω με μειωμενο ποσο. Τραγικο? Ισως για καποιους , αλλα δε μπορει ο καθενας να μην διαβαζει κοιταει να ανοιγει και χρησιμοποιει κατι και μετα να το στελνει πισω.. Ειμαστε που ειμαστε σαν αγορα , τοτε θα μασταν μεγα καφενειο.

Από εδώ στο νούμερο 3. Όπως βλέπουμε εδώ, το να ανοίξεις το προϊόν για να δεις αν σε καλύπτει και να δεις και αν λειτουργεί, είναι δικαίωμά μας. Επίσης όροι που απαγορεύουν το άνοιγμα της συσκευασίας, είναι παράνομοι και καταχρηστικοί. Το αν είναι σωστό η ηθικό είναι άλλο θέμα. Πάντως νόμιμο είναι.

Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. 

 Σε περίπτωση  μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

Επίσης, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, εάν αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές.

 

Επεξ/σία από golden33
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ερώτηση (προς όλους)
λέμε τώρα επιστρέφει αυτό το monitor πίσω και ένας από εσάς το αγοράζει το παραλαμβάνει και βλεπει ότι ειναι ανοιγμένο προϊών απο άλλον 

τι θα κάνατε?

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ερώτηση (προς όλους)
λέμε τώρα επιστρέφει αυτό το monitor πίσω και ένας από εσάς το αγοράζει το παραλαμβάνει και βλεπει ότι ειναι ανοιγμένο προϊών απο άλλον 

τι θα κάνατε?

 

Ξέρω τι θα έκαναν οι "μάγκες" που λένε να το επιστρέψει , θα έκαναν μία μύνηση για να το πάρει πίσω το χρησιμοποιημένο και μετά αλλη μια μύνηση γιατί τους έστειλαν ανοιγμένο. Φυσικά δεν θα κάνουν καμία μύνηση σε καμία περίπτωση γιατί άτομα που σκέφτονται έτσι δεν είναι δυναμικά και ικανά.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ερώτηση (προς όλους)
λέμε τώρα επιστρέφει αυτό το monitor πίσω και ένας από εσάς το αγοράζει το παραλαμβάνει και βλεπει ότι ειναι ανοιγμένο προϊών απο άλλον 

τι θα κάνατε?

Θεμα στο ινσομνια ότι πουλάνε ανοιγμένα μόνιτορ.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

16 λεπτά πριν, golden33 είπε

Αυτό που πόσταρες αναφέρεται σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων όπως τα τρόφιμα π.χ. Δεν αναφέρεται σε ηλεκτρικές συσκευές.

Από εδώ στο νούμερο 3. Όπως βλέπουμε εδώ, το να ανοίξεις το προϊόν για να δεις αν σε καλύπτει και να δεις και αν λειτουργεί, είναι δικαίωμά μας. Επίσης όροι που απαγορεύουν το άνοιγμα της συσκευασίας, είναι παράνομοι και καταχρηστικοί. Το αν είναι σωστό η ηθικό είναι άλλο θέμα. Πάντως νόμιμο είναι.

Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο;

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. 

 Σε περίπτωση  μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

Επίσης, εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, εάν αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές.

 

Στην παραγραφο 5 στο λεει ξεκαθαρα οτι αν ειναι σφραγισμενο και αποσφραγιστει.

Επισης για να μην μπερδευουμε την βουρτσα με την ξερουμε ποια.  Ο νομος αυτος υπαρχει για να σου δωσει την δυνατοτητα να δεις αν αυτο που αγορασες ειναι αυτο που παρελαβες και στην περιπτωση αυτη μπορεις να το ανοιξεις. Οχι να το ανοιξεις χρησιμοποιησεις και να πεις , α δε μου κανει παρτε το πισω. Δεν παει ετσι και γι αυτο σου λεω οτι υπαρχουν "παραθυρακια" και για τις 2 πλευρες.

Π.χ το κινητο αν το ανοιξεις και π.χ υπαρχει διαφορα στην φωτογραφια online στο χρωμα η στην ιδια την συσκευη εμφανισιακα μπορεις να το επιστρεψεις. Εχεις το δικαιωμα. Ομως αν το ενεργοποιησεις , τ χρησιμοποιησεις για 10 μερες και θες να το γυρισεις , ε ξες τι θα παρεις.....

 

**Επισης ο φιλος OP , δεν μας ειπε αν την παραγγελια ο αδερφος την παρελαβε απο το καταστημα η στον χωρο του. Γιατι αν εκανε ηλεκτρονικα παραγγελια και πηγε απο κει , ξεχναει καθε δικαιωμα υπαναχωρησης ... Εκει δεν ισχυει κατι τετοιο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θεμα στο ινσομνια ότι πουλάνε ανοιγμένα μόνιτορ.

ξεκαθαρα

8 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

 

Ξέρω τι θα έκαναν οι "μάγκες" που λένε να το επιστρέψει , θα έκαναν μία μύνηση για να το πάρει πίσω το χρησιμοποιημένο και μετά αλλη μια μύνηση γιατί τους έστειλαν ανοιγμένο. Φυσικά δεν θα κάνουν καμία μύνηση σε καμία περίπτωση γιατί άτομα που σκέφτονται έτσι δεν είναι δυναμικά και ικανά.

ειμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτοί που αγοράζουν και επιστρέφουν ποτέ δεν θα δεχόντουσαν καποιο ανοιγμένο προϊόν για καινούργιο

και άγω δεν δέχομαι ανοιγμένα προϊόντα (εκτός από καποιες εξαιρέσεις όπου δεν σε νοιάζει) αλλά αν πάρω κάτι και δεν μου κάνει (η εκανα λάθος παραγγελιά και το άνοιξα πριν το πάρω χαμπάρι)....θα καταπιώ σάλιο και θα το πουλήσω χαρίσω κλπ δεν θα το επιστρέψω ποτέ (θα το επιστρέψω με 500 συγγνώμη και δικά μου μεταφορικά μόνο και μόνο αν δεν το εχω ανοίξει και η αγορά έχει γίνει από σχετικά μεγαλο κατάστημα (Γιατί από το μικρο ακομη και μη ανοιγμένο αν το επιστρεψω απλά θα τους μπει στο κώλο..... μεχρι και όταν και αν το ξανά αγοράσει καποιος)


ένα παράδειγμα εχεις παρει ενα 13 pro max 1500 euro συσκευη το άνοιξες (άντε μεχρι εδώ μικρο το κακό αυτά ξανά σφραγίζονται) το άνοιξες και εβαλες το wifi αυτόματος η συσκευη συνδέεται στα servers της apple και ξεκιναει να τρέχει η εγγύηση (κάτι που δεν μπορει να ακυρωθεί)
ξαφνικά λέω δεν με βολεύει το ios η δεν ξερό τι αλλο και το επιστρέφω πισω

κατάστημα έχει 2 επιλογές αν το δεχθεί
1. να εξαπατήσει τον κόσμο (αν καποιος θα το πάρει μετά από 5 μήνες πχ θα έχει ολο και όλο 7 μήνες εγγύηση (καθώς αυτή έχει ενεργοποιηθεί)
2, να το ρίξει κάνα 300 ευρώ σε τιμή και να το δώσει μεταχειρισμένο (μπαίνει μεσα ενα 250 ευρω με το καλημερα

και η δυο περιπτώσεις ειναι άθλιες και ουσιαστικά η καποιος καταναλωτής η καποιο μαγαζί θα χρυσοπληρώσει την μα....α ενός άλλου

Επεξ/σία από Black Demis
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...