lucidsteve Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Ο αδερφός μου αγόρασε μια οθόνη απο μαγαζί σκρουτζ. Δυστυχώς δεν τον ικανοποιεί καθόλου οσον αφορά τις ανάγκες του και θέλει να την επιστρέψει. Πήρε τηλέφωνο πίσω στο σκρουτζομάγαζο και ανέφεραν πως "απαξ και ανοίχθηκε το προιόν, δεν επιστρέφεται, καθώς πουλάμε μόνο άθικτα προιόντα". Η οθόνη ούτε μια μέρα δε χρησιμοποιήθηκε εν τω μεταξύ. Τι μπορεί να γίνει; Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία;
Nabuko Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 31 λεπτά πριν, lucidsteve είπε Τι μπορεί να γίνει; Να την επιστρέψει, δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών 32 λεπτά πριν, lucidsteve είπε Δεν υπάρχει αντίστοιχη νομοθεσία; https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/δικαίωμα-υπαναχώρησης 34 λεπτά πριν, lucidsteve είπε "απαξ και ανοίχθηκε το προιόν, δεν επιστρέφεται, καθώς πουλάμε μόνο άθικτα προιόντα". Να τους πει, αν δεν μπορούν τότε να το κλείσουν το μαγαζάκι ή να σταματήσουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Να δουλεύουν μόνο με το φυσικό κατάστημα. 1
lucidsteve Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 19 ώρες πριν, Nabuko είπε Να την επιστρέψει, δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών Σευχαριστώ πολύ που απάντησες, Διάβασα τη νομοθεσία και γράφει "επιστροφή στο προμηθευτή, στην αρχική του κατάσταση". Απ'ο,τι κατάλαβα απο αυτά που μου είπε ο αδερφός μου, την άνοιξε και τη δοκίμασε! (ασχολείται με γραφικά και δυστυχώς η οθόνη δεν είχε το panel που χρειάζεται). Συνεπώς, μήπως αυτός ο νόμος εννοείς μια κατάσταση τύπου το παραλαμβάνω, δεν το ανοιγω καθόλου και το γυρνάω;
jgeorgiou Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, lucidsteve είπε Σευχαριστώ πολύ που απάντησες, Διάβασα τη νομοθεσία και γράφει "επιστροφή στο προμηθευτή, στην αρχική του κατάσταση". Απ'ο,τι κατάλαβα απο αυτά που μου είπε ο αδερφός μου, την άνοιξε και τη δοκίμασε! (ασχολείται με γραφικά και δυστυχώς η οθόνη δεν είχε το panel που χρειάζεται). Συνεπώς, μήπως αυτός ο νόμος εννοείς μια κατάσταση τύπου το παραλαμβάνω, δεν το ανοιγω καθόλου και το γυρνάω; Να αναλάβει την ευθύνη του λάθους του και να την πουλήσει μόνος του. Η υπαναχώρηση δεν έχει να κάνει με την λογική την δοκίμασα και τελικά δεν μου άρεσε και πουθενά δεν πρόκειται δικαιωθεί με τέτοια δικαιολογία. Οθόνη αγόρασε , ας έκανε μια έρευνα τι αγοράζει , τουλάχιστον ας το τσέκαρε πριν την ξεπακετάρει και την δουλέψει. Ο πραγματικός κόσμος δεν είναι σαν την μαμά μας που κάνει χατήρια επειδή βαριόμασταν και κάναμε λάθος. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από jgeorgiou 7 2 5 4
Nabuko Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 48 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Η υπαναχώρηση δεν έχει να κάνει με την λογική την δοκίμασα και τελικά δεν μου άρεσε Αντίθετα αυτή ακριβώς είναι η λογική. 23 1
Chris92 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 46 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Να αναλάβει την ευθύνη του λάθους του και να την πουλήσει μόνος του. Η υπαναχώρηση δεν έχει να κάνει με την λογική την δοκίμασα και τελικά δεν μου άρεσε και πουθενά δεν πρόκειται δικαιωθεί με τέτοια δικαιολογία. Οθόνη αγόρασε , ας έκανε μια έρευνα τι αγοράζει , τουλάχιστον ας το τσέκαρε πριν την ξεπακετάρει και την δουλέψει. Ο πραγματικός κόσμος δεν είναι σαν την μαμά μας που κάνει χατήρια επειδή βαριόμασταν και κάναμε λάθος. πράγματι ο πραγματικός κόσμος δεν είναι σαν την μαμά μας που κάνει χατήρια επειδή βαριόμασταν και κάναμε λάθος. Επίσης όμως στον πραγματικό κόσμο αφιερώνουμε λιγο χρονο και διαβάζουμε σχετικά με το Δικαίωμα υπαναχώρησηςόπου αναγράφει ότι ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΑ από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Δεν εξετάζουμε τι είναι ηθικό αλλά τι είναι νομότυπο. Καλό ειναι εαν δεν γνωρίζεις να μην εκφέρεις γνώμη και εκτίθεσαι. 22
vaggos231 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 so μπορεις να παρεις εναν imac και ενα macbook pro στα 5 χιλιαρικα κοντα, να τα ανοιξεις, να πεις "α δεν μαρεσει το λειτουργικο παρτε τα πισω" και ο μαγαζατορας να πεταξει τη σκουφια του, λες και ο επομενος θα αγορασει ανοιχτο προιον στην τιμη την αρχικη. Δεν σας καταλαβαινω, το τι ειναι νομοτυπο και το τι οχι ειναι εντελως ασχετο με το κατα ποσο μπορουμε να εκμεταλλευομαστε τετοια παραθυρακια λογω βαρεμαρας. Δεν ειναι αμαζον εδω το καθε μαγαζι να μπορει να τα ξαναπακεταρει σε κατασταση "καινουριου" εδω θα παει σε καποιο μικρο μαγαζι η σε καποια πανελλαδικη αλυσιδα. Οταν μπαινετε στην διαδικασια του να γυρισετε προιον πισω, σκεφτειτε αν θα το αγοραζατε μετα εσεις ανοιχτο. 8 1
filip123go Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, vaggos231 είπε so μπορεις να παρεις εναν imac και ενα macbook pro στα 5 χιλιαρικα κοντα, να τα ανοιξεις, να πεις "α δεν μαρεσει το λειτουργικο παρτε τα πισω" και ο μαγαζατορας να πεταξει τη σκουφια του, λες και ο επομενος θα αγορασει ανοιχτο προιον στην τιμη την αρχικη. Ναι, αλλιώς να μην το πουλάς online. Δεν είπαμε να το φέρει με σκισμένη συσκευασία η γρατζουνισμένο. 2
Nabuko Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 4 λεπτά πριν, vaggos231 είπε Οταν μπαινετε στην διαδικασια του να γυρισετε προιον πισω, σκεφτειτε αν θα το αγοραζατε μετα εσεις ανοιχτο. Και που ξέρεις εσύ ότι δεν το είχαν επιστρέψει και άλλοι πριν? Σε φυσικό κατάστημα όταν πας και αγοράζεις ρούχα και παπούτσια ξέρεις πόσοι τα έχουν φορέσει πριν από σένα? Αυτό είναι το νόημα της εξ' αποστάσεως σύμβασης. Το δοκιμάζεις, δεν σου κάνει, το επιστρέφεις. Και δε δίνεις και λόγο σε κανέναν. Σε όποιον μαγαζάτορα δεν του αρέσει μπορεί να σταματήσει να πουλάει ιντερνετικά. Απλά. 20 2 2
Chris92 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, vaggos231 είπε so μπορεις να παρεις εναν imac και ενα macbook pro στα 5 χιλιαρικα κοντα, να τα ανοιξεις, να πεις "α δεν μαρεσει το λειτουργικο παρτε τα πισω" και ο μαγαζατορας να πεταξει τη σκουφια του, λες και ο επομενος θα αγορασει ανοιχτο προιον στην τιμη την αρχικη. Δεν σας καταλαβαινω, το τι ειναι νομοτυπο και το τι οχι ειναι εντελως ασχετο με το κατα ποσο μπορουμε να εκμεταλλευομαστε τετοια παραθυρακια λογω βαρεμαρας. Δεν ειναι αμαζον εδω το καθε μαγαζι να μπορει να τα ξαναπακεταρει σε κατασταση "καινουριου" εδω θα παει σε καποιο μικρο μαγαζι η σε καποια πανελλαδικη αλυσιδα. Οταν μπαινετε στην διαδικασια του να γυρισετε προιον πισω, σκεφτειτε αν θα το αγοραζατε μετα εσεις ανοιχτο. Σου διαφεύγει το γεγονος οτι αφορα αποκλειστικα τις ηλεκτρονικές πωλήσεις οπου δεν μπορεις να δειγματισεις το προιον. So, ναι το παραπανω που αναφερεις ισως αποτελει ενα παράθυρο του νομου. Μια επιλογή πχ οπως αναφέρθηκε ειναι να μην πουλας καθολου ηλεκτρονικα. Και στη τελικη υποθεση πχ και εγω δεν γουστάρω να πληρωνω τελη κυκλοφορίας τι να κανω ομως που βαση νομου πρεπει να πληρώσω για να εχω οχημα και να κυκλοφορω. Τελος εαν είναι σωστος και λογικος ο νομος ως προς τη διατυπωση του και την εφαρμογη του ειναι αλλο ζητημα που στη παρούσα φαση δεν το εξεταζουμε. Αυτο που αναφερουμε ξεκαθαρα στον ts ειναι τι ισχυει. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από Chris92 2
lucidsteve Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Τελικά ο νόμος αυτός ξέρουμε αν αφορά και προιόντα τα οποία ανοίχθηκαν;
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Ο νόμος είναι σαφής μπορεί αμα θέλει να μιλήσει και με συνήγορο του καταναλωτή για επιβεβαίωση. Εφόσον η συσκευασία είναι απλά ανοιγμένη επιστρέφει το προϊόν ως έχει και παίρνει πίσω τα χρήματά του. Αν του πουν μα μου σου του κάνει καταγγελία με τα στοιχεία του καταστήματος και αν έχει την υπομονή να το χοντρύνει πολύ κάνει και μήνυση. 1
jgeorgiou Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, Dragonlordcv2002 είπε Ο νόμος είναι σαφής μπορεί αμα θέλει να μιλήσει και με συνήγορο του καταναλωτή για επιβεβαίωση. Εφόσον η συσκευασία είναι απλά ανοιγμένη επιστρέφει το προϊόν ως έχει και παίρνει πίσω τα χρήματά του. Αν του πουν μα μου σου του κάνει καταγγελία με τα στοιχεία του καταστήματος και αν έχει την υπομονή να το χοντρύνει πολύ κάνει και μήνυση. Κάνεις λάθος δεν είναι σαφής γι'αυτό και η συντριπτική πλειοψηφία των μαγαζιών λένε για υπαναχώρηση ΠΡΙΝ ανοιχθεί. Αν νομίζεις ότι έχεις δίκιο πάρε μια συσκευή , άνοιξε την και κάνε μηνυση μετά να το πάρει με το ζόρι. 7 ώρες πριν, Chris92 είπε ι αφορα αποκλειστικα τις ηλεκτρονικές πωλήσεις οπου δεν μπορεις να δειγματισεις το προιον Μάλιστα , γιατί στα μαγαζιά μπορείς να δειγματίσεις να την δει να δουλεύει? Για πήγαινε σε κάποιο κατάστημα και πες ότι δεν θέλω αυτές που έχεις ήδη ανοίξει , θέλω αυτή που με ενδιαφέρει να την ανοίξεις , να δουλέψει να την δω για να μου την δειγματίσεις. 1
Chris92 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε Μάλιστα , γιατί στα μαγαζιά μπορείς να δειγματίσεις να την δει να δουλεύει? Για πήγαινε σε κάποιο κατάστημα και πες ότι δεν θέλω αυτές που έχεις ήδη ανοίξει , θέλω αυτή που με ενδιαφέρει να την ανοίξεις , να δουλέψει να την δω για να μου την δειγματίσεις. Ναι συμβαινει, και το πιο απλο παράδειγμα είναι οι αντιπροσωπιες αυτοκινητων και μηχανων, όπου συμβαίνει κατα κορον να δοκιμάζεις το όχημα πριν τυχον αγορα, και εαν δεν το εχουν να σε παραπεμπουν σε άλλο κατάστημα του επισημου δικτύου πωλήσεων. Εκεί που θα σκασεις 10Κ+ δεν εχεις απαίτηση να το δειγματίσεις για πες μου ή μηπως δεν αποτελει προιον?? Και για να μην παρεξηγηθω, προφανώς και δεν περιμένω ένα κατάστημα με Χ κωδικους προιόντων να έχει δείγμα για το σύνολο των προιοντων του και παράλληλα δεν γνωρίζω να ειναι και απαραιτητο βάση νόμου. Για αυτό από όλη τη γκάμα των προιοντων του μονο ένα συγκεκριμένο υποσύνολο έχει διαθέσιμα προς έκθεση, και πιστεψε με στα σοβαρα καταστήματα σε καμία περίπτωση δεν είναι τυχαία η επιλογή των συγκεκριμένων εκθεσιακών προιοντων. Κρίνοντας απο τα προιόντα με παραπλήσια ή ίδια απόδοση επιλέγεις, το οποίο είναι σαφώς καλύτερο από το να μην έχεις καθόλου προιον για να κρίνεις (βλεπε ηλεκτρονικες αγορες). Τέλος ο δειγματισμός που ανέφερα πιθανόν να αποτελεί ένας από τους λόγους ύπαρξης του παραπάνω νόμου, προφανώς ο νομοθέτης να έχει και άλλους παράγοντες υπόψιν του που εγώ αγνοώ. Και προφανώς κατα τη γνωμη μου δεν αποτελεί σε καμία περιπτωση ενα τελεια διατυπωμενο και εφαρμοσιμο νομο γιατι αφήνει γκριζες περιοχες οπως πχ η συσκευασια. Αυτα απο εμενα, και για να μην βγαινουμε off topic, ts εκτυπωνεις το παραπανω νομο και πας στο καταστημα ή για τυχον διευκρινησεις απευθύνεσαι στον συνηγορο του καταναλωτη. Και στις επομενες αγορές σου να είσαι περισσότερο προσεκτικος στην επιλογη των πριοντων σου γιατι εν τελει φερεις και εσυ ευθυνη ως καταναλωτης Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2022 από Chris92
chipakos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Κι εμένα τα ίδια μου έλεγαν ότι επειδή άνοιξα το μόνιτορ και το δοκίμασα να πληρώσω 10% της αξίας γιατί έχασε αξία το μόνιτορ. Εν τω μεταξύ είχαν περάσει 2 ώρες από την αρχική αγορά μέχρι να το γυρίσω πίσω στο κατάστημα που το αγόρασα. Μόλις σήκωσα το τηλέφωνο να πάρω το 100 να έρθει να κάνω μήνυση την ίδια ώρα, η αλλαγή έγινε, και δεν υπήρξε περαιτέρω πρόβλημα. Το μόνο που μου ανέφερε το κατάστημα και η μόνη δυσκολία τους ήταν που πήγα ο ίδιος και αγόρασα το μόνιτορ και δεν είχα κάνει απομακρυσμένη αγορά. Ολές οι παπάτζες που μου έλεγαν εξαλείφθηκαν αμέσως. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2022 από chipakos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις