Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα οπελ βεκτρα, και εχω ένα θέμα με την ζέστη το καλοριφέρ. Λοιπόν πριν μια εβδομάδα το καλοριφέρ δούλευε τέλεια, έκανε μέσα το αυτοκίνητο το έκανε φούρνο, σιγά σιγά άρχησε μέρα με την μέρα να βγαίνει πιο χλιαρός ο αέρας μέσα. Το πήγα το έκανα ένα γενικό σέρβις και ο μηχανικός μου άλλαξε και τα φίλτρα στην καμπίνα με είπε, όμως το πρόβλημα παρέμενε, τώρα το ανάβω ζεσταίνετε το αυτοκίνητο κανονικά πάει Στους 90 βαθμούς και το καλοριφέρ βγάζει χλιαρό αέρα, ένα πράγμα μου παρατήρησα είναι οτι Αν βγω στον περιφερειακό και το τρέξω το αμάξι βγάζει καυτό αέρα, και αν σταματήσω στο ρελαντί ο αέρας βγαίνει κρύος όπως και σε χαμηλές ταχύτητες πάλι βγάνει κρύο, τι μπορεί να φτάσει; τα φώτα σας παρακαλώ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, motoronios είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα οπελ βεκτρα, και εχω ένα θέμα με την ζέστη το καλοριφέρ. Λοιπόν πριν μια εβδομάδα το καλοριφέρ δούλευε τέλεια, έκανε μέσα το αυτοκίνητο το έκανε φούρνο, σιγά σιγά άρχησε μέρα με την μέρα να βγαίνει πιο χλιαρός ο αέρας μέσα. Το πήγα το έκανα ένα γενικό σέρβις και ο μηχανικός μου άλλαξε και τα φίλτρα στην καμπίνα με είπε, όμως το πρόβλημα παρέμενε, τώρα το ανάβω ζεσταίνετε το αυτοκίνητο κανονικά πάει Στους 90 βαθμούς και το καλοριφέρ βγάζει χλιαρό αέρα, ένα πράγμα μου παρατήρησα είναι οτι Αν βγω στον περιφερειακό και το τρέξω το αμάξι βγάζει καυτό αέρα, και αν σταματήσω στο ρελαντί ο αέρας βγαίνει κρύος όπως και σε χαμηλές ταχύτητες πάλι βγάνει κρύο, τι μπορεί να φτάσει; τα φώτα σας παρακαλώ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Για αρχή δες αν έχεις σωστή στάθμη νερού(αντιψυκτικού)...

Αλλιώς βούλωμα καλοριφερ θα έλεγα εγώ γιαυτό και δουλεύει κάπως καλύτερα όταν έχεις παραπάνω στροφές, δοκίμασε π.χ ενώ είσαι σταματημένος να κρατήσεις το γκάζι στις 2500~3000 στροφές να δεις τι κάνει.

Καθαρισμός ψυγείου-καλοριφερ, βρες κάποιον που το αναλαμβάνει.

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, το ψυκτικό υγρό το άλλαξε  μηχανικός εχθές που έγινε και το γενικό σέρβις. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν αναλαμβάνει τα ψυκτικα γενικά, ξέρει κανείς κανέναν από Θεσσαλονίκη που να αναλαμβάνει τέτοια πράγματα και να μην με χρεώσει καινούργιο ψυγείο και καινούργιο μοτέρ του καλοριφέρ;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, motoronios είπε

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, το ψυκτικό υγρό το άλλαξε  μηχανικός εχθές που έγινε και το γενικό σέρβις. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν αναλαμβάνει τα ψυκτικα γενικά, ξέρει κανείς κανέναν από Θεσσαλονίκη που να αναλαμβάνει τέτοια πράγματα και να μην με χρεώσει καινούργιο ψυγείο και καινούργιο μοτέρ του καλοριφέρ;

Δοκίμασε μία σωστή εξαέρωση για αρχή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα και από μένα. Σε mercedes C180 1997  παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Βασικά αυτό το αυτοκίνητο έχει ξεχωριστό ρυθμιστή το τι αέρα θα βγάζει δεξιά και αριστερά. 

Αριστερά βγάζει χλιαρό και δεξιά βγάζει ζεστό. Όταν έχω μια ταχύτητα τότε βγάζει και από αριστερά ζεστό.

Όταν ανοίγω το air condition και το έχω στο ζεστό κάνει πάλι το ίδιο. Ενώ όταν το έχω στο κρύο από αριστερά βγάζει κρύο (παγωμένο) και από δεξιά βγάζει ζεστό.

Το πήγα σε ηλεκτρολόγο το πήγα σε συνεργείο και σε ψυκτικό αλλά κανένας δεν έβγαλε άκρη. Τι στο καλό μπορεί να φταίει? 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, motoronios είπε

Καλησπέρα παιδιά, έχω ένα οπελ βεκτρα, και εχω ένα θέμα με την ζέστη το καλοριφέρ. Λοιπόν πριν μια εβδομάδα το καλοριφέρ δούλευε τέλεια, έκανε μέσα το αυτοκίνητο το έκανε φούρνο, σιγά σιγά άρχησε μέρα με την μέρα να βγαίνει πιο χλιαρός ο αέρας μέσα. Το πήγα το έκανα ένα γενικό σέρβις και ο μηχανικός μου άλλαξε και τα φίλτρα στην καμπίνα με είπε, όμως το πρόβλημα παρέμενε, τώρα το ανάβω ζεσταίνετε το αυτοκίνητο κανονικά πάει Στους 90 βαθμούς και το καλοριφέρ βγάζει χλιαρό αέρα, ένα πράγμα μου παρατήρησα είναι οτι Αν βγω στον περιφερειακό και το τρέξω το αμάξι βγάζει καυτό αέρα, και αν σταματήσω στο ρελαντί ο αέρας βγαίνει κρύος όπως και σε χαμηλές ταχύτητες πάλι βγάνει κρύο, τι μπορεί να φτάσει; τα φώτα σας παρακαλώ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Ποιο opel vectra έχεις ; Με ποιο κινητήρα ;  Τα Opel δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες γενικα από κατασκευής. (Κάτοχος corsa c) .

Δες τη στάθμη του  αντιψυκτικου του , θερμοστάτη μήπως μένει ανοιχτός ελάχιστα , και τέλος ψυγείο καλοριφέρ μήπως έχεις βουλώσει .

5 ώρες πριν, motoronios είπε

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, το ψυκτικό υγρό το άλλαξε  μηχανικός εχθές που έγινε και το γενικό σέρβις. Ο μηχανικός μου είπε ότι δεν αναλαμβάνει τα ψυκτικα γενικά, ξεέρει κανείς κανέναν από Θεσσαλονίκη που να αναλαμβάνει τέτοια πράγματα και να μην με χρεώσει καινούργιο ψυγείο και καινούργιο μοτέρ του καλοριφέρ;

Πλέον ειναι προς εξαφάνιση , ψάξε βρες μαγαζιά που ασχολούνται με καθαρισμό κυκλωματος και γενικά με ψυγεία οχημάτων .  Αρκετοί βάζουν ένα καινούργιο εμπορίου και τελειώνει η δουλειά .

16 λεπτά πριν, pavloa είπε

Καλημέρα και από μένα. Σε mercedes C180 1997  παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Βασικά αυτό το αυτοκίνητο έχει ξεχωριστό ρυθμιστή το τι αέρα θα βγάζει δεξιά και αριστερά. 

Αριστερά βγάζει χλιαρό και δεξιά βγάζει ζεστό. Όταν έχω μια ταχύτητα τότε βγάζει και από αριστερά ζεστό.

Όταν ανοίγω το air condition και το έχω στο ζεστό κάνει πάλι το ίδιο. Ενώ όταν το έχω στο κρύο από αριστερά βγάζει κρύο (παγωμένο) και από δεξιά βγάζει ζεστό.

Το πήγα σε ηλεκτρολόγο το πήγα σε συνεργείο και σε ψυκτικό αλλά κανένας δεν έβγαλε άκρη. Τι στο καλό μπορεί να φταίει? 

Μήπως έχει κάποιο κλαπετο που ρυθμίζει τη ροή αέρα στους αεραγωγούς με μοτέρ  ; Το γνωρίζεις ; Να φανταστώ φίλτρο καμπίνας έχει αλλάχτει. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μήπως έχει κάποιο κλαπετο που ρυθμίζει τη ροή αέρα στους αεραγωγούς με μοτέρ  ; Το γνωρίζεις ; Να φανταστώ φίλτρο καμπίνας έχει αλλάχτει. 

Τέτοιο κλαπετο δεν ξέρω αν έχει, όπως μπορώ να δω αν υπάρχει?Φίλτρο είχα αλλάξει το καλοκαίρι.

Αυτό με το air condition μου το είχε κάνει και άλλη μία φορά πριν ένα χρόνο. Γυρνούσα από ταξίδι και ξαφνικά από την δεξιά μεριά άρχισε να βγάζει ζεστό ενώ από αριστερά συνέχισε να βγάζει κρύο. Την άλλη μέρα δούλευε μια χαρά. 

Τώρα μου δημιουργεί το πρόβλημα και στο καλοριφέρ. 

Δημοσ.

Στα Corsa C ήταν γνωστό πρόβλημα και ο λόγος βουλωμένο ψυγείο καλοριφέρ με αποτέλεσμα να μην μπαίνει νερό από την μηχανή ή να μπαίνει λίγο. 

Πριν δώσεις λεφτά κάνε καθαρισμό και αν δεν τότε το ψάχνεις παραπέρα. 

Αν οι θερμοκρασίες είναι κανονικές όπως πριν δεν είναι θερμοστάτης. 

Ξεκίνα από το εύκολο πρώτα. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, pavloa είπε

Καλημέρα και από μένα. Σε mercedes C180 1997  παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Βασικά αυτό το αυτοκίνητο έχει ξεχωριστό ρυθμιστή το τι αέρα θα βγάζει δεξιά και αριστερά. 

Αριστερά βγάζει χλιαρό και δεξιά βγάζει ζεστό. Όταν έχω μια ταχύτητα τότε βγάζει και από αριστερά ζεστό.

Όταν ανοίγω το air condition και το έχω στο ζεστό κάνει πάλι το ίδιο. Ενώ όταν το έχω στο κρύο από αριστερά βγάζει κρύο (παγωμένο) και από δεξιά βγάζει ζεστό.

Το πήγα σε ηλεκτρολόγο το πήγα σε συνεργείο και σε ψυκτικό αλλά κανένας δεν έβγαλε άκρη. Τι στο καλό μπορεί να φταίει? 

Δεν το γνωρίζω το μοντέλο, πολύ πιθανό να έχει ηλεκτρονικά μοτεράκια "clima" δηλαδή. Είναι λογικό μετά από τόσα χρόνια να έχουν φθορά, έχεις ακούσει ποτέ "κλακ κλακ" από το ταμπλό;

Πάντως είναι και αυτό ένα σύμπτωμα βουλώματος ή εξαέρωσης, συμπληρώνεις καθόλου αντιψυκτικό;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...