Επισκέπτης Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Άλλαξε πλάνο η Γερμανία. Κόβει την πράσινη ενέργεια, ανοίγει νέα εργοστάσια άνθρακα μέχρι το 2038, συνεχίζει τα 4 πυρηνικά που έχει και αδιαφορούν όλοι στην Ευρώπη πλέον για τις εκπομπές διοξειδίου. Καιρός ήταν γιατί μας τα ζαλισαν με τα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια. Η ενεργειακή κρίση αλλάζει τα πάντα. Οι δε πράσινοι στην κυβέρνηση, τσιμουδιά.
Stefanos683 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) αντι για καλες επιδοσεις στην ασφαλτο θα ρωτας αν εχει καλη μπαταρια. κ θα βαζεις την κινεζικη στην πρωτη αλλαγη, ποια πορσε..ο μαγκας με το ηλεκτρικο τρικυκλο μας περιμενει. θυμαστε κατι μοτοσυκλετες με κλουβα διπλα? ετοιμαστειτε Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2022 από Stefanos683
butters Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 13 ώρες πριν, ethereum είπε οσο για τον φιλο που λεει παραπανω για την αξία της Πορσε δεν θα μπω σε συζητηση με λεπτομέρειες , ειναι γνωστα τα ελαττώματα της πορσε και η έλλειψη ποιοτικού ελέγχου , και τα παραπονα των ιδιοκτητών , μπορεις να βρεις μεταχειρισμενη απο 15 χιλιαδες ευρω , ενα γερμανικο αυτοκίνητο σπορ οδήγησης της μεσαιας γερμανικης αστικης τάξης σχεδόν λαϊκων καταβολών στο εργοστασιο της VW ξεκίνησε δεν ειναι κατι το τρομερο , δεν ειναι η Παγκάνι ή Μπουγκατι που ειναι της ελίτ αυτοκίνητα , ειναι στο επιπεδο Μερσεντες και Bmw , απλα εχει ιστορια πισω εκει ειναι το σημαντικο κομματι , η παραδοση του σήματος της σπορ οδήγησης Ποια Mercedes και BMW είναι στα επίπεδα των Carrera, Cayman και Boxster; Και οδηγικά και σαν σύνολο. Για τα παράπονα των ιδιοκτητών, ας δούμε την έρευνα της JD Power στην οποία βγήκε #1 το 2021 (όπως και το 2016 και το 2019) ή του Consumer Reports. H Porsche εξακολουθεί να έχει τις περισσότερες νίκες σε αγώνες Le Mans, συμμετέχει σε πρωταθλήματα ταχύτητας και εξελίσσει τα αυτοκίνητά της και για αυτό κάθε πρόταση που έχει κατατάσσεται στις κορυφαίες επιλογές. Αν δεν είναι κάτι το τρομερό γιατί αποτελούν σημείο αναφοράς εδώ και δεκαετίες; Το έχουν καταφέρει πολλοί άλλοι αυτό; Και άλλοι είχανε παράδοση και κατέρρευσαν.
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 19 ώρες πριν, mistiri0 είπε Άμα ρωτήσεις τον μέσο άνθρωπο ο Elon Musk τι είναι θα σου πει για την Tesla, για τον Bill Gates η Microsoft, Ο Zuckeberg το Facebook. Θα εκπλαγείς όταν δεις ούτε το 5% έχει καν ακούσει αυτά τα ονόματα. Δεν υπάρχει η έννοια μέσος άνθρωπος, ούτε μέσος όρος. Είναι θεωρητικές έννοιες που απλώς δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. Υπάρχει το πάνω και το κάτω.
grayden Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Στις 19/3/2022 στις 9:45 ΜΜ, SilverMachine είπε Που ειναι τελικα ολες αυτες οι start-up καινουργιες εταιριες??? Μονο η τεσλα εμεινε (αν αυτο μπορει να θεωρηθει καινουργια εταιρια) Θυμαστε καποιοι απο εδω που λεγατε οτι θα μπουν καινουργια ονοματα στην αγορα κ εγω σας ελεγα για τα παπακια Λεφας?? (τι κραξιμο ειχα ακουσει τοτε χαχαχα) Μάλλον δεν παρακολουθείς τον χώρο. Tesla, Rivian, Lucid, Xpeng, NIO. Foxconn, Sony, Apple, Huawei, κτλ είτε μπαίνουν είτε έχουν ήδη μπει στο παιχνίδι. Από τα μεγάλα ονόματα οι μισές θα πουληθούν σε Κινέζους/Ινδούς/κτλ και οι άλλες μισές θ' αναγενηθούν από τις στάχτες τους για να επιβιώσουν.
papatsonis Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 22 ώρες πριν, rataplann είπε Οποιον δω με ηλεκτρικο πορσε,θα τονε φτυσω στη μουρη.. Ενώ κάτι άλλους με Panamera Diesel παρτους μια μεγάλη αγκαλιά...🤣 (Την είχα δει πριν χρόνια εξωτερικό πρώτη φορά και είχα πάθει ψιλό σοκ σε φάση "..μα τον Μάγκα, Νεράιδα..?")
Haldol Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Πλάκα - πλάκα, εγώ γουστάρω περισσότερο μία Taycan απ' ότι μία 911. Αν έπαιρνα τώρα sports car, μεταξύ αυτών των δύο, θα υπήρχε ξεκάθαρος νικητής. Στον αντίποδα, για καθημερινό αυτοκίνητο... ΔΕΝ θα έπαιρνα ηλεκτρικό! Για καθημερινό μου φαίνεται a pain in the a** το ηλεκτρικό. Για αυτοκίνητο ξεκαβλώματος είναι ότι πρέπει!
ethereum Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 10 ώρες πριν, butters είπε Ποια Mercedes και BMW είναι στα επίπεδα των Carrera, Cayman και Boxster; Και οδηγικά και σαν σύνολο. Για τα παράπονα των ιδιοκτητών, ας δούμε την έρευνα της JD Power στην οποία βγήκε #1 το 2021 (όπως και το 2016 και το 2019) ή του Consumer Reports. H Porsche εξακολουθεί να έχει τις περισσότερες νίκες σε αγώνες Le Mans, συμμετέχει σε πρωταθλήματα ταχύτητας και εξελίσσει τα αυτοκίνητά της και για αυτό κάθε πρόταση που έχει κατατάσσεται στις κορυφαίες επιλογές. Αν δεν είναι κάτι το τρομερό γιατί αποτελούν σημείο αναφοράς εδώ και δεκαετίες; Το έχουν καταφέρει πολλοί άλλοι αυτό; Και άλλοι είχανε παράδοση και κατέρρευσαν. με σειρα αξιολόγησης θα έβαζα σε πρωτη θέση τη BMW η Mercedes και τρίτη τη Porsche , σε καμμια περιπτωση στην πρωτη θεση ουτε καν 2η
SilverMachine Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 7 ώρες πριν, grayden είπε Μάλλον δεν παρακολουθείς τον χώρο.Tesla, Rivian, Lucid, Xpeng, NIO. Foxconn, Sony, Apple, Huawei, κτλ είτε μπαίνουν είτε έχουν ήδη μπει στο παιχνίδι.Από τα μεγάλα ονόματα οι μισές θα πουληθούν σε Κινέζους/Ινδούς/κτλ και οι άλλες μισές θ' αναγενηθούν από τις στάχτες τους για να επιβιώσουν. Οχι δεν παρακολουθω τον χωρο, πρεπει να ομολογησω. Ομως παρακολουθουσα παλαιοτερα τον χωρο των κινητηρων εσωτερικης καυσης κ ειχα στενες σχεσεις με τον περιοδικο τυπο της εποχης. Απο αυτους εμαθα πολλα κ για την ιστορια του. Να σε πληροφορησω λοιπον, με την σειρα μου, οτι αμα κατσεις κ διαβασεις τι μαρκες ειχαν ξεκινησει παραγωγη οταν πρωτοξεκινησαν οι μοτοσυκλετες κ τα αυτοκινητα τελη 19ου αιωνα, θα σου φυγει η μαγκια κυριολεκτικα. Μιλαμε για πολλες εκατονταδες (αν οχι τετραψηφιο νουμερο) που μπηκαν στο παιχνιδι. Απο αυτες μετα απο τα πρωτα 20-30 χρονια μειναν μονο 150 περιπου- που παλι ειναι πολλες. Κ για να μην μιλησουμε κ για το ποσες ειχαν προσπαθησει να πηδηξουν πανω στο τραινο του πετρελαιου, των γεωτρησεων, των αγωγων, των μεταφορων καυσιμων κλπ (ασυληπτα νουμερα). Πες μου λοιπον φιλε, ειναι τετοια τα νουμερα στις εταιριες κατασκευης ηλεκτρικων οχηματων? Ουτε κατα προσεγγιση νομιζω... Ουτε στις εταιριες μπαταριων, διανομης ρευματος κλπ. Κ δεν λεω οτι καποια στιγμη δεν θα ανεβουν αυτα. Αλλα παρατηρω αναποδη διαδρομη. Δλδ με τους παλαιους κινητηρες πηδηξαν ολοι επανω κ μειναν οι δυνατοτεροι. Με τα ηλεκτρικα πολυ λιγοι (σχετικα) ξεκιναν. Δεν βλεπω να γινεται καμια κοσμογονια. Δεν βλεπω παλικαρια να λενε "παω Αγγλια να στησω εταιρια ηλεκτρικων" (εστω πατινιων). Καταλαβες τωρα τι λεω? Κ δεν μιλαω μονο για ψωροκωσταινα. Δεν ακουω τιποτα τρομερο απο καμια χωρα. Πραγμα το οποιο με κανει να πιστευω οτι "τα ποστα" ειναι ηδη πιασμενα...... Τωρα κατι apple, foxconn, sony κλπ δεν μου λεει τιποτα παραπανω απ το "η Κορσερ απο μνημες αποφασισε να φτιαχνει κ τροφοδοτικα, μετα πληκτρολογια, μετα κουτια, μετα ακουστικα, μετα πυτζαμες κ στο τελος θα μπει κ στα οπορωκηπευτικα κ θα πουλαει κ μαρουλια Κορσερ". Γιγαντες ειναι, οτι θελουν δοκιμαζουν. Θα χαρω να εχεις πιο πολυ δικιο κ να μου εχουν ξεφυγει πολλα παντως.
anergos13 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 https://traction.gr/ki-omos-yparchei-dynatotita-egkatastasis-ichou-exatmisis-se-ilektrika-video/ Ολοι Super EV Car θα γινουμε....
The_Judas Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Αναμένω βέβαια και ελληνική πατέντα με 150db και τρύπια εξάτμιση Το είχαν αναφέρει και παλιότερα ότι θέλουν να βάζουν ήχο στα ηλεκτρικά και για την προστασία των πεζών γιατί έχουμε συνηθίσει ως πεζοί εκτός από την όραση να χρησιμοποιούμε και την ακοή. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2022 από The_Judas
Haldol Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 45 λεπτά πριν, The_Judas είπε Αναμένω βέβαια και ελληνική πατέντα με 150db και τρύπια εξάτμιση Εννοείται, με ηχειάκι να παίζει "ουίίί - τσσφ!" σε κάθε άφημα του γκαζιού. Κι ας μην έχει καν εξάτμιση!
grayden Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2022 11 ώρες πριν, SilverMachine είπε Δεν βλεπω να γινεται καμια κοσμογονια. Επειδή δεν παρακολουθείς τον χώρο. Αν θες να μετρήσεις τον κάθε πικραμένο που ξεκινάει μια εταιρεία για να βγάλει κάτι ηλεκτρικό θα μετράς δεκάδες χιλιάδες εταιρείες. Πχ. στην κατηγορία Electric Vehicle θα βρεις 2300 εταιρείες στην crunchbase, 2000 στα αυτόνομα, 1100 στις μπαταρίες, 12000 στις ανανεώσιμες, κτλ Και υπάρχουν πολλές ακόμα που βρίσκονται μέσα σε πανεπιστήμια ή σε ερευνητικά τμήματα εταιριών που μπορεί να κάνουν χρόνια να βγουν προς τα έξω. Συν βέβαια ένα σωρό εταιρίες από Κίνα/Ινδία/Αφρική/κτλ που δεν πολυβγαίνουν στην δυτική αγορά. Γενικά, η αγορά είναι τεράστια αλλά τους πιο πολλούς δεν θα τους μάθεις ποτέ γιατί είτε θα κλείσουν είτε θα εξαγοραστούν πριν φτιάξουν όνομα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα