Black Demis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, KyloRen είπε Σε δέκα χρόνια θα ξεχάσουμε και πως θα είναι τα αληθινά αμάξια με το τούρμπο να σκάει και να γρυλίζουν τα v8 v10, θα ακούγονται σαν ηλεκτρικά μπλέντερ. Δεν θα χαθούν θα βγαίνουν για χρήση πίστας κλπ δεν έχει λόγο κάτι με τόση φασαρία να κυκλοφορεί μέσα στην πόλη, τόσα χρόνια με πολύ ζόρι φτάσανε βενζινοκονητα να έχουν γίνει αθόρυβα
Chris_BMW Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, ethereum είπε μήπως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση οσον αφορα τις διαφορες μαρκες αυτοκινήτων εξισώνει τις ανισότητες του παρελθόντος ? δηλαδή η Porsche τι μπορεί πλέον να σου πουλήσει ως υπεραξία του brand για να δικαιολογήσει την τιμή ? το αμάξωμα ? το σημα ? ή την δόξα του παρελθόντος ? ενα Tesla ένα Huyndai ένα Audi μεσαίας κατηγοριας κανουν το 0- 100 σε χρονους Ferrari , 4.5 , 5 δευτερολεπτα κτλπ ενώ η διαρκεια και η αποδοση των μπαταριών είναι συγκεκριμένη , οπως και οι ηλεκτροκινητηρες εκτος λίγων εξαιρέσεων , κατι απο το οποίο κανείς κατασκευαστής δεν μπορει να ξεφύγει , η πολυτελεια ? ίσως , αντε και μια ένδοξη ιστορια η οποια ομως δεν εχει νόημα στον ηλεκτρισμό , ο κύκλος έκλεισε , ειναι σαν να ξεκινανε όλοι πάλι απο την αρχή απ την ίδια αφετηρία οπως λεει και το αρθρο το μεγαλυτερο μερος των εσόδων της Porsche ειναι απο τα παλια αυτοκίνητα εσωτερικης καύσης γιατι υπαρχει ακομη στους φιλους του αυτοκινήτου η γοητεία των κυλίνδρων και των κυβικών Πωωωω τι διαβάζω Θεέ μου . Αδερφέ έχεις μπει σε Porsche? Όσον αφορά την ποιότητα είναι ένα κλικ πάνω από όλες τις γερμανικές premium μάρκες . Ποσό δε μάλλον από τους υπόλοιπους . Έπειτα θεωρείς πως σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων μετράει το 0-100 ;; Μια Gt3 χάνει κατά κράτος σε σπριντ από στάση σχεδόν από οποιοδήποτε τεσλα . Για δες τι χρόνους γράφει στο Nurburgring όμως … 1 1
alexpap Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 “Μέχρι το 2030, το 80% των οχημάτων της Porsche θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά” Δηλαδή από τους πέντε(5) που έχουν στην Ελλάδα όλοι κι όλοι οι τέσσερις θα το έχουν κάνει ηλεκτρικό. Τι λέτε ρε Tesla και ξερό ψωμί και ας είναι και ζωγραφιστό. Παιδιά να φέρετε και εκείνα τα κινέζικα με τα πεντάλ γιατί εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη και το ρεύμα δεν σωνόμαστε αλλιώς.
Chris_BMW Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Στα του άρθρου τώρα . Ευτυχώς άφησαν ένα 20% Για τα Gt3-2 και Gt4 cayman..
VonLoutsos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 1 hour ago, alkpet said: Μέχρι το 30 ο Πούτιν θα έχει φτάσει στην Ίμπιζα Άντε επιτέλους να βλέπουμε Μπολσόι!!!
speedman_26 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 ετσι και αλλιως και το καινουργιο αυτοκινητο θα ειναι πολυτελεια σε λιγα χρονια στην χωρα μας. οι περισσοτεροι μονο μεταχειρισμενα θα αγοραζουν. 1
freegr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Αρκεί μέχρι τότε ο κόσμος να μην έχει αλλάξει προς το χειρότερο γιατί ούτε πατίνι δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε 1
butters Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ethereum είπε μήπως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση οσον αφορα τις διαφορες μαρκες αυτοκινήτων εξισώνει τις ανισότητες του παρελθόντος ? δηλαδή η Porsche τι μπορεί πλέον να σου πουλήσει ως υπεραξία του brand για να δικαιολογήσει την τιμή ? το αμάξωμα ? το σημα ? ή την δόξα του παρελθόντος ? ενα Tesla ένα Huyndai ένα Audi μεσαίας κατηγοριας κανουν το 0- 100 σε χρονους Ferrari , 4.5 , 5 δευτερολεπτα κτλπ ενώ η διαρκεια και η αποδοση των μπαταριών είναι συγκεκριμένη , οπως και οι ηλεκτροκινητηρες εκτος λίγων εξαιρέσεων , κατι απο το οποίο κανείς κατασκευαστής δεν μπορει να ξεφύγει , η πολυτελεια ? ίσως , αντε και μια ένδοξη ιστορια η οποια ομως δεν εχει νόημα στον ηλεκτρισμό , ο κύκλος έκλεισε , ειναι σαν να ξεκινανε όλοι πάλι απο την αρχή απ την ίδια αφετηρία οπως λεει και το αρθρο το μεγαλυτερο μερος των εσόδων της Porsche ειναι απο τα παλια αυτοκίνητα εσωτερικης καύσης γιατι υπαρχει ακομη στους φιλους του αυτοκινήτου η γοητεία των κυλίνδρων και των κυβικών Οι Ferrari και τα άλλα supercars επίσης είναι πλέον στα 3" σε επιτάχυνση, για αυτό και αρκετοί από τους ιδιοκτήτες τους τα στουκάρουν. Ωστόσο χάνουμε το νόημα αν μιλάμε για επιταχύνσεις, όπως και οι περισσότεροι που πάνε και αγοράζουν αυτοκίνητα με βάση το 0-100 ή την ιπποδύναμη αντί για την οδηγική εμπειρία που θα πάρουν από αυτά. Ένα "ταπεινό" Boxster, βενζινοκίνητο ή ηλεκτρικό, θα είναι πάντοτε πολύ πιο ευχάριστο οδηγικά σε σχέση με ένα Cayenne με διπλάσια ιπποδύναμη και κόστος. Ασχέτως από τυχόν "premium" φύκια και μεταξωτές κορδέλες, οι Porsche (Boxster, Cayman, Carrera) παραμένουν σταθερά επί δεκαετίες ως σημείο αναφοράς σε σπορ αυτοκίνητα (όπως και τα Lotus), γιατί είναι η επιτομή της σπορ οδήγησης, ασχέτως των μετρήσιμων επιδόσεων. Προσωπικά ποσώς με νοιάζει αν ο κινητήρας θα είναι ηλεκτρικός ή όχι. Σίγουρα τα ηλεκτρικά πάντως δεν έχουν λύσει το θέμα αυτονομίας και βάρους, για αυτό και πιθανόν διατηρεί το 20% με ICE κινητήρες. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2022 από butters 1
alexioannou Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Μαύρο κουτί και ηλεκτρικά πάνε παρέα ...... 1
cmvrgr Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Σε ηλεκτρικο δεν διαφερει αν παρεις Porsche η καποια αλλη μαρκα. Οι επιδόσεις θα ειναι οι ιδιες. Παντως θα υπαρξουν πολλα κιτ μετατροπης σε καποια μοντελα σε ηλεκτρικα. Οποτε θα δουμε και πολλες αντικες να κυκλοφωρουν κανονικα 🤣🤣🤣🤣🤣 1
ethereum Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, cmvrgr είπε Σε ηλεκτρικο δεν διαφερει αν παρεις Porsche η καποια αλλη μαρκα. Οι επιδόσεις θα ειναι οι ιδιες. Παντως θα υπαρξουν πολλα κιτ μετατροπης σε καποια μοντελα σε ηλεκτρικα. Οποτε θα δουμε και πολλες αντικες να κυκλοφωρουν κανονικα 🤣🤣🤣🤣🤣 Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου , τα ειπες όλα με πεντε λέξεις , ειναι αυτο που ήθελα να πω και εγω με το σχολιο μου και ισως παρεξηγηθηκα , αυτο ειναι το νόημα , και αυτος ειναι ο λογος που οι εταιρίες ξαναβγάζουν retro παλια μοντέλα σε ηλεκτρική επανέκδοση και τα κυκλοφορουν , δηλαδη να πουν στον κοσμο αυτη ειναι η ιστορία μας και η αξία μας για να ξεχωρίσουν απο τους άλλους , ειναι τα στοιχειώδη που κανει καποιος στη δημιουργία ενος brandname , τι ειναι αυτο που κανει ξεχωριστο το Gucci , ειναι η ιστορία της οικογένειας του οίκου των Gucci οσο για τον φιλο που λεει παραπανω για την αξία της Πορσε δεν θα μπω σε συζητηση με λεπτομέρειες , ειναι γνωστα τα ελαττώματα της πορσε και η έλλειψη ποιοτικού ελέγχου , και τα παραπονα των ιδιοκτητών , μπορεις να βρεις μεταχειρισμενη απο 15 χιλιαδες ευρω , ενα γερμανικο αυτοκίνητο σπορ οδήγησης της μεσαιας γερμανικης αστικης τάξης σχεδόν λαϊκων καταβολών στο εργοστασιο της VW ξεκίνησε δεν ειναι κατι το τρομερο , δεν ειναι η Παγκάνι ή Μπουγκατι που ειναι της ελίτ αυτοκίνητα , ειναι στο επιπεδο Μερσεντες και Bmw , απλα εχει ιστορια πισω εκει ειναι το σημαντικο κομματι , η παραδοση του σήματος της σπορ οδήγησης Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2022 από ethereum
dak6994 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Πολλή αισιοδοξία ότι θα φτάσουμε στο 2030 βλέπω.. 1
rataplann Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Οποιον δω με ηλεκτρικο πορσε,θα τονε φτυσω στη μουρη..
3DJIN Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 ε δε θα αγορασω τωρα... θα κανω υπομονη μεχρι το 2030!
1nsom-n1k Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Με μαύρα κουτιά και ηλεκτρικά, μας κάνατε σήμερα.... Τέλος! Θα πάμε στην Κούβα να οδηγούμε τα αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών, να πίνουμε ρούμι σαν πειρατές, να καπνίζουμε πούρα και να γουστάρουμε! Έτσι κι αλλιώς τα λεφτά δεν θα φτάνουν να ζήσουμε στην Ευρώπη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα