liakinen Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, lary7 είπε Αυτό τα τελευταία χρόνια είναι αδύνατο, υπάρχει κάμερα που καταγράφει το κάθε αμάξι,και μάλιστα πρέπει να κάτσει και 30 λεπτά νομίζω μέσα στην γραμμή. Απλά όταν σε μια σύμπραξη Δημόσιου - Ιδιωτικού τομέα, ο ιδιωτικός (ΚΤΕΟ) προσπαθεί να κάνει την δουλειά του αλλά το δημόσιο (έλεγχοι στους δρόμους) δεν κάνει τίποτα, λογικό είναι κάπου να ρετάρει το σύστημα. Σε 10 λεπτά πέρασε το δικό μου στις 15 Μαϊου. Παρακολούθησα όλη την διαδικασία. Ειδικότερα το τρίτο και τελευταίο στάδιο του ελέγχου (από κάτω έλεγχος του τεχνικού σε ψαλίδια κτλ) ήταν της πλάκας. Να τονίσω ότι είχε κόσμο εκείνη την μέρα (περίπου 15 αυτοκίνητα). Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2022 από liakinen
korakios Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Το 20ετίας+ που είχα , τα ίδια αμορτισέρ βγαίνανε όλο και καλύτερα με το πέρασμα του χρόνου ... 1
definitio Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2022 7 ώρες πριν, Bomber-21 είπε Μια χαρά περνάνε ακόμα και σήμερα παντός είδους χρέπια. Τρόποι υπάρχουν… Χωρίς καν να το ζητήσει ο ιδιοκτήτης, μάλιστα...πολύ πελατοκεντρική προσέγγιση. Εγώ πέρασα (Ι)ΚΤΕΟ τέλη Μαρτίου, αφού είχα αλλάξει αισθητήρα λάμδα, θεωρώντας πως οι αυξημένοι ρύποι (αισθητό και με τη μύτη μόνο) θα είχαν διορθωθεί. Αφού δοκιμάζει ο υπάλληλος 2-3 φορές το δικό μου, χωρίς να πει τίποτα, φέρνει ένα μικιό χιλιαράκι εταιρικό, το παρκάρει στη διπλανή λωρίδα ελέγχου, βάζει τον μετρητή στην εξάτμισή του και κάνει πως πατάει το γκάζι στο δικό μου, και καλά για να πάρει μέτρηση. Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα, μού είπε πως περιοδικά αυξάνονταν στα ~300 οι HC... Από δικό μου φιλότιμο έδωσα χρήματα και το διόρθωσα (έλεγχος συστήματος ανάφλεξης, παροχής αέρα, παροχής καυσίμου, καθαρισμός μπεκ & εν τέλει αλλαγή ECU-immobilizer...o παλιός είχε ψηθεί απ' ότι φαίνεται...γλιτώσαμε την αλλαγή καταλύτη) και το ξαναπήγα στο ίδιο ΚΤΕΟ για εθελούσιο έλεγχο, μόνο για ρύπους...για να επαληθεύσω με το ίδιο μηχάνημα ότι διορθώθηκε το πρόβλημα. ...με κοίταζαν λίγο σα παλαβό - ήταν ο ίδιος ελεγκτής εκεί - αλλά 'ντάξει... Οπότε αν αγόραζα παλι μεταχειρισμένο, δεν θα έδινα σημασία τί λέει το ΚΤΕΟ και πότε εκδόθηκε (εγώ είχα βγάλει ΚΕΚ το φθινόπωρο και οι ρύποι ήταν πολύ χαμηλά, στο ενδιάμεσο τα έπαιξε ο ECU), οπωσδήποτε θα το περνούσα ΚΤΕΟ, γιατί προβλήματα στους ρύπους μπορεί να καταδεικνύουν τη χρεία αρκετά ακριβών επισκευών...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα