Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, papresa είπε

Λοιπόν να σας δώσω και μία άλλη οπτική για τον αριθμό που δεν παιρνούν από ΚΤΕο.

Εμείς εδώ στην Σαμοθράκη δεν έχουμε ούτε ΚΤΕΟ, ούτε ΙΚΤΕΟ, ούτε κινητή μονάδα που το κσλύπτει η νομοθεσία. Πρέπει τα αντοκίνητα να στέλνονται Αλεξανδρούπολη με το αντίστοιχο κόστος. Υπάρχει βέβαια μία έκπτωση νομίζω αν δείξεις το ραντεβού και μετά το χαρτί από το ΚΤΕΟ, το στέλνεις πάει ένας υπάλληλος και το παραλαμβάνει από το πλοίο, το πάει στο ΚΤΕΟ, κάνουν τον έλεγχο και στο επιστρέφουν στο πλοίο, για να γλιτώσει ο οδηγός χρόνο και χρήμα. Πόσοι το κάνουν; Ειδικά όταν κυκλοφορούν το αυτοκίνητο μόνο εντός νησιού και είναι απαλλαγμένοι από ΚΤΕΟ, από την νομοθεσία...;;;

Πόσα άλλα νησιά σαν την Σαμοθράκη είναι υπό αυτές τις συνθήκες...;;; Πόσα απομακρυσμένα ορεινά χωριά...;;;

Είναι κάμποσα τα νησιά στα οποία δεν υπάρχει υποχρέωση για ΚΤΕΟ (μικρά νησιά κάτων των 5.000 κατοίκων), αλλά τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σε αυτά είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στο σύνολο των κυκλοφορούντων στην Ελλάδα.

Όσο για τα οχήματα στα απομακρυσμένα ορεινά χωριά, υπάρχει κανονικά υποχρέωση για ΚΤΕΟ.

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και εκεί που υπάρχουν ΚΤΕΟ παίρνουν το χαρτί χωρίς να πάνε το αμάξι!!!

Και γιατί να το πάνε αφού δεν πρόκειται να το "κόψουν" ό,τι πρόβλημα και αν έχει!

Δημοσ.

Νομίζω τα παραλετε.

Φέτος έναν φίλο μου τον κόψανε για κάποια θέματα. Τα διόρθωσε και πέρασε.

Εμένα θα με κόβανε αλλά καθάρισε ένας γνωστός μου .

Δημοσ.
3 ώρες πριν, nojom είπε

Νομίζω τα παραλετε.

Φέτος έναν φίλο μου τον κόψανε για κάποια θέματα. Τα διόρθωσε και πέρασε.

Εμένα θα με κόβανε αλλά καθάρισε ένας γνωστός μου .

Πες τον φίλο σου αν έδινε κάτι παραπάνω θα περνούσε και με τρεις ρόδες.

Δημοσ.

εντωμεταξύ το αρχικό άρθρο ξεκινάει με το πόσες είναι οι απώλειες στα ταμεία του κράτους. Αυτό είναι το πρώτο που μας ενδιαφέρει. Και σε άλλα παρόμοια άρθρα με παρανομίες μικρές ή μεγάλες, το πόσα χάνει το κράτος τονίζουν. Δηλαδή όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια μας ή για πάρει λεφτά το κράτος;

Αν αύριο αποφασίσουν οι μηχανόβιοι να μην αγοράσουν κράνος, το πρώτο που θα σχολιάσουν είναι πόσα θα χάσει το κράτος από τον ΦΠΑ. Αυτό τους ενδιαφέρει

Έτσι λοιπόν έχει καλλιεργηθεί η νοοτροπία, δε κάνω τίποτα, δε δίνω σημασία σε τίποτα γιατί όλα γίνονται για να μας τα αρπάξουν.

που αυτό ισχύει αλλά κάποια πράγματα τα κάνεις για τον εαυτό σου

Δημοσ.

Εντάξει δεν πέφτουμε από τα σύννεφα για την Ελλάδα μιλάμε. Όλα γίνονται για τα έσοδα του κράτους και τις ψήφους.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Bitbit είπε

εντωμεταξύ το αρχικό άρθρο ξεκινάει με το πόσες είναι οι απώλειες στα ταμεία του κράτους. Αυτό είναι το πρώτο που μας ενδιαφέρει. Και σε άλλα παρόμοια άρθρα με παρανομίες μικρές ή μεγάλες, το πόσα χάνει το κράτος τονίζουν. Δηλαδή όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια μας ή για πάρει λεφτά το κράτος;

Αν αύριο αποφασίσουν οι μηχανόβιοι να μην αγοράσουν κράνος, το πρώτο που θα σχολιάσουν είναι πόσα θα χάσει το κράτος από τον ΦΠΑ. Αυτό τους ενδιαφέρει

Έτσι λοιπόν έχει καλλιεργηθεί η νοοτροπία, δε κάνω τίποτα, δε δίνω σημασία σε τίποτα γιατί όλα γίνονται για να μας τα αρπάξουν.

που αυτό ισχύει αλλά κάποια πράγματα τα κάνεις για τον εαυτό σου

Υποτίθεται ότι τα κακοσυντηρημενα οχήματα αυξάνουν την πιθανότητα τροχαίων με τραυματίες η νεκρούς, άρα αυξάνουν το ασφαλιστικό κόστος προς τα ταμεία και το κράτος. Για αυτό θεσπισαν ελέγχους, όπως γίνονται και για διάφορα άλλα πράγματα. 

Τώρα περνώντας από την θεωρία στην πράξη, με την νοοτροπία και έτσι όπως λειτουργούμε στην Ελλάδα, το ΚΤΕΟ είναι κάτι παρόμοιο με τις ΥΔΕ για τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις. Να πάρει ο καθένας το παραδάκι του και αντε στο καλό. Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για την ασφάλεια του βρίσκει έναν καλό επαγγελματία ο οποίος εξετάζει ελέγχει και συστήνει αλλαγές και βελτιώσεις. 

Δημοσ.

Εγώ είχα σοβαρό πρόβλημα με την εξάτμιση χωρίς να το γνωρίζω... ήταν κουμπωμένη στραβά, θα μπορούσα να πάρω και φωτιά. Είχα περάσει ΚΤΕΟ και 2 φορές έβγαλα κάρτα καυσαερίων, πήγα και συνεργείο 2 φορές για διαφορετικό λόγο και κανείς δεν είδε ότι είχε πρόβλημα. Είμαστε χώρα άρπα-κόλλα δυστυχώς.

Δημοσ.
Στις 27/5/2022 στις 11:39 ΜΜ, Joshua21 είπε

Όσο για τα οχήματα στα απομακρυσμένα ορεινά χωριά, υπάρχει κανονικά υποχρέωση για ΚΤΕΟ.

Υποχρέωση έχουν, αλλά αν είναι απομακρυσμένα και δεν μετακινούνται σε μακρινές αποστάσεις, όπου δεν κινείται η αστυνομία, εσύ πιστεύεις ότι όλοι τα περνάνε...; Στην Ελλάδα ζούμε...

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, papresa είπε

Υποχρέωση έχουν, αλλά αν είναι απομακρυσμένα και δεν μετακινούνται σε μακρινές αποστάσεις, όπου δεν κινείται η αστυνομία, εσύ πιστεύεις ότι όλοι τα περνάνε...; Στην Ελλάδα ζούμε...

Όχι βέβαια, όλοι δεν τα περνάνε ούτε καν στις μεγαλουπόλεις που η αστυνομική παρουσία είναι πολύ έντονη, πόσο μάλλον σε περιπτώσεις σαν αυτή που περιγράφεις.

Από την άλλη όμως, ακριβώς επειδή μετακινούνται σε μικρές αποστάσεις στη μέση του πουθενά, είναι μικρό το κακό.

Δημοσ.

Εδώ κυκλοφορούν πόσοι οδηγοί που δε θα περνούσαν από εξετάσεις οδήγησης, τ' αμάξια που δε περνούν από ΚΤΕΟ μας πείραξαν...

:P

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι βέβαια, όλοι δεν τα περνάνε ούτε καν στις μεγαλουπόλεις που η αστυνομική παρουσία είναι πολύ έντονη, πόσο μάλλον σε περιπτώσεις σαν αυτή που περιγράφεις.

Από την άλλη όμως, ακριβώς επειδή μετακινούνται σε μικρές αποστάσεις στη μέση του πουθενά, είναι μικρό το κακό.

Ναι λογικά... 

Δημοσ.
Στις 28/5/2022 στις 1:22 ΜΜ, liakinen είπε

Πες τον φίλο σου αν έδινε κάτι παραπάνω θα περνούσε και με τρεις ρόδες.

Ετσι ειχαμε παει μια φορα με ενα φιλο , για να σπασουμε πλακα ,  να περασει ΚΤΕΟ  ενα Citroen Xanthia  :D :D

Aκομα  εχω στα ματια μου την εκπληξη του κτεατζη όταν μας ειδε να το παρκαρουμε στην εισοδο του ΚΤΕΟ  :D :D :D

Δημοσ.
Στις 28/5/2022 στις 12:51 ΠΜ, SB_1957 είπε

Και εκεί που υπάρχουν ΚΤΕΟ παίρνουν το χαρτί χωρίς να πάνε το αμάξι!!!

Και γιατί να το πάνε αφού δεν πρόκειται να το "κόψουν" ό,τι πρόβλημα και αν έχει!

Αυτό τα τελευταία χρόνια είναι αδύνατο, υπάρχει κάμερα που καταγράφει το κάθε αμάξι,και μάλιστα πρέπει να κάτσει και 30 λεπτά νομίζω μέσα στην γραμμή. Απλά όταν σε μια σύμπραξη Δημόσιου - Ιδιωτικού τομέα, ο ιδιωτικός (ΚΤΕΟ) προσπαθεί να κάνει την δουλειά του αλλά το δημόσιο (έλεγχοι στους δρόμους) δεν κάνει τίποτα, λογικό είναι κάπου να ρετάρει το σύστημα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lary7 είπε

Αυτό τα τελευταία χρόνια είναι αδύνατο, υπάρχει κάμερα που καταγράφει το κάθε αμάξι,και μάλιστα πρέπει να κάτσει και 30 λεπτά νομίζω μέσα στην γραμμή. Απλά όταν σε μια σύμπραξη Δημόσιου - Ιδιωτικού τομέα, ο ιδιωτικός (ΚΤΕΟ) προσπαθεί να κάνει την δουλειά του αλλά το δημόσιο (έλεγχοι στους δρόμους) δεν κάνει τίποτα, λογικό είναι κάπου να ρετάρει το σύστημα.

Μια χαρά περνάνε ακόμα και σήμερα παντός είδους χρέπια. Τρόποι υπάρχουν…

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...