bezan Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 10 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Οσο θεωρουμε οτι ειναι καλο να οδηγαμε ασυντηρητα αυτοκινητα 20ετιας ( και βαλε ) δε θα προκοψουμε. Εδω 4μελης οικογενεια εχει 3 αυτοκινητα,τα οποια δεν τα συντηρουν γιατι "δε βγαινουν". Κτεο ποτε,λαστιχα ποτε,φρενα απο τη μανα τους,αναρτησεις ομοιως και αν βρουνε κανα γειτονα κλεβουν κανα λαδι καλη ( κακη ) ωρα. Και ο χαρος ξεκινα. Πας και με 60 ( 80 ) μεσα στην πολη και μετα φταιει ο απεναντι. μονο για την 20αετια δεν συμφωνω, για ολα τα αλλα συμφωνω και εννοω οτι εαν ειναι συντηρημενο το αυτοκινητο, τοτε ειναι σαφως καλυτερο και πιο ασφαλες απο ενα χωρις λαστιχα/φρενα/αναρτησεις και βλημα οδηγο με αμαξι 6αετιας πχ επισης σε οτι γραφω, δεν εχει σκοπο να επιπληξει καποιον ο οποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα για παραπανω εξοδα οσον αφορα το/τα οχηματα του.
StamTheMan Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 5 λεπτά πριν, bezan είπε επισης σε οτι γραφω, δεν εχει σκοπο να επιπληξει καποιον ο οποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα για παραπανω εξοδα οσον αφορα το/τα οχηματα του. Αν δεν μπορει να το συντηρει,ας παρει κατι αλλο. Εκει παει το 3 / οικογενεια 2
umbrella co. Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Kαι που να δουν οι υπευθυνοι ποσα ειναι ανασφαλιστα, χωρις τελη κυκλοφοριας, καρτες καυσαεριων... Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2022 από umbrella co. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Για αυτό το λίγο υποτίθεται ότι υπάρχει το Κτεο. Να κόβει οχήματα που είναι επικίνδυνα για δημόσιο δρόμο. Είτε είναι 20+ ετών είτε 5 ετών. Επειδη έχει και πολλά πιο νέα μοντέλα που ειναι ασυντηρητα και επικίνδυνα. Αν το ελληνικό Κτεο έκανε σωστά τη δουλειά του δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα. Θυμάμαι τι κοιτούσαν στο γερμανικό κτεο όταν είχα το αμάξι με γερμανικές πινακίδες και τι έλεγχο κάνουν εδώ όταν εβαλα ελληνικά νούμερα. Καμμια σχέση. Ελαστικα παλιά ή με προφίλ κάτω των 2cm κόβονταν, εξατμίσεις που δεν είχαν επίσημη έγκριση κοβονταν, ζαντολαστιχα που δεν είχαν έγκριση του κατασκευαστή κοβονταν,μετατροπες σε σποιλερ, μοτέρ κλπ χωρίς έγκριση κοβονταν, φώτα που δεν επιτρέπονται για δημόσιο δρόμο κοβονταν, φρένα τελειωμένα κοβοντανκλπ κλπ, η λίστα είναι μεγάλη. Η τροχαια πολλούς ελέγχουν στο δρόμο. Θυμάμαι ελέγχουν ακόμα και σε πάρκινγκ σούπερ μάρκετ. Σιγουρα υπάρχουν πολλά και εκεί με μαϊμού κτεο, αλλά είναι η εξαίρεση.
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 4 λεπτά πριν, umbrella co. είπε Kαι που να δουν οι υπευθυνοι ποσα ειναι ανασφαλιστα, χωρις τελη κυκλοφοριας, καρτες καυσαεριων... Αν θέλουν τα βλέπουν.Το ότι δεν κάνουν κάτι για αυτό είναι το πρόβλημα.
bezan Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Αν θέλουν τα βλέπουν.Το ότι δεν κάνουν κάτι για αυτό είναι το πρόβλημα. εδω εισαι! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ 2 λεπτά πριν, bezan είπε εδω εισαι! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ μας εφαγε η ελευθερια και το οτι το κανω γιατι μπορω, δυστιχως......
dtk-386 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, jmmys είπε Για αυτό το λίγο υποτίθεται ότι υπάρχει το Κτεο. Να κόβει οχήματα που είναι επικίνδυνα για δημόσιο δρόμο. Είτε είναι 20+ ετών είτε 5 ετών. Επειδη έχει και πολλά πιο νέα μοντέλα που ειναι ασυντηρητα και επικίνδυνα. Αν το ελληνικό Κτεο έκανε σωστά τη δουλειά του δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα. Θυμάμαι τι κοιτούσαν στο γερμανικό κτεο όταν είχα το αμάξι με γερμανικές πινακίδες και τι έλεγχο κάνουν εδώ όταν εβαλα ελληνικά νούμερα. Καμμια σχέση. Ελαστικα παλιά ή με προφίλ κάτω των 2cm κόβονταν, εξατμίσεις που δεν είχαν επίσημη έγκριση κοβονταν, ζαντολαστιχα που δεν είχαν έγκριση του κατασκευαστή κοβονταν,μετατροπες σε σποιλερ, μοτέρ κλπ χωρίς έγκριση κοβονταν, φώτα που δεν επιτρέπονται για δημόσιο δρόμο κοβονταν, φρένα τελειωμένα κοβοντανκλπ κλπ, η λίστα είναι μεγάλη. Η τροχαια πολλούς ελέγχουν στο δρόμο. Θυμάμαι ελέγχουν ακόμα και σε πάρκινγκ σούπερ μάρκετ. Σιγουρα υπάρχουν πολλά και εκεί με μαϊμού κτεο, αλλά είναι η εξαίρεση. Kαι που να πας ΗΠΑ που γίνεται της μετατροπής το κάγκελο και όλοι κυκλοφορούν νόμιμα.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Kαι που να πας ΗΠΑ που γίνεται της μετατροπής το κάγκελο και όλοι κυκλοφορούν νόμιμα. Καλα εντάξει, στις ΗΠΑ υπάρχουν πολιτείες που δεν έχουν καν κτεο,αρκεί το αμάξι να στρίβει και να φρενάρει λιγο,αλλες που κοιτάνε μόνο τα καυσαέρια, ειδικα Καλιφόρνια ειναι πολύ αυστηρά. Άλλη ήπειρος, άλλοι κανόνες, υπάρχουν πράγματα απαράδεκτα και άλλα πολύ σωστά. Μιλαμε για Ευρώπη.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Νομιζω πως η ελλιπής συντήρηση δεν είναι αποτέλεσμα οικονομικών δυσκολιών. Είναι πιο πολύ θέμα νοοτροπίας, αφού πάει γιατι να ξοδέψω λεφτά σε αυτό, αφού δε μου το κόβει το ΚΤΕΟ γιατί να βάλω νέα λάστιχα κλπ κλπ. Είναι ο κλασικός τρόπος σκέψης πως εγώ ξέρω καλύτερα απο τον κατασκευαστή, καλύτερα απο τον μάστορα, καλύτερα απο όλους. Και σε αυτό έχουν συμβάλει αρκετοί μάστορες που προκειμένου να κρατάνε χαρούμενους τέτοιους πελάτες, τους κάνουν τα απολύτως απολύτως απαραίτητα. 1
adi32 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2022 Οι πιο πολλοί μόνο άμα μείνουν πάνε συνεργείο. Σέρβις κλπ δεν υπάρχουν. Αντε κάνα λάδι μια φορά στα 5 χρόνια
StamTheMan Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 9 ώρες πριν, adi32 είπε Αντε κάνα λάδι μια φορά στα 5 χρόνια Και αυτο μεταχειρισμενο.
Joshua21 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2022 22 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Νομιζω πως η ελλιπής συντήρηση δεν είναι αποτέλεσμα οικονομικών δυσκολιών. Είναι πιο πολύ θέμα νοοτροπίας, αφού πάει γιατι να ξοδέψω λεφτά σε αυτό, αφού δε μου το κόβει το ΚΤΕΟ γιατί να βάλω νέα λάστιχα κλπ κλπ. Είναι ο κλασικός τρόπος σκέψης πως εγώ ξέρω καλύτερα απο τον κατασκευαστή, καλύτερα απο τον μάστορα, καλύτερα απο όλους. Και σε αυτό έχουν συμβάλει αρκετοί μάστορες που προκειμένου να κρατάνε χαρούμενους τέτοιους πελάτες, τους κάνουν τα απολύτως απολύτως απαραίτητα. Εγώ θα έλεγα το αντίθετο, πως η ελλιπής συντήρηση είναι αποτέλεσμα ΚΥΡΙΩΣ οικονομικών δυσκολιών, ειδικά την τελευταία δεκαετία και βάλε. Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί που από άποψη δεν κάνουν ούτε τα απολύτως απαραίτητα στο αυτοκίνητο τους, αλλά δεν νομίζω να είναι η πλειοψηφία. Όσο για τους μάστορες, πως ακριβώς έχουν συμβάλλει σε αυτό? Τους πέφτει λόγος για το τι ακριβώς θα φτιάξουν/αλλάξουν στα αυτοκίνητα των πελατών τους? Είναι δυνατόν ο πελάτης να θέλει να αλλάξει πχ το ακρόμπαρο, αλλά ο μάστορας να τον υποχρεώσει να αλλάξει και τα ψαλίδια ξέρω γω? Τι να του πει, "ή θα στα αλλάξω όλα, ή τίποτα"?
QuantumWanderer Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Σκεφτόμουν, με την περαιτέρω βύθιση της οικονομικής κατάστασης στη χώρα, πόσο χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα σε θέματα οχημάτων με προδιαγραφές ασφαλείας (κατά ΚΤΕΟ), με ακόμα περισσότερους που δεν θα πηγαίνουν για έλεγχο.
basilis_k6 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Σκεφτόμουν, με την περαιτέρω βύθιση της οικονομικής κατάστασης στη χώρα, πόσο χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα σε θέματα οχημάτων με προδιαγραφές ασφαλείας (κατά ΚΤΕΟ), με ακόμα περισσότερους που δεν θα πηγαίνουν για έλεγχο. το κτεο ειναι καθαρα δωράκι σε επιχειρηματίες. δεν εχει κανενα νοημα για την κοινωνια απολύτως. 1% των ατυχημάτων ειναι απο το όχημα? πολύ λεω μαλλον. οι άνθρωποι ειναι το προβλημα. η παιδια, η τροχαια (ειχαμε και απο αυτο καποτε), οι δρομοι κτλ. 1
papresa Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Δημοσ. 27 Μαΐου 2022 Λοιπόν να σας δώσω και μία άλλη οπτική για τον αριθμό που δεν παιρνούν από ΚΤΕο. Εμείς εδώ στην Σαμοθράκη δεν έχουμε ούτε ΚΤΕΟ, ούτε ΙΚΤΕΟ, ούτε κινητή μονάδα που το κσλύπτει η νομοθεσία. Πρέπει τα αντοκίνητα να στέλνονται Αλεξανδρούπολη με το αντίστοιχο κόστος. Υπάρχει βέβαια μία έκπτωση νομίζω αν δείξεις το ραντεβού και μετά το χαρτί από το ΚΤΕΟ, το στέλνεις πάει ένας υπάλληλος και το παραλαμβάνει από το πλοίο, το πάει στο ΚΤΕΟ, κάνουν τον έλεγχο και στο επιστρέφουν στο πλοίο, για να γλιτώσει ο οδηγός χρόνο και χρήμα. Πόσοι το κάνουν; Ειδικά όταν κυκλοφορούν το αυτοκίνητο μόνο εντός νησιού και είναι απαλλαγμένοι από ΚΤΕΟ, από την νομοθεσία...;;; Πόσα άλλα νησιά σαν την Σαμοθράκη είναι υπό αυτές τις συνθήκες...;;; Πόσα απομακρυσμένα ορεινά χωριά...;;; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα