Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, mp123 said:

Με 30 πας σε αουντι η σε VW αν θελεις αμαξι του γκρουπ.Δεν πασ σε σεατ η σκοντα στο ποσο αυτο

Μια χαρά πας ανάλογα τι ψάχνεις. 

 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 19/3/2022 στις 9:19 ΠΜ, paylidis είπε

Από εμένα suv 

είσαι στο όριο που αύριο μεθαύριο μπορεί να κανείς οικογενεια, ενα suv είναι πολύ πιο άνετο (όχι τόσο λόγω χωρών αλλά λόγω υψους). 
 

48v hybrid ξεχνά τα κοροϊδία είναι (δεν είναι hybrid)

Τι έχεις δει ως τώρα..; Γράφεις κάποια μοντέλα αλλά απέχουν μεταξύ τους. 
 

απο εξοπλισμό τι θα ήθελες οποσδηποτε;

Αν δεν είναι υβριδικά τα 48v, τότε ποια είναι; Μήπως τα μπερδεύεις με τα plugin;

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, donatos77 είπε

Αν δεν είναι υβριδικά τα 48v, τότε ποια είναι; Μήπως τα μπερδεύεις με τα plugin;

καλα τα λεει το παλικαρι, εσυ μαλλον δεν εχεις υποψιν σου οτι τα 48v ειναι ψευδο-υβριδικα, ενω υπαρχουν και "κανονικα" υβριδικα.

Τα ψευδο, οντως δεν πετυχαινουν και τιποτα, αμελητεα μειωση στην καταναλωση, αχρηστη πολυπλοκοτητα και κοροιδια. Μονο για τεχνητη μειωση των ρυπων κανουν να γλιτωσεις κανα τελος κυκλοφοριας

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, armagedwnn είπε

Απλά είμαστε petrolheads και δεν είμαστε πολλοί. Το λογικό είναι αυτό που βλέπουν οι υπόλοιποι την οικονομία. Γιατί το θεωρούν ένα βασικό έξοδο χωρίς να παίρνουν καμία απόλαυση πέρα από την μετακίνηση με ευκολία.

Τώρα τι θα γλιτώσουν από τα 7/100 στα 5.5/100 και να φοβάσαι μην περάσει το στροφόμετρο τις 3000 στροφές δεν ξέρω. Αλλά ο καθένας με τις λόξες του.

Petrolhead και κατανάλωση 7lt/100km δεν πάνε στην ίδια πρόταση, just saying. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, mp123 είπε

Ναι ρε σεις φτάνει πια η μιζερια. Πολυ κλαψα. Στην τελικη παρτε ποδηλατο. 

Πρεπει να ανοιχτει θεμα στην καταλληλη ενοτητα ( τζοφρασ μερια )που να δειχνουμε καταλωσεις το trip των αυτοκινητων μας .  8.3 εχω με το μινι . Ποτε δεν κλαιγωμε. Ηξερα τι πηρα.

Επειδή το είχα για πάνω απο 2000χλμ.. οδηγείς αρκετά οικονομικά. Αν αρχίζεις να το πατάς θα δεις πάνω απο 10.

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, telis είπε

Με 100-110, δηλαδή

με πραγματικά 90-100 δεν κάνεις ταξίδι, σε περνάνε και τα ΚΤΕΛ.

Xαχαχαχαχα ναι αυτό.. Τα όρια είναι για τους άσχετους! 

Πραγματικά θα ήθελα να δω ποιος από όλους εσάς  τους Έλληνες ραλίστες έχουν οδηγήσει εκτός Ελλάδος με αυτά τα μυαλά, και έχει γυρίσει πίσω με αυτοκίνητο. 

Αλλά νταξ.. Εδώ είναι Ελλάδα και είσαι επικίνδυνος αν πηγαίνεις 100-110 στη δεξιά στην εθνική, αλλά είσαι φοβερό αλάνι αν πηγαίνεις με 220 Αθήνα Καλαμάτα, γιατί νταξ.. έχεις αμαξάρα που είναι σαν να πήγαινεις με 60..και άσε που έχεις δει και το Fast n the Furius 2-3 φορές, άρα είσαι κομπλε!

  • Like 10
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, donatos77 είπε

Αν δεν είναι υβριδικά τα 48v, τότε ποια είναι; Μήπως τα μπερδεύεις με τα plugin;

Οχι δε τα μπερδευω καθολου. ΔΕΝ ειναι υβριδικα τα 48V. Δε μπορεις να κινηθεις αυτονομα με τα 48V ουτε 5 μέτρα χωρις τη λειτουργια του θερμικου κινητηρα. Υβριδικα κανονικά ειναι τα τύπου Toyota που σου δινουν καποια ΧΛΜ χωρις να δουλευει το θερμικό μοτέρ.

49 λεπτά πριν, G.bar είπε

επικίνδυνος αν πηγαίνεις 100-110 στη δεξιά στην εθνική

100-110 αριστερα στην εθνικη ειναι το επικινδυνο και δυστυχως πολλοι κανουν αυτό. Τερμα δεξια μαζι με τις νταλικες πηγαινε και με 80...

  • Like 6
Δημοσ.
10 ώρες πριν, aromeo είπε

Petrolhead και κατανάλωση 7lt/100km δεν πάνε στην ίδια πρόταση, just saying. 

Είναι σε άλλη παράγραφο και έχει άλλο νόημα. Just saying.

Αλλά πέρα απ' όλα αυτά δεν σε κάνει το 7/100 petrolhead. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, paylidis είπε

Οχι δε τα μπερδευω καθολου. ΔΕΝ ειναι υβριδικα τα 48V. Δε μπορεις να κινηθεις αυτονομα με τα 48V ουτε 5 μέτρα χωρις τη λειτουργια του θερμικου κινητηρα. Υβριδικα κανονικά ειναι τα τύπου Toyota που σου δινουν καποια ΧΛΜ χωρις να δουλευει το θερμικό μοτέρ.

 

Είναι υβριδικά, αλλά επειδή όπως λες δεν μπορούν να κινήσουν ανεξάρτητα το όχημα ξεχωρίζονται ως mild.
Στα 48V συνήθως υπάρχει ηλεκτροκινητήρας (γύρω στα 10-20HP) που υποβοηθάει τον θερμικό, αλλά δεν μπορεί/φτιαχτεί να κινεί το όχημα.
Συνήθως δεν έχουν σχεδόν καμία επίδραση, πέρα σε niche επιταχύνσεις και φυσικά της φορολογίας.
Βέβαια φταίει το μάρκετινγκ που εμμέσως πλην σαφώς τα κάνει ισάξια με τα αυτόνομα και PHEV.

Αναφορά σε κείμενο

100-110 αριστερα στην εθνικη ειναι το επικινδυνο και δυστυχως πολλοι κανουν αυτό. Τερμα δεξια μαζι με τις νταλικες πηγαινε και με 80...

Η συζήτηση δεν ήταν για τα "αριστερά", αλλά ότι τα 100-110 είναι ξεφτίλα και καλύτερα να πας με τα ΚΤΕΛ.
Κάτι που δυστυχώς συμμερίζονται πολλοί στην Ελλάδα. 
Την χώρα που ο μέσος οδηγός νομίζει είναι ο Άρχων της Autobahn, αλλά οδηγικά κατατάσσεται κάτι λιγότερο από ντόπιος ταρίφας στο δρόμο Κεράλας - Μπαγκαλόρ...

  • Like 1
Δημοσ.

Αν πάρεις μίνι Κούπερ τελικά αυτη είναι η κατανάλωση.αποκλειστικά μέσα στην πόλη.

0A02984F-7E09-4344-9785-18CEDCE81BB2.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί ο αρχικός νηματοθέτης να κάνει μια σύνοψη που καταλήγει / απορρίπτει / γουστάρει; Γιατί νομίζω πλέον γίνεται ανταλλαγή απόψεων και όχι προτάσεων σύμφωνα με τα θέλω αυτουνού που θα σκάσει τα φράγκα!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...