Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, paylidis είπε

Βασικα κατανταει μιζερο να σε περνανε οι νταλικες και το ΚΤΕΛ στην εθνικη για να πεις κάνω οικονομια/εχω οικονομικό αμαξι.. Αν θελεις να κανεις οικονομια παρε το κτελ ή το τραινο ή κανε οτοστοπ ξερω γω...

Θεωρω οτι εως κ επικινδυνοι ειναι καποιοι υβριδικοι/ηλεκτροκινητοι που τους βλεπεις να σου εμφανιζονται μπροστα σου στην αριστερη και να πηγαινουν με 100-110 θεωρώντας οτι ειναι οκ μαλιστα... (το ιδιο σαφως ισχυει κ για τους βενζινοκίνητους, αλλα αυτοι που προανεφερα ειναι μαστιγα της τελευταίας τριετίας)

 

*και τα γραφω αυτα εχοντας αγοράσει για δεύτερο ένα αμαξι πολυ οικονομικό σε καυσιμο λόγω των πολλών χλμ που κανει (χωρις να το οδηγας οικονομικά μαλιστα)*

Μιζερια πολυ σωστα το ειπες. Δλδ ενταξη εχω βαρεθει οικονομια οικονομια . Οι πιο πολλοι αγοραζουν αυτοκινητα 25 30κ για να κανουν οικονομια  παρτε πχ ενα αυτοκινητο 18 κ και τα υπολοιπα 7 κ θα ειναι καβατζα για την βενζινη  καταλαβαίνεις τωρα το σκεπτικο μου. Γιατι να δωσω 25 30κ για να κανω οικονομια ; θα παρω κατι με 18 το πολυ.

Δλδ ακουω κσι διαβαζω οτι δινουν 30κ κσι σκεφτοντε την οικονομια να καιει λιγο. Η λογικη του παραλογου για εμενα.

 

 

 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 9
  • Thanks 1
  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ θα κοιτούσα capture, c4 (δεν ξέρω από χώρους πως τα πάει βέβαια), puma και tiguan (και το αντίστοιχο skoda). Πήγαινε σε όλες τις μάρκες και δες τα όλα και οδήγησε τα όλα.

 

Υ.Γ. 1 Οικονομία κάνεις κρατώντας το παλιό σου αυτοκίνητο ή αγοράζοντας ένα παλιό αυτοκίνητο (το πόσο παλιό το οριοθετείς εσύ). Το θέμα είναι η διαφορά στην ασφάλεια που σου παρέχει ένα π.χ. passat του 2006 με ένα του 2022. Τα έβαλα κάτω και τελικά η διαφορά στην ασφάλεια είναι μικρή, φαίνεται και από τα crash test, με μεγάλο πλεονέκτημα του καινούριου τα αυτόματα συστήματα φρεναρίσματος. 

Υ.Γ. 2 Φίλος ψάχνει αυτοκίνητο με <20χιλ€ για 3μελή οικογένεια, για καινούριο με χώρους δεν... Οπότε κοιτάει 10ετίας sedan >2000cc που τα βρίσκει τζάμπα. 

Υ.Γ. 3 Τελικά τα υβριδικά της Τ είναι μια εναλλακτική του πετρελαίου, αφού μέσα στην πόλη στοιχίζουν λίγο λιγότερο ή τα ίδια, ενώ εκτός παραπάνω. Με μεγάλο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα το αυτόματο, το προηγούμενο χάλια το καινούριο θέλω να το δοκιμάσω, λένε είναι καλύτερο. Αν δεν θέλεις να σκέφτεσαι τα προβλήματα του πετρελαίου σκέφτεσαι τα προβλήματα του υβριδικού και την μπαταρία.

  • Like 4
Δημοσ.

Χαιρετώ, η δικιά μου γνώμη σε αυτούς τους καιρούς, (τιμή της βενζίνης, εναλλακτικές μεθόδους ενέργειας, κατανάλωση, περιβάλλον) είναι ένα FULL HYBRID (όχι Mild Hybrid). Ηλεκτρικό όχι τουλάχιστον σε αυτή τη χώρα που δεν έχουμε υποδομές. Μελλοντικά ίσως. Εγώ προσωπικά έχω παραγγείλει το Toyota Yaris Cross Hybrid. Τώρα αν θες επιδόσεις και όχι οικονομία κατανάλωσης, όπως λένε και οι προηγούμενοι πήγαινε κλασικά σε βενζίνη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mp123 είπε

Μιζερια πολυ σωστα το ειπες. Δλδ ενταξη εχω βαρεθει οικονομια οικονομια . Οι πιο πολλοι αγοραζουν αυτοκινητα 25 30κ για να κανουν οικονομια  παρτε πχ ενα αυτοκινητο 18 κ και τα υπολοιπα 7 κ θα ειναι καβατζα για την βενζινη  καταλαβαίνεις τωρα το σκεπτικο μου. Γιατι να δωσω 25 30κ για να κανω οικονομια ; θα παρω κατι με 18 το πολυ.

Δλδ ακουω κσι διαβαζω οτι δινουν 30κ κσι σκεφτοντε την οικονομια να καιει λιγο. Η λογικη του παραλογου για εμενα.

 

 

 

Ε ναι κάπου έλεος δηλαδή. Σου λέει κλείσε το ρεύμα κάνε οικονομία,μην κάνεις περιττά ταξίδια κάνε οικονομία , μην κάνεις το ένα, κάνε οικονομία, κάνε οικονομία μας πρήξανε τα ουμπ@λα με την οικονομία θέλω και απόλαυση υπάρχουμε και εμείς στην εξίσωση δεν είμαστε δούλοι των αυτοκινήτων. Θέλω όταν κάνω ένα ταξίδι να μην τρέχω σαν δαιμονισμένος αλλά να το απολαμβάνω ταυτόχρονα. Αν είναι να πηγαίνω με 100 και να λέω κάποια στιγμή θα φτάσουμε στην Δραμα μετά από 150 km τι να το κάνω; Αλλιώς να καταργήσουμε και τον δρόμο της Εγνατίας και να πηγαίνουμε από τον δρόμο πίσω από τις λίμνες μια χαρά είναι όλο στροφές και ανηφόρες.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 5
Δημοσ.

Ναι ρε σεις φτάνει πια η μιζερια. Πολυ κλαψα. Στην τελικη παρτε ποδηλατο. 

Πρεπει να ανοιχτει θεμα στην καταλληλη ενοτητα ( τζοφρασ μερια )που να δειχνουμε καταλωσεις το trip των αυτοκινητων μας .  8.3 εχω με το μινι . Ποτε δεν κλαιγωμε. Ηξερα τι πηρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά είμαστε petrolheads και δεν είμαστε πολλοί. Το λογικό είναι αυτό που βλέπουν οι υπόλοιποι την οικονομία. Γιατί το θεωρούν ένα βασικό έξοδο χωρίς να παίρνουν καμία απόλαυση πέρα από την μετακίνηση με ευκολία.

Τώρα τι θα γλιτώσουν από τα 7/100 στα 5.5/100 και να φοβάσαι μην περάσει το στροφόμετρο τις 3000 στροφές δεν ξέρω. Αλλά ο καθένας με τις λόξες του.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mp123 είπε

Εγω πιστευω πως για εθνικη αναλιγα τι αυτοκίνητο εχεις τοσο πας. Πχ ειχα το 316 πηγαινα 160 180 , είχα το καπτουρ 120 140 , το σουιφτ 110 120 , το rx8 200 220 στο χαλαρο , τωρα με το μινι 160 180.

Γιατι να δωσεις πχ 30 40κ να παρεις ενα καλο αμαξι κσι να πηγαινεις με 120. Αλλα οκ γουστα ειναι αυτα  ο καθενασ σκεφτετε αλλοιως. Τωρα μην το ριξουμε στην οικονομια στο καυσιμο. Κανταει βαρετο. 

Σε autobahn;
Γιατί εάν λες Ελλάδα και χαλαρό στα 220, μόνο εάν απογειώνεσαι από το ΕΛ. Βενιζέλος.

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, LongTom είπε

Σε autobahn;
Γιατί εάν λες Ελλάδα και χαλαρό στα 220, μόνο εάν απογειώνεσαι από το ΕΛ. Βενιζέλος.

 

Αθηνα καλαματα ανετοτατα με τον δρομο τωρα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. 1 Οικονομία κάνεις κρατώντας το παλιό σου αυτοκίνητο ή αγοράζοντας ένα παλιό αυτοκίνητο (το πόσο παλιό το οριοθετείς εσύ). Το θέμα είναι η διαφορά στην ασφάλεια που σου παρέχει ένα π.χ. passat του 2006 με ένα του 2022. Τα έβαλα κάτω και τελικά η διαφορά στην ασφάλεια είναι μικρή, φαίνεται και από τα crash test, με μεγάλο πλεονέκτημα του καινούριου τα αυτόματα συστήματα φρεναρίσματος. 

 

Επ' αυτού πολύ αμφιβάλω.
Τι τεστ ποιου οργανισμού είδες και η διαφορά ήταν μικρή;

Προσωπικά βλέπω σοβαρές διαφορές (κυρίως έλλειψη μετρήσεων) στο παλαιότερο μοντέλο (το οποίο μετράει 17 χρόνια):
https://cdn.euroncap.com/media/8698/euroncap_vw_passat_2005_5stars.pdf

https://cdn.euroncap.com/media/4893/euroncap_volkswagen_passat_2014_5stars.pdf

Πρέπει να προσέχουμε τα μικρά γράμματα, τα "αστέρια" παλαιότερων μετρήσεων (ιδίως προ '09) ΔΕΝ αντιπροσωπεύουν ισοδύναμα αποτελέσματα σύγχρονων μετρήσεων. Με τα χρόνια οι δοκιμές γίνονται πολύ πιο αυστηρές και οι δείκτες αυξάνονται να συμπεριλάβουν πράγματα που δεν υπήρχαν πριν.
 

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ την Ascona την άνοιξα 180 για ένα λεπτό και ήταν από το θόρυβο σαν να πήγαινα 300 😜

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αθηνα καλαματα ανετοτατα με τον δρομο τωρα

ΟΚ. 
Απλά 220 δεν είναι ούτε άνετα, ούτε χαλαρά, ούτε νορμάλ σε Ελληνικούς δρόμους με Έλληνες οδηγούς.
Δυστυχώς αυτό αποδεικνύουν τα στατιστικά.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Απλά είμαστε petrolheads και δεν είμαστε πολλοί. Το λογικό είναι αυτό που βλέπουν οι υπόλοιποι την οικονομία. Γιατί το θεωρούν ένα βασικό έξοδο χωρίς να παίρνουν καμία απόλαυση πέρα από την μετακίνηση με ευκολία.

Τώρα τι θα γλιτώσουν από τα 7/100 στα 5.5/100 και να φοβάσαι μην περάσει το στροφόμετρο τις 3000 στροφές δεν ξέρω. Αλλά ο καθένας με τις λόξες του.

Αυτα δεν εινσι τιποτα. Που να ακουσεις συζητησεις για παπια και μικρα σκουτερ που υπολογιζουν κσι τα 0.1 λιτρα.Τρελλο γελιο και καθοντε και υπολογιζουν ετησιο κοστος. 

Δεν μπορω την μιζερια .  Και στισ 2 μηχανες μονο 100ρα. Ας παει και 3 το λιτρο. Οσο μπορω οκ. Αν δεν μπορω θα παρω ενα ποδηλατο και δεν θα κλαιγομε.Ελεος δλδ.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, LongTom είπε

Επ' αυτού πολύ αμφιβάλω.
Τι τεστ ποιου οργανισμού είδες και η διαφορά ήταν μικρή;

Προσωπικά βλέπω σοβαρές διαφορές (κυρίως έλλειψη μετρήσεων) στο παλαιότερο μοντέλο (το οποίο μετράει 17 χρόνια):
https://cdn.euroncap.com/media/8698/euroncap_vw_passat_2005_5stars.pdf

https://cdn.euroncap.com/media/4893/euroncap_volkswagen_passat_2014_5stars.pdf

Πρέπει να προσέχουμε τα μικρά γράμματα, τα "αστέρια" παλαιότερων μετρήσεων (ιδίως προ '09) ΔΕΝ αντιπροσωπεύουν ισοδύναμα αποτελέσματα σύγχρονων μετρήσεων. Με τα χρόνια οι δοκιμές γίνονται πολύ πιο αυστηρές και οι δείκτες αυξάνονται να συμπεριλάβουν πράγματα που δεν υπήρχαν πριν.
 

Το ίδιο τεστ κοίταξα κι εγώ. Έγραψα ότι η μεγάλη διαφορά είναι τα αυτόματα φρεναρίσματα και κάποια άλλα ηλεκτρονικά πολύ σημαντικά που συνδέονται και δεν έχει το παλιό. Βέβαια δεν τα έχουν σε όλες τις εκδόσεις. Θυμάμαι τέλος του 2020 στο πασσατ δεν ήταν standard το αυτόματο φρενάρισμα, και δεν θυμάμαι αν υπήρχε διαθέσιμο κιόλας αλλά στο XC40 ήταν. Είχε ειδοποιήσεις για να φρενάρεις εσύ και μετά την πρώτη σύγκρουση να φρενάρει το όχημα αν δεν φρενάρει ο οδηγός. Τις προσφορές δεν τις έχω κρατήσει για να τα αναφέρω σωστά...

Εγώ βλέπω στις εικόνες οδηγού συνοδηγού, θεωρώ ότι δεν έχει αλλάξει η παλέτα με τα χρώματα, ότι και στα δύο είναι όλα σχεδόν πράσινα.

Υ.Γ. Σε δυναμικά χαρακτηριστικά ως προς την παθητική ασφάλεια του αυτοφερόμενου πλαισίου η σημαντική διαφορά της επόμενης γενιάς από b6-7 σε b8 ήταν το πίσω σύστημα των τροχών που ενισχύθηκε και έγινε αλουμινένιο, ακόμα και η στρεπτική ακαμψία έμεινε η ίδια 20κάτι χιλιάδες.  Προφανώς αν είχα να διαλέξω το καινούριο θα έπαιρνα αλλά τώρα 25χιλ€ για τόσο μικρή διαφορά δεν τα λες λίγα και δεν μπορώ να τα δώσω. Αν είχα punto του 2000 ναι εκεί θα ήταν τεράστια διαφορά...  

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Ola150 είπε

Θα πω το Puma γιατί δε το έχει πει κανένας (και γιατί το αγόρασα, δηλαδή το παρήγγειλα τον Σεπτέμβρη του '21, ακόμη δεεεεεεν). Είναι ωραίο αυτοκίνητο, με τα καλά και τα κακά του suv/crossover (ύψος--->αέρας). Προσωπικά στο test drive του (στο δίνουν ~30 λεπτά μόνος σου, δίχως τον πωλητή) μου άρεσε και το γκάζι του και το ύψος του. Οι χώροι του είναι ΟΚ αλλά από την στιγμή που βασίζεται στο πάτωμα του Fiesta έχει αντίστοιχους χώρους. Focus/Kuga προφανώς έχουν περισσότερη άνεση.

Με χρηματοδότηση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο Ford που αν δώσεις το 40% μπροστά έχεις 2.99% επιτόκιο σίγουρα κερδίζει πόντους. ΑΛΛΑ αν δεν πάρεις 150 άλογα αυτοκίνητο δεν πρόκειται να δεις δισκόφρενα πίσω σε οποιοδήποτε Ford.

Οπτικά μου αρέσει το 3008 ή το Q3 αλλά τα €€ ανεβαίνουν αρκετά. 

Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις αμπάριζα όλες τις αντιπροσωπείες και να δεις τα αυτοκίνητα που σου αρέσουν. Όταν κατασταλάξεις σε αυτό, κοιτάς εκδόσεις, προσφορές κλπ.  

Είσαι στην ομάδα στο fb; Με το που το πάρεις άλλαξε μπαταρία γιατί είναι μάπα η μανίσια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...