Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα,με αυτά τα λεφτά θα πήγαινα σε Hyundai 20n performance στα 28.000 περίπου ,έχουν και 10 χρόνια εγγύηση αν δε κάνω λάθος ,η Hyundai απ' τις λίγες που δίνουν τόσο,για επιδόσεις και καυλα μέχρι να κάνεις την οικογένεια ,μετά το πουλάς και αγοράζεις κάτι μεγαλύτερο για το παιδί. 

2η άποψη ένα Nissan qashqai , μεταχειρισμένο ,υπάρχουν αρκετά σε καλή κατάσταση, μιας και japan ,αν και δεν μου αρέσουν τα SUV .

Αλλιώς για καινούργιο Hyundai Tucson https://www.gocar.gr/videos/watch/78706,GOCAR_TEST_-_Hyundai_Tucson_16_180ps_48.html

Καλη αγορά φίλε μου,ότι και να επιλέξεις .

3 λεπτά πριν, Skrou είπε

Καλησπέρα και από εμένα,με αυτά τα λεφτά θα πήγαινα σε Hyundai 20n performance στα 28.000 περίπου ,έχουν και 10 χρόνια εγγύηση αν δε κάνω λάθος ,η Hyundai απ' τις λίγες που δίνουν τόσο,για επιδόσεις και καυλα μέχρι να κάνεις την οικογένεια ,μετά το πουλάς και αγοράζεις κάτι μεγαλύτερο για το παιδί. 

2η άποψη ένα Nissan qashqai , μεταχειρισμένο ,υπάρχουν αρκετά σε καλή κατάσταση, μιας και japan ,αν και δεν μου αρέσουν τα SUV .

Αλλιώς για καινούργιο Hyundai Tucson https://www.gocar.gr/videos/watch/78706,GOCAR_TEST_-_Hyundai_Tucson_16_180ps_48.html

Καλη αγορά φίλε μου,ότι και να επιλέξεις .

Α ξέχασα να αναφέρω το Toyota Corolla hybrid ,που πήρε γνωστός μου πρόσφατα στα 23.000 χιλιάρικα,πολύ οικονομικό αμάξι 1.8 κυβικά ,χωρίς τέλη ,με πολύ μικρή κατανάλωση αν προσέχεις στα 3.5 λίτρα τα 100χλμ.με αρκετούς χώρους , ώντας μεγαλύτερο από Yaris και μπορείς να το αγοράσεις με αρκετά έξτρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τα αμάξια που ανέφερε ο φίλος παραπάνω, το countryman είναι πολύ φτωχό σε εξοπλισμό και βαρύ για το μοτέρ του και το μερσεντές είναι απαράδεκτο σε θέμα ποιότητας υλικών στο εσωτερικό του. 
 

τι ανάγκες έχεις σε χώρους; 
 

edit: ώπα ρε, έχασα 6 σελίδες εγώ. Προς το παρόν θα έλεγα απόσταση από τα Α3 Q3 αυτής της γενιάς. Γνωστός πήρε το Α3 κούτα και έχει καεί, κάθε 2 εβδομάδες μέσα για μια το αμάξι με θέματα λογισμικού απ όσο λενε, και αναμένουν αναβάθμιση. Πολλές παρόμοιες ιστορίες στα ελληνικά group του Facebook 

Επεξ/σία από Stavmitsos
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Ola150 είπε

 

 ΑΛΛΑ αν δεν πάρεις 150 άλογα αυτοκίνητο δεν πρόκειται να δεις δισκόφρενα πίσω σε οποιοδήποτε Ford.

 

whaaaat? βγαινουν ακομα καινουργια αυτοκινητα με ταμπούρα?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

whaaaat? βγαινουν ακομα καινουργια αυτοκινητα με ταμπούρα?

Δυστυχώς ναι. Το είχαν βγάλει κανονικά με δισκόφρενο. Από πέρσι αν δεν κάνω λάθος, ότι δεν έχει 150 άλογα δεν έχει και δισκόφρενα πίσω. 

  • Sad 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

whaaaat? βγαινουν ακομα καινουργια αυτοκινητα με ταμπούρα?

Μερικές εταιρείες σε έως 90 άλογα , τελευταία έπαιξε είδηση ότι λόγω κλιματικής αλλαγής, περιβαλλοντολογικες συνθήκες κτλ τα ταμπουρα θα επιστρέψουν υπό προϋποθέσεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, DjTony είπε

Ποια είναι η μέση κατανάλωση που σου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδιού σε μια μεικτή απόσταση 2-3 χιλιάδων χιλιομέτρων; δηλαδή και εντός πόλης με κίνηση και εκτός καμιά εθνική κλπ.. Σε ευχαριστώ 

Εντός πόλης, καλοκαίρι, είμαι στο 3,9 με 4 αλλά με αρκετά συντηρητική οδήγηση. Τον χειμώνα λόγω θέρμανσης ανεβαίνει μέχρι και 4,5.
Εκτός πόλης και με ταχύτητες 100-110 με cruise και eco για να επιταχύνει πιο ομαλά είμαι στο 4,5. 
Αυτά αν είσαι προσεκτικός και δώσεις βάση στην κατανάλωση, αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο μπορεί να φτάνεις και 5 εντός πόλης και μέχρι 6.5 εκτός. Οτιδήποτε πάνω από αυτά   αρχίζεις και χάνεις από τις χάρες του υβριδικού, αλλά ακόμα και τότε είναι ΄πιο οικονομικό από αντίστοιχη χρήση απλού θερμικού.
Trip computer μηδενίζω σε κάθε φουλάρισμα οπότε δεν ξέρω τι λέει πάνω απο τα 1000 χλμ, αλλά δεν έχει και νόημα νομιζω να μην το μηδενίζεις γιατι μετά αργεί πολύ να βγάλει μέσο όρο. Φυσικά και χάνει λίγο απο τις πραγματικές μετρήσεις, αλλά αν το χρησιμοποιείς για να έχεις έναν μπούσουλε, είνα μια χαρα.

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Εντός πόλης, καλοκαίρι, είμαι στο 3,9 με 4 αλλά με αρκετά συντηρητική οδήγηση. Τον χειμώνα λόγω θέρμανσης ανεβαίνει μέχρι και 4,5.
Εκτός πόλης και με ταχύτητες 100-110 με cruise και eco για να επιταχύνει πιο ομαλά είμαι στο 4,5. 
Αυτά αν είσαι προσεκτικός και δώσεις βάση στην κατανάλωση, αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο μπορεί να φτάνεις και 5 εντός πόλης και μέχρι 6.5 εκτός. Οτιδήποτε πάνω από αυτά   αρχίζεις και χάνεις από τις χάρες του υβριδικού, αλλά ακόμα και τότε είναι ΄πιο οικονομικό από αντίστοιχη χρήση απλού θερμικού.
Trip computer μηδενίζω σε κάθε φουλάρισμα οπότε δεν ξέρω τι λέει πάνω απο τα 1000 χλμ, αλλά δεν έχει και νόημα νομιζω να μην το μηδενίζεις γιατι μετά αργεί πολύ να βγάλει μέσο όρο. Φυσικά και χάνει λίγο απο τις πραγματικές μετρήσεις, αλλά αν το χρησιμοποιείς για να έχεις έναν μπούσουλε, είνα μια χαρα.

Με 100-110, δηλαδή με πραγματικά 90-100 δεν κάνεις ταξίδι, σε περνάνε και τα ΚΤΕΛ.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, telis είπε

Με 100-110, δηλαδή με πραγματικά 90-100 δεν κάνεις ταξίδι, σε περνάνε και τα ΚΤΕΛ.

Κάτω από 120 δεν ξέρω αν επιτρέπεται κιόλας να κυκλοφορείς σε αυτοκινητόδρομο. Το μέλλον είναι τα μικρά κυβικά τουρμπατα μικρή κατανάλωση στην κίνηση και ελάχιστη κατανάλωση στα ταξίδια. Έχεις και τα γκάζια να κανεις μια προσπέραση και να ξαναμπείς στη λωρίδα σου.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Κάτω από 120 δεν ξέρω αν επιτρέπεται κιόλας να κυκλοφορείς σε αυτοκινητόδρομο

120-130 ειναι το ανώτατο όριο. Ανετα πας και λίγο παραπάνω χωρίς πρόβλημα με τροχαία. 

70 είναι το κατώτατο όριο σε εθνική οδό. Εντάξει δεν θα πας με 70-80,αλλά αν θέλεις οικονομία μια χαρά ταξίδι κάνεις με 100-120,στη δεξιά λωρίδα. 120-140 πιστεύω ειναι η ιδανική ταχυτητα για άνετο ταξίδι σε εθνική οδό. 

Δημοσ.
On 19/03/2022 at 19:48, apostolosapok said:

Honda Jazz για καθημερινά μέσα στην πόλη και 1-2 ταξίδια το μήνα αφού είναι hybrid με αυτόματο κιβώτιο και έχει μεγάλους χώρους αν και μικρομεσαίο.

Civic 1.5, 182hp. ( 30k για vw group λένε οι άλλοι. Μες τα θέματα όλη την ώρα. )

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Makis38 είπε

Civic 1.5, 182hp. ( 30k για vw group λένε οι άλλοι. Μες τα θέματα όλη την ώρα. )

Ποια θεματα ρε συ Μακη εχουν τα καινουργια VAG? Πες για να ξερουμε δλδ, χωρις παρεξηγηση.

Ωραιο το CIVIC αν τη παλευει με το σουλουπι (I would'nt)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

120-130 ειναι το ανώτατο όριο. Ανετα πας και λίγο παραπάνω χωρίς πρόβλημα με τροχαία. 

70 είναι το κατώτατο όριο σε εθνική οδό. Εντάξει δεν θα πας με 70-80,αλλά αν θέλεις οικονομία μια χαρά ταξίδι κάνεις με 100-120,στη δεξιά λωρίδα. 120-140 πιστεύω ειναι η ιδανική ταχυτητα για άνετο ταξίδι σε εθνική 

Εγω πιστευω πως για εθνικη αναλιγα τι αυτοκίνητο εχεις τοσο πας. Πχ ειχα το 316 πηγαινα 160 180 , είχα το καπτουρ 120 140 , το σουιφτ 110 120 , το rx8 200 220 στο χαλαρο , τωρα με το μινι 160 180.

Γιατι να δωσεις πχ 30 40κ να παρεις ενα καλο αμαξι κσι να πηγαινεις με 120. Αλλα οκ γουστα ειναι αυτα  ο καθενασ σκεφτετε αλλοιως. Τωρα μην το ριξουμε στην οικονομια στο καυσιμο. Κανταει βαρετο. 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τωρα μην το ριξουμε στην οικονομια στο καυσιμο. Κανταει βαρετο.

Βασικα κατανταει μιζερο να σε περνανε οι νταλικες και το ΚΤΕΛ στην εθνικη για να πεις κάνω οικονομια/εχω οικονομικό αμαξι.. Αν θελεις να κανεις οικονομια παρε το κτελ ή το τραινο ή κανε οτοστοπ ξερω γω...

Θεωρω οτι εως κ επικινδυνοι ειναι καποιοι υβριδικοι/ηλεκτροκινητοι που τους βλεπεις να σου εμφανιζονται μπροστα σου στην αριστερη και να πηγαινουν με 100-110 θεωρώντας οτι ειναι οκ μαλιστα... (το ιδιο σαφως ισχυει κ για τους βενζινοκίνητους, αλλα αυτοι που προανεφερα ειναι μαστιγα της τελευταίας τριετίας)

 

*και τα γραφω αυτα εχοντας αγοράσει για δεύτερο ένα αμαξι πολυ οικονομικό σε καυσιμο λόγω των πολλών χλμ που κανει (χωρις να το οδηγας οικονομικά μαλιστα)*

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
  • Thanks 3
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εγω πιστευω πως για εθνικη αναλιγα τι αυτοκίνητο εχεις τοσο πας. Πχ ειχα το 316 πηγαινα 160 180 , είχα το καπτουρ 120 140 , το σουιφτ 110 120 , το rx8 200 220 στο χαλαρο , τωρα με το μινι 160 180.

Γιατι να δωσεις πχ 30 40κ να παρεις ενα καλο αμαξι κσι να πηγαινεις με 120. Αλλα οκ γουστα ειναι αυτα  ο καθενασ σκεφτετε αλλοιως. Τωρα μην το ριξουμε στην οικονομια στο καυσιμο. Κανταει βαρετο. 

Μιλάμε παντα για νόμιμα όρια ώστε να μην φοβάσαι μην σου πάρουν το δίπλωμα και για άνετο ταξίδι. Αλλιώς εισαι με 120-140,και αλλιως με 180+.

Και με το 316 ήσουν στα κόκκινα με 180χλμ,και με το rx8 στα 220 το ίδιο. Ανετα δεν πήγαινες. 

Και εγώ Γερμανία με το Clk πήγαινα 240+ νόμιμα στην Autobahn, και εδώ έχω πάει τόσο αλλά με το ανάλογο ρισκο της τροχαίας και της ασφάλειας. Με το Corolla 120-150.Ασε την οικονομία. 

Τέλος Ελλάδα όπου η πλειοψηφία δεν γνωριζει πως να κυκλοφορει σε εθνική οδό με 3 λωρίδες, όπου σχεδόν όλοι ειναι στη μεσαία, ειναι πολύ επικίνδυνο να πας με μεγάλες ταχύτητες.

 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ποια θεματα ρε συ Μακη εχουν τα καινουργια VAG? Πες για να ξερουμε δλδ, χωρις παρεξηγηση.

Ωραιο το CIVIC αν τη παλευει με το σουλουπι (I would'nt)

Μπα το πρόβλημα, για εμένα, είναι ο Σ και όχι τόσο το όχημα...

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...