Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, oletiras είπε

Καλη ιδέα, αλλα εφοσον τα δεδομενα υπαρχει περιπτωση να χρησιμοποιηθουν απο τριτο προφανως και θα το κανω disable με τον εναν η τον αλλο τροπο. Πραγματα που πληρώνω εγω απο την τσεπη μου, ειναι στην απολυτη κυριοτητα μου και μονο εγω επιλεγω αν και πως θα χρησιμοποιηθουν.

Για την πρόσβαση στα δεδομένα θα υπάρχει ειδική διαδικασία, δεν νομίζω να μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας. Και να έχει βέβαια, το να μπορεί να βλέπει ο άλλος τι ταχύτητα είχες πριν τον τάδε χρόνο δεν σε βλάπτει σε κάτι, είναι ένα εντελώς άχρηστο δεδομένο που δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει σε τίποτα. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 1
  • Απαντ. 170
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Ναι, το πρόβλημα είναι όταν ΔΕΝ θα σε καλύψει η ασφάλεια λόγω αυτού. 

Η ασφάλεια ποτέ δεν σε καλύπτει αν φταις, ούτε τώρα εκτός και αν έχεις μικτή. Την δικιά σου ζημιά την πληρώνεις, των άλλων δεν πληρώνεις. Και φυσικά η ασφάλεια είναι για να καλύψει το λάθος σου. Αν δεν έχεις κάνει λάθος προφανώς δεν χρειάζεται να σε καλύψει, σε καλύπτει η ασφάλεια του άλλου. Πχ αν τρακάρεις κάποιον επειδή παραβιάσεις στοπ, επειδή έτρεχε κτλ θα σε καλύψει. Γιατί να αλλάξει αυτό;

Δημοσ.

Στην Αμερική πάντως ισχύει το παρακάτω: "data collected from a motor vehicle event data recorder may only be downloaded with the consent of the vehicle owner or policyholder". Εδώ με το GDPR στα @@ μας :P

  • Like 5
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, oletiras είπε

Καλη ιδέα, αλλα εφοσον τα δεδομενα υπαρχει περιπτωση να χρησιμοποιηθουν απο τριτο προφανως και θα το κανω disable με τον εναν η τον αλλο τροπο. Πραγματα που πληρώνω εγω απο την τσεπη μου, ειναι στην απολυτη κυριοτητα μου και μονο εγω επιλεγω αν και πως θα χρησιμοποιηθουν.

δεν νομίζω να μπορεις να το κανεις disable , κατ αρχην οι ασφαλιστικές εταιρίες θα θελουν να έχουν προσβαση 24/7

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, Retromaniac said:

Η ασφάλεια ποτέ δεν σε καλύπτει αν φταις, ούτε τώρα εκτός και αν έχεις μικτή. Την δικιά σου ζημιά την πληρώνεις, των άλλων δεν πληρώνεις. Και φυσικά η ασφάλεια είναι για να καλύψει το λάθος σου. Αν δεν έχεις κάνει λάθος προφανώς δεν χρειάζεται να σε καλύψει, σε καλύπτει η ασφάλεια του άλλου. Πχ αν τρακάρεις κάποιον επειδή παραβιάσεις στοπ, επειδή έτρεχε κτλ θα σε καλύψει. Γιατί να αλλάξει αυτό;

Προφανώς και εννοώ τη ζημιά που έχεις κάνει στο άλλον. 

Διότι το να περάσεις ένα στοπ από λάθος συμβαίνει. 

Το να πας πάνω από το όριο κατά λάθος δεν θα το έλεγα πολύ σοβαρό επιχείρημα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, oletiras είπε

Καλη ιδέα, αλλα εφοσον τα δεδομενα υπαρχει περιπτωση να χρησιμοποιηθουν απο τριτο προφανως και θα το κανω disable με τον εναν η τον αλλο τροπο. Πραγματα που πληρώνω εγω απο την τσεπη μου, ειναι στην απολυτη κυριοτητα μου και μονο εγω επιλεγω αν και πως θα χρησιμοποιηθουν.

 

Δεν θα σταθώ στο γεγονός ότι προφανώς και τα data θα είναι κρυπτογραφημένα και θα ξεκλειδώνονται μόνο με ειδική άδεια για κάποιο ατύχημα, αλλά στο γεγονός πως πιστεύεις ότι ο έλεγχος της οδηγικής σου συμπεριφοράς αποτελεί μέρος του αυτοκινήτου σου και ότι μπορείς να το αγοράσεις και να κάνεις ότι θελεις. Προφανώς λοιπόν επειδή τέτοιες νοοτροπίες δύσκολα αλλάζονται καταλήγουμε σε τέτοιους αυστηρούς ελέγχους. Ίσως να πιστεύεις ότι επειδή πληρώνεις στο εστιατόριο σου επιτρέπεται και να καπνίζεις. Ίσως.

16 λεπτά πριν, NickTG είπε

Προφανώς και εννοώ τη ζημιά που έχεις κάνει στο άλλον. 

Διότι το να περάσεις ένα στοπ από λάθος συμβαίνει. 

Το να πας πάνω από το όριο κατά λάθος δεν θα το έλεγα πολύ σοβαρό επιχείρημα. 

 

Όταν λέμε καλύπτει το λάθος σου, δεν εννοούμε την απροσεξία, το καταλάθος αλλά κάθε λάθος. Το να πας πάνω από το όριο είναι λάθος και αδίκημα. Και μάλιστα από κάποιο όριο και πάνω είναι και ποινικό αδίκημα. Πχ θα πας φυλακή αν σκοτώσεις κάποιον στην πόλη επειδή πηγές με 200, αλλά δεν θα πας αν τον σκοτώσεις επειδή πήγαινες με 60 και όχι με 50 (θα δικαστείς με αναστολή). Γενικά η ασφάλεια δεν θα σε καλύψει αν έκανες κόντρα ή ήσουν μεθυσμένος. Θα σε καλύψει αν παραβιάσεις το όριο επειδή απλά το παραβίασες. Έχεις δει κάποιον να χάνει τον έλεγχο λόγω υπερβολικής ταχύτητας και να μην τον καλύπτει η ασφάλεια; (Χωρίς να κάνει κόντρες ή να είναι μεθυσμένος)

Η ασφάλεια λοιπόν  δεν καλύπτει το ποινικό μέρος αλλά μόνο το αστικό. Αυτό που λέω εγώ είναι να συνεχίσει να γίνεται αυτό. Δηλαδή το αστικό να παραμείνει όπως είναι και το ποινικό όπως είναι.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 6
  • Thanks 3
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, NotAliki177 είπε

Αν έχεις τόσο μεγάλο σπίτι με πίστα να κάνεις "τα δικά σου" καλώς. Έξω στους δρόμους ότι πουν οι νόμοι.

Εχω μεγάλο σπιτι, αλλα ποια ειναι τα "δικα μου"? Θες να μου πεις?

Δημοσ.

Ναι θα ξεκλειδώνουν με συγκατάθεση και αν δε τη δώσεις η ασφάλεια θα σου λέει δε σε καλύπτω. Έχουν γίνει τα μεγαλύτερα λαμόγια οι ασφαλιστικές εταιρείες. Δλδ θα περάσει η άλλη το στοπ αλλά εσύ θα είσαι έστω κ ένα χλμ πάνω από το όριο κ θα σου πει ώπ. Συνυπαιτιότητα. Δε σε καλύπτουμε γιατί κ εσύ παρανομησες. Άντε να βγαλεις άκρη. Τα μηχανάκια θα έχουν το ίδιο; Γιατί εκεί σε θέλω. Κ να βάλουν κ κάμερες γιατί ο άλλος μπορεί να πάει στο αντίθετο ρεύμα γιατί στέλνει μύνημα στο κινητό κ επεσε πάνω μου αλλά επειδή εγώ έχω λίγη ταχύτητα παραπάνω θα φταίω εγώ; Παιδιά δεν γίνονται αυτά. Κ τι θα γίνει στη περίπτωση που ο άλλος δεν έχει αλλά έχεις μόνο εσύ μαύρο κουτί; Πολύ προβληματικό μέτρο

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν θα σταθώ στο γεγονός ότι προφανώς και τα data θα είναι κρυπτογραφημένα και θα ξεκλειδώνονται μόνο με ειδική άδεια για κάποιο ατύχημα, αλλά στο γεγονός πως πιστεύεις ότι ο έλεγχος της οδηγικής σου συμπεριφοράς αποτελεί μέρος του αυτοκινήτου σου και ότι μπορείς να το αγοράσεις και να κάνεις ότι θελεις. Προφανώς λοιπόν επειδή τέτοιες νοοτροπίες δύσκολα αλλάζονται καταλήγουμε σε τέτοιους αυστηρούς ελέγχους. Ίσως να πιστεύεις ότι επειδή πληρώνεις στο εστιατόριο σου επιτρέπεται και να καπνίζεις. Ίσως.

 

Δεδομενα που μου ανηκουν δε τα μοιραζω. Αυτο λεω και μονο. Αν θελει το κρατος να ελεγχει, δεν εχω απολυτως καμια αντιρηση, ας βαλει παντου καμερες και συνεργεια τροχαιας. Και γω μαζι τους. Τα δεδομενα που συλλεγει δικο μου μηχανημα ανηκουν ομως αποκλειστικα σε μενα και ειναι στην δικη μου διακριτικη ευχαιρια το αν θα τα χρησιμοποιησω καπου η οχι.

 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτές είναι βλακείες, λέω εγώ! 
 

Η μόνη λύση κατά την γνώμη μου είναι Τ.Ν. 
 

Όταν δεν θα χρειάζεται ο άνθρωπος να πιάνει το τιμόνι, μόνο τότε θα έχουμε 100% ασφάλεια. 
 

Η άλλη βάζει κραγιόν στα φανάρια, ο άλλος πάει ανάποδα και καλά, για να προλάβει την δουλειά του κτλπ. 
 

Επεξ/σία από markos9
  • Confused 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NotAliki177 είπε

Να οδηγάς όπως σου κάνει κέφι.

Και εσεις που το ξερετε? Με εχετε δει στο δρομο? Σας εχω πει εγω κατι τετοιο? Εχετε καποια σχετικα στοιχεια περι αυτου?

Δημοσ.
14 minutes ago, Retromaniac said:

Όταν λέμε καλύπτει το λάθος σου, δεν εννοούμε την απροσεξία, το καταλάθος αλλά κάθε λάθος. Το να πας πάνω από το όριο είναι λάθος και αδίκημα. Και μάλιστα από κάποιο όριο και πάνω είναι και ποινικό αδίκημα. Πχ θα πας φυλακή αν σκοτώσεις κάποιον στην πόλη επειδή πηγές με 200, αλλά δεν θα πας αν τον σκοτώσεις επειδή πήγαινες με 60 και όχι με 50 (θα δικαστείς με αναστολή). Γενικά η ασφάλεια δεν θα σε καλύψει αν έκανες κόντρα ή ήσουν μεθυσμένος. Θα σε καλύψει αν παραβιάσεις το όριο επειδή απλά το παραβίασες. Έχεις δει κάποιον να χάνει τον έλεγχο λόγω υπερβολικής ταχύτητας και να μην τον καλύπτει η ασφάλεια; (Χωρίς να κάνει κόντρες ή να είναι μεθυσμένος)

Η ασφάλεια λοιπόν  δεν καλύπτει το ποινικό μέρος αλλά μόνο το αστικό. Αυτό που λέω εγώ είναι να συνεχίσει να γίνεται αυτό. Δηλαδή το αστικό να παραμείνει όπως είναι και το ποινικό όπως είναι.

Ξέρω τι καλύπτει η ασφάλεια και πότε οπότε τσάμπα ο κόπος σου και η ανάλυση. 

Το θέμα είναι ότι τώρα δεν έχουν καταγραφή της ταχύτητας σε κάτι σίγουρο όπως το balck box που λένε να βάλουν τώρα. 

Το point πάντως το οποίο το έχασες εντελώς ήταν ότι χρειάζεται προσοχή πως και που θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα αυτά και κυρίως ποιοι θα έχουν πρόσβαση. 

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, oletiras είπε

Δεδομενα που μου ανηκουν δε τα μοιραζω. Αυτο λεω και μονο. Αν θελει το κρατος να ελεγχει, δεν εχω απολυτως καμια αντιρηση, ας βαλει παντου καμερες και συνεργεια τροχαιας. Και γω μαζι τους. Τα δεδομενα που συλλεγει δικο μου μηχανημα ανηκουν ομως αποκλειστικα σε μενα και ειναι στην δικη μου διακριτικη ευχαιρια το αν θα τα χρησιμοποιησω καπου η οχι.

 

Όχι φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Είναι τελείως αυθαίρετο αυτό που λες και δεν στέκει λογικής. Αν πχ έχεις μια κάμερα σπίτι σου και γίνει κάποιο έγκλημα τότε η αστυνομία με εντολή εισαγγελέα έχει κάθε δικαίωμα να πάρει τα δεδομένα της κάμερας. Δεν είναι δικαίωμα σου αν θα τα δώσεις ή όχι. Το ίδιο θα ισχύει για το αμάξι. Φυσικά και δεν μπορεί να έρθει κάποιος αστυνομικός, ούτε καν εισαγγελέας, και να πάρει την κάμερα σου χωρίς να υπάρχει λόγος. Το ίδιο θα ισχύει και για το αμάξι. Κατάλαβε ελπίζω τώρα.

  • Like 4
Δημοσ.

για "έρευνα" και καλα. σε μερικα χρονια θα εχουν προσβαση απαντες και προφανως και οι ασφαλιστικες. το ιδιο το αρθρο λεει

Αναφορά σε κείμενο

Έτσι, στα δεδομένα δεν περιλαμβάνεται κάποιο στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου, του οδηγού ή του ιδιοκτήτη

 

και ακριβως απο κατω

Αναφορά σε κείμενο

Τα δεδομένα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις αστυνομικές ή δικαστικές αρχές σε περίπτωση κάποιου συμβάντος, για τη λήψη σωστών αποφάσεων για την υπαιτιότητα ενός οδηγού.  

και καποιοι χαιρονται κιολας

  • Like 2
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...