Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαι ανάμεσα σε δυο μηχανικά πληκτρολόγια και λέω μήπως κάποιος/α μπορεί να με βοηθήσει να επιλέξω. 

Το ένα είναι αυτό:

Xtrfy K4 RGB Retro Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο Tenkeyless με Kailh Red διακόπτες και RGB φωτισμό (Αγγλικό UK) Γκρι | Skroutz.gr

Οι λόγοι που το επιλέγω είναι:

(α) Retro design που μου αρέσει πάαααρα πολύ.

(β) UK layout (δεν είναι deal-breaker απλά το προτιμώ λίγο περισσότερο από το US)

(γ) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής

Το άλλο είναι το:

Sharkoon PureWriter TKL RGB Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο Tenkeyless με Kailh Red διακόπτες και RGB φωτισμό (Αγγλικό US) | Skroutz.gr

(α) Low profile = super sexy

(β) καλύτερη τιμή

(γ) floating keys = πιο καθαρό, καθαρίζει πιο εύκολα (για μένα αυτό είναι μεγάλο συν γιατί έχω ήδη πληκτρολόγιο με floating keys και το βρίσκω πολύ πρκατικό στο θέμα του καθαρισμού, το καθαρίζω δυο φορές το χρόνο πολύ γρήγορα, το πρώτο θέλει καθάρισμα κάθε μήνα και με πιο σύνθετη διαδικασία) 

Σημείωση: Δεν το θέλω για gaming, αλλά για πληκτρολόγηση (πολύ Coding, και λιγότερο MS Word) 

Οτιδήποτε έχετε να πείτε θα χαρώ να το ακούσω. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, antirix024 είπε

Καλησπέρα. Είμαι ανάμεσα σε δυο μηχανικά πληκτρολόγια και λέω μήπως κάποιος/α μπορεί να με βοηθήσει να επιλέξω. 

Το ένα είναι αυτό:

Xtrfy K4 RGB Retro Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο Tenkeyless με Kailh Red διακόπτες και RGB φωτισμό (Αγγλικό UK) Γκρι | Skroutz.gr

(α) Retro design που μου αρέσει πάαααρα πολύ.

(β) UK layout (δεν είναι deal-breaker απλά το προτιμώ λίγο περισσότερο από το US)

(γ) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής

Το άλλο είναι το:

Sharkoon PureWriter TKL RGB Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο Tenkeyless με Kailh Red διακόπτες και RGB φωτισμό (Αγγλικό US) | Skroutz.gr

(α) Low profile = super sexy

(β) καλύτερη τιμή