Armoral Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Disable Control Flow Guard Control Flow Guard (CFG) is a feature that constantly monitors security regarding threats on your PC. However, there are multiple reports that the stuttering issue in Hogwarts Legacy has to do something with CFG. We will now look into it right away: Open the Start menu and search for Exploit Protection Head to the Program settings bar and look for Add program to customize menu Now, select Choose exact file path and browse the .exe file of Hogwarts Legacy. If you are running through Steam, your path will be C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Hogwarts Legacy A new window will pop up. Scroll down below until you find the CFG menu You will see a box that is tagged Override system settings. Check the box There will be a toggle button just below. If it is turned on, turn it off and then hit Apply at the very end All you have to do is now restart your PC and then run Hogwarts Legacy. You should be good to go from here. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xartemporas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Έχω παίξει κάνα 4ωρο , με το σύστημα της υπογραφής (5800x3d, 3090, 32gb Ram). 4κ ultra, High RT, DLSS balanced, και δεν έχω συναντήσει κανένα stutter, ούτε στα cut scenes, ούτε in game, ούτε στο hogsmeade. Μόνο κάποια drops στιγμιαία που οκ ενοχλεί, αλλά λίγο. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το rt δεν δουλεύει σωστά στα reflections, μου θυμίζει το rt του Spiderman όταν είχε βγει πριν πάρει patch, έχει θολούρα. Γενικώς το απολαμβάνω το παιχνίδι. Πάντως ρουφάει μπολικη vram και ram, έχω δει κατανάλωση μέχρι 13gb+ vram και 16gb+ ram. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2023 από xartemporas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 8 ώρες πριν, jmirko15 είπε Απόκρυψη περιεχομένων Στο πρώτο run ήταν όλα Ultra μετά τα κατέβασε σε High.. Δεν έχω πειράξει τίποτα ακόμα. ααα εγω μιλαω για ολα ultra ρε με rt ultra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ronnie1985 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Υπάρχουν πολλά optimisations guides, best settings κλπ στο youtube. Αυτό που μου άρεσε και ξεχώρισα από όσα είδα το παραθέτω πιο κάτω, ίσως κάποιους τους βοηθήσει. Εξηγεί ένα ένα setting, δίνει preview comparison οπτικό με fps, και προτείνει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vigilante1319 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, NoiSy MaN είπε Θέμα vram είναι λογικά όπως και στις περισσότερες περιπτώσεις πιστεύω. Το θέμα είναι όλα low να τα βάλεις κολλάει το ίδιο η και χειρότερα γιατί πέφτει ακόμα πιο πολύ η χρήση της κάρτας. Είναι από τα χειρότερα γκειμ που έχω παίξει ποτέ από θέμα απόδοσης,πρώτη φορά έτσι. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2023 από Vigilante1319 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommybertsen Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Απορώ τι συμβαίνει σε σας παίδες. Το σύστημα το βλέπετε (13700Κ , 1080ti -gpu 6ετιας - 32γβ ραμ και πάντα από SSD το game ) και τρέχω με ένα συνδυασμό high ultra, fsr2.0 quality σε 1440p, και όλα μια χαρά. Σε κάποια σημεία τα stutters υπάρχουν αλλά είναι totally playable, και σε καμία περίπτωση η εμπειρία δε βυθίζεται από αυτά. Δοκιμάστε το demo του Wo Long αν θέλετε να δείτε τι εστί πραγματικό stutter 😂 Κλειδώστε τα fps στο επιθυμητό , μην κάθεστε να κάνετε benchmark out of it ούτε να περίμενετε high refresh rate experience σε αυτό τον τίτλο. 60/75/100, ανάλογα hardware και ανάλυση. Αλλά κλειδώστε τα. Να πω πως το αποτέλεσμα σε εμένα είναι το ίδιο είτε κλειδώσω από nVidia control panel, riva turner, είτε από το παιχνίδι (vsync +frame cap ). Όταν έχετε VRAM 8 gb μειώνετε settings που σχετίζονται με textures και μειώσετε και volumetric settings ας πούμε. Τα 11gb εμένα με ξελασπωνουν καθώς με τα settings μου βλέπω 9.5gb χρήσης. Το fsr σε εμένα είναι υποχρεωτικό για να είναι στρωμένο το παιχνίδι αλλά δίνει οπτικά το ίδιο για να μη πω καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που με εκπλήσσει. Ωστόσο πολύ κακό αυτό που πλέον όλοι στηρίζουν τις επιδόσεις στους upscalers.. κάτι πρέπει να γίνει με τους devs.. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tommybertsen είπε Απορώ τι συμβαίνει σε σας παίδες. Το σύστημα το βλέπετε (13700Κ , 1080ti -gpu 6ετιας - 32γβ ραμ και πάντα από SSD το game ) και τρέχω με ένα συνδυασμό high ultra, fsr2.0 quality σε 1440p, και όλα μια χαρά. Σε κάποια σημεία τα stutters υπάρχουν αλλά είναι totally playable, και σε καμία περίπτωση η εμπειρία δε βυθίζεται από αυτά. Δοκιμάστε το demo του Wo Long αν θέλετε να δείτε τι εστί πραγματικό stutter 😂 Κλειδώστε τα fps στο επιθυμητό , μην κάθεστε να κάνετε benchmark out of it ούτε να περίμενετε high refresh rate experience σε αυτό τον τίτλο. 60/75/100, ανάλογα hardware και ανάλυση. Αλλά κλειδώστε τα. Να πω πως το αποτέλεσμα σε εμένα είναι το ίδιο είτε κλειδώσω από nVidia control panel, riva turner, είτε από το παιχνίδι (vsync +frame cap ). Όταν έχετε VRAM 8 gb μειώνετε settings που σχετίζονται με textures και μειώσετε και volumetric settings ας πούμε. Τα 11gb εμένα με ξελασπωνουν καθώς με τα settings μου βλέπω 9.5gb χρήσης. Το fsr σε εμένα είναι υποχρεωτικό για να είναι στρωμένο το παιχνίδι αλλά δίνει οπτικά το ίδιο για να μη πω καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που με εκπλήσσει. Ωστόσο πολύ κακό αυτό που πλέον όλοι στηρίζουν τις επιδόσεις στους upscalers.. κάτι πρέπει να γίνει με τους devs.. Τo θεμα ειναι με rt on σε εμενα τουλαχιστον ultra settings rt off ultra settings rt on/ultra παρολο που και στις δυο εικονες ειμαι με 60fps δες τα frametimes. Σε native εχει τοση θολουρα που για εμενα το dlss/fsr2 με upscale sharpness ειναι must Εδω φαινεται καλυτερα γτ με το reduction απο το photoshop χανεται λιγο η διαφορα https://ibb.co/KmfMm9G Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2023 από akoinonitos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanosAIAS Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Πάντως, το rtx είναι άχρηστο στο game. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ronnie1985 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 FSR2 η DLSS καλύτερα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Μόλις τώρα, Ronnie1985 είπε FSR2 η DLSS καλύτερα; DLSS 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommybertsen Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, akoinonitos είπε Τo θεμα ειναι με rt on σε εμενα τουλαχιστον ultra settings rt off ultra settings rt on/ultra παρολο που και στις δυο εικονες ειμαι με 60fps δες το framerate. Σε native εχει τοση θολουρα που για εμενα το dlss/fsr2 με upscale sharpness ειναι must Εδω φαινεται καλυτερα γτ με το reduction απο το photoshop χανεται λιγο η διαφορα https://ibb.co/KmfMm9G Ακόμη και με την 4080 το RT δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω. Κακό implementation στο game αυτό. Θα κάνω ένα comparison μόνο, for the sake of it. Αναφορά σε κείμενο παρολο που και στις δυο εικονες ειμαι με 60fps δες το framerate. Το Frametime εννοείς φαντάζομαι 😛 Το παιχνίδι κάθε φορά που έχει να φορτώσει assets κλπ και παρότι έχει κάνει pre-compile shaders κάθε φορά που ξεκινάς, θα έχει κάποιο μικρό (ή και όχι τόσο μικρό) stutter. Σε κάρτες με VRAM μικρότερη των 10GB θα είναι μεγαλύτερο. Απλά θυσιάζεις τα Ultra Settings. Το περίεργο είναι γιατί σε πολύ ισορροπημένα συστήματα βλέπω να 'χουν τα παιδιά stutterfest 😕 Αν βοηθάει η λύση παραπάνω, θα το τσεκάρω αργότερα (με το CFG). 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Armoral Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Μόλις τώρα, tommybertsen είπε Ακόμη και με την 4080 το RT δεν σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω. Κακό implementation στο game αυτό. Θα κάνω ένα comparison μόνο, for the sake of it. Το Frametime εννοείς φαντάζομαι 😛 Το παιχνίδι κάθε φορά που έχει να φορτώσει assets κλπ και παρότι έχει κάνει pre-compile shaders κάθε φορά που ξεκινάς, θα έχει κάποιο μικρό (ή και όχι τόσο μικρό) stutter. Σε κάρτες με VRAM μικρότερη των 10GB θα είναι μεγαλύτερο. Απλά θυσιάζεις τα Ultra Settings. Το περίεργο είναι γιατί σε πολύ ισορροπημένα συστήματα βλέπω να 'χουν τα παιδιά stutterfest 😕 Αν βοηθάει η λύση παραπάνω, θα το τσεκάρω αργότερα (με το CFG). Δε θα έχεις θέμα με το RT. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Μέχρι το Πάσχα ελπίζω να βγάλουν κάποιο σοβαρό Patch 😏 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ronnie1985 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 3 ώρες πριν, akoinonitos είπε Σε native εχει τοση θολουρα που για εμενα το dlss/fsr2 με upscale sharpness ειναι must Upscale sharpness πόσο προτείνεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, Ronnie1985 είπε Upscale sharpness πόσο προτείνεις; αναλογα τα γουστα ειναι αυτο, εγω προσωπικα το βαζω στο 0.6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα