Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ πάντως με την άποψη των γιαπωνέζων κατασκευαστών και ειδικά της toyota, το παρόν είναι τα υβριδικά, τα ηλεκτρικά είναι για το μέλλον, όχι όμως το πρόσφατο, έχουν ακόμα δρόμο να διανύσουν, συνεπώς ας φτάσουν και 1 δις ευρώ, η αγορά τους δεν άξιζε ούτε με την προηγούμενη τιμή, δεδομένου των διαφόρων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν (υψηλή τιμή αγοράς, μεγάλη σε χρόνο απόσβεση, υψηλές τιμές ρεύματος, απουσία σταθμών φόρτισης, υψηλός κόστος αντικατάστασης μπαταριών, άγνωστη αξιοπιστία αυτών κτλ κτλ).

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Neural_handshake είπε

το καραγκιοζιλικι του ατενσιονχοριτη σε αλλα επιπεδα γελωτα κ φαιδροτητας

μην τον κοροιδευεις , εχει ασπεργκερ. 

 

Δημοσ.

"Ένα από τα υλικά που επηρεάστηκε από την τρέχουσα κατάσταση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας είναι το νικέλιο, του οποίου η τιμή διπλασιάστηκε από την ώρα που ξέσπασε ο πόλεμος. Η Ρωσία είναι ο κύριος προμηθευτής του μετάλλου, το οποίο είναι σημαντικό για τις μπαταρίες που χρησιμοποιεί η Tesla και άλλες εταιρείες."

 

Ε δεν ήθελες Elon να κάνεις το megafactory στη Ελλάδα όπως το είχε για σίγουρο ο Άδωνις - Σπύρος και το πηγές στη Γερμανία.

Τώρα θα παρακαλάς να σου δώσουμε νικέλιο από την ΛΑΡΚΟ και δεν θα σου δίνουμε 😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...