Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον δεν έχεις ιδέα πόσο ζημιά σου κάνει η κουκούλα ειδικά όταν είναι βρώμικο το αμάξι η βρεγμένο λόγω βροχής η ακόμα βρεγμένη η κουκούλα λόγω βροχής 

δεν συζητάω καν το να έχει ελάχιστη σκόνη το αμαξι..

πραγματικά η πιο λάθος συμβουλή να κάνει κάποιος χρήση κουκούλας ειδικά αν το έχει και σε γκαραζ..

Κουκούλα σε αμάξι μόνο εφόσον είναι πεντακάθαρη, και έχεις τελειώσει το πλύσιμο του αυτοκινήτου πριν 5 λεπτά (σχολαστικό πλύσιμο και σε αυτό)

Ότι πρέπει δηλαδή για καθημερινή ρουτίνα δλδ 🤣 🤣

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 3
  • 7 μήνες μετά...
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενταξει, το υποστεγο ειναι σημαντικο και για αλλους λογους. Πχ να μην φορτωνεις, με καυτο ηλιο, με βροχη κλπ.

Στο παρελθον, δεν αλλαζα πολυκατοικια οσο και αν εβρισκα καλυτερες ευκαιριες, μονο και μονο γιατι εκει που εμενα ειχα θεση στην πιλωτη....αυτο, ειναι ενα προνομιο που δεν θες να το χασεις ετσι ευκολα κι απλα...

Αλλα επισης το βασικοτερο που συζηταμε, ειναι οτι εχεις μια 'επενδυση', και την προστατευεις καπως απο την φθορα των καιρικων συνθηκων. Γλυτωνεις αυτο που λεμε συχνα για το αυτοκινητο, 'εχεις μια περιουσια στον δρομο'.

Επεξ/σία από mindreader
Δημοσ.

Εγώ θα μιλήσω για την δικιά μου εμπειρία.

Toyota Yaris του '07, σε κλειστό γκαράζ σε νησί. Μετά από 15 χρόνια το χρώμα του σχεδόν σαν καινούργιο. φθορές λογικές και από χρήση δική μας. Το αυτοκίνητο έφτασε τις 300.000 χλμ. και εξωτερικά και εσωτερικά ήταν άριστο. Χωρίς σκουριές, χωρίς τίποτα.

Επίσης, χειμώνα-καλοκαίρι σταθερή θερμοκρασία στο αυτοκίνητο. Ούτε να καίγεσαι, ούτε να κρυώνεις ούτε τίποτα.

Τέλος σε παραθαλάσσια μέρη το αλάτι τα διαλύει όλα, μέχρι και το παρμπρίζ θολώνει. 

Σίγουρα αξίζει να επενδύσεις σε παρκινγκ κλειστό. Πόσο μάλλον για ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Θα σου κρατήσει και την αξία του αυτοκινήτου ψηλά διότι θα έχει πολύ λιγότερες φθορές, αλλά θα ευχαριστιέσαι κ εσύ να μπαίνεις στο αυτοκίνητο, όπου για μένα είναι το πιο βασικό. 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αυτοκίνητο μου το έχω σε υπόστεγο που είναι ουσιαστικά τέντα με κλίση 15 μοιρών.

Δεν το πιάνει ούτε ήλιος, ούτε βροχή κλπ. 11 χρόνια δεν έχει την παραμικρή φθορά το χρώμα. Η διαφορά είναι τεράστια απο το να ήταν εκτεθειμένο. Επίσης τυγχάνει, όπου πηγαίνω να υπάρχει κλειστό Parking. Οπότε ελάχιστες ώρες το χρόνο είναι εκτεθειμένο. 

Η μόνη κακουχία που περνάει, είναι κάτι γάταροι που αράζουν κάθε μέρα πάνω του!

Ο ήλιος και η βροχή καταστρέφουν απίστευτα το χρώμα, κάτι το οποίο αρχίζει να είναι εμφανές μετά τα 8 χρόνια περίπου. 

Αυτά βέβαια δεν ισχύουν στα παλιά αυτοκίνητα που ίσως έχει εμπειρία κάποιος. Τα νέα για να είναι πιο οικολογικά, δεν έχουν ανθεκτικά χρώματα. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
Δημοσ.

Σε πιλωτη που ειναι ανοικτη απο τη μια πλευρα, βαζω τον τελευταιο καιρο το αμαξι.
Ειναι υπο σκιαν τουλαχιστον τα 3/4 του 24ωρου.
Αναλογα την εποχη.
Συνηθως προς το απογευμα που γυριζει ο ηλιος, πεφτει για κανενα δυωρο απο τη μια πλευρα στο αμαξι.
Οταν εχει συννεφια, ουτε αυτο. Χειμωνα, ακομη λιγοτερο, που ειναι μικρη η μερα.
Αν ριξει καμια πλαγιαστη βροχη, μπορει να το βρεξει λιγακι.
Με νορμαλ βροχη, καθετη, χωρις αερα, δεν βρεχεται καθολου.

Θα το ηθελα κλειστο το παρκιγκ, αλλα αυτο ειναι το καλυτερο που μπορω να εχω τωρα.
Πιστευω οτι εχω σχεδον ολα τα πλεονεκτηματα, απο ενα υποστεγο, χωρις να φτανει την 'τελειοτητα' ενος κλειστου παρκιγκ.
Αλλα νομιζω οτι εχω τα περισσοτερα πλεονεκτηματα, δινει πολλα θετικα.

  • Like 2
Δημοσ.

Τέτοιοι προβληματισμοί για εμένα υπάρχουν όταν είναι πολύ καινούργιο το αυτοκίνητο. Όμως, σύντομα διαπιστώνω ότι αν ανησυχώ για τη φθόρα του αυτοκινήτου τότε δεν το ευχαριστιέμαι. Συνεπώς, σε λίγο καιρό του φέρομαι σαν να είναι μεταχειρισμένο, αν μου το γρατζουνίσουν λέω "τουλάχιστον δεν θα μου το ματιάζουν" και ευχαριστιέμαι αμέριμνες και απενεχοποιημένες βόλτες. Αν υπάρχει πάρκινγ/υπόστεγο ακόμα καλύτερα. Αν όχι δεν χάθηκε και ο κοσμός, αυτό δεν θα με προβληματίσει/κρατήσει από το ευχαριστηθώ το αυτοκίνητο.

  • Like 4
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Η φετινη χρονια, μαλλον πρεπει να εχει απο τα πλεον θερμα καλοκαιρια που εχουμε ζησει, εννοω με διαρκη παρατεταμενο καυσωνα.... 3 μηνες εχει το καλοκαιρι, στο τελος θα κανουμε λογαριασμο, ο 1 απο τους 3 μηνες του φετινου καλοκαιριου, θα τον εχουμε ζησει με θερμοκρασιες 40+....

Μεσα σε αυτο το σκηνικο, αυτες τις μερες σε κουβεντες με γνωστους και φιλους, εφτασαν στα αυτια μου για προβληματα σε αμαξια τους, που κατ'αρχας ακους και απο τα συνεργεια 'μπορει να δημιουργηθηκε και λογω υπερβολικης ζεστης'....

Παροτι ειναι φτιαγμενα για ενα μεγαλος ευρος θερμοκρασιων τα αυτοκινητα μας, φαινεται τελικα οτι μαλλον η ζεστη τους προκαλει τρελη καταπονηση, ειδικα αν ειναι διαρκης και επι μακρον....

Αρα το υποστεγο μαλλον προσφερει και μακροζωία στο αυτοκινητο.

  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, mindreader said:

Η φετινη χρονια, μαλλον πρεπει να εχει απο τα πλεον θερμα καλοκαιρια που εχουμε ζησει, εννοω με διαρκη παρατεταμενο καυσωνα.... 3 μηνες εχει το καλοκαιρι, στο τελος θα κανουμε λογαριασμο, ο 1 απο τους 3 μηνες του φετινου καλοκαιριου, θα τον εχουμε ζησει με θερμοκρασιες 40+....

Μεσα σε αυτο το σκηνικο, αυτες τις μερες σε κουβεντες με γνωστους και φιλους, εφτασαν στα αυτια μου για προβληματα σε αμαξια τους, που κατ'αρχας ακους και απο τα συνεργεια 'μπορει να δημιουργηθηκε και λογω υπερβολικης ζεστης'....

Παροτι ειναι φτιαγμενα για ενα μεγαλος ευρος θερμοκρασιων τα αυτοκινητα μας, φαινεται τελικα οτι μαλλον η ζεστη τους προκαλει τρελη καταπονηση, ειδικα αν ειναι διαρκης και επι μακρον....

Αρα το υποστεγο μαλλον προσφερει και μακροζωία στο αυτοκινητο.

ενα εχω να πω το αμάξι και μηχανη παρκάρουν στο υπόγειο γκαράζ σχεδόν 2 όροφοι σχεδον κάτω, πέρυσι και γενικός προηγούμενα χρονια (το εχω 5 χρονια εκεί το αμάξι) οτι μέρα και να ήταν καλοκαίρι όταν έμπαινα να φύγω στην χειρότερη έγραφε 25 βαθμους τώρα μπανω και λεις.......................35.........35 στο υπογειο υπογειο........

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mindreader είπε

Η φετινη χρονια, μαλλον πρεπει να εχει απο τα πλεον θερμα καλοκαιρια που εχουμε ζησει, εννοω με διαρκη παρατεταμενο καυσωνα.... 3 μηνες εχει το καλοκαιρι, στο τελος θα κανουμε λογαριασμο, ο 1 απο τους 3 μηνες του φετινου καλοκαιριου, θα τον εχουμε ζησει με θερμοκρασιες 40+....

Μεσα σε αυτο το σκηνικο, αυτες τις μερες σε κουβεντες με γνωστους και φιλους, εφτασαν στα αυτια μου για προβληματα σε αμαξια τους, που κατ'αρχας ακους και απο τα συνεργεια 'μπορει να δημιουργηθηκε και λογω υπερβολικης ζεστης'....

Παροτι ειναι φτιαγμενα για ενα μεγαλος ευρος θερμοκρασιων τα αυτοκινητα μας, φαινεται τελικα οτι μαλλον η ζεστη τους προκαλει τρελη καταπονηση, ειδικα αν ειναι διαρκης και επι μακρον....

Αρα το υποστεγο μαλλον προσφερει και μακροζωία στο αυτοκινητο.

Το δικο μου, τα τελευταια 4 χρονια, μου τρυπαγε συνεχεια τα σωληνακια βενζινης, υποπιεσης, και παροχης νερου στα μπεκ για τα πιτσιλιστηρια.

Αλλα μονο καλοκαιρι αυτα... Η υπερβολικη ζεστη τα εκανε να ξεραθουν και να σκασουν.

  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, Black Demis said:

ενα εχω να πω το αμάξι και μηχανη παρκάρουν στο υπόγειο γκαράζ σχεδόν 2 όροφοι σχεδον κάτω, πέρυσι και γενικός προηγούμενα χρονια (το εχω 5 χρονια εκεί το αμάξι) οτι μέρα και να ήταν καλοκαίρι όταν έμπαινα να φύγω στην χειρότερη έγραφε 25 βαθμους τώρα μπανω και λεις.......................35.........35 στο υπογειο υπογειο........

Φαντασου!!!!! Τα εκαψε ολα η ζεστη φετος!

2 minutes ago, Ntinaras said:

Το δικο μου, τα τελευταια 4 χρονια, μου τρυπαγε συνεχεια τα σωληνακια βενζινης, υποπιεσης, και παροχης νερου στα μπεκ για τα πιτσιλιστηρια.

Αλλα μονο καλοκαιρι αυτα... Η υπερβολικη ζεστη τα εκανε να ξεραθουν και να σκασουν.

Αρα καλα ακουω απο γνωστους και απο τα συνεργεία.

Δημοσ.
1 minute ago, mindreader said:

Φαντασου!!!!! Τα εκαψε ολα η ζεστη φετος!

Αρα καλα ακουω απο γνωστους και απο τα συνεργεία.

ο ναι σκέψου είχα ενα θέμα με αισθητήρα στροφάλου όταν είχε ζεστη που και που έβγαζε θέμα τώρα με της ζέστες το αποτελείωσε ευτιχος προνόησα και πήρα και αισθητήρα στροφάλου και κεφαλής και τα άλλαξα με την μια και τα δυο μολις είδα ότι αντίο όλα

  • Like 1
Δημοσ.

Το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα είναι 18 και 19 ετών αντίστοιχα και τα δυο μέσα σε εσωτερικό γκαράζ. Το γκαράζ είναι μέσα στο σπίτι όπου και έχω κάθε ευκολία (ρεύμα, φωτισμό, νερό, θέρμανση, χώρο για πάγκο και εργαλεία κλπ). Τόσο το αυτοκίνητο όσο και η μοτο είναι σε σχετικά άψογη κατάσταση.

Η προστασία από τις συνθήκες του καιρού, από την μλκ κάθε περαστικού, τις κουτσουλιές και τα ρετσίνια είναι μεγάλη υπόθεση. Επίσης είναι και η προστασία από την κλοπή καθώς και απόλυτη αποφυγή  κλήσεων παρκαρίσματος, σημειωματάκια ενοχλημένων και κάθε άλλο θέμα μπορεί να δημιουργηθεί στον δρόμο. 

Ως προς το σημαντικότερο πρόβλημα στον δρόμο μετά την κλοπή, νομίζω ότι είναι η έντονη ηλιακή ακτινοβολία που επιταχύνει το πολυμερισμό όλων των πλαστικών. Πρώτα ασπρίζουν τα φανάρια, μετά ξεραίνονται τα λάστιχα, ξασπρίζουν τα υφάσματα και το χρώμα, ξεραίνονται οι κολλές και τα ελαστομερή κλπ κλπ. 

Ακόμα και τώρα που έχουν περάσει τόσα χρόνια, δεν θα άφηνα το αυτοκίνητο στον δρόμο.

Τόσο η μηχανή όσο και το αυτοκίνητο τα οποία τα χρησιμοποιώ εναλλάξ είναι τουλάχιστον 20 ώρες το 24ωρο ακίνητα οπότε εαν όλα αυτά τα χρόνια τα είχα στον δρόμο .. σίγουρα το ένα από τα δυο ( για μην πω και τα δυο ) δεν υπήρχαν σήμερα.

  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, Ntinaras said:

Το δικο μου, τα τελευταια 4 χρονια, μου τρυπαγε συνεχεια τα σωληνακια βενζινης, υποπιεσης, και παροχης νερου στα μπεκ για τα πιτσιλιστηρια.

Αλλα μονο καλοκαιρι αυτα... Η υπερβολικη ζεστη τα εκανε να ξεραθουν και να σκασουν.

GLA 200 2020 (Renault δηλαδης).

Πρωτη φορα ειδα σε αυτοκινητο να πετσικαρουν τα κλιπς σε επενδυση πορτας εσωτερικα, απο τη μερια που το χτυπαει ο ηλιος.Στραβωσαν απο τη ζεστη τα μισα.

Θεση πιλοτης ανοιχτη, που ομως εχει ηλιο 4-5 ωρες τη μερα (12-4 περιπου).

Ευτυχως ειναι με leasing.

  • Like 1
Δημοσ.
22 minutes ago, rallistas said:

GLA 200 2020 (Renault δηλαδης).

Πρωτη φορα ειδα σε αυτοκινητο να πετσικαρουν τα κλιπς σε επενδυση πορτας εσωτερικα, απο τη μερια που το χτυπαει ο ηλιος.Στραβωσαν απο τη ζεστη τα μισα.

Θεση πιλοτης ανοιχτη, που ομως εχει ηλιο 4-5 ωρες τη μερα (12-4 περιπου).

Ευτυχως ειναι με leasing.

Το μόνο Renault είναι ο κινητήρας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, NickTG said:

Το μόνο Renault είναι ο κινητήρας. 

Ε τοτε το υπολοιπο θα εχει κατι απο Ιταλια γιατι με 30.000χλμ τριζει παντου και οταν βαζεις το clima,ακους ολο το κοντερ να κανει κρακα κρουκα απο τη θερμοκρασια (απο πρωτη μερα αυτο.)

Οταν ειχε ο αδερφος μου ενα Sporting Punto του 2005, το πρωτο καλοκαιρι απο τη ζεστη, επεφτε το ντουλαπακι του συνοδηγου μονο του γιατι ειχαν στραβωσει τα πλαστικα.

 

:P

Επεξ/σία από rallistas
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...