mindreader Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Θα ήθελα να κάνουμε μια συζήτηση εδώ, για το τι 'κερδίζουν' και τι 'χάνουν' (αν χάνουν!) τα αυτοκίνητα -και οι ιδιοκτητες τους, όταν κατά βάση, συστηματικά, είναι παρκαρισμένα σε κάποιο υπόστεγο του ιδιοκτητη, πυλωτή, στεγασμένο πάρκιγκ κλπ Κινούνται μεν λίγο αυτά 'εκτος βάσης' αυτά τα αυτοκίνητα, αλλα ως επί το πλειστον, είναι παρκαρισμένα σε τέτοιους χώρους, οπου βροχη και ηλιος δεν τα 'δέρνουν' όλη τη μερα, αναλόγως με την εποχή. Δηλαδή μπορεί καθημερινά να είναι συνολικά μια-δυο ώρες σε κίνηση στον δρόμο, ενώ τις υπόλοιπες 22 ώρες, σε υπόστεγο παρκαρισμένα. Προφανώς και τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να αντέχουν στις καθημερινές συνθήκες των δρόμων, ακόμη και όταν είναι εκτος κίνησης, παρκαρισμένα σε κάποια ακρη. Ωστόσο, μάλλον το παρκάρισμα κάτω από τις μια από τις παραπάνω εκδοχές που συνολικά το χαρακτηρίζω ως 'υπόστεγο', ίσως δίνει κάποια πλεονεκτήματα στο αμάξι και τον κάτοχο, σε σχέση με τις συνθήκες του δρόμου, αλλα εδώ είμαστε για να πείτε και αν νομίζετε ότι ο 'δρόμος' σαν παρκάρισμα, προσφέρει ίσως κάτι.
-WISE- Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Αυτό που κερδίζουν είναι η ψυχική τους ηρεμία. Ότι δεν θα ξυπνήσουν ένα πρωί να πάνε στη δουλειά τους και θα βρούνε γρατσουνιές και χτυπήματα από καρότσια, μπαστούνια, αμάξια που παρκάρουν και ξεπαρκάρουν χτυπώντας πίσω και μπροστά όπου βρουν. 2 1
Νick Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Γενικώς ο ήλιος το "καίει" το αυτοκίνητο. Πλαστικά λάστιχα ταμπλό ταπετσαρίες χρώμα έχουν πόλη μεγαλύτερη φθορά όταν το αυτοκίνητο παρκάρει εκτός στεγασμένου χώρου. Έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο από πολλές ζημιές .... 5
grandp Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Είχα το αυτοκίνητο για 15 χρόνια όταν δε κινούταν πάντα στεγασμένο και διατηρήθηκε σαν καινούργιο. Τον τελευταίο χρόνο λόγω έλλειψης πλέον στεγασμένου χώρου άρχισαν οι φθορές σε πλαστικά σαλόνι ελαστικά να μην αναφέρω τις γρατζουνιές 2
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Οτι καλύτερο να είναι το αμάξι προστατευμένο. 1
liakinen Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Τα παλαιότερα χρόνια εποχές πχ 80 μέχρι και τέλη 90 τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν φτωχό γαλβάνισμα και η σκουριά ήταν ο καρκίνος του αυτοκινήτου. Όταν ξεκινούσε από μέσα ειδικά το τέλος ήταν κοντά εκτός και αν έβγαιναν λεφτά από το πορτοφόλι και πήγαινε για κόψιμο και πέρασμα νέας λαμαρίνας. Επειδή έχω στην κατοχή μου 3 παλιά και είχα άλλο ένα παλαιότερα το γκαράζ ήταν ο λόγος που υπάρχουν μέχρι σήμερα σε άριστη κατάσταση τα δύο. Το αυτοκίνητο έπρεπε όταν πατούσε σε βροχή να πλυθεί σε λίγες μέρες και να μπει στο γκαράζ. Η βρομιά - λάσπη κρατάει υγρασία και τρώει την λαμαρίνα. Επίσης ο ήλιος έσκιζε για πλάκα μέσα στην πενταετία τα άθλια ταμπλό εκείνης της εποχής. Εξαίρεση της τότε εποχής το Audi 80 b3 (αβγό) που είχε ολόκληρο το πλαίσιο και τις λαμαρίνες γαλβανισμένες με ψευδάργυρο και είχε εκπληκτική προστασία κατά της σκουριάς. Στα νέα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Όπως έγραψε και ένας φίλος έχεις προστασία από γρατζουνιές, ζημιά στο παρκάρισμα, αράχνες και γενικά ζημιά στο χρώμα από τον ήλιο, στα πλαστικά αλλά και στα λάστιχα επίσης προστασία από τον ήλιο. Τέλος όταν ένα αυτοκίνητο είναι στο δρόμο στην αρχή το πλένεις το φροντίζεις αλλά στην πορεία του χρόνου αλλάζει η στάση σου απέναντι του. Δεν το βαράς κλοτσιές αλλά το πλύσιμο από έξω γίνεται όλο και πιο αραιά (ειδικά το φθινόπωρο, χειμώνα που κάθε λίγο βρέχει) ή η σκόνη που θα κάτσει πάνω του την άλλη μέρα του πλυσίματος αν ειδικά παρκάρει κάποιος σε δρόμο με κίνηση. Σε αντίθεση αν υπάρχει γκαράζ ο κόπος σου πιάνει τόπο. Αν υπάρχει μηχανή ή ποδήλατο και ο καιρός είναι χάλια μπορεί κάποιος να κινηθεί για απλές δουλειές χωρίς το αμάξι ειδικά επαρχία που οι διαδρομές είναι μικρές εντός πόλης. Συμπέρασμα γκαράζ κατά πρώτο λόγο και υπόστεγο σαν λύση ανάγκης είναι το Α και το Ω για καινούριο και όχι μόνο αυτοκίνητο ειδικά για άτομα σαν του λόγου μου που έχω δέσιμο με τα αυτοκίνητα και δεν τα αλλάζω συχνά. P.S Έχω ένα του 1987 ένα του 1991 και ένα του 1992. 4
mindreader Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 12 ώρες πριν, liakinen είπε Τα παλαιότερα χρόνια εποχές πχ 80 μέχρι και τέλη 90 τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν φτωχό γαλβάνισμα και η σκουριά ήταν ο καρκίνος του αυτοκινήτου. Όταν ξεκινούσε από μέσα ειδικά το τέλος ήταν κοντά εκτός και αν έβγαιναν λεφτά από το πορτοφόλι και πήγαινε για κόψιμο και πέρασμα νέας λαμαρίνας. Επειδή έχω στην κατοχή μου 3 παλιά και είχα άλλο ένα παλαιότερα το γκαράζ ήταν ο λόγος που υπάρχουν μέχρι σήμερα σε άριστη κατάσταση τα δύο. Το αυτοκίνητο έπρεπε όταν πατούσε σε βροχή να πλυθεί σε λίγες μέρες και να μπει στο γκαράζ. Η βρομιά - λάσπη κρατάει υγρασία και τρώει την λαμαρίνα. Επίσης ο ήλιος έσκιζε για πλάκα μέσα στην πενταετία τα άθλια ταμπλό εκείνης της εποχής. Εξαίρεση της τότε εποχής το Audi 80 b3 (αβγό) που είχε ολόκληρο το πλαίσιο και τις λαμαρίνες γαλβανισμένες με ψευδάργυρο και είχε εκπληκτική προστασία κατά της σκουριάς. Στα νέα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Όπως έγραψε και ένας φίλος έχεις προστασία από γρατζουνιές, ζημιά στο παρκάρισμα, αράχνες και γενικά ζημιά στο χρώμα από τον ήλιο, στα πλαστικά αλλά και στα λάστιχα επίσης προστασία από τον ήλιο. Τέλος όταν ένα αυτοκίνητο είναι στο δρόμο στην αρχή το πλένεις το φροντίζεις αλλά στην πορεία του χρόνου αλλάζει η στάση σου απέναντι του. Δεν το βαράς κλοτσιές αλλά το πλύσιμο από έξω γίνεται όλο και πιο αραιά (ειδικά το φθινόπωρο, χειμώνα που κάθε λίγο βρέχει) ή η σκόνη που θα κάτσει πάνω του την άλλη μέρα του πλυσίματος αν ειδικά παρκάρει κάποιος σε δρόμο με κίνηση. Σε αντίθεση αν υπάρχει γκαράζ ο κόπος σου πιάνει τόπο. Αν υπάρχει μηχανή ή ποδήλατο και ο καιρός είναι χάλια μπορεί κάποιος να κινηθεί για απλές δουλειές χωρίς το αμάξι ειδικά επαρχία που οι διαδρομές είναι μικρές εντός πόλης. Συμπέρασμα γκαράζ κατά πρώτο λόγο και υπόστεγο σαν λύση ανάγκης είναι το Α και το Ω για καινούριο και όχι μόνο αυτοκίνητο ειδικά για άτομα σαν του λόγου μου που έχω δέσιμο με τα αυτοκίνητα και δεν τα αλλάζω συχνά. P.S Έχω ένα του 1987 ένα του 1991 και ένα του 1992. Αρα, οντως το λες κι εσυ, δεν ειναι μονο δικη μου ιδεα, οτι τα νεα ειναι πιο ανθεκτικα σε θεμα σκουριας. Ομως, τελικα το υποστεγο, η 'καλυψη', μαλλον οπως λετε ολοι, και σε παλια και σε νεα αμαξια, ειναι εχεγγυο μακροζωιας. 1
Dantε Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Νομιζω οτι συζηταμε λιγο το αυτονοητο. Οποιαδηποτε συσκευη αν τη προφυλασσεις απο τις περιβαντολογικες μεταβολες θα διατηρηθει καλυτερα,ακομα και εαν ειναι σχεδιασμενη να αντεχει εξαρχης. Απο κει και περα,ναι στα καινουργια προφανως και τα προβληματα ποιοτητας που υπηρχαν παλια εχουν ξεπεραστει.Υπαρχει αρκετα μεγαλο αλμα στις βιομηχανικες μεθοδους και στα κοστη. Βεβαια τα προβληματα μεταφερθηκαν αλλου με τη προσθηκη πολυπλοκων ηλεκτρονικων 3
tutuyo Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 12 ώρες πριν, liakinen είπε Συμπέρασμα γκαράζ κατά πρώτο λόγο και υπόστεγο σαν λύση ανάγκης είναι το Α και το Ω για καινούριο και όχι μόνο αυτοκίνητο ειδικά για άτομα σαν του λόγου μου που έχω δέσιμο με τα αυτοκίνητα και δεν τα αλλάζω συχνά. Ωραιος! Να συμπληρωσω εδω οτι παιζει ρολο και το χρωμα του αυτοκινητου. Σαφως ενα εντονο χρωμα, πχ κοκκινο, θα χασει την γυαλαδα του και τον τονο του γρηγοροτερα εαν ειναι εκτεθημενο σε εξωτερικες συνθηκες απο ενα ασημι πχ 2
mindreader Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 50 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ωραιος! Να συμπληρωσω εδω οτι παιζει ρολο και το χρωμα του αυτοκινητου. Σαφως ενα εντονο χρωμα, πχ κοκκινο, θα χασει την γυαλαδα του και τον τονο του γρηγοροτερα εαν ειναι εκτεθημενο σε εξωτερικες συνθηκες απο ενα ασημι πχ Γνωριζοντας το αυτο, οτι αμαξι ειχα στη ζωη μου, ηταν ασημι! 1
Dantε Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Γενικα παντως θα ελεγα μη σκατε. Προφανως να το φροντιζεις το οχημα αλλα να μη γινει αυτοσκοπος,εκτος αν υπαρχουν τα 3-Χ για να γινει αυτο,δηλαδη Χρονος-Χρημα-Χωρος. Αυτοκινητο που κυκλοφορει συχνα ,σε πολη ειναι δεδομενο οτι θα εχει εξωτερικες φθορες.Οσο πιο γρηγορα το αποδεχθεις τοσο πιο ευκολα δε θα αγχωνεσαι για βλακειες. Φυσικα αυτο δε σημαινει να το παρατας στη μοιρα του,αλλα να συντηρειται μεχρι ενος φυσιολογικου επιπεδου. Πχ πηρε ο αδελφος μου πριν κατι χρονια αυτοκινητο καινουργιο.Ε κατι μηνες μετα καποιος ξεπαρκαρε και του γδαρε λιγο προφυλακτηρα.Μου λεει θα παω να το φτιαξω (150Ε κοστος).Του λεω αστο ,γιατι αρκετα πιθανο σε κατι μηνες να εχει παλι σημαδια ο προφυλακτηρας. Καλυτερα μαζεψε τα λεφτα και πας σε 5-6-7 χρονια και το βαφεις ολο. Γιατι μπορει να εχει διαφορες φθορες απο ηλιο,αλλα αυτοκινητα κτλ. Θα βγει και πιο φθηνα και δε θα αγχωνεσαι και τοσο αν γρατσουνιστει κατι επειδη πριν 2 μηνες το εβαψες. Ε το επισκευασε και μετα απο λιγο καιρο παλι βρηκε σημαδι και καταλαβε τι του ελεγα Φυσικα αν καποιος εχει κλειστο γκαραζ,κυκλοφορει ελαχιστα το αυτοκινητο η το εχει βολτατζιδικο ,τοτε ολα αυτα δεν εφαρμοζονται και το αυτοκινητο το γλυφεις με ευλαβικη προσοχη πριν βγει και μπει 5
liakinen Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Ένα είναι σίγουρο ότι αν και όταν πάρω καινούριο αυτοκίνητο θα είναι ασημί. Ποτέ μου δεν είχα και το ζηλεύω όταν το βλέπω. Ο γείτονας έχει ένα avensis ασημί και μπορεί αν το ψάξεις από πολύ κοντά να έχει δεκάδες μικρές φθορές που όμως δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Άσε που η σκόνη δεν είναι θέμα ούτε καν η απλή βροχή (εξαίρεση η λασποβροχή). Τα δικά μου μπλε μεταλλικό, μαύρο και πράσινο όταν τα πλένεις ειδικά την Ascona και το Audi κάθεσαι και τα χαζεύεις μετά από δύο μέρες μία βόλτα να τα κάνεις κάθεται η σκόνη και κάνει μπαμ. Άσε που η παραμικρή γρατζουνιά φαίνεται από δύο μέτρα. Ασημί, ποντικί και γκρι για μένα τα καλύτερα χρώματα. Αντιπαθώ το λευκό από παλιά. Την δεκαετία του 80 κορόιδευαν όταν κάποιος αγόραζε άσπρο, ρε ψυγείο αγόρασες 😋 Εξαιρέσεις βέβαια πάντα υπάρχουν καθώς σε κάποια μοντέλα ταιριάζουν συγκεκριμένα χρώματα. Επεξ/σία 18 Μαρτίου 2022 από liakinen 4
Ntinaras Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, mindreader είπε Γνωριζοντας το αυτο, οτι αμαξι ειχα στη ζωη μου, ηταν ασημι! Ησουν παντα συνταξιουχος του ΟΤΕ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα