Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετα απ την προσπαθεια τους να με εξαπατησουν με fiber χαλκου για FTTH (το περιστατικο αναλυτικα εδω: 

Καταφερα να μιλησω (αφου εγραψα για την απατη στα δημοσια σχολια στη σελιδα τους στο Facebook) με τον (Field Sales Supervisor) ο οποιος μου κανονισε για πραγματικο Fiber to the home και ετοιμασε τα σωστα συμβολαια σχετικα γρηγορα. Υπεγραψα 10 Ιανουαριου κ μου ειπε μαλιστα οτι θα μετα απο 20 εργασιμες θα ερθουν οι τεχνικοι για την εγκατασταση.
1 μηνα μετα, επειδη δεν ειχα καμμια επικοινωνια απο Wind, τηλεφωνησα εγω να δω τι γινεται. Μου ειπαν τοτε οτι απο λαθος δικο τους η αιτηση μου δεν ειχε καταχωρηθει καν! Οποτε ξεκινησε τοτε στην ουσια. Ο υπαλληλος στο τηλεφωνο μαλιστα με διαβεβαιωσε οτι θα το θα το βαλει σε προτεραιοτητα! Ειπα ενταξει, ανθρωπινα ειναι αυτα κ το αφησα να προχωρησει.
Μετα απο 1 μηνα παλι χωρις καμμια επικοινωνια απ αυτους, τηλεφωνω εγω ξανα οπου μου λενε οτι δεν εχει προχωρησει καθολου (2η φορα) επειδη στο συμβολαιο ο διαχειριστης πρεπει να ειναι καποιο φυσικο προσωπο και οχι γραφειο κοινοχρηστων (μου ειχαν πει πει οτι δεν ειναι προβλημα το γραφειο κοινοχρηστων)

Υπηρχε προβλημα στο συμβολαιο δλδ κ κολλησε η διαδικασια, αλλα επρεπε να τηλεφωνησω ΕΓΩ για να το μαθω, δεν ενημερωσαν αυτοι!

Σε αυτο το σημειο (την προηγουμενη βδομαδα) αποφασισα να ενοχλησω με email τον κο .......... μπας και το τρεξει, ο οποιος στα λογια ηταν πρωτος, αλλα απο πραξεις τιποτα. Μου ειπε οτι το συμβολαιο μου αρχικα δεν ειχε προχωρησει, γιατι το ονομα κ το επιθετο ηταν αναποδα κ οτι μπορω να υπογραψω εγω αντι του διαχειριστη. Διορθωσαμε μαζι το συμβολαιο τηλεφωνικα και θεωρησα (κακως) οτι ειχε μπει το νερο στ αυλακι επιτελους... Τον ρωτησα χθες μεσω email ποιο ειναι το επομενο βημα κ ποτε να περιμενω τεχνικους (λογω ελειψης επικοινωνιας απο wind πριν) κ σημερα μου ειπε οτι πρεπει να υπογραψω ξανα τα διορθωμενα συμβολαια, δλδ με αλλα λογια η διαδικασια δεν ειχε προχωρησει ξανα (3η φορα) για μια βδομαδα. Προφανως του ειπα δεν υπογραφω τιποτα κ να ακυρωσει τα παντα. Αν ειναι να ξεκινησω απ το μηδεν παλι, καλυτερα να ξεκινησω στον ΟΤΕ.

10 Ιανουαριου - 17 Μαρτιου ειναι 66 μερες. 66 μερες λαθη κ κακη διαχειριση τους απο υπαλληλους και απο τον "Field Sales Supervisor". Λαθη γινονται, αλλα το πως τα διαχειριζομαστε δειχνει το ποιοι ειμαστε. Να βρισκεις το λαθος αλλα να μην κανεις τιποτα ειναι απαραδεκτο. Πρεπει ο πελατης να τηλεφωνησει για να μαθει οτι υπαρχει προβλημα κ πρεπει να διορθωθει? Τι σταση εταιριας ειναι αυτη που υποτιθεται θελει να σε κανει να υπογραψεις? Μετα που θα γινω πελατης δλδ αν εχω καποιο προβλημα με τη συνδεση τι εξυπηρετηση θα εχω?

Τι θα μπορουσε να ειχε γινει απο ικανους υπαλληλους: Επανατυπωση διορθωμενων συμβολαιων τη μερα που βρεθηκαν τα λαθη και κολλησε η διαδικασια την πρωτη φορα, δηλαδη τον Ιανουαριο. Παραλογη απαιτηση? Δεν νομιζω.

Μακρια απο wind φιλοι μου. Εχω ηδη ξεκινησει τη διαδικασια να παω στον ΟΤΕ και θα ακυρωσω κ το κινητο μου που ειναι στη wind διοτι δεν θελω να υποστηριζω εταιριες που ειναι μονο λογια κ απο πραξεις μηδεν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς, καταλαβαίνω απόλυτα τον γολγοθά που ζεις, και πραγματικά εύχομαι να βρείς λύση το συντομότερο δυνατόν, και να βρείς έναν πάροχο πού θα ασχολείται ουσιαστικά μαζί σου.

Θέλω όμως να σου δώσω δύο συμβουλές:

  1. Δες αν σου βγάζει διαθεσιμότητα στο sfbb.gr, γιατί αν δεν σου βγάζει, πολύ αμφιβάλω ότι άλλος πάροχος (πχ ο ΟΤΕ) από αυτόν που έκανες την """συμφωνία""" (δλδ την wind) θα σου δώσει FTTH.
  2. Σε όποιον πάροχο και να πας, την εγκατάσταση την αναλαμβάνει εργολάβος του παρόχου που έχει αναλάβει τα έργα στην περιοχή σου. Της λογικής ότι αν πας ΟΤΕ, αλλά τα έργα FTTH τα έχει αναλάβει η wind εκεί που είσαι, πάλι την wind θα έχεις να σου κάνει την εγκατάσταση. Αν και για καλή σου τύχη, νομίζω Ζωγράφου περνάει οπτικές ο ΟΤΕ, έτυχε να περάσω πρόσφατα από την περιοχή και έβλεπα cosmote να κάνει έργα για οπτικές.


Αυτά από εμένα, εύχομαι να ξεμπερδέψεις σύντομα.

Επεξ/σία από Sudowoodo
Δημοσ.

Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες, δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένεις να καλούνε έναν έναν για κάθε αίτημα που βγάζει κάποια εκκρεμότητα.

Γενικά αν δεν έχεις ενημέρωση μετά από καιρό (από κάποιο σύνδεσμο στο site ή με sms π.χ) καλό είναι να το ψάχνεις λίγο

  • Confused 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και απο μενα. Wind ειναι οτι χειροτερο υπαρχει εκει εξω. Θα σας μιλησω για το δικο μου προβλημα που συνεχιζεται μεχρι και σημερα που γραφω αυτο το ποστ.

Συγκεκριμενα τον Δεκεμβριο του 21 ανοιξε επιτελους η περιοχη μου σε FTTH. 30/12/2021 εκανα αιτηση στη wind καθως η εταιρια ειχε μια προσφορα 200mbps στην τιμη των 100mbps. Μου εστειλαν τα συμβολαια αρκετα γρηγορα. Καπου στο τελος Γεναρη ηρθαν και εφτιαξαν σε ολη την οικοδομη την εγκατασταση με αναμονες fiber σε καθε οροφο. Μεχρι και σημερα δεν εχει γινει τπτ. Ακομα περιμενω να ερθει εξοπλισμος και τεχνικος ωστε να μπει η οπτικη ινα μεσα στο σπιτι. Εχω δωσει dead Line μεχρι την παρασκευη 1 Απριλίου. Μετα θα παω cosmote. (Η απαντηση που παιρνω σχεδον καθε μερα απο την εξ. πελατων ειναι οτι δεν βλεπουμε τον λογο καθυστρησης και οτι προωθουν το προβλημα..) 96 μερες απο την αιτηση.

Untitled.png

Επεξ/σία από Marios2410
Δημοσ.

Να πω κι εγώ τη δική μου εμπειρία με wind ftth, μιας και βλέπω ότι υπάρχει pattern:

Τέλος Οκτωβρίου (του '21) κάνω αίτηση για business ftth, αφού συζήτησα με τον πωλητή το θέμα ότι θέλω εξοπλισμό που να δίνει τα κανάλια φωνής με BRI port για το τηλεφωνικό μου κέντρο.

Αρχές Δεκεμβρίου έχει γίνει η κατασκευή εξωτερικά του κτιρίου, και μετά από λίγες μέρες παραλαμβάνω εξοπλισμό, χαρούμενος που προχωράνε γρήγορα τα πράγματα (ήμουν έτοιμος να περιμένω αρκετά παραπάνω για τις "βαριές" εργασίες έξω).

Οποία έκπληξις, το router που μου έστειλαν έχει μόνο αναλογικές εξόδους φωνής. Oh well λέω, ας τους πω να μου στείλουν διαφορετικό. Το αναφέρω, το καταγράφουν, καταλαβαίνουν τι χρειάζομαι ακριβώς, και σε λίγες μέρες με ειδοποιούν ότι για να αλλαχτει ο εξοπλισμός, πρέπει να ξαναγίνει αίτηση. Καλα λεω εγώ, λίγο υπερβολικά γραφειοκρατικό αλλα δε βαριέσαι, θα έχουν τους λόγους τους. 

Ξεχνιέμαι λίγο και αφήνω ένα μήνα να περάσει, μεσα Γεναρη τους παίρνω να δω που βρισκόμαστε, και με ενημερώνουν ότι ακόμα δεν έχει γίνει η νέα αίτηση, την οποία πρέπει να την κάνει ο πωλητής. Παίρνω τον πωλητή, ο οποίος πρώτη φορά άκουγε για το θεμα, και σχετικά γρήγορα κάνει τη νέα αίτηση.

Ακολουθει μετά απο μέρες (έχουμε φτάσει αισίως τέλος Γενάρη) τηλέφωνο απο τη Wind που με ενημερώνουν ότι θα χρειαστεί να έρθει τεχνικός του παρόχου να ελέγξει ότι η εγκατάσταση είναι ΟΚ, και μετά θα μου στείλουν εξοπλισμό, και μετά θα έρθουν τεχνικοί τους να κάνουν την τελική εγκατάσταση.

Ρε παιδιά, λέω εγώ, αφού αρχές Δεκεμβρίου μου είχατε στείλει εξοπλισμό, άρα είχε ελεχτεί η  εγκατάσταση και ήταν ΟΚ, αφού αλλιώς δε θα μου στέλνατε εξοπλισμό, γιατί να μην κάνουμε σκιπ μερικά βήματα που ειναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΕΡΙΤΤΑ?

Οχι, λενε, δε γίνεται υπάρχει διαδικασία. Καλά λέω. Έρχεται ο τεχνικός (της Cosmote), ελέγχει, όλα καλα.

Περνάνε λίγες μέρες και βλέπω ξαφνικά στο status ότι η αίτησή μου "δε μπορεί να ολοκληρωθεί". Τα παίρνω λίγο και ζητάω επικοινωνία (για κάποιο λόγο δε βγαίνει απευθείας γραμμή στην εξυπηρέτηση του FTTH, πρέπει να σε πάρουν εκείνοι). Μου λένε ότι υπάρχει κάποιο διαδικαστικό κώλυμα γιατί φαίνεται σαν να υπάρχει ενεργή γραμμή στο χώρο, και κοιτάνε να το λύσουν. Πράγματι μετά απο λίγες μέρες με ενημερώνουν ότι λύθηκε το θέμα. Και λίγες μέρες αργότερα η αίτηση φαίνεται πάλι ακυρωμένη στο σύστημα!

Αυτή τη φορά μετά απο πολλά αιτήματά μου, κανείς δεν επιστρέφει τις κλήσεις μου, οπότε στέλνω ένα μήνυμα με αυστηρό deadline για να μου στείλουν εξοπλισμό και τεχνικούς για τελική εγκατάσταση. Το deadline φεύγει άκλαφτο και έτσι καταλήγω αρχές Μαρτίου να κάνω αίτηση στην Cosmote για να τελειώνω.

Το punchline είναι ότι στις 18 Μαρτίου, 3 μιση μήνες περίπου απο τότε που μου έστειλαν λάθος εξοπλισμό, με παίρνουν τηλέφωνο να μου πουν ότι "Κύριε mezger, βρήκαμε τι φταίει με την αίτηση σας! Φαινόταν ενεργή η άλλη αίτηση που είχατε κάνει προηγουμένως και γι'αυτό είχε κολλήσει η διαδικασία, τώρα μπορεί να προχωρήσει! Hurray!"

Ευχαρίστησα την κυρία, ενημέρωσα ότι έχω κάνει αίτηση αλλού και παρακάλεσα να μην με ξαναενοχλήσουν.

Το δεύτερο punchline: η Cosmote μου έστειλε επίσης λάθος router με αναλογικές εξόδους! Αλλα δεν είχαμε deja-vu: την επόμενη μέρα απάντησαν ότι οι τεχνικοί που θα κάνουν την τελική εγκατάσταση θα κρατάνε και ένα σωστό router - και το θέμα τελείωσε εκεί, όπως θα έπρεπε σε κάθε σοβαρή εταιρεία.

 

Δημοσ.

Ειναι που θα πεσεις .Εγω ειχα κανει αιτηση σε εταιρια ,οχι απο τις 3 γνωστες και παροτι στη διπλανη πολυκατοικια υπηρχε κουτι ,μετα απο 3 μηνες δεν ειχα καμια ενημερωση .Ακυρωσα και ησυχασα.

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cumulus είπε

Ειναι που θα πεσεις .Εγω ειχα κανει αιτηση σε εταιρια ,οχι απο τις 3 γνωστες και παροτι στη διπλανη πολυκατοικια υπηρχε κουτι ,μετα απο 3 μηνες δεν ειχα καμια ενημερωση .Ακυρωσα και ησυχασα.

Ακομα και στη διπλα πολυκατικια αν ειναι , αν χρειαζεται σκαψιμο θελει αδειες απο δημους οποτε θελει χρονο

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Ακομα και στη διπλα πολυκατικια αν ειναι , αν χρειαζεται σκαψιμο θελει αδειες απο δημους οποτε 

Το γνωριζω συτο,αλλα επι 3 μηνες που λεω δεν επικοινωνησε μαζι μου ο εργολαβος και κανενας αλλος βεβαια  ,που υποτιθεται οτι το αργοτερο σε ενα μηνα ,θα ειχε ερθει απο το σπιτι να δει που πρεπει να σκαψει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Marios2410 είπε

Καλησπερα και απο μενα. Wind ειναι οτι χειροτερο υπαρχει εκει εξω. Θα σας μιλησω για το δικο μου προβλημα που συνεχιζεται μεχρι και σημερα που γραφω αυτο το ποστ.

Συγκεκριμενα τον Δεκεμβριο του 21 ανοιξε επιτελους η περιοχη μου σε FTTH. 30/12/2021 εκανα αιτηση στη wind καθως η εταιρια ειχε μια προσφορα 200mbps στην τιμη των 100mbps. Μου εστειλαν τα συμβολαια αρκετα γρηγορα. Καπου στο τελος Γεναρη ηρθαν και εφτιαξαν σε ολη την οικοδομη την εγκατασταση με αναμονες fiber σε καθε οροφο. Μεχρι και σημερα δεν εχει γινει τπτ. Ακομα περιμενω να ερθει εξοπλισμος και τεχνικος ωστε να μπει η οπτικη ινα μεσα στο σπιτι. Εχω δωσει dead Line μεχρι την παρασκευη 1 Απριλίου. Μετα θα παω cosmote. (Η απαντηση που παιρνω σχεδον καθε μερα απο την εξ. πελατων ειναι οτι δεν βλεπουμε τον λογο καθυστρησης και οτι προωθουν το προβλημα..) 96 μερες απο την αιτηση.

Untitled.png

Ενημέρωση: Σήμερα το πρωί κάλεσα την εξ. πελατών και μέχρι και τώρα δεν με έχουν πάρει τηλ. Ξέρει κανεις πως να το χειριστώ όταν με πάρουν; Όλες οι γνώμες δεκτές.. 

Επεξ/σία από Marios2410
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Marios2410 είπε

Ενημέρωση: Σήμερα το πρωί κάλεσα την εξ. πελατών και μέχρι και τώρα δεν με έχουν πάρει τηλ. Ξέρει κανεις πως να το χειριστώ όταν με πάρουν; Όλες οι γνώμες δεκτές.. 

Ενημερωση 2 : Μόλις με κάλεσαν απο την εξ. πελατών και κλασικά εχουν προωθήσει το αίτημα μου και δεν βλέπουν την αίτια καθυστέρησης .. τους ρώτησα αν δεν βλέπουν αυτοί την αιτια εγώ τι να κανω ?  Εγω πάντως πηρα την απόφαση μου να αποδεσμευτώ από την wind καθώς έχουν χάσει την μπάλα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

- Οι αιτήσεις για συνδέσεις FTTH, όποιον πάροχο και να επιλέξεις προωθούνται με διαφορετικούς ρυθμούς από περιοχή σε περιοχή (μερικές φορές και στην ίδια περιοχή), ενώ σε μερικές περιπτώσεις πελατών προωθούνται με ρυθμούς χελώνας.

- Στην περιοχή που κατοικώ, όσοι έκαναν αίτηση το φθινόπωρο του 2020 (από 1/9/20) απόλαυσαν τη σύνδεση FTTH στα μέσα της άνοιξης του 2021 ή λίγο μετά. Αν έκανες αίτηση το φθινόπωρο του 2021 σου έλεγαν πως για να φτάσει η αίτηση στα χέρια του Μηχανικού, θα χρειαστούν πάνω από 2 μήνες.

Επεξ/σία από filipN

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...