Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 46 λεπτά πριν, Gingerbread είπε Αρχικά επειδή δεν ξέρω ποια είναι αυτά, έχεις κάποια λιστα; Για να ξερω για ποια μιλάμε. Εννοείς τα τμήματα του 2019 Μόλις τώρα, scha είπε Εννοείς τα τμήματα του 2019 Σχολή Αγροτικής Ανάπτυξης, Διατροφής και Αειφορίας (Ψαχνά) ΕΚΠΑ Ιδρύθηκε το 2019. Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης, Αγροδιατροφής και Διαχείρισης Φυσικών Πόρων Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών (Χανιά Ελμεπα) Τμήμα Γεωπονίας (2019, με έδρα την Αμαλιάδα) Τμήμα Επιστήμης Βιοσυστημάτων και Γεωργικής Μηχανικής (2019, με έδρα το Μεσολόγγι) Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (2019, με έδρα το Αγρίνιο) Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής (2019, με έδρα το Μεσολόγγι) Σχολή Γεωπονικών Επιστημών Ιδρύθηκε στις 25 Απριλίου 2019. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών (Βόλος) Τμήμα Γεωπονίας - Αγροτεχνολογίας (Λάρισα) Σχολή Θετικών Επιστημών (Λαμία) Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών[26] Τμήμα Μαθηματικών Τμήμα Φυσικής Σχολή Περιβάλλοντος Επεξεργασία Η Σχολή Περιβάλλοντος ιδρύθηκε στις 25/04/2019. Τμήμα Περιβάλλοντος (2019) Ζάκυνθος Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (2019) Αργοστόλι Σχολή Οικονομικών Επιστημών Επεξεργασία Η Σχολή Οικονομικών Επιστημών ιδρύθηκε στις 25/04/2019. Τμήμα Τουρισμού (2019) Κέρκυρα Τμήμα Περιφερειακής Ανάπτυξης (2019) Λευκάδα Σχολή Θετικών Επιστημών (Καβάλα) Τμήμα Φυσικής (Καβάλα Τμήμα Χημείας (Καβάλα Τμήμα Πληροφορικής (Καβάλα) Πολυτεχνική Σχολή (Κοζάνη) Τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων Σχολή Θετικών Επιστημών (Καστοριά) Τμήμα Μαθηματικών Τμήμα Πληροφορικής Σχολή Γεωπονικών Επιστημών (Φλώρινα) Τμήμα Γεωπονίας Τμήμα Ψυχολογίας (Φλώρινα) Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων (Καστοριά) Σχολή Καλών Τεχνών (Φλώρινα) Μερικά από τα τμήματα που ιδρύθηκαν το 2019 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Theo1903 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Ε καλά μην τρελαθούμε κιόλας οτι οι απόφοιτοι ΓΕΛ γίναμε επιστήμονες επειδή τελειώσαμε την 2βάθμια και μάθαμε παραγώγους και ολοκληρώματα.... Τα ΕΠΑΛ και τα ΤΕΙ μια χαρά λογική έχουν απλά τα έχουμε ευτελίσει και έχει καταλήξει να είναι ντροπή να σπουδάσει κάποιος ΤΕΙ. Ο διαχωρισμός των 2 θα έπρεπε να είναι το αντικείμενο εφαρμογής και ο τρόπος προσέγγισηw και όχι το επίπεδο σπουδών, αλλα όταν κάνεις τα μισά ΤΕΙ της χώρας ΑΕΙ για να χαρεί ο κάθε πικραμένος, προφανώς όλο το σύστημά σου σταματά να βγάζει και πολύ νόημα.... Νομίζω οτι όλα αυτά τα βλέπουν τα κυβερνητικά στελέχη αλλα τα επιτρέπουν να γίνουν προκειμένου να μειωθεί αρκετά το επίπεδο της 3βάθμιας και όσονούπω να έρθουν τα ΙΕΚ σαν σωτήρια λύση και να γυρίσει σταδιακά σε μοντέλο επι πληρωμής εκπαίδευσης. Και τότε θα δούμε πραγματικά τι σημαίνει "όποιος έχει λεφτά σπουδάζει"... που όχι μονο θα πρέπει οι γονείς να τα σκάνε στα φροντιστήρια απο 1η λυκείου, όχι μονο θα πληρώνουν σπίτια ενοίκια και λογαριασμούς για να σπουδάσει ο "επιστήμων" της οικογένειας ΑΕΙ ζαμπονοκοπτικής με όλα τα 5000 μοριά του, αλλά θα σκάνε και μερικά χιλιάρικα κάθε χρόνο tuition fees. Spoiler ΥΓ : τα σχόλια περι ΕΠΑΛ και ΤΕΙ τα λέω όντας απόφοιτος ΓΕΛ, ΑΠΘ και master στο εξωτερικό οπότε δεν είναι κάποιο butthurt παράπονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Είμαστε σε μια χώρα που έχουμε λυσσάξει με τον πρωτογενή τομέα, αν καταργήσουμε τμήματα γεωπονίας και αγροτ ανάπτυξης δεν αυταναιρούμαστε; Οι θετικές σχολές του 2019 σε τι διαφέρουν από τις υπόλοιπες; Τα τμήματα καλών τεχνών θεωρώ ότι έχουν και έναν πιο ακαδημαϊκό χαρακτήρα, χωρίς να στοχεύουν απαραίτητα στην επαγγελματική αποκατάσταση Ενδεικτικά ανέφερα αυτά. Επίσης δεν ξέρω γιατί είναι υποβαθμισμένα αυτά και όχι η πανεπιστημιούπολη του ΕΚΠΑ με το χάλι που έχει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velociraptoras Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, Theo1903 είπε Ε καλά μην τρελαθούμε κιόλας οτι οι απόφοιτοι ΓΕΛ γίναμε επιστήμονες επειδή τελειώσαμε την 2βάθμια και μάθαμε παραγώγους και ολοκληρώματα.... Τα ΕΠΑΛ και τα ΤΕΙ μια χαρά λογική έχουν απλά τα έχουμε ευτελίσει και έχει καταλήξει να είναι ντροπή να σπουδάσει κάποιος ΤΕΙ. Ο διαχωρισμός των 2 θα έπρεπε να είναι το αντικείμενο εφαρμογής και ο τρόπος προσέγγισηw και όχι το επίπεδο σπουδών, αλλα όταν κάνεις τα μισά ΤΕΙ της χώρας ΑΕΙ για να χαρεί ο κάθε πικραμένος, προφανώς όλο το σύστημά σου σταματά να βγάζει και πολύ νόημα.... Νομίζω οτι όλα αυτά τα βλέπουν τα κυβερνητικά στελέχη αλλα τα επιτρέπουν να γίνουν προκειμένου να μειωθεί αρκετά το επίπεδο της 3βάθμιας και όσονούπω να έρθουν τα ΙΕΚ σαν σωτήρια λύση και να γυρίσει σταδιακά σε μοντέλο επι πληρωμής εκπαίδευσης. Και τότε θα δούμε πραγματικά τι σημαίνει "όποιος έχει λεφτά σπουδάζει"... που όχι μονο θα πρέπει οι γονείς να τα σκάνε στα φροντιστήρια απο 1η λυκείου, όχι μονο θα πληρώνουν σπίτια ενοίκια και λογαριασμούς για να σπουδάσει ο "επιστήμων" της οικογένειας ΑΕΙ ζαμπονοκοπτικής με όλα τα 5000 μοριά του, αλλά θα σκάνε και μερικά χιλιάρικα κάθε χρόνο tuition fees. Απόκρυψη περιεχομένων ΥΓ : τα σχόλια περι ΕΠΑΛ και ΤΕΙ τα λέω όντας απόφοιτος ΓΕΛ, ΑΠΘ και master στο εξωτερικό οπότε δεν είναι κάποιο butthurt παράπονο. ενημερωτικά, απο το 2001 τα ΤΕΙ δινουν πτυχίο επιπέδου bachelor και ανηκουν στα ΑΕΙ. Επίσης υπάρχουν ΤΕΙ όπως αυτα των θετικών τεχνολογικών επιστημων και τα παραιατρικά που τα μαθηματα ειναι πολύ πιο δυσκολα από αρκετα πανεπιστημιακά τμήματα. στα ΤΕΙ κι εμεις που ειχαμε μπει πρωτοι κι αυτοι που μπήκαν τελευταίοι εξεταζομασταν στην ιδια υλη και στα ιδια μεθηματα, πολλοι τα παρατούσαν γιατι δε μπορουσαν να ανταπεξελθουν. τα μορια που εχει βαση καθε σχολή πανε αναλογα με τη ζητηση που εχει η σχολή, οχι με το επιπεδο της ή τη δυσκολία της. αν φετος αποφασισουν οι μαθητες να δηλωσουν ζαμπονοκοπτική οπως λες ειρωνικά η ζαμπονοκοπτική θα φτασει 19.000 μορια. αν δεν εχεις καταλάβει ακόμα ως λειτουργει το συστημα εισαγωγης και ποιες οι διαφορες μεταξύ ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ και πανεπιστημίων τζάμπα τα πηρες τα πτυχία και τα μαστερ στο εξωτερικό. Αντίληψη 0. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 3 ώρες πριν, Gingerbread είπε Είμαστε σε μια χώρα που έχουμε λυσσάξει με τον πρωτογενή τομέα, αν καταργήσουμε τμήματα γεωπονίας και αγροτ ανάπτυξης δεν αυταναιρούμαστε; Οι θετικές σχολές του 2019 σε τι διαφέρουν από τις υπόλοιπες; Τα τμήματα καλών τεχνών θεωρώ ότι έχουν και έναν πιο ακαδημαϊκό χαρακτήρα, χωρίς να στοχεύουν απαραίτητα στην επαγγελματική αποκατάσταση Ενδεικτικά ανέφερα αυτά. Επίσης δεν ξέρω γιατί είναι υποβαθμισμένα αυτά και όχι η πανεπιστημιούπολη του ΕΚΠΑ με το χάλι που έχει. Το τμήμα αγροτικής ανάπτυξης στο ΕΚΠΑ δεν είναι 5ετους φοίτησης άρα δεν δίνει επαγγελματικά δικαιώματα γεωπόνου (γεωπονική είναι 5 χρόνια) γι'αυτό πρέπει να καταργηθεί. Υπάρχουν ήδη τμήματα καλών τεχνών άρα γιατί έπρεπε να δημιουργήθουν και άλλα. Πώς θα μπορέσει να απορροφήσει η αγορά εργασίας τόσους αποφοίτους. 1 ώρα πριν, velociraptoras είπε ενημερωτικά, απο το 2001 τα ΤΕΙ δινουν πτυχίο επιπέδου bachelor και ανηκουν στα ΑΕΙ. Επίσης υπάρχουν ΤΕΙ όπως αυτα των θετικών τεχνολογικών επιστημων και τα παραιατρικά που τα μαθηματα ειναι πολύ πιο δυσκολα από αρκετα πανεπιστημιακά τμήματα. στα ΤΕΙ κι εμεις που ειχαμε μπει πρωτοι κι αυτοι που μπήκαν τελευταίοι εξεταζομασταν στην ιδια υλη και στα ιδια μεθηματα, πολλοι τα παρατούσαν γιατι δε μπορουσαν να ανταπεξελθουν. τα μορια που εχει βαση καθε σχολή πανε αναλογα με τη ζητηση που εχει η σχολή, οχι με το επιπεδο της ή τη δυσκολία της. αν φετος αποφασισουν οι μαθητες να δηλωσουν ζαμπονοκοπτική οπως λες ειρωνικά η ζαμπονοκοπτική θα φτασει 19.000 μορια. αν δεν εχεις καταλάβει ακόμα ως λειτουργει το συστημα εισαγωγης και ποιες οι τα μαστερ στο εξωτερικό. Αντίληψη 0. Δεν υπάρχουν ΤΕΙ έγιναν αεί Τα ΙΕΚ δίνουν πτυχίο επίπεδο 5 είναι διετούς φοίτησης δεν είναι πανεπιστήμια λες ειρωνικά η ζαμπονοκοπτική θα φτασει 19.000 μορια. δεν το είπα ποτέ γιατί δεν υπάρχει τέτοια σχολή. διαφορες μεταξύ ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ και πανεπιστημίων . Τι γνωρίζω 1 ώρα πριν, velociraptoras είπε ενημερωτικά, απο το 2001 τα ΤΕΙ δινουν πτυχίο επιπέδου bachelor και ανηκουν στα ΑΕΙ. Επίσης υπάρχουν ΤΕΙ όπως αυτα των θετικών τεχνολογικών επιστημων και τα παραιατρικά που τα μαθηματα ειναι πολύ πιο δυσκολα από αρκετα πανεπιστημιακά τμήματα. στα ΤΕΙ κι εμεις που ειχαμε μπει πρωτοι κι αυτοι που μπήκαν τελευταίοι εξεταζομασταν στην ιδια υλη και στα ιδια μεθηματα, πολλοι τα παρατούσαν γιατι δε μπορουσαν να ανταπεξελθουν. τα μορια που εχει βαση καθε σχολή πανε αναλογα με τη ζητηση που εχει η σχολή, οχι με το επιπεδο της ή τη δυσκολία της. αν φετος αποφασισουν οι μαθητες να δηλωσουν ζαμπονοκοπτική οπως λες ειρωνικά η ζαμπονοκοπτική θα φτασει 19.000 μορια. αν δεν εχεις καταλάβει ακόμα ως λειτουργει το συστημα εισαγωγης και ποιες οι διαφορες μεταξύ ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ και πανεπιστημίων τζάμπα τα πηρες τα πτυχία και τα μαστερ στο εξωτερικό. Αντίληψη 0. Έχουμε 7 νέα τμήματα γεωπονικής 3 δασολογιας 5 διοικητικής επιστήμης 19 νέα τμήματα οικονομικών συνολικά (για τους τέσσερις κλάδους λογιστικής , οικονομικών επιστημών, διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας, οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων ) 15 νέα τμήματα μηχανικών 7 νέα τμήματα Καθηγητικων σχολων (φυσικό μαθηματικό πληροφορική) 9 νέα τμήματα γεωπονικών σχολών (συνολικά μαζί με τα 2 τμήματα ζωικής παραγωγής ) πώς θα απορροφηθούν όλοι αυτοί οι απόφοιτοι από την αγορά εργασίας ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Theo1903 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 3 hours ago, velociraptoras said: ενημερωτικά, απο το 2001 τα ΤΕΙ δινουν πτυχίο επιπέδου bachelor και ανηκουν στα ΑΕΙ. Επίσης υπάρχουν ΤΕΙ όπως αυτα των θετικών τεχνολογικών επιστημων και τα παραιατρικά που τα μαθηματα ειναι πολύ πιο δυσκολα από αρκετα πανεπιστημιακά τμήματα. στα ΤΕΙ κι εμεις που ειχαμε μπει πρωτοι κι αυτοι που μπήκαν τελευταίοι εξεταζομασταν στην ιδια υλη και στα ιδια μεθηματα, πολλοι τα παρατούσαν γιατι δε μπορουσαν να ανταπεξελθουν. τα μορια που εχει βαση καθε σχολή πανε αναλογα με τη ζητηση που εχει η σχολή, οχι με το επιπεδο της ή τη δυσκολία της. αν φετος αποφασισουν οι μαθητες να δηλωσουν ζαμπονοκοπτική οπως λες ειρωνικά η ζαμπονοκοπτική θα φτασει 19.000 μορια. αν δεν εχεις καταλάβει ακόμα ως λειτουργει το συστημα εισαγωγης και ποιες οι διαφορες μεταξύ ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΕΠΑΛ και πανεπιστημίων τζάμπα τα πηρες τα πτυχία και τα μαστερ στο εξωτερικό. Αντίληψη 0. μα ακριβώς το αντίθετο είπα και παρεξήγησες....λέω οτι ΤΕΙ θα έπρεπε να σημαίνει τεχνολογική προσέγγιση στο ίδιο αντικείμενο που το ΑΕΙ προσεγγίζει πιο θεωρητικά (σίγουρα για αντικείμενα που είναι κοινά). Δεν κάνω και δεν θα έπρεπε να κάνουμε σύγκριση σε διαφορετικά πράγματα. Παρόλα αυτά, είναι ριζομένο στην άποψη του Έλληνα πως ΑΕΙ > ΤΕΙ και θα προτιμήσει να στείλει το παιδί του σε μια μέτρια εως κακή σχολή που ανήκει σε ΑΕΙ παρά σε ένα τίμιο τμήμα ΤΕΙ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Αρχικά, ανεξαρτήτως της χρονολογίας ιδρύσεως του κάθε τμήματος αυτή η μαλακία με τα επαγγελματικά δικαιώματα με έχει κουράσει.Απλά είμαστε σε μια κατεστραμένη από καταβολής της αγορά εργασίας που προσπαθεί να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου. Κορυφαίο παράδειγμα είναι κάποιοι νοσηλευτές ΠΕ που έλεγαν ότι εκτός των άλλων η διαφορά τους από το ΤΕΙ είναι η δυνατότητα συμμετοχής σε έρευνα. Λες και το να δουλέψεις σε ερευνητικό πρόγραμμα προϋποθέτει συγκεκριμένο πτυχίο ή ξέρω γω οι νοσηλευτές φαντασιώνονταν ότι με το ένα εξάμηνο στατιστικής θα γίνονταν data analysts ξερω γω. Καταλαβαίνω ότι επαγγέλματα όπως του γιατρού και του δικηγόρου πρέπει να είναι κάπως προστατευμένα, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος μη πτυχιούχος να το ασκήσει. Αλλά και εκεί τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τόσο αυτονόητα που είναι σαν να μην υπάρχουν. Έχει ψάξει κανείς πχ τα δικαιώματα των γιατρών; Είχαμε 500 τμήματα βιολογίας και επειδή το βιοχημείας και βιοτεχνολογίας δεν το έλεγαν βιολογίας, για κάποιο λόγο για χρόνια δεν μπορούσαν να διδάξουν. Έχουμε τετραετή τμήμτα που σε ορισμένα για να διδάξεις θελαν και ένα εξάμηνο ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρόβλημα δεν είναι τα γνωστικά αντικείμενα με λίγες εξαιρέσεις, μάλλον ότι έχουμε πολλά τμήματα του ίδιου αντικειμένου. Έχουμε πχ 7 ιατρικές και έχουμε εισακτέους από βουλγαρίες, ρουμανίες, ιταλίες σπου σπουδάζουν εκεί και επιστρέφουν. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι έχουμε άπειρους γιατρούς. Και όμως υπάρχουν φοβερές ελλείψεις σε γιατρούς, νοσηλευτές και παραϊατρικό προσωπικό. Τώρα με το να λιγοστέψουμε τις θέσεις της τριτοβάθμιας όπως προτείνει απότι κατάλαβα ο TS, τι θα καταφέρουμε; Θα μπαίνουν οι πιο ευνοημένοι. Αυτοί που έχουν χρήματα για ιδιαίτερα και καλούς καθηγητές. Όχι το παιδί από ένα χωριό έξω από την Καστοριά, όχι ένα παιδί που ο μπαμπάς του κάνει delivery και η μαμά του φτιάχνει καφέδες και μαζί βγάζουν 1200 ευρώ και συμπληρώνει και η γιαγιά 50 ευρώ το μήνα. Πτυχία μόνο για ευκατάστατους θίγει τη δημοκρατία, την ισότητα και την αξιοπρέπεια του καθενός μας. Λέμε για το τι γίνεται έξω. Μας αρέσει τόσο πολύ η σύγκριση. Αλλά πως γίνεται να συγκρίνουμε μόνο ένα χαρακτηριστικό; Λέμε στην Ελλάδα γίνεται το Χ, στην Γερμανία το Υ. Άρα αφού στη Γερμανία τα πράγματα είναι καλύτερα, το Υ είναι το σωστό. Αλλά αυτό είναι λάθος, διαφέρουμε σε πάρα πολλά, δεν μπορούμε να βλέπουμε τυφλά μεμονωμένες παραμέτρους. Θα ξαναπώ παράδειγμα με γιατρούς, γιατί είναι ο κλάδος μου. Λέμε διαρκώς ότι είμαστε χώρα υπηρεσιών, ότι δεν χρειαζόμαστε τόσους επιστήμονες κτλ, άλλες είναι οι ανάγκες. Ηλιθιότητες. Θα μπορούσαμε εμείς να έχουμε τους τοπ επιστήμονες, να έχουμε νοσοκομεία και κέντρα αναφοράς που να έρχονται από όλη την Ευρώπη για τις ιατρικές υπηρεσίες μας (σε κάποια κομμάτια γίνεται ως ένα βαθμό). Είναι που θέλει να επενδύσει η εκάστοτε κυβέρνηση. Απλά στην παρούσα φάση μας νοιάζει μάλλον μόνο να τα κάνουμε όλα ιδιωτικά και οι φτωχοί να γίνουν φτωχότεροι και κάτι που λένε αριστεία, αλλά ή αυτοί εννοούν κάτι άλλο ή πρέπει να συμβουλευτώ λεξικό για την ερμηνεία της λέξης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, Gingerbread είπε Αρχικά, ανεξαρτήτως της χρονολογίας ιδρύσεως του κάθε τμήματος αυτή η μαλακία με τα επαγγελματικά δικαιώματα με έχει κουράσει.Απλά είμαστε σε μια κατεστραμένη από καταβολής της αγορά εργασίας που προσπαθεί να βγάλει ο ένας το μάτι του άλλου. Κορυφαίο παράδειγμα είναι κάποιοι νοσηλευτές ΠΕ που έλεγαν ότι εκτός των άλλων η διαφορά τους από το ΤΕΙ είναι η δυνατότητα συμμετοχής σε έρευνα. Λες και το να δουλέψεις σε ερευνητικό πρόγραμμα προϋποθέτει συγκεκριμένο πτυχίο ή ξέρω γω οι νοσηλευτές φαντασιώνονταν ότι με το ένα εξάμηνο στατιστικής θα γίνονταν data analysts ξερω γω. Καταλαβαίνω ότι επαγγέλματα όπως του γιατρού και του δικηγόρου πρέπει να είναι κάπως προστατευμένα, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος μη πτυχιούχος να το ασκήσει. Αλλά και εκεί τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι τόσο αυτονόητα που είναι σαν να μην υπάρχουν. Έχει ψάξει κανείς πχ τα δικαιώματα των γιατρών; Είχαμε 500 τμήματα βιολογίας και επειδή το βιοχημείας και βιοτεχνολογίας δεν το έλεγαν βιολογίας, για κάποιο λόγο για χρόνια δεν μπορούσαν να διδάξουν. Έχουμε τετραετή τμήμτα που σε ορισμένα για να διδάξεις θελαν και ένα εξάμηνο ΑΣΠΑΙΤΕ. Το πρόβλημα δεν είναι τα γνωστικά αντικείμενα με λίγες εξαιρέσεις, μάλλον ότι έχουμε πολλά τμήματα του ίδιου αντικειμένου. Έχουμε πχ 7 ιατρικές και έχουμε εισακτέους από βουλγαρίες, ρουμανίες, ιταλίες σπου σπουδάζουν εκεί και επιστρέφουν. Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι έχουμε άπειρους γιατρούς. Και όμως υπάρχουν φοβερές ελλείψεις σε γιατρούς, νοσηλευτές και παραϊατρικό προσωπικό. Τώρα με το να λιγοστέψουμε τις θέσεις της τριτοβάθμιας όπως προτείνει απότι κατάλαβα ο TS, τι θα καταφέρουμε; Θα μπαίνουν οι πιο ευνοημένοι. Αυτοί που έχουν χρήματα για ιδιαίτερα και καλούς καθηγητές. Όχι το παιδί από ένα χωριό έξω από την Καστοριά, όχι ένα παιδί που ο μπαμπάς του κάνει delivery και η μαμά του φτιάχνει καφέδες και μαζί βγάζουν 1200 ευρώ και συμπληρώνει και η γιαγιά 50 ευρώ το μήνα. Πτυχία μόνο για ευκατάστατους θίγει τη δημοκρατία, την ισότητα και την αξιοπρέπεια του καθενός μας. Λέμε για το τι γίνεται έξω. Μας αρέσει τόσο πολύ η σύγκριση. Αλλά πως γίνεται να συγκρίνουμε μόνο ένα χαρακτηριστικό; Λέμε στην Ελλάδα γίνεται το Χ, στην Γερμανία το Υ. Άρα αφού στη Γερμανία τα πράγματα είναι καλύτερα, το Υ είναι το σωστό. Αλλά αυτό είναι λάθος, διαφέρουμε σε πάρα πολλά, δεν μπορούμε να βλέπουμε τυφλά μεμονωμένες παραμέτρους. Θα ξαναπώ παράδειγμα με γιατρούς, γιατί είναι ο κλάδος μου. Λέμε διαρκώς ότι είμαστε χώρα υπηρεσιών, ότι δεν χρειαζόμαστε τόσους επιστήμονες κτλ, άλλες είναι οι ανάγκες. Ηλιθιότητες. Θα μπορούσαμε εμείς να έχουμε τους τοπ επιστήμονες, να έχουμε νοσοκομεία και κέντρα αναφοράς που να έρχονται από όλη την Ευρώπη για τις ιατρικές υπηρεσίες μας (σε κάποια κομμάτια γίνεται ως ένα βαθμό). Είναι που θέλει να επενδύσει η εκάστοτε κυβέρνηση. Απλά στην παρούσα φάση μας νοιάζει μάλλον μόνο να τα κάνουμε όλα ιδιωτικά και οι φτωχοί να γίνουν φτωχότεροι και κάτι που λένε αριστεία, αλλά ή αυτοί εννοούν κάτι άλλο ή πρέπει να συμβουλευτώ λεξικό για την ερμηνεία της λέξης. Δεν είναι πτυχία για ευκατάστατους αλλά πτυχία για αυτούς που προσπαθούν δηλαδή που διαβάζουν ένα παιδί θέλει να πετύχει το στόχο δηλαδή να εισαχθεί στο πανεπιστήμιο μπορεί να το κάνει και χωρίς φροντιστήρια την τρίτη Λυκείου την έχουμε μόνο φροντιστήριο για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Το θέμα είναι το διάβασμα και όχι το φροντιστήριο εκτός σχολείου. Ο φροντιστής δεν μπορεί να βάλει μέσα στο κεφάλι σου τις γνώσεις απλά σου ξαναλέει τις γνώσεις άμα δεν διαβάσεις δεν κάνεις τίποτα. 7 ώρες πριν, Theo1903 είπε μα ακριβώς το αντίθετο είπα και παρεξήγησες....λέω οτι ΤΕΙ θα έπρεπε να σημαίνει τεχνολογική προσέγγιση στο ίδιο αντικείμενο που το ΑΕΙ προσεγγίζει πιο θεωρητικά (σίγουρα για αντικείμενα που είναι κοινά). Δεν κάνω και δεν θα έπρεπε να κάνουμε σύγκριση σε διαφορετικά πράγματα. Παρόλα αυτά, είναι ριζομένο στην άποψη του Έλληνα πως ΑΕΙ > ΤΕΙ και θα προτιμήσει να στείλει το παιδί του σε μια μέτρια εως κακή σχολή που ανήκει σε ΑΕΙ παρά σε ένα τίμιο τμήμα ΤΕΙ. Έχεις δίκαιο 4 λεπτά πριν, scha είπε Δεν είναι πτυχία για ευκατάστατους αλλά πτυχία για αυτούς που προσπαθούν δηλαδή που διαβάζουν ένα παιδί θέλει να πετύχει το στόχο δηλαδή να εισαχθεί στο πανεπιστήμιο μπορεί να το κάνει και χωρίς φροντιστήρια την τρίτη Λυκείου την έχουμε μόνο φροντιστήριο για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Το θέμα είναι το διάβασμα και όχι το φροντιστήριο εκτός σχολείου. Ο φροντιστής δεν μπορεί να βάλει μέσα στο κεφάλι σου τις γνώσεις απλά σου ξαναλέει τις γνώσεις άμα δεν διαβάσεις δεν κάνεις τίποτα. Έχεις δίκαιο Λιγότεροι εισακτεοι και λιγότερα τμήματα σημαίνει αύξηση βάσεων άρα φοιτητές καλύτερης ποιότητας γνώσεων. Οι λιγότεροι εισακτεοι σημαίνει ότι δεν θα μειώνουν τις ώρες εργαστηρίων και μαθημάτων για να ανταποκριθεί η εκάστοτε σχολή σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο. Ο αριθμός των εισακτεων πρέπει να καθορίζεται από τα πανεπιστήμια (ώστε να παρέχεται η υψηλού ποιότητα παιδεία) και όχι από την κυβέρνηση η οποία αυξάνει το αριθμό των εισακτεων για ψηφοθηρικους λόγους χωρίς να αυξάνει αντίστοιχα την κρατική χρηματοδότηση. Επίσης, τα πανεπιστήμια πρέπει να αποφασίζουν την ίδρυση ή κατάργηση μιας σχολής και τις βάσεις εισαγωγής όπως γίνεται με την εβε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, scha είπε Δεν είναι πτυχία για ευκατάστατους αλλά πτυχία για αυτούς που προσπαθούν δηλαδή που διαβάζουν ένα παιδί θέλει να πετύχει το στόχο δηλαδή να εισαχθεί στο πανεπιστήμιο μπορεί να το κάνει και χωρίς φροντιστήρια την τρίτη Λυκείου την έχουμε μόνο φροντιστήριο για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Το θέμα είναι το διάβασμα και όχι το φροντιστήριο εκτός σχολείου. Ο φροντιστής δεν μπορεί να βάλει μέσα στο κεφάλι σου τις γνώσεις απλά σου ξαναλέει τις γνώσεις άμα δεν διαβάσεις δεν κάνεις τίποτα. Βρίσκω αρκετά αναχρονιστική αυτή την άποψη. Φυσικά και παίζει ρόλο ο προσωπικός κόπος και το διάβασμα όπως λες. Αλλά το ότι δεν βγαίνει τις περισσότερες φορές όλη η ύλη στην σχολική χρονιά, ότι τα θέματα είναι πολλαπλάσιας δυσκολίας από αυτά που διδάσκονται, ότι ακόμα και οι ασκήσεις των εξετάσεων είναι πιο δύσκολες από του βιβλίου γιατί το προσπερνάμε; Ότι το να έχεις έναν κακό καθηγητή στο σχολείο δεν είναι σπάνιο, ότι το επίπεδο των μαθητών δεν είναι το ίδιο, γιατί το ξεχνάμε; Υπάρχουν τεράστιες ανισότητες τις οποίες τις κρύβουμε κάτω από το χαλί και πιστεύουμε ότι είναι απλά θέμα διαβάσματος. Τα βοηθήματα επίσης είναι πολύ χρήσιμα. Ειδικά ένα της χημείας που δεν θα πω ποιανού είναι για να μην κάνω διαφήμιση είναι ότι καλύτερο και όσοι είναι της θετικής το ξέρουν ότι ο **** τους έσωσε, γιατί τα παρουσιάζει κατανοητά και με πολλές ασκήσεις. Πρωτού κάνουμε την υπεραπλούστευση ότι είναι απλά προσπάθεια, ας φροντίσουμε να ανταποκρίνεται το μάθημα στα θέματα των εξετάσεων. Για εμένα το σχολείο στην 3η λυκείου ήταν χάσιμο χρόνου από το φροντιστήριο. Μετά το Πάσχα απλά αραιώνουν όλοι, κρατάνε τις απουσίες για φροντιστήριο και για διάβασμα. Το αν κάποιος περάσει χωρίς φροντιστήριο είναι είδηση. Γιατί το έχουμε αποδεχτεί ως κοινωνία ότι η παραπαιδεία σε βάζει στο πανεπιστήμιο και οι καθηγητές της 3ης λυκείου δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Και όχι απαραίτητα επειδή δεν είναι ικανοί, αλλά επεδή τους ζητούν ανέφικτα πράγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrKo Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 1 ώρα πριν, Gingerbread είπε οι καθηγητές της 3ης λυκείου δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Οι καθηγητές της 3ος λυκείου των δημοσίων σχολείων, όχι των ιδιωτικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2022 11 λεπτά πριν, DrKo είπε Οι καθηγητές της 3ος λυκείου των δημοσίων σχολείων, όχι των ιδιωτικών. Ναι εννοείται αυτό που λες (απλά επειδή έλεγα για παιδιά που δεν έχουν δυνατότητα για φροντιστήριο, θεώρησα αυτονόητο ότι αναφέρομαι σε δημόσιο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα