Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Καλημέρα σας παιδιά. Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σχετικά με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας για την καθιέρωση του παράλληλου μηχανογραφικού (μηχανογραφικό για διεκ) δηλαδή μόνο μέσω πανελληνίων εξετάσεων να φοιτούν στα δημόσια ΙΕΚ. Παράλληλα, από το 2017 από τα ΕΠΑΛ έχουν δυνατότητα φοίτησης (πριν μπορούσαν μόνο στα ΤΕΙ τα οποία καταργήθηκαν) στα πανεπιστήμια. Ουσιαστικά με αυτό το τρόπο υποβαθμίζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς οι μαθητές δεν θα έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Αυτό οφείλεται στην πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019 που προκάλεσε την κατάρρευση των βάσεων και άρα περνούσαν στα πανεπιστήμια σε λευκή κόλλα αλλά και στην δυνατότητα πρόσβασης στα πανεπιστήμια από ΕΠΑΛ . Βέβαια, το πρόβλημα επιλύθηκε με την κατάργηση των τμημάτων που ήταν να ιδρυθούν το 2020 και με την καθιέρωση την ελάχιστης βάσης εισαγωγής που έφερε αύξηση των βάσεων και άρα αναβάθμιση της ποιότητας των γνώσεων των μαθητών που εισάγονται στα πανεπιστήμια. Η άποψη μου είναι Οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ να έχουν πρόσβαση μόνο στα διεκ δηλαδή θα δίνουν πανελλήνιες μόνο για το παράλληλο μηχανογραφικό. Αποκλείοντας τα ΕΠΑΛ και κλείνοντας τις σχολές που ίδρυσαν το 2019 και με την ελάχιστης βάσης εισαγωγής αυξάνονται οι βάσεις εισαγωγής και άρα διασφαλίζουμε ότι οι φοιτητές έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Η πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι η δημιουργία ένας γενιάς ανέργων πτυχιούχων που γίνονται σερβιτόροι και λατζερηδες (χωρίς να τα θεωρώ απαξιωτικά επαγγέλματα ) ξεφτιλιζοντας το πτυχίο τους .Η ερώτηση μου είναι η περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας των γνώσεων των φοιτητών θα μπορούσε να υλοποιηθεί με την κατάργηση των τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019 (έχουν ήδη καταργηθεί 4τμηματα στην Πάτρα ) ,και όχι τα ΤΕΙ που έγιναν αεί, και με τον αποκλεισμό από την τριτοβάθμια εκπαίδευση των αποφοίτων ΕΠΑΛ καθώς είναι τεχνική εκπαίδευση και δεν γίνονται επιστήμονες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velociraptoras Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Νικη εσυ? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sibyl Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 3 ώρες πριν, scha είπε Καλημέρα σας παιδιά. Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σχετικά με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας για την καθιέρωση του παράλληλου μηχανογραφικού (μηχανογραφικό για διεκ) δηλαδή μόνο μέσω πανελληνίων εξετάσεων να φοιτούν στα δημόσια ΙΕΚ. Παράλληλα, από το 2017 από τα ΕΠΑΛ έχουν δυνατότητα φοίτησης (πριν μπορούσαν μόνο στα ΤΕΙ τα οποία καταργήθηκαν) στα πανεπιστήμια. Ουσιαστικά με αυτό το τρόπο υποβαθμίζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς οι μαθητές δεν θα έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Αυτό οφείλεται στην πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019 που προκάλεσε την κατάρρευση των βάσεων και άρα περνούσαν στα πανεπιστήμια σε λευκή κόλλα αλλά και στην δυνατότητα πρόσβασης στα πανεπιστήμια από ΕΠΑΛ . Βέβαια, το πρόβλημα επιλύθηκε με την κατάργηση των τμημάτων που ήταν να ιδρυθούν το 2020 και με την καθιέρωση την ελάχιστης βάσης εισαγωγής που έφερε αύξηση των βάσεων και άρα αναβάθμιση της ποιότητας των γνώσεων των μαθητών που εισάγονται στα πανεπιστήμια. Η άποψη μου είναι Οι απόφοιτοι ΕΠΑΛ να έχουν πρόσβαση μόνο στα διεκ δηλαδή θα δίνουν πανελλήνιες μόνο για το παράλληλο μηχανογραφικό. Αποκλείοντας τα ΕΠΑΛ και κλείνοντας τις σχολές που ίδρυσαν το 2019 και με την ελάχιστης βάσης εισαγωγής αυξάνονται οι βάσεις εισαγωγής και άρα διασφαλίζουμε ότι οι φοιτητές έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Η πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι η δημιουργία ένας γενιάς ανέργων πτυχιούχων που γίνονται σερβιτόροι και λατζερηδες (χωρίς να τα θεωρώ απαξιωτικά επαγγέλματα ) ξεφτιλιζοντας το πτυχίο τους .Η ερώτηση μου είναι η περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας των γνώσεων των φοιτητών θα μπορούσε να υλοποιηθεί με την κατάργηση των τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019 (έχουν ήδη καταργηθεί 4τμηματα στην Πάτρα ) ,και όχι τα ΤΕΙ που έγιναν αεί, και με τον αποκλεισμό από την τριτοβάθμια εκπαίδευση των αποφοίτων ΕΠΑΛ καθώς είναι τεχνική εκπαίδευση και δεν γίνονται επιστήμονες; 1) Στα ΔΙΕΚ δεν εισάγονται μόνο μέσω του παράλληλου μηχανογραφικού. Συνεχίζουν να εισάγονται με την αντίστοιχη διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο στις αρχές Σεπτεμβρίου στο σύστημα επιλογής υποψηφίων καταρτιζομένων σε ΔΙΕΚ. 2) Η πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑΛ στα πανεπιστήμια γίνεται: α) ποσοστό 10% του συνολικού αριθμού εισακτέων, σε σχολές των Α.Ε.Ι. που καθορίζονται ως αντίστοιχες ή συναφείς με τους τομείς από τους οποίους αποφοιτούν, καθώς και στην κοινή ομάδα σχολών των Α.Ε.Ι., στην οποία εισάγονται απόφοιτοι όλων των τομέων. Κατ’ εξαίρεση του προηγούμενου, το ποσοστό του συνολικού αριθμού εισακτέων στα τμήματα Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Φαρμακευτικής, Φυσικής, Βιολογίας και Γεωλογίας, τα οποία καθορίζονται ως αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς από τους οποίους αποφοιτούν, ανέρχεται σε 5%, β) ποσοστό 20% του συνολικού αριθμού εισακτέων στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) και στις Α.Σ.Τ.Ε., σε Τμήματα που καθορίζονται ως αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς από τους οποίους αποφοιτούν και γ) ειδικό ποσοστό θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων, που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ή και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, σε κοινή ομάδα που περιλαμβάνει τις Α.Σ.Σ.Υ., τη Σχολή Αστυφυλάκων, τη Σχολή Πυροσβεστών, τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Α.Ε.Ν., ανεξάρτητα από τον τομέα από τον οποίο αποφοιτούν. 3) Τα υπόλοιπα που λες σηκώνουν μεγάλη κουβέντα. Σε κάποια συμφωνώ (όπως στο ότι είναι απαράδεκτο να εισάγεται κάποιος με λευκή κόλλα), σε κάποια διαφωνώ (όπως στο να μην μπορεί να διεκδικήσει ένας υποψήφιος από ΕΠΑΛ, μία από τις λίγες θέσεις στα πανεπιστήμια που του δίνεται η δυνατότητα. Αν το πετύχει, προσωπικά θα τον χειροκροτήσω.) Ποτέ, μα ποτέ όμως δεν πρόκειται να κατηγορήσω τα παιδιά που χορεύουν στον ρυθμό που τους χτυπάνε! Ποιος δημιούργησε 11 σχολές (ίσως και περισσότερες , έχω χάσει τον λογαριασμό) που βγάζουν φιλολόγους; Ποιος δημιούργησε σχολές που βγάζουν πτυχιούχους με πτυχίο χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας; Ποιος αλλάζει το σύστημα των πανελλαδικών κάθε τρεις και λίγο; Ποιος φρόντισε να δημιουργήσει ένα σύστημα πανελλαδικών που θα αξιολογείται η ευστροφία και η κριτική ικανότητα των υποψηφιών αντί για την παπαγαλία; (Φτάνουν τα παιδιά στο δεύτερο έτος στην καλύτερη περίπτωση για ν΄αποτινάξουν από πάνω τους την παπαγαλία και να μάθουν να διαβάζουν σωστά.) Ποιος φταίει που αιμορραγούν οικονομικά οι οικογένειες προκειμένου να πάνε τα παιδιά τους στα φροντιστήρια για να μάθουν αυτά που έπρεπε να μαθαίνουν στα σχολεία; Ποιος φταίει που δεν υπάρχουν θέσεις απορρόφησης αποφοίτων Λυκείου και αναγκάζονται όλοι να τρέχουν στο πανεπιστήμιο με την ελπίδα ότι μ΄ένα πτυχίο στο χέρι θα έχουν μια καλύτερη ευκαιρία στη ζωή τους; Λες ότι ξεφτιλίζει κάποιος το πτυχίο του δουλεύοντας σαν λαντζέρης. Σε λίγο να δεις που και κάποιος που θα έχει διδακτορικό θα δουλεύει σαν λαντζέρης. Φαντάζεσαι για λίγο την απελπισία αυτών των ανθρώπων που φτάνουν σ΄αυτό το σημείο; Λες να ήταν αυτό το όνειρο της ζωής τους; Πού είναι οι επιλογές που έχουν; Κτλ, κτλ, κτλ... Τέλος πάντων δεν θα βρούμε άκρη μ΄αυτήν την κουβέντα οπότε δεν βρίσκω και τον λόγο να την συνεχίσουμε! Εμείς τα λέμε, εμείς τ΄ακούμε! 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Οι απόφοιτοι του ΕΠΑΛ δεν θα πρέπει να εισάγονται στα πανεπιστήμια γιατί δεν το αντικείμενο τους δηλαδή γίνονται τεχνίτες και όχι επιστήμονες. Δεν μπορεί κάποιος για να γίνει ηλεκτρολόγος , υδραυλικός να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο . Έτσι όπως τα έχουν θα πρέπει να μην λέγεται τεχνικό λύκειο αλλά γενικό λύκειο νούμερο 2. Συμφωνώ μαζί σου θα πρέπει να καταργηθούν οι σχολές του 2019 που ίδρυσε ο γαβρογλου του ΣΥΡΙΖΑ και σύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας ώστε οι πτυχιούχοι , μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί να μην γίνονται λατζερηδες. Ήδη η υπουργός έστειλε τελεσίγραφο μέχρι το τέλος του μήνα να κλείσουν ή να συγχωνεύσουν τις σχολές του 2019 . 1 ώρα πριν, velociraptoras είπε Νικη εσυ? Είμαι άνδρας ποια είναι η νίκη; 12 λεπτά πριν, scha είπε Οι απόφοιτοι του ΕΠΑΛ δεν θα πρέπει να εισάγονται στα πανεπιστήμια γιατί δεν το αντικείμενο τους δηλαδή γίνονται τεχνίτες και όχι επιστήμονες. Δεν μπορεί κάποιος για να γίνει ηλεκτρολόγος , υδραυλικός να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο . Έτσι όπως τα έχουν θα πρέπει να μην λέγεται τεχνικό λύκειο αλλά γενικό λύκειο νούμερο 2. Συμφωνώ μαζί σου θα πρέπει να καταργηθούν οι σχολές του 2019 που ίδρυσε ο γαβρογλου του ΣΥΡΙΖΑ και σύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας ώστε οι πτυχιούχοι , μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί να μην γίνονται λατζερηδες. Ήδη η υπουργός έστειλε τελεσίγραφο μέχρι το τέλος του μήνα να κλείσουν ή να συγχωνεύσουν τις σχολές του 2019 . Είμαι άνδρας ποια είναι η νίκη; Η λογική της άποψης μου βασίζεται στο ότι δεν μπορούν όλοι να περνάνε στο πανεπιστήμιο ούτε μπορούν όλοι να γίνουν επιστήμονες , κάποιοι θα γίνουν τεχνίτες (δεν είναι κάτι κακο ή αρνητικό) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sibyl Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 45 λεπτά πριν, scha είπε Οι απόφοιτοι του ΕΠΑΛ δεν θα πρέπει να εισάγονται στα πανεπιστήμια γιατί δεν το αντικείμενο τους δηλαδή γίνονται τεχνίτες και όχι επιστήμονες. Δεν μπορεί κάποιος για να γίνει ηλεκτρολόγος , υδραυλικός να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο . Έτσι όπως τα έχουν θα πρέπει να μην λέγεται τεχνικό λύκειο αλλά γενικό λύκειο νούμερο 2. Συμφωνώ μαζί σου θα πρέπει να καταργηθούν οι σχολές του 2019 που ίδρυσε ο γαβρογλου του ΣΥΡΙΖΑ και σύνδεση των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας ώστε οι πτυχιούχοι , μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί να μην γίνονται λατζερηδες. Ήδη η υπουργός έστειλε τελεσίγραφο μέχρι το τέλος του μήνα να κλείσουν ή να συγχωνεύσουν τις σχολές του 2019 . Η λογική της άποψης μου βασίζεται στο ότι δεν μπορούν όλοι να περνάνε στο πανεπιστήμιο ούτε μπορούν όλοι να γίνουν επιστήμονες , κάποιοι θα γίνουν τεχνίτες (δεν είναι κάτι κακο ή αρνητικό) Μάλλον εγώ βλέπω το δάσος κι εσύ το δέντρο. Προσωπικά δεν μέμφομαι κάποιον συγκεκριμένο, αντιθέτως τους μέμφομαι όλους! Η παιδεία θα έπρεπε να είναι στο απυρόβλητο των πολιτικών παιχνιδιών. Ψάχνεις το θέμα από την αρχή και εντοπίζεις πού άρχισε να στραβώνει και γιατί, παίρνεις τεχνογνωσία από επιτυχημένα μοντέλα του εξωτερικού, διαλέγεις μια ομάδα ανθρώπων με αξιοκρατικά κριτήρια (ανεξαρτήτως κόμματος) που έχουν βαθιά γνώση του αντικειμένου, στρώνεις τον πισινούλη σου κάτω και φτιάχνεις βήμα-βήμα ένα σύγχρονο σύστημα εκπαίδευσης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας, που μπορεί να έχει αποτελέσματα και κυρίως που δεν θ΄αλλάζει με κάθε αλλαγή κυβέρνησης. Βέβαια κάποιος θα πει ότι αυτή είναι μια πολύ ιδεαλιστική αντίληψη της κατάστασης για να μπορέσει κάποτε να υλοποιηθεί. Θα συμφωνήσω μαζί του! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Backpacker Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Έφτιαξε λογαριασμό στο insomnia η Κεραμέως? 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 17 λεπτά πριν, Backpacker είπε Έφτιαξε λογαριασμό στο insomnia η Κεραμέως? Γίνεσαι αστείος πες την άποψη σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Backpacker Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, scha είπε Γίνεσαι αστείος πες την άποψη σου Τι άποψη να έχω ρε άνθρωπε? Που γράφεις οτι: "Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Αυτό οφείλεται στην πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019". Δλδ οφείλεται οτι έχουμε λιγότερους απόφοιτους απο εισακτέους γιατί ιδρύθηκαν τμήματα το 2019 στα οποία αυτοί που μπήκαν τότε τώρα είναι στο 3ο έτος των σπουδών τους άρα εκ των πραγμάτων δεν γίνεται να έχουν αποφοιτήσει??? ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ?? Άντε πήγαινε παίξε παραπέρα. Μόνος σου γελοιοποιήσε καταργώντας την λογική για να γράψεις εμμονικές κομματικές ανοησίες και να κάνεις γελοία προπαγάνδα. Επεξ/σία 17 Μαρτίου 2022 από Backpacker 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 42 λεπτά πριν, Backpacker είπε Τι άποψη να έχω ρε άνθρωπε? Που γράφεις οτι: "Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Αυτό οφείλεται στην πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019". Δλδ οφείλεται οτι έχουμε λιγότερους απόφοιτους απο εισακτέους γιατί ιδρύθηκαν τμήματα το 2019 στα οποία αυτοί που μπήκαν τότε τώρα είναι στο 3ο έτος των σπουδών τους άρα εκ των πραγμάτων δεν γίνεται να έχουν αποφοιτήσει??? ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ?? Άντε πήγαινε παίξε παραπέρα. Μόνος σου γελοιοποιήσε καταργώντας την λογική για να γράψεις εμμονικές κομματικές ανοησίες και να κάνεις γελοία προπαγάνδα. Βρίσκεσαι σε παραλήρημα. Αυτό που είπα είναι ότι η πληθώρα τμημάτων μειώνει τις βάσεις εισαγωγής άρα λιγότερους αποφοίτους το μόνο λάθος είναι η λέξη οφείλεται Ήθελα να πω ενισχύεται το φαινόμενο μη αποφοίτησης λόγω πληθώρας τμημάτων . Μόλις τώρα, scha είπε Βρίσκεσαι σε παραλήρημα. Αυτό που είπα είναι ότι η πληθώρα τμημάτων μειώνει τις βάσεις εισαγωγής άρα λιγότερους αποφοίτους το μόνο λάθος είναι η λέξη οφείλεται Ήθελα να πω ενισχύεται το φαινόμενο μη αποφοίτησης λόγω πληθώρας τμημάτων . Οξύνεται το φαινόμενο της μη αποφοίτησης λόγω της πληθώρας τμημάτων Στην πρώτη πρόταση που γράφω ενισχύεται Ήθελα να πω γίνεται σαφές Η υποβάθμιση της ποιότητας των πανεπιστημίων γίνεται σαφές από την έρευνα της διανοεισις 53 λεπτά πριν, Backpacker είπε Τι άποψη να έχω ρε άνθρωπε? Που γράφεις οτι: "Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Αυτό οφείλεται στην πληθώρα τμημάτων που ιδρύθηκαν το 2019". Δλδ οφείλεται οτι έχουμε λιγότερους απόφοιτους απο εισακτέους γιατί ιδρύθηκαν τμήματα το 2019 στα οποία αυτοί που μπήκαν τότε τώρα είναι στο 3ο έτος των σπουδών τους άρα εκ των πραγμάτων δεν γίνεται να έχουν αποφοιτήσει??? ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ?? Άντε πήγαινε παίξε παραπέρα. Μόνος σου γελοιοποιήσε καταργώντας την λογική για να γράψεις εμμονικές κομματικές ανοησίες και να κάνεις γελοία προπαγάνδα. Πιάνεται από 2 λάθος έκφραση και παραληρείς όταν γράφει μπορεί να κάνεις κάποιο λάθος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 8 ώρες πριν, scha είπε Αυτό ενισχύεται από την έρευνα τις διανοεισις που αναφέρει ότι είμαστε πρώτη χώρα σε εισακτεους και τελευταία σε αποφοίτους. Source please.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
velociraptoras Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 4 ώρες πριν, scha είπε Είμαι άνδρας ποια είναι η νίκη; Η υπουργος παιδείας, να της στειλεις αυτες τις απόψεις και θα σε προσλάβει κατευθείαν για συμβουλο της 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 16 ώρες πριν, velociraptoras είπε Η υπουργος παιδείας, να της στειλεις αυτες τις απόψεις και θα σε προσλάβει κατευθείαν για συμβουλο της Θα το κανω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Διαφωνώ κάθετα με όλα όσα είπε η TS (νομίζω ότι είσαι γυναίκα, αν όχι διόρθωσε με). Για τα ΕΠΑΛ. Υποτίθεται ότι και τα δύο είναι λύκεια, απλά το επαλ έχει διαφορετικό προσανατολισμό. Ο σκοπός των πανελληνίων είναι να λειτουργήσουν σαν ένα φίλτρο που θα χωρίσει τους μαθητές βαθμολογικά και θα τους μοιράσει στις διάφορες σχολές. Ο σκοπός είναι τόσο έντονος που έχει καταπιεί όλο το λύκειο το οποίο στην ουσία είναι σαν 3 χρόνια που να σε ετοιμάζουν για τις πανελλήνιες. Επειδή θεωρείς τους ΕΠΑΛ στούρνους ενός κατώτερου θεού και τους ΓΕΛίτες επιστήμονες, κατά πόσο θεωρείς ότι τα παιδιά από το ΓΕΛ παίρνουν τέτοιου είδους γνώσεις; Όταν βιολογία το χουμε κάψει με την γενετική μηχανική και σχεδόν κανείς δεν παίρνει το μήνυμα ότι δεν δίνουμε αντιβιοτικά σε λοιμώξεις από ιούς πχ; Για την έρευνα την οποία και δεν μας παρέθεσες με κάλυψε ο Backpacker. Με τους σερβιτόρους δεν έχεις θέμα, δεν τους υποτιμάς απλά τους θεωρείς στον πάτο της επαγγελματικής αλυσίδας. Αν μας νοιάζει το θέμα ανεργία μάλλον την φιλοσοφική θα έπρεπε να κλείσεις όχι τα τμήματ του 2019. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 3 ώρες πριν, Gingerbread είπε Διαφωνώ κάθετα με όλα όσα είπε η TS (νομίζω ότι είσαι γυναίκα, αν όχι διόρθωσε με). Για τα ΕΠΑΛ. Υποτίθεται ότι και τα δύο είναι λύκεια, απλά το επαλ έχει διαφορετικό προσανατολισμό. Ο σκοπός των πανελληνίων είναι να λειτουργήσουν σαν ένα φίλτρο που θα χωρίσει τους μαθητές βαθμολογικά και θα τους μοιράσει στις διάφορες σχολές. Ο σκοπός είναι τόσο έντονος που έχει καταπιεί όλο το λύκειο το οποίο στην ουσία είναι σαν 3 χρόνια που να σε ετοιμάζουν για τις πανελλήνιες. Επειδή θεωρείς τους ΕΠΑΛ στούρνους ενός κατώτερου θεού και τους ΓΕΛίτες επιστήμονες, κατά πόσο θεωρείς ότι τα παιδιά από το ΓΕΛ παίρνουν τέτοιου είδους γνώσεις; Όταν βιολογία το χουμε κάψει με την γενετική μηχανική και σχεδόν κανείς δεν παίρνει το μήνυμα ότι δεν δίνουμε αντιβιοτικά σε λοιμώξεις από ιούς πχ; Για την έρευνα την οποία και δεν μας παρέθεσες με κάλυψε ο Backpacker. Με τους σερβιτόρους δεν έχεις θέμα, δεν τους υποτιμάς απλά τους θεωρείς στον πάτο της επαγγελματικής αλυσίδας. Αν μας νοιάζει το θέμα ανεργία μάλλον την φιλοσοφική θα έπρεπε να κλείσεις όχι τα τμήματ του 2019. Τα τμήματα του 2019 πρέπει να κλείσουν γιατί δεν είναι τίποτα δεν έχουν καθηγητές υποδομές εργαστήρια αλλά έγινα με ψηφοθηρικα κριτήρια και όχι ακαδημαϊκά εγώ που άνοιξα το θέμα είμαι άνδρας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gingerbread Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 44 λεπτά πριν, scha είπε Τα τμήματα του 2019 πρέπει να κλείσουν γιατί δεν είναι τίποτα δεν έχουν καθηγητές υποδομές εργαστήρια αλλά έγινα με ψηφοθηρικα κριτήρια και όχι ακαδημαϊκά εγώ που άνοιξα το θέμα είμαι άνδρας Αρχικά επειδή δεν ξέρω ποια είναι αυτά, έχεις κάποια λιστα; Για να ξερω για ποια μιλάμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα