Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Οι τάπες βενζίνης έχουν μια μικρή τρύπα για να βγαίνουν οι αναθυμιάσεις. Άμα στουμπωσει δεν βγαίνουν και "φρακάρει" το σύστημα.

Οι τάπες εννοείς που έχουν τα αμάξια πάνω και βιδώνει? Μπορώ να κάνω κάτι εγώ (πχ να το βάλω σε ζεστό νερό ή κάτι) 

(όπως καταλαβαίνεις γενικά άσχετος, αλλά με κάθε πρόβλημα, αποκτώ μια σχετική εμπειρία. Πχ την 1η φορά που έσπασε η φούσκα του φρένου και δεν εσβηναν οι λάμπες, έμεινα από μπαταρία. Την 2η φορά ήξερα να βάλω χέρι και να βγαλω το ρεύμα κάτω από το τιμόνι 😂

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την τάπα που ανοίγει για να μπει η μάνικα.

Αν ανοίγοντας ακούγεται λες και είναι αναψυκτικό, έχει βουλώσει η τρύπα της εξαέρωσης.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.

Θα το δοκιμάσω σε λιγάκι. Αν κατάλαβα καλά, ανοίγω το μεταλλικό καπάκι και το βιδωτο είναι η τάπα?

Όσον αφορά τα ρεύματα. Είδα ότι είχα αλλάξει φούσκα στο φρένο 1-2 εβδομάδες πριν το πάθω πρώτη φορά. Ουσιαστικά μου άλλαξαν εκείνο το πλαστικό που συνδέεται ένα ρεύμα (από τα φώτα) και κάθεται πάνω σε μια σιδερένια βάση και ακουμπάει το σίδερο του φρένου για να σβηνει/ανάβει η λάμπα. Υπάρχει περίπτωση να φταίει εκείνο? (γιατί που είχες πει κάτι για τις ασφάλειες) 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Θα το δοκιμάσω σε λιγάκι. Αν κατάλαβα καλά, ανοίγω το μεταλλικό καπάκι και το βιδωτο είναι η τάπα?

 

Δεν ξέρεις απο που βάζουν βενζίνη;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν ξέρεις απο που βάζουν βενζίνη;

Βρε σιγούρευω τι αποκαλούμε τάπα. That's all

Μπα όχι, δεν ακούστηκε σαν αναψυκτικό. Το ξεβιδωσα και πίεσα και εκείνο το μεταλλικό που έχει πιο μέσα. 

 

20220422_223914.jpg

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Θα το δοκιμάσω σε λιγάκι. Αν κατάλαβα καλά, ανοίγω το μεταλλικό καπάκι και το βιδωτο είναι η τάπα?

Όσον αφορά τα ρεύματα. Είδα ότι είχα αλλάξει φούσκα στο φρένο 1-2 εβδομάδες πριν το πάθω πρώτη φορά. Ουσιαστικά μου άλλαξαν εκείνο το πλαστικό που συνδέεται ένα ρεύμα (από τα φώτα) και κάθεται πάνω σε μια σιδερένια βάση και ακουμπάει το σίδερο του φρένου για να σβηνει/ανάβει η λάμπα. Υπάρχει περίπτωση να φταίει εκείνο? (γιατί που είχες πει κάτι για τις ασφάλειες) 

Δύσκολο να έχει σχέση με τη φούσκα. Εκτός και αν κάνανε ματσακονιες για να τη συνδέσουν και έχουν τραβήξει ρεύματα από όπου να ναι, αλλά αυτό είναι τρελη πιθανότητα.

  • Confused 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δύσκολο να έχει σχέση με τη φούσκα. Εκτός και αν κάνανε ματσακονιες για να τη συνδέσουν και έχουν τραβήξει ρεύματα από όπου να ναι, αλλά αυτό είναι τρελη πιθανότητα.

Οχι οχι, το συνδεσαν παλι στο ιδιο καλωδιο. Δεν τραβηξαν νεες γραμμες, ασφαλειες κτλ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε παρόμοιο πρόβλημα που είχα πρόσφατα (μετά την αλλαγή του λ το πρόβλημα επανεμφανίστηκε μετά από 100-200 χλμ), τελικά έφταιγε ο spi. Είχα παρατηρήσει και μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση. Μετά την αντικατάσταση το γκάζι "έστρωσε".

Επεξ/σία από iwoof
Δημοσ.
Στις 23/4/2022 στις 7:52 ΜΜ, Dereki2 είπε

πολλαπλασιαστής ίσως

Ειχε δοκιμαστει

Λοιπον, τελικο Update απο οτι φαινεται. Οντως θεμα αντλιας. Απο το συνεργειο που το παμε γενικα, μας ειπε οτι ειχε ψιλο διαλυθει. Το παραξενο ειναι οτι γενικα η 1η φορα που το παθαμε αυτο, ηταν πριν καμια 4αρια χρονια. Επομενη μερα ομως ολα οκ, και ουτε στο συνεργειο βρηκαν τπτ.

Και επειδη ρωτησα το παιδι γενικα μια κακης ποιοτητας βενζινης τι μπορει να προκαλεσει στα υποσυστηματα, οτι δλδ λογω λιγοτερων οκτανιων μπορει να ζητησει πιο πολυ ρευμα για να ανεβασει την θερμοκρασια στην βενζινη (μεσες ακρες οτι καταλαβα), μαλλον λογω της προβληματικης αντλιας να δημιουργησε θεμα στο χαλ σενσορα και να εφτιαξε προσωρινα το προβλημα. 

Περιμενει τωρα αντλια και θα μας καθαρισει και το ντεποζιτο επι ευκαιρια γτ και εκει εχει σκουπιδια. Θα ξανα γραψω οταν παραλαβω

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ειχε δοκιμαστει

Λοιπον, τελικο Update απο οτι φαινεται. Οντως θεμα αντλιας. Απο το συνεργειο που το παμε γενικα, μας ειπε οτι ειχε ψιλο διαλυθει. Το παραξενο ειναι οτι γενικα η 1η φορα που το παθαμε αυτο, ηταν πριν καμια 4αρια χρονια. Επομενη μερα ομως ολα οκ, και ουτε στο συνεργειο βρηκαν τπτ.

Και επειδη ρωτησα το παιδι γενικα μια κακης ποιοτητας βενζινης τι μπορει να προκαλεσει στα υποσυστηματα, οτι δλδ λογω λιγοτερων οκτανιων μπορει να ζητησει πιο πολυ ρευμα για να ανεβασει την θερμοκρασια στην βενζινη (μεσες ακρες οτι καταλαβα), μαλλον λογω της προβληματικης αντλιας να δημιουργησε θεμα στο χαλ σενσορα και να εφτιαξε προσωρινα το προβλημα. 

Περιμενει τωρα αντλια και θα μας καθαρισει και το ντεποζιτο επι ευκαιρια γτ και εκει εχει σκουπιδια. Θα ξανα γραψω οταν παραλαβω

Φίλτρο καυσίμου έχει μέσα στη αντλία καυσίμου ή υπάρχει δυνατότητα αλλαγής.

Δημοσ.

Παντως μας ενημερωσε για συκολικο κοστος στα 150 ευρω. Λιγα δεν ειναι? Μηπως επειδη ειναι παλιο αμαξι αρα πιο φθηνα ανταλλακτικα? Δεν ξερω

Δημοσ.

Μια καλή τζενερικ αφτερμαρκετ τρόμπα κάνει κάνα 75-80€. Τα υπόλοιπα εργασία και πιθανά ψιλολοιδια που θα χρειαστούν.

Δημοσ.

Ξέχασα να απαντήσω. Τελικά ήταν η αντλία, μου την έφτιαξαν (έβαλαν καλή μάρκα από ότι είπε, γενικά είναι συνεργείο εμπιστοσύνης). Όλα οκ και πάλι. 

Αν δεν γράψω πάλι σε 1 μήνα, αυτό ήταν :P

Edit: είπε ότι το γρανάζι μέσα που "πετάει" (?) την βενζίνη είχε σπάσει. (αν θυμάμαι καλά) 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...