Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, MaXmaD είπε

Σε παρομοιο προβλημα που γινοταν ομως μονο οταν τ αμαξι ηταν κρυο, εφταιγε ο αισθητηρας λ.

Ειναι βλαβη που φαινεται αν συνδεθει σε διαγνωστικο εγκεφαλο.

Είχα το ίδιο πρόβλημα και εγώ, τελικά ήταν αισθητήρας λ - δεν εμφανιζόταν σε ένδειξη στο καντράν.

Πες στον μηχανικό σου να τον αποσυνδέσει και κάνε μια βόλτα να δεις αν συνεχίζει να εμφανίζει το ίδιο.

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πήρα τηλ, μου είπε ότι στο ντιστριμπιτερ είχε καμένο καλώδιο/ασφαλεία whatever. Θα το ξανά κάνουν δοκιμή. Αν δεν είναι οκ, ίσως τους προτείνω τπτ από όλα αυτά. 

Ευχαριστώ για τα τιπς

Δημοσ.

Το πήρα το αμάξι. 

Κάτι μου είπε ότι ένα υποσύστημα του διανομέα είχε θέμα. Χαλ? Κάτι που ρυθμίζει τα ποσοστά ρεύματος. Είχα χαμηλό ρεύμα και δεν ανέβαζε ή κάτι τέτοιο. 

Συγκριτικά χθες τους εμφάνιζε το θέμα μέσα στον 1ο γύρο της Τούμπας - περιφερειακού. Σήμερα το έκαναν 2-3 γύρους και δεν το εμφάνισε. Τώρα το οδηγαω μέσα στην πόλη, ανατολικά κτλ και ακόμα οκ. 

Θέλω να πιστεύω ότι έληξε το θέμα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ηall sensor στο ντιστριμπιτερ αν ήταν αυτό, σημαίνει ότι δεν έβλεπε σωστό χρονισμό και "βαραγε" ρεύματα οπότε να ναι. Σπάνιο πρόβλημα καθώς είναι ένας μαγνητικός αισθητήρας θέσης στην ουσία. Κάνα καλώδιο του θα τηγανιστικε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά έκανα καμία 200αρια χλμ, κανένα θέμα. 

Όλα γκουντ. Αν βρεθεί κανείς Θεσσαλονίκη με θέμα, ας στείλει ένα πμ για το συνεργείο. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι μιας και εμφάνισε πάλι το ίδιο θέμα. Η τρομερή σύμπτωση έρχεται βέβαια ότι ξανά βάλαμε βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο, αν και μάλλον θα παραμείνει σύμπτωση. Από ότι καταλαβαίνω, μια νοθευμένη βενζίνη απλά τελειώνει πιο γρήγορα, σωστά? 

Στις 18/3/2022 στις 9:46 ΜΜ, primeragt είπε

Ηall sensor στο ντιστριμπιτερ αν ήταν αυτό, σημαίνει ότι δεν έβλεπε σωστό χρονισμό και "βαραγε" ρεύματα οπότε να ναι. Σπάνιο πρόβλημα καθώς είναι ένας μαγνητικός αισθητήρας θέσης στην ουσία. Κάνα καλώδιο του θα τηγανιστικε.

Γενικά, υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι άλλο χαλασμένο στην σειρά και να ξανά κάηκε ο Χαλ σενσορ? Να του δίνει κάτι παραπάνω ρεύμα ξερωγω. Να ξέρω πάνω κάτω να τους καθοδηγήσω στο συνεργείο. 

Μέχρι χθες που είχα το αμάξι όλα οκ. Σήμερα το πήρε ο πατέρας μου, έβαλε βενζίνη εκεί και μετά από λίγα χλμ πάλι τα ίδια 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Επανέρχομαι μιας και εμφάνισε πάλι το ίδιο θέμα. Η τρομερή σύμπτωση έρχεται βέβαια ότι ξανά βάλαμε βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο, αν και μάλλον θα παραμείνει σύμπτωση. Από ότι καταλαβαίνω, μια νοθευμένη βενζίνη απλά τελειώνει πιο γρήγορα, σωστά? 

Γενικά, υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι άλλο χαλασμένο στην σειρά και να ξανά κάηκε ο Χαλ σενσορ? Να του δίνει κάτι παραπάνω ρεύμα ξερωγω. Να ξέρω πάνω κάτω να τους καθοδηγήσω στο συνεργείο. 

Μέχρι χθες που είχα το αμάξι όλα οκ. Σήμερα το πήρε ο πατέρας μου, έβαλε βενζίνη εκεί και μετά από λίγα χλμ πάλι τα ίδια 

Δύσκολο να απαντηθεί χωρίς παρουσία ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων να κάνει μετρήσεις. Τσεκαρε τίποτα ασφάλειες κάτω από το τιμόνι και στη μηχανή μην παίζει καμία λάθος ,μεγαλύτερη σε θέση μικρότερης ( συχνό φαινόμενο για γρήγορη διόρθωση μικροπροβλήματων από παλιούς μηχανικούς που δεν ήξεραν πως να βρουν τι φταίει). Αν και το θεωρώ δύσκολο να είναι πάλι αυτό. Πιο πιθανό το βλέπω για τρόμπα βενζίνης. Στου πατέρα μου μας ταλαιπωρούσε 3 χρονιά γιατί δεν έβγαζε το παραμικρό κωδικό βλάβης ή λαμπάκι απλά πολύ περιστασιακά το εμφάνιζε μέχρι να τα φτύσει τελείως.

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δύσκολο να απαντηθεί χωρίς παρουσία ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων να κάνει μετρήσεις. Τσεκαρε τίποτα ασφάλειες κάτω από το τιμόνι και στη μηχανή μην παίζει καμία λάθος ,μεγαλύτερη σε θέση μικρότερης ( συχνό φαινόμενο για γρήγορη διόρθωση μικροπροβλήματων από παλιούς μηχανικούς που δεν ήξεραν πως να βρουν τι φταίει). Αν και το θεωρώ δύσκολο να είναι πάλι αυτό. Πιο πιθανό το βλέπω για τρόμπα βενζίνης. Στου πατέρα μου μας ταλαιπωρούσε 3 χρονιά γιατί δεν έβγαζε το παραμικρό κωδικό βλάβης ή λαμπάκι απλά πολύ περιστασιακά το εμφάνιζε μέχρι να τα φτύσει τελείως.

Ναι, θα πάω να μετρήσω το απόγευμα αν βρω. Αν όχι, αύριο. Και θα παω συνεργείο αν μπορούν να βγάλουν την βενζίνη. Δεν ξέρω τι άλλο μετά 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Επανέρχομαι μιας και εμφάνισε πάλι το ίδιο θέμα. Η τρομερή σύμπτωση έρχεται βέβαια ότι ξανά βάλαμε βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο, αν και μάλλον θα παραμείνει σύμπτωση. Από ότι καταλαβαίνω, μια νοθευμένη βενζίνη απλά τελειώνει πιο γρήγορα, σωστά? 

Γενικά, υπάρχει πιθανότητα να είναι κάτι άλλο χαλασμένο στην σειρά και να ξανά κάηκε ο Χαλ σενσορ? Να του δίνει κάτι παραπάνω ρεύμα ξερωγω. Να ξέρω πάνω κάτω να τους καθοδηγήσω στο συνεργείο. 

Μέχρι χθες που είχα το αμάξι όλα οκ. Σήμερα το πήρε ο πατέρας μου, έβαλε βενζίνη εκεί και μετά από λίγα χλμ πάλι τα ίδια 

Νομίζω ότι πρέπει να αρχίζεις να πιστεύεις ότι δεν είναι σύμπτωση. Προσωπικά θα χτύπαγα μια καταγγελία για το βενζινάδικο. Αν είναι καθαρός θα βγει οκ στη μέτρηση που θα του κάνουν.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, liakjim είπε

Νομίζω ότι πρέπει να αρχίζεις να πιστεύεις ότι δεν είναι σύμπτωση. Προσωπικά θα χτύπαγα μια καταγγελία για το βενζινάδικο. Αν είναι καθαρός θα βγει οκ στη μέτρηση που θα του κάνουν.

Ισχύει όμως κάτι τέτοιο? Δλδ μπορεί να μου δημιουργεί τόσο σοβαρό θέμα? Οι γονείς μου, μου ειπαν ότι πρώτη φορά τους έσβησε στα 200μ μετά το βενζινάδικο. Ενώ την 1η φορά έκανε αρκετά χλμ. 

Σε συνεργείο αν πάω, μπορώ να ζητήσω άδειασμα, να βάλουν σε μπουκαλάκι νερού και να πάω μόνος για μετρήσεις κάπου? 

Γενικά μπορεί να την αδειάσει και να καθαρίσει ντεπόζιτο? Μήπως έχει σκουπιδακια ξερωγω. Οκ είναι και 25 χρόνων το αμάξι, ας καθαριστεί και εκείνο 

Δημοσ.

Μήπως όσες φορές στο παρουσίασε είχες γεμίσει τίγκα το τεποζιτο;

Αν ναι παίζει να είναι η εξαέρωση της ταπας που δημιουργεί μια υποπίεση για τις επιστροφές από μπροστά.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μήπως όσες φορές στο παρουσίασε είχες γεμίσει τίγκα το τεποζιτο;

Αν ναι παίζει να είναι η εξαέρωση της ταπας που δημιουργεί μια υποπίεση για τις επιστροφές από μπροστά.

Μπα οχι. και τις 2 φορες το ντεποζιτο ηταν στο 1/4. Την 1η φορα πηγε λιγο μετα τα 3/4 (προς το φουλ δλδ), και τωρα αναμεσα στο 2/4-3/4. Γενικα δεν αφηνω το ντεποζιτο να παει στο κοκκινο. Σχεδον παντα βαζω βεζνινη οταν φτασει 1/4

Δημοσ.

Το πρόβλημα με τη τάπα δεν είναι όταν είναι άδειο. Δημιουργείται όταν έχει πάρα πολύ βενζίνη λόγο των αναθυμιάσεων που φεύγω από τη ταπα σε κανονικές συνθήκες.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, primeragt είπε

Το πρόβλημα με τη τάπα δεν είναι όταν είναι άδειο. Δημιουργείται όταν έχει πάρα πολύ βενζίνη λόγο των αναθυμιάσεων που φεύγω από τη ταπα σε κανονικές συνθήκες.

Δεν πολύ κατάλαβα, αλλά θα το ρίξω σαν hint αύριο αν βρω ανοιχτό συνεργείο :P

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν πολύ κατάλαβα, αλλά θα το ρίξω σαν hint αύριο αν βρω ανοιχτό συνεργείο :P

Οι τάπες βενζίνης έχουν μια μικρή τρύπα για να βγαίνουν οι αναθυμιάσεις. Άμα στουμπωσει δεν βγαίνουν και "φρακάρει" το σύστημα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...