Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις ξανά βάλει βενζίνη εκεί; Δες το πρατήριο στο google μήπως και...

Βλέπω και τα συνεργεία που έχουν "φυσική επαφή με το αντικείμενο" και το βρήκαν με την 1η  🤣 

Δημοσ.

να ξέρετε γενικά....όταν οι τιμές των καυσίμων ανεβαίνουν.....τα λαμπάκια αναβουν συχνότερα....ειναι πολλά τα λεφτα....

Δημοσ.

Το φίλτρο οκ, αλλαχτηκε ο πολ/στης (σε προσωρινή θέση), πάλι τα ίδια. Τώρα είπε να αλλάξει /συνδέσει κάτι άλλο, δεν κατάλαβα και μετά πίεση βενζίνης 

Το θέμα είναι οτι δυσκολεύεται και να πάρει μπρος μερικές φορές. Είδε και την μίζα (σε αυτόν βέβαια πήρε κατευθείαν μπρος όσες φορές έτυχε). 

Τεσπα, το άφησα το αμάξι εκεί σήμερα. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, DAEMON2013 είπε

Δεν γνωρίζω πολλά περί τεχνικών θεμάτων του αυτοκινήτου αλλά είχα ακριβώς το ίδιο θέμα όπως το περιγράφεις. Ο μηχανικός μου είπε ότι ήταν ο δίσκος πλατώ. Όταν το άλλαξε το θέμα λύθηκε με την μια. Κοντά στα 250, αν θυμάμαι, είχε κοστίσει. 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να συνδέεται το δισκοπλατό με το να μην ανεβαζει στροφές ο κινητήρας.Οταν πατινάρει ο δίσκος τότε ανεβάζει στροφες αλλά δεν επιταχύνει το αμάξι.

50 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Το φίλτρο οκ, αλλαχτηκε ο πολ/στης (σε προσωρινή θέση), πάλι τα ίδια. Τώρα είπε να αλλάξει /συνδέσει κάτι άλλο, δεν κατάλαβα και μετά πίεση βενζίνης 

Το θέμα είναι οτι δυσκολεύεται και να πάρει μπρος μερικές φορές. Είδε και την μίζα (σε αυτόν βέβαια πήρε κατευθείαν μπρος όσες φορές έτυχε). 

Τεσπα, το άφησα το αμάξι εκεί σήμερα. 

Πόσο δύσκολο να μετρήσει πίεση καυσίμου;Και αυτός πάει ψάχνοντας .

Δημοσ.

Συγνωμη δεν προλαβαινω να διαβασω ολο το thread ωστε να ξερω τι εχει αναφερθει, ουτε μηχανικός είμαι μόνο και μόνο από εμπειρία ψηφίζω αισθητήρα στροφών στροφάλου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Καλησπέρα, 

Σημερα το αμάξι εμφάνισε ένα περίεργο πρόβλημα. Μου "έσβησε" 4 φορές, και τις 4 μέσα σε πόλη (άρα μειωμένη ταχύτητα γενικά), και μετά από λίγο άναψαν τα λαμπάκια για λαδι/μπαταρία. 

Δεν σβήνει ακριβώς, αλλά το γκάζι σταματάει να ανταποκρίνεται. Δηλαδή το πατάω και δεν δίνει ώθηση. Η μηχανή εξακολουθεί να δουλεύει, απλά είναι σαν να έχω νεκρά σε εκείνη την περίοδο. 

Είδα τα λάδια, είναι οκ. Μου πάει το μυαλό σε μπαταρία/πολ/στης/δυναμό κτλ. 

Καμία γνώμη? 

Φιλε μου σε πεζοτ 206 του 2003 μου εκανε αρκετο καιρο και σε ατακτα χρονικα διαστηματα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο ώσπου μια μερα έμεινε απο τρομπα βενζινης.....

Τα διαγνωστικα δεν έδειχναν τιποτα.....

Είχα αλλαξει και πολλαπλασιαστή  αλλα δεν εφταιγε αυτο προφανως

Επεξ/σία από PiLoT-ChM
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον αυτό που θα αλλάξει για να αποκλείσουμε ρεύματα, διανομέα / ντιστριμπιτερ

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Βαλβίδα Ανακύκλωσης Καυσαερίων (EGR)

Σιγά μην έχει egr αυτοκίνητο του 95

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Μάλλον αυτό που θα αλλάξει για να αποκλείσουμε ρεύματα, διανομέα / ντιστριμπιτερ

Αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή έχει νόημα. Αν έχεις ντιστριμπιτερ θα το έκανε συνέχεια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Αν έχεις έναν πολλαπλασιαστή έχει νόημα. Αν έχεις ντιστριμπιτερ θα το έκανε συνέχεια.

Έχω μικρό πολλαπλασιαστη, όχι τετραπλό (τώρα σου λέω ότι μου λένε και εμένα) 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Βαλβίδα Ανακύκλωσης Καυσαερίων (EGR)

Χίλια τα χίλια! Η βαλβίδα EGR σ' αυτά τα μοτέρ μπήκε από μεθυσμένους, δεν εξηγείται αλλιώς...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...