Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μοτέρ ρελαντί μήπως? δεν αντιλαμβάνεται που ειναι το ρελαντί... 

ενημέρωσε μας οταν εχεις αποτελεσματα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

10 το βράδυ? Μάλλον είναι δύσκολο. 

Αν διάβαζες όλο το θέμα, θα είδες ότι ήδη έχω βρει και ηλεκτρολογειο και μάλλον πλέον και συνεργείο σε πόλη στην οποία δεν ζω μόνιμα. Αν δεν προτίθεσαι να πετάξεις καμία γνώμη, προσπέρνα, δεν χρειάζεται να συμμετέχεις σε κάθε θέμα σε ένα φόρουμ. 

Μιας και δεν γνωρίζω, αν είναι θέμα τρόμπας, φίλτρων κτλ, πόσο γρήγορη δουλειά είναι? 

αα μαλιστα, και εσυ μπηκες στο Ινσομνια στις 10 το βραδυ, ελπιζοντας για γνωμες...?  ωραια ..να σου πω και εγω μια...?

 

μαλλον, πιθανοτατα..., ισως φταιει ο αισθητηρας στροφων του κινητηρα.... 

 

 

ΥΓ, anyway, ελπιζω να λυσεις αμεσα και ευκολα το προβλημα, αφου βρηκες συνεργεια..... 

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Το πράγμα πάει όλο και πιο πολύ για αντλία. Ελπίζω να μπορέσει να αλλαχτεί μπας και φύγω αύριο 

Οταν γυρνάς το κλειδί και πριν δώσεις μίζα,ακους την τρόμπα να δίνει για λίγο και μετά να σταματάει;

Δημοσ.

Αντλία βενζίνης η αισθητήρας καυσίμου είναι φίλε μου,checkare αν έχει λαδια στον αισθητήρα μείγματος από το ψευτοκαπακο και δεν διαβάζει σωστά. 

Δημοσ.

Ισως να ναι και ασχετο, αλλατο προβλημα εγινε μολις εβαλες σχεδον φουλ καυσιμο? το χεις ξανα παρατηρησει?. εαν ναι, ετσι σαν πειραμα, ανοιξε λιγο την ταπα , να παιρνει αερα το τεποζιτο, να δεις, θα παρει μπρος κανονικα?.. το επαθα εγω στο accent μου, ειχε βουλωσει ο εξαερισμος του τεποζιτου, και οταν το γεμιζα σχεδον φουλ τοτε μου σβηνε, εκανε παλαβα κτλ.. μεχρι που εκαψε την αντλια καυσιμου.. ξεβουλωσαμε τον εξαερισμο και ολα καλα..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν γυρνάς το κλειδί και πριν δώσεις μίζα,ακους την τρόμπα να δίνει για λίγο και μετά να σταματάει;

Δεν κάνει κάποιο ήχο παράξενο, πέρα από το κλασικό της μίζας ή τι ακούγεται τέλος πάντων. Απλά δεν παίρνει μπρος και πρέπει να δοκιμάσω μέχρι να πάρει. 

5 λεπτά πριν, Tsakalos! είπε

Ισως να ναι και ασχετο, αλλατο προβλημα εγινε μολις εβαλες σχεδον φουλ καυσιμο? το χεις ξανα παρατηρησει?. εαν ναι, ετσι σαν πειραμα, ανοιξε λιγο την ταπα , να παιρνει αερα το τεποζιτο, να δεις, θα παρει μπρος κανονικα?.. το επαθα εγω στο accent μου, ειχε βουλωσει ο εξαερισμος του τεποζιτου, και οταν το γεμιζα σχεδον φουλ τοτε μου σβηνε, εκανε παλαβα κτλ.. μεχρι που εκαψε την αντλια καυσιμου.. ξεβουλωσαμε τον εξαερισμο και ολα καλα..

Δεν το φούλαρα, από 1/4 πήγα 3/4 και όχι, δεν το είχε ξανακάνει πριν βάλω μισό ντεπόζιτο. Έβαλα βενζίνη Κυριακή, το έκανε στον πατέρα μου την Τρίτη και σήμερα σε εμένα. Ακόμα δεν βάζω μήπως χρειαστεί κάνα άδειασμα κτλ. 

Πάντως ήρθα στο συνεργείο, το πήρε ο άνθρωπος για μια βόλτα, μαρσαρε και με το χέρι από την μηχανή (δεν ξέρω τι πειράζει), και δεν το έκανε. Όπως όταν μου λένε οι δικοί μου, χάλασε το λαπτοπ, και όταν πάω δουλεύει κανονικά 🤦‍♂️

Όταν γίνεται αυτό, είναι σαν να έχει σβήσει, απλά όχι απότομα. Δηλαδή καταλαβαίνω ότι τιμόνι και φρένο σκληραίνει σιγά σιγά 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κανονικά πριν μιζαρεις και αφού εχουν ανάψει τα λαμπάκια πρέπει να ακους την τρόμπα να σηκώνει πίεση.

Το έκανε και στο παιδί στην 2η βόλτα. Σήκωσε κάθισμα για να ακούει και σαν να ζορίζεται. Θα αλλάξουμε φίλτρο για αρχή, αλλαχτηκε πριν κάνα 9 μήνες στο μεγάλο service, και λογικά θα πάμε πάλι βόλτα. Φαντάζομαι αν έβαλα καμία βενζίνη με σκουπίδια, ίσως δεν έχει σχέση η διάρκεια (γτ συνήθως το μεγάλο το κάνω κάθε χρόνο, με ένα μικρό στην μέση) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γνωρίζω πολλά περί τεχνικών θεμάτων του αυτοκινήτου αλλά είχα ακριβώς το ίδιο θέμα όπως το περιγράφεις. Ο μηχανικός μου είπε ότι ήταν ο δίσκος πλατώ. Όταν το άλλαξε το θέμα λύθηκε με την μια. Κοντά στα 250, αν θυμάμαι, είχε κοστίσει. 

Επεξ/σία από DAEMON2013
  • Confused 2
Δημοσ.

Σε παρομοιο προβλημα που γινοταν ομως μονο οταν τ αμαξι ηταν κρυο, εφταιγε ο αισθητηρας λ.

Ειναι βλαβη που φαινεται αν συνδεθει σε διαγνωστικο εγκεφαλο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Φίλτρο είναι οκ. Τώρα θα δει για πολλαπλασιαστη ή δεν ξέρω, δεν κατάλαβα. 

Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα έχει καμία σχέση αλλά ας το αναφέρω.

Ο πατέρας μου είχε το ίδιο πρόβλημα σε Nissan Navara, όπως πήγαινες κανονικά νέκρωνε το γκάζι μέχρι να σβήσει. Βέβαια αμέσως έπαιρνε πάλι μπρος χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Πήγε σε ηλεκτρολόγο,, διάβασε εγκέφαλο τίποτα. Με τα πολλά ένας φίλος μηχανικός του είπε ότι είναι αισθητήρας γκαζιού. (Επειδή καινούργιο έκανε 450 ευρώ του βρήκα ένα μεταχειρισμένο με 70). Συνέχισε να έχει το ίδιο πρόβλημα για κανένα 3μηνο με πολύ πιο σπάνια το φαινόμενο να παρουσιάζεται αλλά ήταν επικίνδυνο. Τελικά να μην στα πολυλογώ το πήγε αντιπροσωπεία και του βάλανε καινούργιο.

Το θέμα είναι ότι δεν του εγγυήθηκε ούτε η αντιπροσωπεία ότι σίγουρα θα είναι αυτό. 

Υ.Γ.: Ευτυχώς το θέμα λύθηκε μετά από πολύ ταλαιπωρία πάντως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...